JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130718/282878-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Centrum Medycznego  im. Bitwy Warszawskiej 1920r w Radzyminie  w 2013r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282878 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 22 7865037, faks 22 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz-radzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Centrum Medycznego  im. Bitwy Warszawskiej 1920r w Radzyminie  w 2013r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku .
Przedłużacz do pompy Infuł. KZ-11 jałowy, niepiroge. nietoksycz.	200 szt
Worki do moczu 2000 ml  sterylne.	1200 szt
Szpatułki drewniane (1 op. 100szt.)	20 000szt
Veuflon 20G (różowy)	2500 szt
veuflon 22 G ( niebieski)	2 500 szt
Venflon  18 G ( zielony)	50 szt
Veuflon  16 G ( szary)	50 szt
Velflon 26 G (fioletowy)	200 szt
Lancety bezpieczne ( igła znajduje się w plastykowej obudowie nakłucie aktywowane przez dociśniecie nakłuwacza do opuszki palca) rozmiar 28  G 	200 szt
Lancety bezpieczne ( igła znajduje się w plastykowej obudowie nakłucie aktywowane przez dociśniecie nakłuwacza do opuszki palca) rozmiar 23 G	200 szt
Ostrze chirurgiczne 11100 szt. w op.	1000 szt
Ostrze chirurgiczne Nr 15	1 000 szt.
Prześcieradła papierowerolk  szer. 50 cm.	1000szt
Pojemnik na zużyte igły 1 L	2000 szt
Pojemnik na zużyte igły 0,7 L	500 szt
Pojemnik na zużyte igły 0,2 L	200 szt
Szkiełka do cyt. z  jednej strony wymatowione	1000 szt
Ustniki  do spir. MicroLab  jednorazowe papierowe  60 mm x 28 mm x 30 mm	800 szt
Osłonki na głowicę USG  	1000 szt.
Utrwalacz do szkieł cytologicznych Cytofix	30 szt.
Wziernik XXS 	600 szt.
Wziernik ginekologiczny Nr L 	600 szt.
Wziernik ginekologiczny Nr XS	1000 szt.
Wziernik ginekologiczny Nr S	2000 szt
Wziernik ginekologiczny Nr M	2000 szt
Prześcieradło papierowe rolka szer. 40 cm 	50 szt.
Kieliszki do podawania leków	10  000 szt.
Opaski na zwłoki 	200 szt.
Opaski identyfikacyjne dla pacjentów	1000 szt
Staza automatyczna	40 op
Kaniula dożylna typu motylek do pobierania krwi 21 G x  (0,8 x 19mm)	200 szt
Bicakcilar (korek do kaniuli, dwufunkcyjny typu kombi, uniwersalny umożliwiający jednoczesne zabezpieczenie kaniuli i strzykawki, trzpień koreczka poniżej krawędzi korka.	500 szt.
Kranik trójprzewodowy	500 szt
Koreczki do velflonów białe	1000 szt
Maski higieniczna na gumki (osłonki na twarz) 50 szt. w op.	2000 szt.
Basen plastikowy	10 szt.
Kaczka plastikowa	10 szt.
Miski nerkowe plastikowe	10 szt.
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 2	50 szt.
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 3	50 szt.
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  4 - 8,5 ( z medycznego CPV)	200 szt.
Szczoteczki cytologiczne jednorazowe typu CytoBrush	2000 szt.

2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Strzykawki.
Strzykawka Luer 20 ml. skala co 1 ml rozszerzona do 25 ml plastik  w 1 op. 100 szt.	120 op.
Strzykawka Luer 5 ml. skala 0,2 ml rozszerzona do 5,6 ml plastik  	100 op.
Strzykawka Luer 10 ml. skala co 0,5 ml rozszerzona do 12 ml  plastyki   	100 op.
Strzykawka Luer 2 ml. skala co 0,1 ml rozszerzona do 2,5 ml plastyki   	100 op.
Strzykawki do pompy infuzyjnej 20ml.	200 szt
Strzykawka do pompy infuzyjnej 50 x 60  ml 	200 szt.
Mini - spike	400 szt
Żel do USG 500g	 200  szt
Żel do EKG	30 szt
Żel do holtera ścieralny	15 op
Maski do podawania tlenu	500 szt
Dren do maski tlenowej	500 szt
Strzykawka 100 ml z końcówką do cewników  	500 szt.
Strzykawka Żaneta 100 ml posiadająca dodatkową  nasadkę luer 500 szt.
Strzykawka 20 ml do leków światłoczułych	300 szt
Strzykawka 50 ml do leków światłoczułych	300 szt.

