JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130701/253740-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Łódzki: Usługi edukacyjne w ramach projektu Dobry start - to sukces 
w przyszłości realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253740 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne w ramach projektu Dobry start - to sukces 
w przyszłości realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów klas IV - VI trzech szkół podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki, w ramach projektu Dobry start - to sukces w przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych).

2.	Usługi będą realizowane w trzech szkołach podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki:
- 	Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
-	Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi i. J. Korczaka w Rudzie Bugaj
-	Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia 
w Rąbieniu

Jednostka 1h w SIWZ jest rozumiana jako:
a)	1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut - w przypadku zajęć wyrównawczych 
i rozwijających zainteresowania.

b)	1 godziny zegarowej, czyli 60 minut - w przypadku zajęć specjalistycznych.

Zajęcia wyrównawcze we wszystkich trzech szkołach:  
	- zajęcia polonistyczne z wykorzystaniem TIK, 
	- zajęcia matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, 
	- zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line.

Zajęcia rozwijające zainteresowania: w zależności od szkoły, w której będą prowadzone: 
SP w Bełdowie: 	
	- przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK, 
	- przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK, 
	- matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, 
	- polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK, 
	- języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line.

SP w Rudzie Bugaj: 
	- matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, 
	- polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK, 
	- języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line.


SP w Rąbieniu: 	
	-	fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK 
i językowej platformy edukacyjnej on-line, 
	- teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK, 
	- literackie z wykorzystaniem TIK, 
	- matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej 
on-line, 
	- przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK, 
	- historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK,

Zajęcia specjalistyczne: 
		- techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania, 
		- trening słuchowy - metoda Tomatisa, 
		- terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta
		- terapia pedagogiczna - z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii

Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny prowadzone być 
w oparciu i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych oraz rzutników multimedialnych.

Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN 
w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej 
w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.10.228.1487 z późn. zm.). Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2013/2014 oraz w roku szkolnym 2014/2015.

Harmonogramy zajęć w poszczególnych szkołach zostaną ustalone przez dyrektorów tych szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. Harmonogram może ulegać zmianie w każdym semestrze szkolnym. 
Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć przez wykonawcę wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z składa się z następujących części:
Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie

ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE 

Część zamówienia nr 1 (SP Bełdów) 
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna) 
	liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 2; liczba godzin - 120h /2 lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1 
dla 2 grup	2	2 gr. x 30 h = 60 h	2 gr. x 30 h = 60 h	120 h

Część zamówienia nr 2 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć:	zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; 
	liczba nauczycieli - 1; liczba grup -; liczba godzin - 180 h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup	3	3gr. x 30 h= 90h	3gr. x 30 h= 90 h	180 h

Część zamówienia nr 3 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; 
	liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup	2	2gr. x 30 h= 60 h	2gr. X 30 h= 60 h	120 h


ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA

Część zamówienia nr 4 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć:	zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK; 
	liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup	2	2 gr. x 30 h = 60 h	2 gr. x 60 h = 60 h	120 h

Część zamówienia nr 5 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć:	zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK; 
	liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup	2	2 gr. x 30 h = 60 h	2 gr. x 30 h = 60 h	120 h
Część zamówienia nr 6 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK 
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; 
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1	1	1gr. x 30 h= 30 h	1gr. x 30 h= 30 h	60h

Część zamówienia nr 7 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK; 
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup	2	2 gr. x 30 h = 60 h	2 gr. x 30 h = 60 h	120 h

Część zamówienia nr 8 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK 
i językowej platformy edukacyjnej on-line; 
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1	1	1gr. x 30 h= 30 h	1gr. x 30 h= 30 h	60 h 


ZAJĘCIE SPECJALISTYCZNE

Część zamówienia nr 9 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; 
liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup	3	3 gr. x 60 h= 180 h 	3 gr. x 60 h= 180 h	360 h

Część zamówienia nr 10 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa; 
liczba nauczycieli: 1; 360/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup	3	3 gr. x 60 h= 180 h
tj. 3 gr. x 30 h +
6gr. x 15 h	3 gr. x 60 h= 180 h
tj. 3 gr. x 30 h +
6gr. x 15 h	360 h

Część zamówienia nr 11 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta;  
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1	1	1gr. x 30 h= 30 h	1gr. x 30 h= 30 h	60 h

Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi im. Janusza Korczaka  
w Rudzie Bugaj

ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE 

Część zamówienia nr 12 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK; 
liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup	3	3gr. x 30 h= 90 h	3gr. x 30 h= 90 h	180 h

Część zamówienia nr 13 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK 
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; 
liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup	3	3gr. x 30 h= 90 h	3gr. x 30 h= 90 h	180 h