3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Cewniki .
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr16	300 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr18	300 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr20	300 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr22	200 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr24	30 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr14	50 szt.
Cewnik do odsysania Nr 14	100 szt
Cewnik do odsysania Nr 16	100 szt
Cewnik do odsysania Nr 18	100szt
Cewnik do odsysania Nr 20	100 szt
Cewnik do odsysania Nr 22	50 szt
Cewnik do podawania tlenu przez nos	600 szt
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 25mm	100 szt
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 29 mm	100 szt.
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 32 mm	100 szt.
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 
36 mm	100 szt.
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 
41 mm	100 szt
Zgłębnik żołądkowy Nr 24	150 szt
Zgłębnik żołądkowy Nr 22	150 szt.
Zgłębnik żołądkowy Nr 20	150 szt.
Zgłębnik żołądkowy Nr 18	150 szt.

4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Igły.
Igła luer 0,60 x 25    23             100 szt. w op.	10 000 szt
Igła luer 0,50x25 25 GA         100 szt. w op.	30 000 szt
Igła luer 0,70 x 30 22G x1   100 szt. w op.	20 000 szt
Igła luer 0,80 x 40 21G x 1   100 szt. w op.	30 000 szt
Igła luer 0,90 x 40 20G x 1  100 szt. w op.	30 000 szt
Igła luer 1,2 x 40 18G x 1  100 szt. w op.	40 000szt
Igły PENOFINE   0,33x12,7
100 szt. w op.	1000 szt.

5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Rękawice.
Rękawice latex bezkalkowe rozmiar S  	50 000 szt
Rękawice latex bezkalkowe rozmiar L	15 000 szt
Rękawice latex bezkalkowe rozmiar M	50 000 szt
Rękawice chirurg. stery. 7,5   	1 500 szt
Rękawice chirurg. stery.8,5     	200 szt
Rękawice chirurgicz. ster. Nr 7 	1 500 szt.
Rękawice chirurgicz. ster. Nr 6	 500 szt.
Rękawice nitrylowe S   MEDI   CARE	70 000 szt
Rękawice nitrylowe M   MEDI   CARE	70 000 szt
Rękawice nitrylowe L  MEDI   CARE	15 000 szt.

6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Materiały opatrunkowe
Opaska dziana 4 x 10	4 000 szt
Opaska dziana 4 x 15	4 000 szt
Opaska dziana 4 x 5	2 000 szt
Opaska elastyczna 4 x 10	200 szt
Opaska elastyczna 4 x 15	200 szt
Gaza sterylna 1 x 1 m2	200 szt
Gaza opatrunkowa sterylna 1 x  m2	200 szt
Wata bawełniana 200 g	50 op.
Lignina płaty w jednym op. 5 kg	300 kg  60 op.
Plaster Fixopore 1 m x 6 cm do ciecia	200 op
Opaski gipsowe 3x 120 mm   1 op. 12 szt.	400 szt
Plaser omnifix E 10 cm x 10 mb.	100 szt
Plaster Omnifix C 15 cmx 10 mb.	50 szt.
Softoplast przylepiec hypoalergiczny włókninowy 5x2,5 	1200 szt
Plastiplast przylepiec hypoalergiczny tkaninowy biały  5 x 2,5 	1000 szt.
Przecinak do tabletek	10 szt
Kompres bawełniany niejałowy 7,5 x7,5 cm   100 szt. w op.	1 200 op.
Kompres bawełniany niejałowy  10 x 10 cm 100 szt. w po.	1 200 op.
Kompres bawełniany niejałowy 5x5 cm 100 szt. w op.	1 200 op.
Codofix  Nr 4 ( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	 100 op.
Rękaw do sterylizacji 5 cm	10 op. 
Codofix Nr 14( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	5 op.
Codofix nr 10 ( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	5 op.
Codofix nr 8 ( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	5 op.
Codofix nr 6 ( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	5 op.
Chusty chirurgiczne jałowe 45/45 cm. ( serwety chirurgiczne wykonane z gazy)	200 szt.
Elastopor samoprzylepny plaster do mocowania kaniuli 8x5,8 mm	6000 szt.
Uchwyty do worków na mocz	500 szt
Paski fluoresceinowe do diagnostyki zaburzeń filmu łzowego 1 op. 100 szt	5 op.
Opatrunek diagnostyczny, jałowy 56 mm x 70 mm  w 1 op. 25 szt.	10 op. 
Aparaty do pompy objętościowej	300 szt
Przedłużacz do pompy infuzyjnej ciemny, do leków światłoczułych	300 szt
Myjki jednorazowe 	2 000 szt
Prześcieradło na łóżko  jednorazowego użytku  fizelinowe	150 szt
Poszewka na poduszkę  jednorazowego użytku  fizelinowa	150 szt
Poszwa na kołdrę jednorazowego użytku  fizelinowa	150 szt
Pokrowiec na materac 	150 szt .

7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Sprzęt medyczny .
Aparaty do pompy objętościowej MEDIMA  Lines S  dl. 270 cm.	300 szt.
Przedłużacz do pompy infuzyjnej KZ - 11 jałowy, niepiroge. nietoksycz.	300 szt.
Kranik trójdrożny	500 szt. .

8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Przyrządy do infuzji   .
Przyrząd do przetaczania
płynów infuzyjnych typ IS, z długą, elastyczną komorą kroplową, o długości min. 60 mm ( część przezroczysta), nie zawierający ftalanów, igła boczna ścięta dwupłaszczyznowo, wyposażona w szczelny, zamykany napowietrznik, filtr płynu o średnicy oczek 15 um, dren o długości 150 cm, posiada precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni podczas przepływu w infuzji oraz dodatkowym miejscem do umieszczania igły bocznej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy.
Przyrząd do przetaczania
krwi typ TS z duża komorą kroplową o długości 90 mm, 20 kropli = 1 ml + - 0,1,ml, wykonany z tworzywa nie zawierającego ftalanów zaopatrzony w zamykany, antybakteryjny filtr powietrza, wtopiony w komorę kroplową filtr krwi o wielkości oczek 200um, dren długości 150 cm posiadający precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni oraz dodatkowym otworem do umieszczania kolca igły biorczej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy.

9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy Elektrody do EKG.
Elektrody do EKG  50 szt. w op. jednorazowe Sorimex	10 000 szt.    .

10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy Papier  EKG i USG     .
Papier do EKG składanka 210 mm  SP 2107	500 szt
Papier do EKG składanka do aparatu Eli 250 	500 szt.
Papier do USG błyszczący  SONY  UPP-110 HG	 50 rolek
Papier do USG Mitsubishi video copy procesor ( K 61B - Ce KP61B-ce)	20 rolek.

11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy Sprzęt jednorazowego użytku .
Fartuchy gumowe	100 szt. 

12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy Materiały jednorazowego użytku.
Etykiety samoprzylepne do BR DOQ (3783) 2,5x2,5        
1 etykieta na szerokości rolki	100 rolek  .