Część zamówienia nr 14 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup	3	3gr. x 30 h= 90 h	3gr. x 30 h= 90 h	180 h


ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA

Część zamówienia nr 15 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno- przyrodnicze z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; 
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1	1	1gr. x 30 h= 30 h	1gr. x 30 h= 30h	60 h

Część zamówienia nr 16 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK; 
liczba nauczycieli:1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1	1	1gr. x 30 h= 30 h	1gr. x 30 h= 30 h	60 h


Część zamówienia nr 17 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; 
liczba nauczycieli:1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1	1	1gr. x 30 h= 30 h	1gr. x 30 h= 30 h	60 h

Część zamówienia nr 18 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; 
liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata

Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
Dla 2 grup	2	2 gr. x 60 h = 120 h	2 gr. x 60 h = 120 h	240 h


Część zamówienia nr 19 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa; 
liczba nauczycieli: 1; 840h/2lata

Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 7 grup	7	7 gr. x 60 h= 420 h
tj. 7 gr. x 30 h +
14 gr. x 15 h	7 gr. x 60 h= 420 h
tj. 7 gr. x 30 h +
14 gr. x 15 h	840 h

Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu

ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE

Część zamówienia nr 20 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK; 
liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 6; liczba godzin - 360/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 6 grup	6	6 gr. x 30 h= 180 h	6 gr. x 30 h= 180 h	360 h

Część zamówienia nr 21 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK 
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; 
liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 6 grup	6	6 gr. x 30 h= 180 h	6 gr. x 30 h= 180 h 	360 h

Część zamówienia nr 22 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line; 
liczba nauczycieli: 1; 150h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2/3 grup	2/ 3	2 gr. x 30 h= 60 h	3 gr. x 30 h= 90 h	150 h


ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA

Część zamówienia nr 23 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim 
z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; 
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1	1	1gr. x 30 h= 30 h	1gr. x 30 h= 30 h	60 h

Część zamówienia nr 24 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno- filmowe z wykorzystaniem TIK; 
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup	2	2 gr. x 30 h= 60 h	2 gr. x 30 h= 60 h	120 h

Część zamówienia nr 25 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK; 
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup	2	2 gr. x 30 h= 60 h	2 gr. x 30 h= 60 h	120 h

Część zamówienia nr 26 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK 
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup	2	2 gr. x 30 h= 60 h	2 gr. x 30 h= 60 h	120 h

Część zamówienia nr 27 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo- badawcze z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1	1	1gr. x 30 h= 30h	1gr. x 30 h= 30 h	60 h

Część zamówienia nr 28 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno- regionalne z wykorzystaniem TIK; 
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1	1	1gr. x 30 h= 30 h	1gr. x 30 h= 30 h	60 h


ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE

Część zamówienia nr 29 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; 
liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup	3	3 gr. x 60 h= 180 h	3 gr. x 60 h= 180 h	360 h

Część zamówienia nr 30 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa; 
liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup	2	2 gr. x 60 h= 120 h
tj. 2 gr. x 30 h +
4 gr. x 15	2 gr. x 60 h= 120 h
tj. 2 gr. x 30 h +
4 gr. x 15	240 h

Część zamówienia nr 31 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii 
i arteterapii; 
liczba nauczycieli:1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli	liczba grup	liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014	liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015	liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup	2	2 gr. x 30 h= 60 h	2 gr. x 30 h= 60 h	120 h

3.	Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:

3.1	Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się według ustalonego przez dyrektorów poszczególnych szkół harmonogramów, w sposób nie kolidujący z obowiązkami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach oraz dowozem dzieci do i ze szkoły.
3.2	Zajęcia odbywać się będą bezpośrednio po zajęciach szkolnych, w dniach od poniedziałku do piątku, w szczególnych i uzasadnionych przypadkach także w soboty bądź w dni wolne od zajęć dydaktycznych, w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia.
3.3	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki na dziećmi po zajęciach i odpowiada za ich bezpieczeństwo do momentu wejścia dzieci do autobusu szkolnego.
3.4	Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej. Plan pracy Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć.
3.5	Ze względów organizacyjnych (zajęcia będą realizowane w trzech różnych szkołach przypuszczalnie w tym samym czasie oraz dostosowane organizacyjnie do dowozów szkolnych) do prowadzenia zajęć powinno być zgłoszonych co najmniej:
	- zajęcia wyrównawcze - powinno być zgłoszonych co najmniej - 9 nauczycieli; 
tj. po jednym nauczycielu do każdej części (troje w każdej szkole); 

	- zajęcia rozwijające - powinno być zgłoszonych co najmniej - 14 nauczycieli; 
tj. po jednym nauczycieli do każdej części; (w tym: 
		w Szkole Podstawowej w Bełdowie - 5 nauczycieli, 
		w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj - 3 nauczycieli, 
		w Szkole Podstawowej w Rąbieniu - 6 nauczycieli);

- zajęci specjalistyczne, w tym: 
-	trening słuchowy metodą prof. Tomatisa - powinno być zgłoszonych 
3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły);
-	techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania - powinno być zgłoszonych 3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły) 
-	terapia pedagogiczna - powinno być zgłoszonych 2 specjalistów 
(po 1 specjaliście: do Szkoły Podstawowej w Bełdowie 
i Szkoły Podstawowej w Rąbieniu).