13 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy Materiały opatrunkowe.
Steri-strip - paski do zamykania ran  ( szwy zewnętrzne)  6mm x 38 mm         	50 szt.
Steri-strip - paski do zamykania ran  ( szwy zewnętrzne)  3mm x 75 mm          	50 szt.
Steri-strip - paski do zamykania ran ( szwy zewnętrzne)    6 mm x 100mm	50 op
Steri-strip - paski do zamykania ran ( szwy zewnętrzne)    6 mm x 75 mm	50 op
Szyna na palec S	30 szt
Szyna na palec M	30 szt
Szyna na palec L	30 szt ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.00-1, 33.19.41.00-7, 31.71.11.40-6, 30.19.76.41-1, 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - SPZZOZ
Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
budynek przychodni II piętro pok. 214.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - SPZZOZ 
Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
budynek przychodni II piętro pok. 214.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedłużacz do pompy Infuł. KZ-11 jałowy, niepiroge. nietoksycz.	200 szt
Worki do moczu 2000 ml  sterylne.	1200 szt
Szpatułki drewniane (1 op. 100szt.)	20 000szt
Veuflon 20G (różowy)	2500 szt
veuflon 22 G ( niebieski)	2 500 szt
Venflon  18 G ( zielony)	50 szt
Veuflon  16 G ( szary)	50 szt
Velflon 26 G (fioletowy)	200 szt
Lancety bezpieczne ( igła znajduje się w plastykowej obudowie nakłucie aktywowane przez dociśniecie nakłuwacza do opuszki palca) rozmiar 28  G 	200 szt
Lancety bezpieczne ( igła znajduje się w plastykowej obudowie nakłucie aktywowane przez dociśniecie nakłuwacza do opuszki palca) rozmiar 23 G	200 szt
Ostrze chirurgiczne 11100 szt. w op.	1000 szt
Ostrze chirurgiczne Nr 15	1 000 szt.
Prześcieradła papierowerolk  szer. 50 cm.	1000szt
Pojemnik na zużyte igły 1 L	2000 szt
Pojemnik na zużyte igły 0,7 L	500 szt
Pojemnik na zużyte igły 0,2 L	200 szt
Szkiełka do cyt. z  jednej strony wymatowione	1000 szt
Ustniki  do spir. MicroLab  jednorazowe papierowe  60 mm x 28 mm x 30 mm	800 szt
Osłonki na głowicę USG  	1000 szt.
Utrwalacz do szkieł cytologicznych Cytofix	30 szt.
Wziernik XXS 	600 szt.
Wziernik ginekologiczny Nr L 	600 szt.
Wziernik ginekologiczny Nr X	1000 szt.
Wziernik ginekologiczny Nr S	2000 szt
Wziernik ginekologiczny Nr M	2000 szt
Prześcieradło papierowe rolka szer. 40 cm 	50 szt.
Kieliszki do podawania leków	10  000 szt.
Opaski na zwłoki 	200 szt.
Opaski identyfikacyjne dla pacjentów	1000 szt
Staza automatyczna	40 op
Kaniula dożylna typu motylek do pobierania krwi 21 G x  (0,8 x 19mm)	200 szt
Bicakcilar (korek do kaniuli, dwufunkcyjny typu kombi, uniwersalny umożliwiający jednoczesne zabezpieczenie kaniuli i strzykawki, trzpień koreczka poniżej krawędzi korka.	500 szt.
Kranik trójprzewodowy	500 szt
Koreczki do velflonów białe	1000 szt
Maski higieniczna na gumki (osłonki na twarz) 50 szt. w op.	2000 szt.
Basen plastikowy	10 szt.
Kaczka plastikowa	10 szt.
Miski nerkowe plastikowe	10 szt.
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 2	50 szt.
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 3	50 szt.
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  4 - 8,5 ( z medycznego CPV)	200 szt.
Szczoteczki cytologiczne jednorazowe typu CytoBrush	2000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Strzykawki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Strzykawka Luer 20 ml. skala co 1 ml rozszerzona do 25 ml plastik  w 1 op. 100 szt.	120 op.
Strzykawka Luer 5 ml. skala 0,2 ml rozszerzona do 5,6 ml plastik  	100 op.
Strzykawka Luer 10 ml. skala co 0,5 ml rozszerzona do 12 ml  plastyki   	100 op.
Strzykawka Luer 2 ml. skala co 0,1 ml rozszerzona do 2,5 ml plastyki   	100 op.
Strzykawki do pompy infuzyjnej 20ml.	200 szt
Strzykawka do pompy infuzyjnej 50/60  ml 	200 szt.
Mini - spike	400 szt
Żel do USG 500g	 200  szt
Żel do EKG	30 szt
Żel do holtera ścieralny	15 op
Maski do podawania tlenu	500 szt
Dren do maski tlenowej	500 szt
Strzykawka 100 ml z końcówką do cewników  	500 szt.
Strzykawka Żaneta 100 ml posiadająca dodatkową  nasadkę luer 	500 szt.
Strzykawka 20 ml do leków światłoczułych	300 szt
Strzykawka 50 ml do leków światłoczułych	300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr16	300 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr18	300 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr20	300 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr22	200 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr24	30 szt
Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr14	50 szt.
Cewnik do odsysania Nr 14	100 szt
Cewnik do odsysania Nr 16	100 szt
Cewnik do odsysania Nr 18	100szt
Cewnik do odsysania Nr 20	100 szt
Cewnik do odsysania Nr 22	50 szt
Cewnik do podawania tlenu przez nos	600 szt
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 25mm	100 szt
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 29 mm	100 szt.
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 32 mm	100 szt.
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 
36 mm	100 szt.
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 
41 mm	100 szt
Zgłębnik żołądkowy Nr 24	150 szt
Zgłębnik żołądkowy Nr 22	150 szt.
Zgłębnik żołądkowy Nr 20	150 szt.
Zgłębnik żołądkowy Nr 18	150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igła luer 0,60 x 25    23             100 szt. w op.	10 000 szt
Igła luer 0,50x25 25 GA         100 szt. w op.	30 000 szt
Igła luer 0,70 x 30 22G x1   100 szt. w op.	20 000 szt
Igła luer 0,80 x 40 21G x 1   100 szt. w op.	30 000 szt
Igła luer 0,90 x 40 20G x 1  100 szt. w op.	30 000 szt
Igła luer 1,2 x 40 18G x 1  100 szt. w op.	40 000szt
Igły PENOFINE   0,33x12,7
100 szt. w op.	1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Rękawice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice latex bezkalkowe rozmiar S  	50 000 szt
Rękawice latex bezkalkowe rozmiar L	15 000 szt
Rękawice latex bezkalkowe rozmiar M	50 000 szt
Rękawice chirurg. stery. 7,5   	1 500 szt
Rękawice chirurg. stery.8,5     	200 szt
Rękawice chirurgicz. ster. Nr 7 	1 500 szt.
Rękawice chirurgicz. ster. Nr 6	 500 szt.
Rękawice nitrylowe S   MEDI   CARE	70 000 szt
Rękawice nitrylowe M   MEDI   CARE	70 000 szt
Rękawice nitrylowe  L  MEDI   CARE	15 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Materiały opatrunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opaska dziana 4 x 10	4 000 szt
Opaska dziana 4 x 15	4 000 szt
Opaska dziana 4 x 5	2 000 szt
Opaska elastyczna 4 x 10	200 szt
Opaska elastyczna 4 x 15	200 szt
Gaza sterylna 1 x 1 m2	200 szt
Gaza opatrunkowa sterylna 1 x  m2	200 szt
Wata bawełniana 200 g	50 op.
Lignina płaty w jednym op. 5 kg	300 kg  60 op.
Plaster Fixopore 1 m x 6 cm do ciecia	200 op
Opaski gipsowe 3x 120 mm   1 op. 12 szt.	400 szt
Plaser omnifix E 10 cm x 10 mb.	100 szt
Plaster Omnifix C 15 cmx 10 mb.	50 szt.
Softoplast przylepiec hypoalergiczny włókninowy 5x2,5 	1200 szt
Plastiplast przylepiec hypoalergiczny tkaninowy biały  5 x 2,5 	1000 szt.
Przecinak do tabletek	10 szt
Kompres bawełniany niejałowy 7,5 x7,5 cm   100 szt. w op.	1 200 op.
Kompres bawełniany niejałowy  10 x 10 cm 100 szt. w po.	1 200 op.
Kompres bawełniany niejałowy 5x5 cm 100 szt. w op.	1 200 op.
Codofix  Nr 4 ( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	 100 op.
Rękaw do sterylizacji 5 cm	10 op. 
Codofix Nr 14( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	5 op.
Codofix nr 10 ( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	5 op.