3.6	Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny być prowadzone w oparci i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych, rzutników multimedialnych. Dostęp do platform edukacyjnych oraz sprzęt zapewnia Zamawiający.
3.7	Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć treningu słuchowego metodą prof. Tomatisa: 
a)	posiadanie 3 szt. urządzeń, tzw. elektronicznego ucha (w zakresie części zamówienia  nr: 10, 19 i 30 wykonawca musi posiadać po 3 sztuki urządzeń na każdą z wymaganych części) , przetwarzającego dźwięk 
w sposób analogowy umożliwiający 
- prowadzenie ćwiczeń aktywnych polegających na pracy z mikrofonem
- prowadzenie treningu dla grup 2-4 osobowych, 
b)	zajęcia  prowadzone zgodnie z założeniami metody prof. Tomatisa;
c)	terapia każdego z uczniów musi zostać poprzedzona badaniem uwagi słuchowej 
i lateralizacji przeprowadzonym z wykorzystaniem audiometru (wymagany jest aktualny dokument potwierdzający kalibrację urządzenia);
d)	programy terapeutyczne winny być tworzone w oparciu o wyniki diagnozy 
i dostosowanie do potrzeb uczniów w zależności od czynionych postępów.

3.7	Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej; 
a)	terapia pedagogiczna prowadzona techniką Celestyna-Freineta 
- znajomość i wykorzystanie technik Celestyna-Freineta, min.: swobodny tekst, kartoteki ćwiczeń samokontrolnych (fiszek autokorektywnych), swobodna ekspresja plastyczna, doświadczenia poszukujące, gazetka szkolna;

	b) 	terapia pedagogiczna prowadzona z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii: 
- wykorzystanie min.: płyt - zestawów terapeutycznych (muzyki i bajek), zestawów doskonalących percepcję wzrokowo-słuchową, leniwej ósemki, 

3.8	Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania, przeprowadzenia testów umiejętności przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (2 x w trakcie trwania projektu: w pierwszym i drugim roku szkolnym) oraz ich opracowania; w tym: 

	a) w ramach zajęć wyrównawczych oraz rozwijających: 
	- test powinien zawierać min. 5 pytań z zakresu tematycznego prowadzonych zajęć; 
	- każde pytanie będzie posiadało trzy odpowiedzi, z czego tylko jedna będzie poprawna; 
	-	treść testu z odpowiedziami musi być zaakceptowana przez dyrektora szkoły oraz Zleceniodawcy; 
- test wypełnia każdy uczeń uczestniczący w danych zajęciach, czytelnie wpisując swoje imię i nazwisko, zaznaczając odpowiedź na każde pytanie;
	- test należy przygotować na wzorze dokumentu, który dostarczy Zleceniodawca;
	

b)	w ramach zajęć specjalistycznych: 
- w zakresie metody Tomatisa: 
- badanie uwagi i lateralizacji słuchowej za pomocą audiometru kalibrowanego 
- skali Ryzyka Dysleksji SRD 
- skali do badania kompetencji komunikacyjnych M. Kielar-Turskiej; 
- przy pozostałych zajęciach specjalistycznych: 
- kwestionariusze obserwacji - na arkuszach dostarczonych przez Zleceniodawcę.

3.9	Wykonawca zobowiązany jest do:
a)	rzetelnego i systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z w/w projektem, 
w tym:
	- systematycznego dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć pozalekcyjnych;
	- w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca przekazywania w formie pisemnej informacji o liczbie zrealizowanych godzin; 
	- po zakończonych okresach rozliczeniowych przekazania sprawozdania dotyczącego prowadzonych zajęć; 
	- w terminie 5 dni od zakończenia realizacji zajęć w każdym roku szkolnym dostarczenie ankiet, dokumentacji fotograficznej i innych dokumentów wymaganych przez Zleceniodawcę.

	b) opracowania i przekazania w terminie 10 dni od dnia zakończenia każdego roku szkolnego raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i założenia projektu;

c)	informowania dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów;

	d) informowania rodziców podczas zebrań z rodzicami i konsultacjach o postępach dzieci; 

e)	wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy 
z koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu;

	f)	przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia; 

g)	oznaczania każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;

h)		stosowania zasady równości szans w projekcie.