Codofix nr 8 ( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	5 op.
Codofix nr 6 ( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	5 op.
Chusty chirurgiczne jałowe 45/45 cm. ( serwety chirurgiczne wykonane z gazy)	200 szt.
Elastopor samoprzylepny plaster do mocowania kaniuli 8x5,8 mm	6000 szt.
Uchwyty do worków na mocz	500 szt
Paski fluoresceinowe do diagnostyki zaburzeń filmu łzowego 1 op. 100 szt	5 op.
Opatrunek diagnostyczny, jałowy 56 mm x 70 mm  w 1 op. 25 szt.	10 op. 
Aparaty do pompy objętościowej	300 szt
Przedłużacz do pompy infuzyjnej ciemny, do leków światłoczułych	300 szt
Myjki jednorazowe 	2 000 szt
Prześcieradło na łóżko  jednorazowego użytku  fizelinowe	150 szt
Poszewka na poduszkę  jednorazowego użytku  fizelinowa	150 szt
Poszwa na kołdrę jednorazowego użytku  fizelinowa	150 szt
Pokrowiec na materac 	150 szt ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparaty do pompy objętościowej MEDIMA  Lines S  dl. 270 cm.	300 szt.
Przedłużacz do pompy infuzyjnej KZ - 11 jałowy, niepiroge. nietoksycz.	300 szt.
Kranik trójdrożny	500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przyrządy do infuzji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przyrząd do przetaczania
płynów infuzyjnych typ IS, z długą, elastyczną komorą kroplową, o długości min. 60 mm ( część przezroczysta), nie zawierający ftalanów, igła boczna ścięta dwupłaszczyznowo, wyposażona w szczelny, zamykany napowietrznik, filtr płynu o średnicy oczek 15 um, dren o długości 150 cm, posiada precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni podczas przepływu w infuzji oraz dodatkowym miejscem do umieszczania igły bocznej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy.
Przyrząd do przetaczania
krwi typ TS z duża komorą kroplową o długości 90 mm, 20 kropli = 1 ml + - 0,1,ml, wykonany z tworzywa nie zawierającego ftalanów zaopatrzony w zamykany, antybakteryjny filtr powietrza, wtopiony w komorę kroplową filtr krwi o wielkości oczek 200um, dren długości 150 cm posiadający precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni oraz dodatkowym otworem do umieszczania kolca igły biorczej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Elektrody do EKG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektrody do EKG  50 szt. w op. jednorazowe Sorimex	10 000 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.71.11.40-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Papier  EKG i USG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier do EKG składanka 210 mm  SP 2107	500 szt
Papier do EKG składanka do aparatu Eli 250 	500 szt.
Papier do USG błyszczący  SONY  UPP-110 HG	 50 rolek
Papier do USG Mitsubishi video copy procesor ( K 61B - Ce KP61B-ce)	20 rolek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.41-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Sprzęt jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuchy gumowe	100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Materiały jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Etykiety samoprzylepne do BR DOQ (3783) 2,5x2,5        
1 etykieta na szerokości rolki	100 rolek  ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Materiały opatrunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Steri-strip - paski do zamykania ran  ( szwy zewnętrzne)  6mm x 38 mm         	50 szt.
Steri-strip - paski do zamykania ran  ( szwy zewnętrzne)  3mm x  75 mm          	50 szt.
Steri-strip - paski do zamykania ran ( szwy zewnętrzne)    6 mm x 100mm	50 op
Steri-strip - paski do zamykania ran ( szwy zewnętrzne)    6 mm x 75 mm	50 op
Szyna na palec S	30 szt
Szyna na palec M	30 szt
Szyna na palec L	30 szt ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com