3.10	Od Wykonawcy oczekiwana jest wysoka kultura osobista, rozumienie potrzeb dzieci oraz umiejętność kontaktowania się i porozumiewania się z dziećmi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 31.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać , iż dysponuje osobami o następujących kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu:

Część zamówienia:  nr 1 (SP Bełdów) 
Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna)
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego. 
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. 
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.

Część zamówienia:  nr 2 (SP Bełdów)
Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK 
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.

Część zamówienia:  nr 3 (SP Bełdów)
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.

Część zamówienia:  nr 4 (SP Bełdów) 
Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK  
Wykształcenie - wykształcenie w zakresie operatora filmowego (szkoła filmowa).
Staż - min. 3 lata oraz doświadczenie w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy przy realizacji projektów przyrodniczych z wykorzystaniem technologii filmowej.

Część zamówienia:  nr 5 (SP Bełdów)
Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu biologii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania przyrody w szkole podstawowej.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie przedmiotów przyrodniczych.
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy przy realizacji projektów przyrodniczych.

Część zamówienia:  nr 6 (SP Bełdów)
Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie przy realizacji projektów.

Część zamówienia:  nr 7 (SP Bełdów) 
Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe 
z zakresu j. polskiego 
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych, osiągnięcia w pracy z uczniami zdolnymi i doświadczenie w realizacji projektów.

Część zamówienia:  nr 8 (SP Bełdów) 
Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK 
i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela kontraktowego. 
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych, osiągnięcia w pracy z uczniami zdolnymi i doświadczenie w realizacji projektów.

Część zamówienia: nr 9 (SP Bełdów)
Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania
Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).

Część zamówienia:  nr 10  (SP Bełdów)
Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis.
Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności 
z dziećmi niepełnosprawnymi.

Część zamówienia:  nr 11 (SP Bełdów) 
Zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta
Wykształcenie - wyższe studia magisterskie oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia terapii pedagogicznej, umiejętność stosowania technik Celestyna Freineta.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego 


Część zamówienia:  nr 12 (SP Ruda Bugaj) 
Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. 
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.

Część zamówienia:  nr 13 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK 
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.


Część zamówienia:  nr 14 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI, 
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.

Część zamówienia:  nr 15 (SP Ruda Bugaj) 
Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów z zakresu matematyki lub przyrody.


Część zamówienia: nr 16  (SP Ruda Bugaj) 
Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe 
z zakresu j. polskiego 
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego. 
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów.

Część zamówienia:  nr 17 (SP Ruda Bugaj) 
Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line 
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela kontraktowego. 
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów.


Część zamówienia:  nr 18 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania
Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).

Część zamówienia:  nr 19 ( SP Ruda Bugaj)
Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis.
Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi.

Część zamówienia:  nr 20 (SP Rąbień) 
Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.

Część zamówienia:  nr 21 (SP Rąbień)
Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.

Część zamówienia:  nr 22 (SP Rąbień)
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI, ukończony kurs I stopnia Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.

Część zamówienia:  nr 23 (SP Rąbień) 
Zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - w zakresie filologii angielskiej oraz kwalifikacje dotyczące mass mediów.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela kontraktowego. 
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów.

Część zamówienia:  nr 24 (SP Rąbień) 
Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie oraz studium techniki teatralnej i filmowej.
Staż - min. 3 lata oraz doświadczenie w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów.

Część zamówienia:  nr 25 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów.

Część zamówienia:  nr 26 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z  zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów z zakresu matematyki.



Część zamówienia:  nr 27 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu biologii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania przyrody w szkole podstawowej.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie przedmiotów przyrodniczych.
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów przyrodniczych.

Część zamówienia:  nr 28 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu historii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania historii w szkole podstawowej.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów.

Część zamówienia:  nr 29 (SP Rąbień)
Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania
Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).

Część zamówienia:  nr 30 (SP Rąbień)
Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis.
Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi.

Część zamówienia:  nr 31 (SP Rąbień)
Zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii 
Wykształcenie - wyższe studia magisterskie oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia terapii pedagogicznej oraz ukończone kursy z zakresu muzykoterapii i arteterapii.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej:  stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowanego doświadczenia w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.1.
Postanowienie o weryfikacji wykazu  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia stosuje się odpowiednio do innego podmiotu udostępniającego zasoby.
Przy ocenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane.
Stosownie do art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Dobry start - to sukces w przyszłości, nr umowy UDA-POKL.09.01.02-10-088/12 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com